quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:19 schreef Dichterbijer het volgende:
Super vrijdagavond? Nee die is alleen op Pro FM met vanavond tussen 20.00 - 23.00: Super Friday: Resident DJ's Live In The Mix
Of je luistert gewoon naar 3FMquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:19 schreef Dichterbijer het volgende:
Super vrijdagavond? Nee die is alleen op Pro FM met vanavond tussen 20.00 - 23.00: Super Friday: Resident DJ's Live In The Mix
Let it rock is idd ook een steengoeie jaquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:20 schreef -Hans- het volgende:
Een ding is zeker; de nieuwe Megahit zullen niet de Killers zijn !
Ik gok een beetje op Rigby of Let it rock !
Kon even niet op de artiest komen maar het is natuurlijk Kevin Rudolfquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:21 schreef LeonH het volgende:
[..]
Let it rock is idd ook een steengoeie ja
Of AGTquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:20 schreef -Hans- het volgende:
Een ding is zeker; de nieuwe Megahit zullen niet de Killers zijn !
Ik gok een beetje op Rigby of Let it rock !
Hij gaf les dus! Ik deed het niet met hem.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:25 schreef on_air het volgende:
[..]
Deed... Met Carlos Lens... maar goed.
Carlos en Sigiquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:25 schreef on_air het volgende:
[..]
Die hele gast vind ik al super irritant. Wist niet dat hij een programma had, maar ga toch niet kijkenquote:
Helemaal mee eens ! Holland FM dit.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een oninteressante radio weer zeg![]()
![]()
![]()
![]()
En de lijst van 'bekende' NL'ers bestaat tegenwoordig ook maar uit 20 nummers ofzo. Steeeeds weer dezelfde debielen. Was die volgevreten krullenbol ook niet vanochtend op de radio
Carlos Lens? Dat is toch die gast die ook o.a Linda de Mol traint?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:25 schreef on_air het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |