quote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:42 schreef pfaf het volgende:
[..]
Hoeveel heeft Anniek eigenlijk binnengehaald?
Jon kan nog, want Dennis had gewoon 1 vraag meer fout..quote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:57 schreef pfaf het volgende:
Jon is het niet, want Dennis.
Viv is het niet, want veel geld binnen gehaald.
Anniek moet het wel zijn?
[..]
Die redenering kan ik niet volgen. Als ze geen mol-acties uithaalt, is ze een slechte mol. En als ze veel mol-acties uithaalt, is ze ook een slechte mol. Wat moet een mol dán doen?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:32 schreef pfaf het volgende:
Anniek heeft zo onmeunig veel mol-acties op haar geweten dat het onverdacht wordt
Ja dat is ook mijn punt bij al die forum hullies hier en op het WIDM forum.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:58 schreef broer het volgende:
[..]
Die redenering kan ik niet volgen. Als ze geen mol-acties uithaalt, is ze een slechte mol. En als ze veel mol-acties uithaalt, is ze ook een slechte mol. Wat moet een mol dán doen?
Nou ja, dan heeft ze onopvallend gemold en dat kan ook een tactiek zijn inderdaad. Aangezien velen Jon verdenken doet ze blijkbaar wel iets goed, dat ondanks al haar stommiteiten nog iedereen twijfelt.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:58 schreef broer het volgende:
[..]
Die redenering kan ik niet volgen. Als ze geen mol-acties uithaalt, is ze een slechte mol. En als ze veel mol-acties uithaalt, is ze ook een slechte mol. Wat moet een mol dán doen?
Lijkt me een slechte tactiek als je 1700 euro in de pot brengt (afl. 7). Dat is niet echt de taak van een mol om ZOVEEL geld binnen te brengen.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:11 schreef Cyclonist het volgende:
Als Anniek de mol zou zijn, dan zou ze een waardeloze mol zijn geweest..
Daarom denk ik juist dat Vivienne de mol is, da's een slimme meid die mensen gemakkelijk kan manipuleren en daardoor onopvallend kan blijven. Dat ze evengoed geld in de pot brengt kan ook een tactiek zijn.
Ohja en verder, wat 'n lekker ding is het zeg
Ze heeft toch aardig wat opdrachten verneukt? En ze komt er mee weg...quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:11 schreef Cyclonist het volgende:
Als Anniek de mol zou zijn, dan zou ze een waardeloze mol zijn geweest..
Een mol moet zo onopvallend mogelijk de boel in het honderd laten lopen. De mol-acties van Anniek zijn te doorzichtig. Daarom geloof ik niet dat ze de mol is. En als ze het wel is, vind ik het jammer dat het zo overduidelijk was dan.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:58 schreef broer het volgende:
[..]
Ja en hoe! Gisteren met die foto's, oh, zijn het er 5? Jah, opdracht niet goed gelezen, t ging om 4. . . Dat gelooft ze toch zeker zelf niet!? En met die foto 'ja, thaaaaaaank you very much!', zó doorzichtig. En dan 2 x zeggen, ik vedenk Dennis (of wie dan ook) ook wel een beetje want ík ben het niet.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:30 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ze heeft toch aardig wat opdrachten verneukt? En ze komt er mee weg...
Tot gisteren verdachten hele volksstammen Dennis. Daarvoor was Rick voor veel mensen de meest waarschijnlijke Mol. Ook Sebastiaan vondt men erg verdacht. Dus zó opvallend deed Anniek het kennelijk toch niet. Ook onder de kandidaten is ze niet echt verdacht, geloof ik.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:45 schreef DaMart het volgende:
Een mol moet zo onopvallend mogelijk de boel in het honderd laten lopen. De mol-acties van Anniek zijn te doorzichtig. Daarom geloof ik niet dat ze de mol is. En als ze het wel is, vind ik het jammer dat het zo overduidelijk was dan.
Van wie moet dat?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een mol moet zo onopvallend mogelijk de boel in het honderd laten lopen
Maar wel weer twee acties de opdracht deden mislukken. Van de anderen was dat niet zo éénduidig. Dennis iets te laat in de trein wellicht.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:53 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja en hoe! Gisteren met die foto's, oh, zijn het er 5? Jah, opdracht niet goed gelezen, t ging om 4. . . Dat gelooft ze toch zeker zelf niet!? En met die foto 'ja, thaaaaaaank you very much!', zó doorzichtig.
Ik verdacht hem ook, ja. Maar vooral omdat ik Anniek te opzichtig bezig vind. Maar goed, dat kan ook tactiek zijn. En Jon zit vol op Anniek, dus zo onverdacht is ze ook niet bij de anderen.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:56 schreef k_man het volgende:
[..]
Tot gisteren verdachten hele volksstammen Dennis. Daarvoor was Rick voor veel mensen de meest waarschijnlijke Mol. Ook Sebastiaan vondt men erg verdacht. Dus zó opvallend deed Anniek het kennelijk toch niet. Ook onder de kandidaten is ze niet echt verdacht, geloof ik.
Van mijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |