Aptana studioquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:49 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik niet hoor, ik kan er helemaal niks mee.
en ze zijn nog vies ook...quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:48 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Chocoprins zuigtDaar zit bijna geen choco op
Ik heb het ook nog nooit gehad, thuis heb ik er ook geen last van, op m'n stage wel. Misschien m'n firefox even updatenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:48 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik niet, nooit gehad ook, dus denk dat het aan jou ligt.
Die van de dirk zijn ook wel lekkerquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:47 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik ga ze een keer opzoeken denk ik
Ja dat giechelen hoor er wel bij dan
Zit je spyware te installeren op je stage?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:49 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
Ik heb het ook nog nooit gehad, thuis heb ik er ook geen last van, op m'n stage wel. Misschien m'n firefox even updaten
jij leert me alleen slechte dingen!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:49 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Die van de dirk zijn ook wel lekker
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:50 schreef jna het volgende:
[..]
die zouden zeker goed verkopen bij de darkroom kantine
Dirk zijn chocoboys? Het wordt steeds dubieuzer.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:49 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Die van de dirk zijn ook wel lekker
nee dat is bij de Dirk zonder Broekquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:50 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dirk zijn chocoboys? Het wordt steeds dubieuzer.
Lekker, stoppen met roken en je volproppen met chocolade. Overgewicht is ook niet gezond hoor.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:50 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
jij leert me alleen slechte dingen!
spyware CS5quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:50 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Zit je spyware te installeren op je stage?
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:50 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
jij leert me alleen slechte dingen!
ik snoep niet eensquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:51 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Lekker, stoppen met roken en je volproppen met chocolade. Overgewicht is ook niet gezond hoor.
Echte stagiair dusquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:50 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Zit je spyware te installeren op je stage?
Ik denk dat ik binnen enkele minuten op straat sta als ik het in mijn hoofd haal (als het al lukt).quote:
Ik weet niet of ze bij de dirk zo heten of bij de aldi, anyway, 1 van de tweequote:
Wie kan de rol choco boys door gevenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:50 schreef jna het volgende:
[..]
die zouden zeker goed verkopen bij de darkroom kantine
Ik doe nog zo mijn best.quote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:52 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze bij de dirk zo heten of bij de aldi, anyway, 1 van de tweeKoekjesschap en dan de chocoaldecakejes.. Zitten er 10 in een pak
De afrikaanse?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:52 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Wie kan de rol choco boys door geven
Ik ook hoor.. maar had op mijn afstudeerstage.. ook niet de mogelijkheid tot...quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:52 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik denk dat ik binnen enkele minuten op straat sta als ik het in mijn hoofd haal (als het al lukt).
Chocolate chip cookies?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:52 schreef Psychonikeo het volgende:
die koekkjes met stukjes chocolade zijn wel lekker
Chocolat chip cookies?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:52 schreef Psychonikeo het volgende:
die koekkjes met stukjes chocolade zijn wel lekker
Oh no.. te vroeg gepiekt.quote:
Bij Piles is de verzuring er in geschotenquote:
Dat is ook liefquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:53 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ja.. dat heb ik dan ook weer van jou geleerd
Nee, dat is duidelijk. Dus het is jouw schuld.quote:
ff masseren Pilesquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:53 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Bij Piles is de verzuring er in geschoten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |