Ik denk dat ik binnen enkele minuten op straat sta als ik het in mijn hoofd haal (als het al lukt).quote:
Ik weet niet of ze bij de dirk zo heten of bij de aldi, anyway, 1 van de tweequote:
Wie kan de rol choco boys door gevenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:50 schreef jna het volgende:
[..]
die zouden zeker goed verkopen bij de darkroom kantine
Ik doe nog zo mijn best.quote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:52 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze bij de dirk zo heten of bij de aldi, anyway, 1 van de tweeKoekjesschap en dan de chocoaldecakejes.. Zitten er 10 in een pak
De afrikaanse?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:52 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Wie kan de rol choco boys door geven
Ik ook hoor.. maar had op mijn afstudeerstage.. ook niet de mogelijkheid tot...quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:52 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik denk dat ik binnen enkele minuten op straat sta als ik het in mijn hoofd haal (als het al lukt).
Chocolate chip cookies?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:52 schreef Psychonikeo het volgende:
die koekkjes met stukjes chocolade zijn wel lekker
Chocolat chip cookies?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:52 schreef Psychonikeo het volgende:
die koekkjes met stukjes chocolade zijn wel lekker
Oh no.. te vroeg gepiekt.quote:
Bij Piles is de verzuring er in geschotenquote:
Dat is ook liefquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:53 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ja.. dat heb ik dan ook weer van jou geleerd
Nee, dat is duidelijk. Dus het is jouw schuld.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |