Ik drink gemiddeld vier blikjes fanta zero per dag, dat is toch ook al 1,3 literquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:24 schreef dekkered het volgende:
[..]
ik ken het probleem
ik drink meestal overdag een fles sinas leeg (op stage) en dan savonds begin ik aan de volgende...
Wat?quote:
quote:[..]
Nee, vroegâh. Niet heel erg vroegâh
Na dit topic daalte het niveau al wel: Stage SC #14 nog 2 maanden voor de meeste!
Totdat er Duitse maaltijd polls kwamen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:26 schreef Goover het volgende:
OpEeNaLaPo
[..]
Na dit topic daalte het niveau al wel: Stage SC #14 nog 2 maanden voor de meeste!
Oh ja.. die Duitse maaltijden. Waren die van jou??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:26 schreef Goover het volgende:
OpEeNaLaPo
[..]
[/quote]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De maaltijd polls waren![]()
.
Altijd voor vegatarische maaltijd gaan
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
Nee slimmerd, z'n rookpauzequote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:27 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
precies met de verkiezingen in Amerika enzo!! Hihi
Amateurquote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:27 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Oh ja.. die Duitse maaltijden. Waren die van jou??
Ik volg de West Wing... op RTLquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:27 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
precies met de verkiezingen in Amerika enzo!! Hihi
Dat snap jij niet, jij rookt niet.quote:
Ik probeer zo hard te spammen dat er steeds staat dat ik niet zo snel 2 berichten achter elkaar kan postenquote:
Wheheehequote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik probeer zo hard te spammen dat er steeds staat dat ik niet zo snel 2 berichten achter elkaar kan posten
oh ja.. Rokenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:29 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat snap jij niet, jij rookt niet.
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:29 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Wheheehe![]()
Die heb ik nog niet eens gehad
niet eens?? dat heb ik constantquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:29 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Wheheehe![]()
Die heb ik nog niet eens gehad
Roken.quote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:30 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Whoeeehoeeee
Vrijdagmiddagspamsessies
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:30 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Whoeeehoeeee
Vrijdagmiddagspanksessies