quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:45 schreef De_Ananas het volgende:
Dames en heren.
Ik ga een verhaal over de SC schrijven voor het 1000ste topic. Als jullie dingen hebben die erin moeten (liefst met linkjes naar de posts of het begin van iets zoals heel dat NB gebeuren enzo) dan zou ik dat erg waarderen.
Kusjes,
Jullie pater familia
Ze kon toch ook een film kijken?quote:
quote:Insomnia
Uit Wikipedia, de vrije encyclopedie
Ga naar: navigatie, zoeken
Insomnia kan verwijzen naar:
* slapeloosheid
* diverse films, waaronder:
o Insomnia (1997) van Erik Skjoldbjærg met Maria Mathiesen, Stellan Skarsgård en Sverre Anker Ousdal
o Insomnia (1998) van Andrew Gunn
o Insomnia (2002) van Christopher Nolan met Al Pacino en Martin Donovan
* Insomnia (gedicht), een gedicht van J.C. Bloem
* Insomnia (lied), een nummer van Faithless
* Insomnia (roman), een boek van Stephen King
Kon, maar waarschijnlijk zit ze te fappen.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 03:17 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ze kon toch ook een film kijken?
[..]
Nou, toevallig drukte ik er 1 keer op en stond 'ie daar, zonder posts of zo vers en zo. Ik geloof je niet.quote:
Alsof ik zo'n lap tekst ga lezen.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 03:18 schreef Fascination het volgende:
De poëtische pretenties van Bløf
Hehe.
Ik val bijna om.
"Waar iedereen al 2 jaar droog staat"quote:Op vrijdag 27 februari 2009 03:19 schreef Fascination het volgende:
Ik had een veul leukere TT in gedachten.
Hulde. Waarom geloof je me niet?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 03:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nou, toevallig drukte ik er 1 keer op en stond 'ie daar, zonder posts of zo vers en zo. Ik geloof je niet.
Je ne have une kut.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 03:19 schreef Dibble het volgende:
kutfappers, zijn jullie ook nog steeds wakker
?
Jij kan heul geen 10 weken geen seks hebben gehad. Volgens mij ben jij heul charmant.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 03:20 schreef McFearless het volgende:
[..]
Hulde. Waarom geloof je me niet?
Voor morgen.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 03:20 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Alsof ik zo'n lap tekst ga lezen.
"Waar iedereen homoseksueel en maagd is."quote:Op vrijdag 27 februari 2009 03:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
"Waar iedereen al 2 jaar droog staat"
Laten we raden wie haptquote:Op vrijdag 27 februari 2009 03:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Voor morgen.![]()
[..]
"Waar iedereen homoseksueel en maagd is."
En dan kijken wie gaat happen.
Het is echt zo.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 03:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij kan heul geen 10 weken geen seks hebben gehad. Volgens mij ben jij heul charmant.
Ja.quote:
Helft.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 03:23 schreef McFearless het volgende:
[..]
Het is echt zo.Hoeveel staat er bij jou op de teller dan?
Twintig minuten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |