quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:42 schreef denB het volgende:
Oreo's zijn helemaal niet lekker
Ik word er misselijk van !
Ze vond het niet fijn dat we eerst over haar lapo actie begonnen voordat we haar begroet hadden ofzoiets..quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:42 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Waarom niet? Heb ik iets gemist? Ik ben hier een weekje niet geweest.
Zo eens kijken.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:43 schreef Piles het volgende:
[..]
School & Stage #835 vragenlijsten hier vragenlijsten daar.. lapo -> School en stage SC # 836 zonder vliegende vliegtuigen :')
Oh, weinig gemist dus.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:43 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ze vond het niet fijn dat we eerst over haar lapo actie begonnen voordat we haar begroet hadden ofzoiets..
OneNote is echt een tof programmaquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:43 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Je vergeet OneNote. En er zit nog iets met synchronisatie bij, in mijn Office. Groove ofzo.
je hebt ook nog frontpage...quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:43 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Je vergeet OneNote. En er zit nog iets met synchronisatie bij, in mijn Office. Groove ofzo.
Hier niet, en die programma's van jouw ken ik ook niet, laat staan dat ik ze ooit gebruikquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:43 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
was de samenvatting, maar stelde verder ook niet veel voor hoor.quote:
Ben nu op stagequote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:41 schreef dekkered het volgende:
[..]
zal je het ook wel niet makkelijk bij houden of wel?
Ja, jslavenburg had er ook al last vanquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:45 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
was de samenvatting, maar stelde verder ook niet veel voor hoor.
Waarschijnlijk gewoon wat vrouwelijks
Join the club!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:44 schreef Daph_ het volgende:
Ik zit hier als enige nog in deze kamer
pop ups? misschien toch maar eens controleren of je toevallig geen spyware op je pc heb staan?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:44 schreef Chaos-Zero het volgende:
Man waarom krijg ik in dit subforum steeds pop ups van fok? :S heb het de laatste dagen wel vaker..
Wat is het dan? Ik zie het wel vaak in mijn start menu staan, maar heb me er nog nooit in verdiept.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:44 schreef PieterBas het volgende:
[..]
OneNote is echt een tof programma
en dat is inderdaad Groove.
Heequote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:45 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
was de samenvatting, maar stelde verder ook niet veel voor hoor.
Waarschijnlijk gewoon wat vrouwelijks
Ik weet het ook nietquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:45 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Hoe kun je nou misselijk worden van oreo's!!
Chocoboys zijn ook lekker
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, jslavenburg had er ook al last van![]()
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:45 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet
chocoboys? dat klinkt een beetje gay... hihihihihii
Hier staat de deur open en mijn collega's zijn allemaal al wegquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:45 schreef denB het volgende:
[..]
Join the club!
En als ik de deur open doe (verplicht dicht, security room!) Dan is het vollop druk bij sales
maar die trok ook wel weer bij.. (let op het woordgrapjequote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:45 schreef Piles het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:45 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet
Maar dit vond een tijdje .. 1,5 dag..quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:45 schreef Piles het volgende:
[..]
ik zit eigenlijk altijd alleen.. Heb een eigen kantoor dusquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:44 schreef Daph_ het volgende:
Ik zit hier als enige nog in deze kamer
Dat is wel zo' n gedrocht, die installeer ik dus ook niet. Waarom ik de rest wel allemaal heb, is me ook een raadsel. Ik gebruik eigenlijk alleen Word en Excel.quote:
Dat gegiechel ookquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:45 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet
Net als Choco prince...quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:45 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet
rielekst!!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:46 schreef dekkered het volgende:
[..]
ik zit eigenlijk altijd alleen.. Heb een eigen kantoor dus
Ja true, maar ik heb het de laatste dagen vaker en alleen op Fok forumquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:45 schreef PieterBas het volgende:
[..]
pop ups? misschien toch maar eens controleren of je toevallig geen spyware op je pc heb staan?
Hoor ik daar iets crushen?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Post-snelheid: 10.86 post per minuut
Ik vind het eigenlijk wel fijn dat ik nooit alleen zin. Alleen soms in de pauze, als ik later ga dan de rest.quote:
Bruine ridder koeken?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:47 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dat gegiechel ook!!
Chocoboys zijn van die chocoladecakejes.. Van de aldi zijn ze het lekkerst
Frontpagequote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:47 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat is wel zo' n gedrocht, die installeer ik dus ook niet. Waarom ik de rest wel allemaal heb, is me ook een raadsel. Ik gebruik eigenlijk alleen Word en Excel.
zeg ook niet dat ik het heb/gebruik zeg alleen dat het er isquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:47 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat is wel zo' n gedrocht, die installeer ik dus ook niet. Waarom ik de rest wel allemaal heb, is me ook een raadsel. Ik gebruik eigenlijk alleen Word en Excel.
Ik ga ze een keer opzoeken denk ikquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:47 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dat gegiechel ook!!
Chocoboys zijn van die chocoladecakejes.. Van de aldi zijn ze het lekkerst
Ik niet, nooit gehad ook, dus denk dat het aan jou ligt.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:47 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
Ja true, maar ik heb het de laatste dagen vaker en alleen op Fok forum
Ja, dat snap ik, maar daarom vergeet ik het dus.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:47 schreef dekkered het volgende:
[..]
zeg ook niet dat ik het heb/gebruik zeg alleen dat het er is
Misschien ff een post maken in feedback? Ik heb nergens last van... en ik post toch hier redelijk vaak.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:47 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
Ja true, maar ik heb het de laatste dagen vaker en alleen op Fok forum
een enkele keer is men pa hier nog even (een kwartier/half uur)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |