quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:45 schreef De_Ananas het volgende:
Dames en heren.
Ik ga een verhaal over de SC schrijven voor het 1000ste topic. Als jullie dingen hebben die erin moeten (liefst met linkjes naar de posts of het begin van iets zoals heel dat NB gebeuren enzo) dan zou ik dat erg waarderen.
Kusjes,
Jullie pater familia
Ze kon toch ook een film kijken?quote:
quote:Insomnia
Uit Wikipedia, de vrije encyclopedie
Ga naar: navigatie, zoeken
Insomnia kan verwijzen naar:
* slapeloosheid
* diverse films, waaronder:
o Insomnia (1997) van Erik Skjoldbjærg met Maria Mathiesen, Stellan Skarsgård en Sverre Anker Ousdal
o Insomnia (1998) van Andrew Gunn
o Insomnia (2002) van Christopher Nolan met Al Pacino en Martin Donovan
* Insomnia (gedicht), een gedicht van J.C. Bloem
* Insomnia (lied), een nummer van Faithless
* Insomnia (roman), een boek van Stephen King
Kon, maar waarschijnlijk zit ze te fappen.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 03:17 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ze kon toch ook een film kijken?
[..]
Nou, toevallig drukte ik er 1 keer op en stond 'ie daar, zonder posts of zo vers en zo. Ik geloof je niet.quote:
Alsof ik zo'n lap tekst ga lezen.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 03:18 schreef Fascination het volgende:
De poëtische pretenties van Bløf
Hehe.
Ik val bijna om.
"Waar iedereen al 2 jaar droog staat"quote:Op vrijdag 27 februari 2009 03:19 schreef Fascination het volgende:
Ik had een veul leukere TT in gedachten.
Hulde. Waarom geloof je me niet?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 03:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nou, toevallig drukte ik er 1 keer op en stond 'ie daar, zonder posts of zo vers en zo. Ik geloof je niet.
Je ne have une kut.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 03:19 schreef Dibble het volgende:
kutfappers, zijn jullie ook nog steeds wakker
?
Jij kan heul geen 10 weken geen seks hebben gehad. Volgens mij ben jij heul charmant.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 03:20 schreef McFearless het volgende:
[..]
Hulde. Waarom geloof je me niet?
Voor morgen.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 03:20 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Alsof ik zo'n lap tekst ga lezen.
"Waar iedereen homoseksueel en maagd is."quote:Op vrijdag 27 februari 2009 03:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
"Waar iedereen al 2 jaar droog staat"
Laten we raden wie haptquote:Op vrijdag 27 februari 2009 03:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Voor morgen.![]()
[..]
"Waar iedereen homoseksueel en maagd is."
En dan kijken wie gaat happen.
Het is echt zo.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 03:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij kan heul geen 10 weken geen seks hebben gehad. Volgens mij ben jij heul charmant.
Ja.quote:
Helft.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 03:23 schreef McFearless het volgende:
[..]
Het is echt zo.Hoeveel staat er bij jou op de teller dan?
Twintig minuten?
De_Ananas.quote:
Mag ik evengoed ruiken?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 03:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb m'n handen net gewassen.
Jij?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 03:26 schreef Dibble het volgende:
gaat er iemand nog een hendig sjieke goatse posten om dit topic tot een mooie climax te brengen ofwat?
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 03:26 schreef Dibble het volgende:
gaat er iemand nog een hendig sjieke goatse posten om dit topic tot een mooie climax te brengen ofwat?
IQMquote:
Van mij mag je hoor. Wil je me dan ook gelijk door m'n haar aaien?quote:
Terwijl jij jezelf in slaap huil?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 03:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Van mij mag je hoor. Wil je me dan ook gelijk door m'n haar aaien?
Oke, gewoon iedere mannelijke fokker dus.quote:
Waarom zou ik dat doen?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 03:30 schreef McFearless het volgende:
[..]
Terwijl jij jezelf in slaap huil?
Eigenlijk wel ja.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 03:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oke, gewoon iedere mannelijke fokker dus.
Ik verwacht het niet. Alle usertjes hier in deze SC zijn superbraaf tegenwoordig. We hebben een goeie les geleerd, als een forum wordt verziekt door een stel users, maak een SC en lok ze daarheenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 03:26 schreef Dibble het volgende:
Je moeder blijkt je vader te zijn.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 03:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wat is de aanleiding van mijn gehuil?
Godver dat lijkt me erg. Ik begin al te wenen.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 03:36 schreef McFearless het volgende:
[..]
Je moeder blijkt je vader te zijn.
Wel godverdomme, ik ben dan wel maagd, maar niet homoseksueel.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 03:35 schreef Fascination het volgende:
remlof kun je de TT veranderen in: Waar iedereen homoseksueel en maagd is?
Ik ben stier.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 03:37 schreef McFearless het volgende:
[..]
Wel godverdomme, ik ben dan wel maagd, maar niet homoseksueel.
Het spijt me je dit treurige nieuws te moeten mededelen.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 03:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Godver dat lijkt me erg. Ik begin al te wenen.
Ohh, kut voor je.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 03:37 schreef McFearless het volgende:
[..]
Wel godverdomme, ik ben dan wel maagd, maar niet homoseksueel.
Done.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 03:35 schreef Fascination het volgende:
remlof kun je de TT veranderen in: Waar iedereen homoseksueel en maagd is?
Baan jezelf een weg door mijn haar.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 03:38 schreef McFearless het volgende:
[..]
Het spijt me je dit treurige nieuws te moeten mededelen.
En hoe zwaar issie?quote:
Nu kunnen Fas en ik niet zien wie happen.quote:
Trusten.quote:
Hehe, vet.quote:
Slaap lekker.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 03:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Trusten.
[..]
Hehe, vet.
Ik ga ook slapen, trusten geile bitches.
Heb je je haar net gewassen? Dan kan ik er aan ruiken terwijl ik fap. Is dat raar?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 03:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Baan jezelf een weg door mijn haar.![]()
[..]
En hoe zwaar issie?
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 03:40 schreef McFearless het volgende:
[..]
WTF, nu denkt iedereen dat ik maagd ben, maar ik ben een weegschaal.
quote:
Ja, het ruikt nu heel lekker. Hoe lig jij dan? Want als ik mezelf inslaap huil, heb ik het beeld voor me dat ik op iemands borst lig die door mijn haar woelt. Is dat geen onprettige houding?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 03:41 schreef McFearless het volgende:
[..]
Heb je je haar net gewassen? Dan kan ik er aan ruiken terwijl ik fap. Is dat raar?
73 kilo.
Ik dacht dat je net als iedereen hier homoseksueel bent.quote:
Integendeel, dat is een lieve, romantische houding. Ik heb er een moord voor over in dit grote, koude bed.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 03:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, het ruikt nu heel lekker. Hoe lig jij dan? Want als ik mezelf inslaap huil, heb ik het beeld voor me dat ik op iemands borst lig die door mijn haar woelt. Is dat geen onprettige houding?
Oh dan zeg ik: doe maar, is fijn. Ik lig ook al in bed, ook groot en koud. Oude knuffels zijn liev, wat voor knuffel is het? Zeker een beer?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 03:48 schreef McFearless het volgende:
[..]
Integendeel, dat is een lieve, romantische houding. Ik heb er een moord voor over in dit grote, koude bed.![]()
Ik lig nu tegen m'n oude knuffel aan te rijden.
Hoe zag 'ie er uit?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 03:51 schreef Dribbel_ het volgende:
heeft iemand m'n koala gezien[ afbeelding ]
Ja, zo een van Robijntje, lekker klein.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 03:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oh dan zeg ik: doe maar, is fijn. Ik lig ook al in bed, ook groot en koud. Oude knuffels zijn liev, wat voor knuffel is het? Zeker een beer?
Oh, aangezien ik daar geen verstand van heb ga ik maar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, dat doe ik niet.quote:
Geen concurrentie toch?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 03:54 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ja, zo een van Robijntje, lekker klein.
Gelukkig. Heb je je baardje laten staan afgelopen 7 dagen?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 03:57 schreef McFearless het volgende:
[..]
Hell no, niemand kan op tegen jouw gewassen haren.
Vier dagen.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 03:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Gelukkig. Heb je je baardje laten staan afgelopen 7 dagen?
Geil. Wanneer gaan we daten?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 04:00 schreef McFearless het volgende:
[..]
Vier dagen.Ik ben net een zwerver.
Ik wist dat je username daar vandaan kwam.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 04:01 schreef McFearless het volgende:
Your musical compatibility with killtheuglykids is Very High
Music you have in common includes Death Cab for Cutie, Kings of Leon, Arctic Monkeys, Bloc Party and Razorlight.
Whehe, je hebt McFearless drie keer geluisterd, drie kwartier geleden.
Ik ga wel zo slapen hoor.quote:
Yoo, goed idee.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 04:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik wist dat je username daar vandaan kwam.![]()
[..]
Ik ga wel zo slapen hoor.
Omdat jij het bent, goodnight.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 04:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ga nog 1 keer door mijn haar.
Dankjewel. Slaap lekker.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 04:10 schreef McFearless het volgende:
[..]
Omdat jij het bent, goodnight.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |