Who's your daddy now!quote:
Grrrrpppfff....quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
Tering, wat een voorspelbaar gedoe![]()
![]()
Pff sbs lijkt mij vreselijk om voor te werken. Beetje de campingzender van Nederlandquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:34 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Nee, vreselijk is het. Vooral SBS6:"
"Het programma dat de wereld doet schudden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"
Ik wil graag bij een omroep gaan werken als cameraman/editor, maar bij SBS6 zal ik niet graag werken..
Het is ook elke keer weer hetzelfde liedje. grom!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:36 schreef 3FMaster het volgende:
Fuckzooi. Zitten we er weer naast, Hans
Ik luister nauwelijks meer radioquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nou, ik heb dit vehikel inmiddels wel weer gehoord.
Neequote:
Wat is bij jou dan niet een vehikel?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nou, ik heb dit vehikel inmiddels wel weer gehoord.
Wat niet van die Lopezquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:40 schreef cosmick het volgende:
Ik vind het maar een vreseljik gejengel.
Ik ben bang dat dat het ook niet gaat wordenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:41 schreef -Hans- het volgende:
The Fray nieuw op de list.. volgende week dus Megahit, maar dat is natuurlijk geen zekerheid
Ow, genoeg hoorquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:40 schreef LeonH het volgende:
[..]
Wat is bij jou dan niet een vehikel?
Dan heb je mijn klas nog niet gezienquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:44 schreef themauster het volgende:
Ik ben na de megahit weer afgehaakt dankzij het irritante niveau van Coen en Sander je kunt er net zo goed 2 kleuters neerzetten al zullen die het nog beter doen
Ik zeg: De Themauster & 3FMaster showquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:44 schreef themauster het volgende:
Ik ben na de megahit weer afgehaakt dankzij het irritante niveau van Coen en Sander je kunt er net zo goed 2 kleuters neerzetten al zullen die het nog beter doen
Dat wordt al 10x beterquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:48 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik zeg: De Themauster & 3FMaster show![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |