Who's your daddy now!quote:
Grrrrpppfff....quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
Tering, wat een voorspelbaar gedoe![]()
![]()
Pff sbs lijkt mij vreselijk om voor te werken. Beetje de campingzender van Nederlandquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:34 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Nee, vreselijk is het. Vooral SBS6:"
"Het programma dat de wereld doet schudden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"
Ik wil graag bij een omroep gaan werken als cameraman/editor, maar bij SBS6 zal ik niet graag werken..
Het is ook elke keer weer hetzelfde liedje. grom!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:36 schreef 3FMaster het volgende:
Fuckzooi. Zitten we er weer naast, Hans
Ik luister nauwelijks meer radioquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nou, ik heb dit vehikel inmiddels wel weer gehoord.
Neequote:
Wat is bij jou dan niet een vehikel?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nou, ik heb dit vehikel inmiddels wel weer gehoord.
Wat niet van die Lopezquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:40 schreef cosmick het volgende:
Ik vind het maar een vreseljik gejengel.
Ik ben bang dat dat het ook niet gaat wordenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:41 schreef -Hans- het volgende:
The Fray nieuw op de list.. volgende week dus Megahit, maar dat is natuurlijk geen zekerheid
Ow, genoeg hoorquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:40 schreef LeonH het volgende:
[..]
Wat is bij jou dan niet een vehikel?
Dan heb je mijn klas nog niet gezienquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:44 schreef themauster het volgende:
Ik ben na de megahit weer afgehaakt dankzij het irritante niveau van Coen en Sander je kunt er net zo goed 2 kleuters neerzetten al zullen die het nog beter doen
Ik zeg: De Themauster & 3FMaster showquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:44 schreef themauster het volgende:
Ik ben na de megahit weer afgehaakt dankzij het irritante niveau van Coen en Sander je kunt er net zo goed 2 kleuters neerzetten al zullen die het nog beter doen
Dat wordt al 10x beterquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:48 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik zeg: De Themauster & 3FMaster show![]()
Nooit van een diereneter gehoordquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:58 schreef LeonH het volgende:
ik heb serieus moeten nakijken op wiki wat een fucking miereneter nou weer is
Nog nooit gehoord van zo'n diertje. Maar wel apart
Nee joh; zo vond ik lily allen ook een gedoodverfde megahit, maar is'm ook nooit geworden, ondanks dat'ie in de eerste week op high rotation stond...quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:41 schreef -Hans- het volgende:
The Fray nieuw op de list.. volgende week dus Megahit, maar dat is natuurlijk geen zekerheid
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:58 schreef LeonH het volgende:
kan er niks aan doen. Hebben ze zo'n beestje dan ook in Blijdorp of Burgers Zoo in Arnhem? Heb ik het schijnbaar gemist aldaar, aangezien ik nog nooit in Artis ben geweestquote:
Ik ben ook nog nooit naar Artis geweest ofzo. Alleen Burgers Zoo. Maar een miereneter ken ik wel.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:04 schreef LeonH het volgende:
[..]
kan er niks aan doen. Hebben ze zo'n beestje dan ook in Blijdorp of Burgers Zoo in Arnhem? Heb ik het schijnbaar gemist aldaar, aangezien ik nog nooit in Artis ben geweest
Vervelend vooruitzicht iddquote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:03 schreef Sersjee het volgende:
Hartstikke leuk, zo'n Ekstra Weekend en MYA, maar ik ben me geestelijk aan het voorbereiden op een avond wonderschone liedjes. Holy crap, wat heb ik zin in Johan @ de Kleine Komedie!
Daar heb ik echt zin inquote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
En De Dik Voor Mekaar show niet te vergeten trouwens.
Kom je van MARS?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:58 schreef LeonH het volgende:
Ik luister die altijd in bedquote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh ja, ik ook nog. Maar wanneer luisteren
Nu. C&S is toch nergens voor nodig.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh ja, ik ook nog. Maar wanneer luisteren
Eeuwig zonde dat die plaat nooit MH is geworden. Eigenlijk onbegrijpelijk, maar goed het is niet anders. Maar je hebt natuurlijk wel een puntquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:59 schreef Numbie het volgende:
[..]
Nee joh; zo vond ik lily allen ook een gedoodverfde megahit, maar is'm ook nooit geworden, ondanks dat'ie in de eerste week op high rotation stond...
En dan pas op vrijdagmiddag weet je het als luisteraar zekerquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat dat het ook niet gaat wordennja je kan het eigenlijk pas va woensdag zeggen*dan is dj overleg geweest*
Ik heb 3FM nog niet aangehadquote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:19 schreef on_air het volgende:
[..]
Nu. C&S is toch nergens voor nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |