Ik drink gemiddeld vier blikjes fanta zero per dag, dat is toch ook al 1,3 literquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:24 schreef dekkered het volgende:
[..]
ik ken het probleem
ik drink meestal overdag een fles sinas leeg (op stage) en dan savonds begin ik aan de volgende...
Wat?quote:
quote:[..]
Nee, vroegâh. Niet heel erg vroegâh
Na dit topic daalte het niveau al wel: Stage SC #14 nog 2 maanden voor de meeste!
Totdat er Duitse maaltijd polls kwamen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:26 schreef Goover het volgende:
OpEeNaLaPo
[..]
Na dit topic daalte het niveau al wel: Stage SC #14 nog 2 maanden voor de meeste!
Oh ja.. die Duitse maaltijden. Waren die van jou??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:26 schreef Goover het volgende:
OpEeNaLaPo
[..]
[/quote]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De maaltijd polls waren![]()
.
Altijd voor vegatarische maaltijd gaan
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
Nee slimmerd, z'n rookpauzequote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:27 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
precies met de verkiezingen in Amerika enzo!! Hihi
Amateurquote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:27 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Oh ja.. die Duitse maaltijden. Waren die van jou??
Ik volg de West Wing... op RTLquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:27 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
precies met de verkiezingen in Amerika enzo!! Hihi
Dat snap jij niet, jij rookt niet.quote:
Ik probeer zo hard te spammen dat er steeds staat dat ik niet zo snel 2 berichten achter elkaar kan postenquote:
Wheheehequote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik probeer zo hard te spammen dat er steeds staat dat ik niet zo snel 2 berichten achter elkaar kan posten
oh ja.. Rokenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:29 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat snap jij niet, jij rookt niet.
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:29 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Wheheehe![]()
Die heb ik nog niet eens gehad
niet eens?? dat heb ik constantquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:29 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Wheheehe![]()
Roken.quote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:30 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Whoeeehoeeee
Vrijdagmiddagspamsessies
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:30 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Whoeeehoeeee
Vrijdagmiddagspanksessies
Ik welquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:29 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Wheheehe![]()
en dat is vreemd genoeg.. nog niet eens het recordquote:
Dan mag je wel opschieten, anders is deze ook weer vol.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:30 schreef denB het volgende:
alweer een topic! TVPtje voor alsk thuis komt vanavond
![]()
lolquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:30 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dan mag je wel opschieten, anders is deze ook weer vol.
Als we dan nog niet bij een volgende SC zijnquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:30 schreef denB het volgende:alweer een topic! TVPtje voor alsk thuis komt vanavond
![]()
Welnee, weet je hoe snel het vorig jaar gingquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:30 schreef PieterBas het volgende:
[..]
en dat is vreemd genoeg.. nog niet eens het record
Hit me baby one more time?quote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:31 schreef Milou__ het volgende:
Mijn eerste mailing die heeeeleeeeeemaaaaaaal goed is gekeurd
gefeliciteerdquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:31 schreef Milou__ het volgende:
niet zo snel als nuquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Welnee, weet je hoe snel het vorig jaar ging
He wat jammerquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik welNadeel is ook dat ik alles bij moet blijven lezen ;r
Er is wel meer slecht voor me, maar dat weerhoudt me er niet altijd van het toch te doen.quote:
Dat is toch een mooi streven.quote:
Ik heb alleen maar kwaliteitsposts.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:31 schreef PieterBas het volgende:
[..]
gefeliciteerd
Tevens eerste kwaliteitspost in dit topic
Doe er iets aan.quote:
Whoeeehoeeeequote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:31 schreef Milou__ het volgende:
Ik was het gewoon zat dat ik voor een verslaving gewoon 4 verdieping moest bedwingen.. meerder keren per dag.. Dus toen maar gewoon gestoptquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:32 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Er is wel meer slecht voor me, maar dat weerhoudt me er niet altijd van het toch te doen.
*proest*quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:32 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar kwaliteitsposts.
Kan niet, dat laat Fok niet toequote:
FOK!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Kan niet, dat laat Fok niet toe
Ze heeft toch 3 tepels?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:33 schreef Angel_of_Dth het volgende:
De nieuwe Lily Allen is trouwens weer net zo slecht als de vorige singles.
Ze zijn toch allemaal historisch?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:33 schreef jna het volgende:
Dit topic wordt historisch, ik ga meedoen
Vergeleken met jouw posts... ja, wel degelijk.quote:
Niet zo goed als de Stage SC vorig jaar, toch?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:34 schreef Piles het volgende:
Nou, Renesite en GM ook weer blij, de SC loopt weer goed![]()
quote:
kutquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:34 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Vergeleken met jouw posts... ja, wel degelijk.
Goed? Goed? Als een tierelier!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:34 schreef Piles het volgende:
Nou, Renesite en GM ook weer blij, de SC loopt weer goed![]()
Dan moet je je posts per pagina aanpassenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:34 schreef Daph_ het volgende:
We zitten alweer veel te lang op pagina 4
Hier pas op 2.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:34 schreef Daph_ het volgende:
Dan moet dit een week of 8 zo doorgaanquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:35 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Niet zo goed als de Stage SC vorig jaar, toch?
Al staat deze dan, ironisch genoeg, op 3.quote:
2 bij mijquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:34 schreef Daph_ het volgende:
Hihiquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:35 schreef Puala het volgende:
Nico zegt (15:34):
*je mist wat op fok
Paula hartje Giel zegt (15:34):
*en het 2e level weer niet
*pagina 4
Nico zegt (15:34):
*historische snelheid!!
Ik doelde op het feit dat de snelheid weer een beetje afnamquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:35 schreef jna het volgende:
[..]
Dan moet je je posts per pagina aanpassen
Dat zal het niet worden, denk ik. In ieder geval voor mij niet, ik ga niet 8 weken vrij nemen.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Dan moet dit een week of 8 zo doorgaan
Ga via een telefoonlijn internetten, dan gebeurt dat ook niet meer.quote:
Doe er wat aan!!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:36 schreef denB het volgende:
Ik vind de snelheid echt wel tegenvallen hoor!
Ga naar de wc en hijs nogn iet vol dus chopchop!!
Ik ook, compleet in shockquote:
Daarom was het dus StageSCquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:36 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat zal het niet worden, denk ik. In ieder geval voor mij niet, ik ga niet 8 weken vrij nemen.
je husband?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:36 schreef Daph_ het volgende:
[..]![]()
I guess I just lost my husband, I don't know where he went
Als je niet naar de wc gaat, maar post, gaat het sneller.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:36 schreef denB het volgende:
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:37 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ga via een telefoonlijn internetten, dan gebeurt dat ook niet meer.
Ohja, zo zat het.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ook, compleet in shock
[..]
Daarom was het dus StageSC
het is al traag zat op mijn werk :;)quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:37 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ga via een telefoonlijn internetten, dan gebeurt dat ook niet meer.
Hoe zat het beleid ook alweer in elkaar met betrekking tot smileyposts?quote:
Nee, valt behoorlijk tegen.quote:
1 smiley mocht niet?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:38 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Hoe zat het beleid ook alweer in elkaar met betrekking tot smileyposts?
nouuuu!!!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:38 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Eh, en daar zouden we ons hier ook aan moeten houden?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:38 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
je moet ook hier zeiken en niet op de wcquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:36 schreef denB het volgende:
Goed beleid.quote:
Maar posten > plassenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:38 schreef denB het volgende:
Plassen > natte broek!
Moge dat duidelijk zijn
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:38 schreef jna het volgende:
[..]
je moet ook hier zeiken en niet op de wc
Oh jaquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:38 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dat was in stage.. nu toch niet meer??
Welnee, dat beleid stelt toch weinig voor.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:38 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Eh, en daar zouden we ons hier ook aan moeten houden?
Ff updatenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:39 schreef Milou__ het volgende:
wat is de gemiddelde snelheid van dit topic?
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar posten > plassen
De vraag is dus natte broek </> posten?
ik wacht nog steeds op die foto van jouquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:39 schreef Milou__ het volgende:
Ben benieuwdquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:39 schreef Milou__ het volgende:
Daar heeft Dean ook last van als hij topics opent.quote:
Yesss baby!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Ff updaten
Post-snelheid: 10.57 post per minuut
Examen? Wat voor examen?quote:
Ook 1 groot krom beleid hier hor...quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:39 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Welnee, dat beleid stelt toch weinig voor.
heb jij die nog niet??quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:39 schreef jna het volgende:
[..]
ik wacht nog steeds op die foto van jou
Vraag even een keer als ik thuis ben, en niet op mn mobiel fokquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:39 schreef jna het volgende:
[..]
ik wacht nog steeds op die foto van jou
Nieuwe record in de maakquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Ff updaten
met witte chocoladequote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:40 schreef Daph_ het volgende:
[..]Jamjam!! Vooral die met chocolade bedekt zijn
vanavond?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:40 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Vraag even een keer als ik thuis ben, en niet op mn mobiel fok
Dat is toch Cali's taak?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:40 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Toch weer wat vaker een topic openen --> dus de lapo posten
Snel, snel, vasthoudenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Ff updaten
zal je het ook wel niet makkelijk bij houden of wel?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:40 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Vraag even een keer als ik thuis ben, en niet op mn mobiel fok
Ik heb allemaal losse examens waarvan ik zelf mag bepalen wanneer ik ze doe zolang het maar voor de vakantie gedaan isquote:
Wat is het record dan?quote:
Ik heb geen examen.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:41 schreef denB het volgende:
[..]
Ik heb allemaal losse examens waarvan ik zelf mag bepalen wanneer ik ze doe zolang het maar voor de vakantie gedaan is(zomer vakantie)
nog 3 kwartierquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:41 schreef Chaos-Zero het volgende:
Nog even jongens en deze stage week zit er ook voor mij weer op!
Waarom niet? Heb ik iets gemist? Ik ben hier een weekje niet geweest.quote:
Vrij hoog.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:42 schreef PieterBas het volgende:
Hoe hoog zullen we morgen staan in de Top 100
tyfusquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:42 schreef jna het volgende:
[..]
word
excel
powerpoint
outlook
acces
publisher
Jaloerss!!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:42 schreef PieterBas het volgende:
Nu heb ik weer trek in Oreo's.. en ik kom nog een keer langs de koekjeskast
jij ook al!!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:42 schreef denB het volgende:
Oreo's zijn helemaal niet lekker
Ik word er misselijk van !
Flink hoog hopelijkquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:42 schreef PieterBas het volgende:
Hoe hoog zullen we morgen staan in de Top 100
School & Stage #835 vragenlijsten hier vragenlijsten daar.. lapo -> School en stage SC # 836 zonder vliegende vliegtuigen :')quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:42 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Waarom niet? Heb ik iets gemist? Ik ben hier een weekje niet geweest.
Je vergeet OneNote. En er zit nog iets met synchronisatie bij, in mijn Office. Groove ofzo.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:42 schreef jna het volgende:
[..]
word
excel
powerpoint
outlook
acces
publisher
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:42 schreef denB het volgende:
Oreo's zijn helemaal niet lekker
Ik word er misselijk van !
Ze vond het niet fijn dat we eerst over haar lapo actie begonnen voordat we haar begroet hadden ofzoiets..quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:42 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Waarom niet? Heb ik iets gemist? Ik ben hier een weekje niet geweest.
Zo eens kijken.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:43 schreef Piles het volgende:
[..]
School & Stage #835 vragenlijsten hier vragenlijsten daar.. lapo -> School en stage SC # 836 zonder vliegende vliegtuigen :')
Oh, weinig gemist dus.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:43 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ze vond het niet fijn dat we eerst over haar lapo actie begonnen voordat we haar begroet hadden ofzoiets..
OneNote is echt een tof programmaquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:43 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Je vergeet OneNote. En er zit nog iets met synchronisatie bij, in mijn Office. Groove ofzo.
je hebt ook nog frontpage...quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:43 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Je vergeet OneNote. En er zit nog iets met synchronisatie bij, in mijn Office. Groove ofzo.
Hier niet, en die programma's van jouw ken ik ook niet, laat staan dat ik ze ooit gebruikquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:43 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
was de samenvatting, maar stelde verder ook niet veel voor hoor.quote:
Ben nu op stagequote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:41 schreef dekkered het volgende:
[..]
zal je het ook wel niet makkelijk bij houden of wel?
Ja, jslavenburg had er ook al last vanquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:45 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
was de samenvatting, maar stelde verder ook niet veel voor hoor.
Waarschijnlijk gewoon wat vrouwelijks
Join the club!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:44 schreef Daph_ het volgende:
Ik zit hier als enige nog in deze kamer
pop ups? misschien toch maar eens controleren of je toevallig geen spyware op je pc heb staan?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:44 schreef Chaos-Zero het volgende:
Man waarom krijg ik in dit subforum steeds pop ups van fok? :S heb het de laatste dagen wel vaker..
Wat is het dan? Ik zie het wel vaak in mijn start menu staan, maar heb me er nog nooit in verdiept.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:44 schreef PieterBas het volgende:
[..]
OneNote is echt een tof programma
en dat is inderdaad Groove.
Heequote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:45 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
was de samenvatting, maar stelde verder ook niet veel voor hoor.
Waarschijnlijk gewoon wat vrouwelijks
Ik weet het ook nietquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:45 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Hoe kun je nou misselijk worden van oreo's!!
Chocoboys zijn ook lekker
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, jslavenburg had er ook al last van![]()
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:45 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet
chocoboys? dat klinkt een beetje gay... hihihihihii
Hier staat de deur open en mijn collega's zijn allemaal al wegquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:45 schreef denB het volgende:
[..]
Join the club!
En als ik de deur open doe (verplicht dicht, security room!) Dan is het vollop druk bij sales
maar die trok ook wel weer bij.. (let op het woordgrapjequote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:45 schreef Piles het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:45 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet
Maar dit vond een tijdje .. 1,5 dag..quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:45 schreef Piles het volgende:
[..]
ik zit eigenlijk altijd alleen.. Heb een eigen kantoor dusquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:44 schreef Daph_ het volgende:
Ik zit hier als enige nog in deze kamer
Dat is wel zo' n gedrocht, die installeer ik dus ook niet. Waarom ik de rest wel allemaal heb, is me ook een raadsel. Ik gebruik eigenlijk alleen Word en Excel.quote:
Dat gegiechel ookquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:45 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet
Net als Choco prince...quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:45 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet
rielekst!!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:46 schreef dekkered het volgende:
[..]
ik zit eigenlijk altijd alleen.. Heb een eigen kantoor dus
Ja true, maar ik heb het de laatste dagen vaker en alleen op Fok forumquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:45 schreef PieterBas het volgende:
[..]
pop ups? misschien toch maar eens controleren of je toevallig geen spyware op je pc heb staan?
Hoor ik daar iets crushen?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Post-snelheid: 10.86 post per minuut
Ik vind het eigenlijk wel fijn dat ik nooit alleen zin. Alleen soms in de pauze, als ik later ga dan de rest.quote:
Bruine ridder koeken?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:47 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dat gegiechel ook!!
Chocoboys zijn van die chocoladecakejes.. Van de aldi zijn ze het lekkerst
Frontpagequote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:47 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat is wel zo' n gedrocht, die installeer ik dus ook niet. Waarom ik de rest wel allemaal heb, is me ook een raadsel. Ik gebruik eigenlijk alleen Word en Excel.
zeg ook niet dat ik het heb/gebruik zeg alleen dat het er isquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:47 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat is wel zo' n gedrocht, die installeer ik dus ook niet. Waarom ik de rest wel allemaal heb, is me ook een raadsel. Ik gebruik eigenlijk alleen Word en Excel.
Ik ga ze een keer opzoeken denk ikquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:47 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dat gegiechel ook!!
Chocoboys zijn van die chocoladecakejes.. Van de aldi zijn ze het lekkerst
Ik niet, nooit gehad ook, dus denk dat het aan jou ligt.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:47 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
Ja true, maar ik heb het de laatste dagen vaker en alleen op Fok forum
Ja, dat snap ik, maar daarom vergeet ik het dus.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:47 schreef dekkered het volgende:
[..]
zeg ook niet dat ik het heb/gebruik zeg alleen dat het er is
Misschien ff een post maken in feedback? Ik heb nergens last van... en ik post toch hier redelijk vaak.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:47 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
een enkele keer is men pa hier nog even (een kwartier/half uur)quote:
Ik niet hoor, ik kan er helemaal niks mee.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:47 schreef PieterBas het volgende:
[..]
FrontpageDan liever nog dreamweaver.. daar kan je tenminste nog iets mee.
Hier nergens last van ook.. maar op een mac heb je ook weinig last van spyware enzoquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:47 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
Aptana studioquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:49 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik niet hoor, ik kan er helemaal niks mee.
en ze zijn nog vies ook...quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:48 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Chocoprins zuigtDaar zit bijna geen choco op
Ik heb het ook nog nooit gehad, thuis heb ik er ook geen last van, op m'n stage wel. Misschien m'n firefox even updatenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:48 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik niet, nooit gehad ook, dus denk dat het aan jou ligt.
Die van de dirk zijn ook wel lekkerquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:47 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik ga ze een keer opzoeken denk ik
Ja dat giechelen hoor er wel bij dan
Zit je spyware te installeren op je stage?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:49 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
Ik heb het ook nog nooit gehad, thuis heb ik er ook geen last van, op m'n stage wel. Misschien m'n firefox even updaten
jij leert me alleen slechte dingen!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:49 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Die van de dirk zijn ook wel lekker
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:50 schreef jna het volgende:
[..]
die zouden zeker goed verkopen bij de darkroom kantine
Dirk zijn chocoboys? Het wordt steeds dubieuzer.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:49 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Die van de dirk zijn ook wel lekker
nee dat is bij de Dirk zonder Broekquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:50 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dirk zijn chocoboys? Het wordt steeds dubieuzer.
Lekker, stoppen met roken en je volproppen met chocolade. Overgewicht is ook niet gezond hoor.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:50 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
jij leert me alleen slechte dingen!
spyware CS5quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:50 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Zit je spyware te installeren op je stage?
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:50 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
jij leert me alleen slechte dingen!
ik snoep niet eensquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:51 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Lekker, stoppen met roken en je volproppen met chocolade. Overgewicht is ook niet gezond hoor.
Echte stagiair dusquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:50 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Zit je spyware te installeren op je stage?
Ik denk dat ik binnen enkele minuten op straat sta als ik het in mijn hoofd haal (als het al lukt).quote:
Ik weet niet of ze bij de dirk zo heten of bij de aldi, anyway, 1 van de tweequote:
Wie kan de rol choco boys door gevenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:50 schreef jna het volgende:
[..]
die zouden zeker goed verkopen bij de darkroom kantine
Ik doe nog zo mijn best.quote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:52 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze bij de dirk zo heten of bij de aldi, anyway, 1 van de tweeKoekjesschap en dan de chocoaldecakejes.. Zitten er 10 in een pak
De afrikaanse?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:52 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Wie kan de rol choco boys door geven
Ik ook hoor.. maar had op mijn afstudeerstage.. ook niet de mogelijkheid tot...quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:52 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik denk dat ik binnen enkele minuten op straat sta als ik het in mijn hoofd haal (als het al lukt).
Chocolate chip cookies?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:52 schreef Psychonikeo het volgende:
die koekkjes met stukjes chocolade zijn wel lekker
Chocolat chip cookies?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:52 schreef Psychonikeo het volgende:
die koekkjes met stukjes chocolade zijn wel lekker
Oh no.. te vroeg gepiekt.quote:
Bij Piles is de verzuring er in geschotenquote:
Dat is ook liefquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:53 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ja.. dat heb ik dan ook weer van jou geleerd
Nee, dat is duidelijk. Dus het is jouw schuld.quote:
ff masseren Pilesquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:53 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Bij Piles is de verzuring er in geschoten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |