Raad de Straat, Amsterdamquote:Op donderdag 26 februari 2009 20:38 schreef m3nster het volgende:
Linkje in oude deel?
Nog steeds vraag ik me af waarom er RAED de straat staat.. Zie er echt de humor niet van in![]()
Grappig, via jouw user history vond ik hem terugquote:Op donderdag 26 februari 2009 21:34 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Ongelooflijk dat een topic wat ik ooit gestart heb nu nog steeds bestaat
Leek mij ook, je ziet de hallen volgens mijquote:Op donderdag 26 februari 2009 21:42 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
lijkt mij iets bij het bellamyplein in de buurt
Je begrijpt dat je wel op de foto moet héquote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:45 schreef chufi het volgende:
Ik mis nog de laatste stand in het OP en natuurlijk de vermelding van de Hall Of Fame
Eeehh ....Laat dan maarquote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:07 schreef m3nster het volgende:
[..]
Je begrijpt dat je wel op de foto moet héNet zo als in RDS Grunigen
![]()
mwah.quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:42 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
lijkt mij iets bij het bellamyplein in de buurt
die is het nietquote:Op donderdag 26 februari 2009 21:54 schreef raptorix het volgende:
Wenslauerstraat?
quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:44 schreef raptorix het volgende:
Ik verander me antwoord naar bellamystraat, het gele gebouw op de voorgrond is namelijk het stadsdeel kantoor
Hoezo te vroeg? Ik ben al een halve dag wakkerquote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:21 schreef Manono het volgende:
[..]
das dan nie goe
te vroeg om hints te droppem
zat nog aan de foon, nee papi das ook nie goedquote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:25 schreef Pappie_Culo het volgende:
Domselaerstraat
die ligt aan het bellamyplein dus die zal het wel niet zijnquote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:56 schreef raptorix het volgende:
Elisabeth Wolfstraat?
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:10 schreef Manono het volgende:
hint 2: straat ligt tussen de Overtoom en de Haarlemmerweg
Vendelstraat?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:44 schreef Maizena het volgende:
Omdat ik zeker weet dat het goed s maar alvast een nieuwe...
[ afbeelding ]
De straat links.
Vroeger blijkbaar nietquote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:50 schreef m3nster het volgende:
Wat me nou opvalt in de 2 afgelopen foto's de parkeermeters hebben gele P worden. Das toch altijd blauw?
Zat er iemand ergens een beetje in de buurt?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:16 schreef Maizena het volgende:
Sorry...was ff weg.
Weer niet goed.
Is een kort straatje
Ja, je benedenbuurmanquote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Zat er iemand ergens een beetje in de buurt?
Nee hij loopt recht door ....quote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:31 schreef Love Mae King het volgende:
loopt de Orteliuskade niet gewoon door om de hoek? Dat dacht ik nl...
Ja hoor, is goedquote:
quote:Op zondag 1 maart 2009 00:23 schreef bbfakir het volgende:
Is het de Stadionweg? Het komt mij zo bekend voor.
Ik moet zeggen dat jullie beiden erg dicht in de buurt zittenquote:
Ja slaap ze, ik hoor het morgen wel, of je post straks tegen een uur of 4 als ieder ander op 1 oor ligtquote:Op zondag 1 maart 2009 01:03 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Weltrusten. Ik hoop dat ik kan slapen door die rotfoto.![]()
Het komt me zo bekend voor.
quote:
herengracht?quote:Op zondag 1 maart 2009 01:20 schreef PhysicsRules het volgende:
Even een makkelijke voor de nacht:
[ afbeelding ]
En tevens bedtijd
Het Trippenhuisquote:Op zondag 1 maart 2009 10:45 schreef chufi het volgende:
Kloveniersburgwal
Ik had eerst maar wat gegokt en nu net gevondenquote:
Nee verkeerde stadsdeel. Laatst was er een foto geplaatst aan het zelfde stukje water, alleen op een andere straat en vanaf een tegenovergesteld gezichtspuntquote:
Nee ... Ergens ver in het westen, ik bedoel iets noordelijkerquote:Op zondag 1 maart 2009 16:33 schreef svh125 het volgende:
Mijn geheugen draait op volkle toeren. Was dat niet de Lierhof???
quote:Op zondag 1 maart 2009 16:48 schreef Thorical het volgende:
Ik probeer het met de "Cornelis van Rijpplantsoen".
Volgens mij is De Marnixstraat de enige straat daar met de tramrails midden over de weg zonder aparte trambaanquote:
Het geplaatste plaatje is inderdaad van de Marnixstraat. Ik had via Funda een huis in de Gieterstraat gevonden en ik dacht dat dit een mooi plaatje van de vernieuwe Gieterstaat was.quote:Op zondag 1 maart 2009 17:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij is De Marnixstraat de enige straat daar met de tramrails midden over de weg zonder aparte trambaan
Das idd goed, maar die mensen staan daar in de rij voor de Hermitagequote:Op zondag 1 maart 2009 18:15 schreef Thorical het volgende:
Ik blijf met dat bejaardenhuis in m'n hoofd zitten dus vooruit Nieuwe Herengracht.
Dat schreef ik, eiquote:Op zondag 1 maart 2009 18:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Das idd goed, maar die mensen staan daar in de rij voor de Hermitage
Tussenstand:
4 chufi
2 Thorical
1 Ezzer
1 svh125
1 costadibalkoni
1 m3nster
1 fokgeit
1 Manono
1 Maizena
1 PhysicsRules
Das idd het stukje, maar ik had je eerste antwoord al beantwoord waarna jij het weer gewijzigd hebt. Daarom heb ik er verder niet meer naar om gekeken. Maar dan nog miste de straatnaam..quote:Op zondag 1 maart 2009 17:44 schreef Aoristus het volgende:
da's de rechtbank, toch? ik denk dat het een stukje Herengracht is, dat stukje tussen de Amstel en de Weesperstraat, wat nu is opgebroken.
Ja Sorry, maar ik zag dat mn eerste het niet was, en toen vond ik Kruidvat en ja toen had ik hm snelquote:Op zondag 1 maart 2009 22:24 schreef Aoristus het volgende:
fuck, weer te laat, ik wilde Hudsonhof schrijven
quote:
Steve Bikopleinquote:
Supersnel!quote:
DEnk dat ik in de war was met een plein in westquote:Op zondag 1 maart 2009 23:20 schreef svh125 het volgende:
[..]
Was dit pas geweest dan? Moet ik gemist hebben.
Ik ga er vanuit dat er morgen (maandagochtend) hopelijk wel een nieuwe staat ....quote:
sorry voor de vertraging chufi..quote:Op maandag 2 maart 2009 00:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat er morgen (maandagochtend) hopelijk wel een nieuwe staat ....
quote:
Bedoel jij wat ik bedoel?????? Ik neem aan van welquote:
Ja, dat vond ik wel leuk. Gisteren het plein en nu de straat aan beide kanten daarvan. Overigens had ik als kind echt moeite om die straatnaam goed uit te sprekenquote:
Die is net weer terug uit het zwembad.quote:Op maandag 2 maart 2009 21:47 schreef bbfakir het volgende:
Je moet toch nu onderhand wel een foto gevonden hebben.Thorical waar blijft hij?
Helemaal goedquote:
Dan reken ik het goed. Het ging echter over het Abraham Staalmanplein.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:05 schreef raptorix het volgende:
http://www.telefoonboek.n(...)/johns-hair-fashion/
Telefoonboek zegt toch echt Johan Huizingalaan hoor
Nee zo uit me hoofd totaal niet in de buurt.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:07 schreef Manono het volgende:
Johanna ter Meulenplein, of Louise Wentsraat?
lijkt een beetje OudZuid..quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:12 schreef raptorix het volgende:
Ok volgens mij niet heel lastig, maar wel een heel mooi stukje Amsterdam.
[ afbeelding ]
Not even closequote:Op woensdag 4 maart 2009 01:12 schreef Koewam het volgende:
Ergens bij Oostzaanstraat?
Ik ook niet maar ergens anders kan ik het niet plaatsen. Met een bushalte op de rechter achtergrond toch ?quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:18 schreef m3nster het volgende:
fred. Hendrik dacht ik ook aan. Maar dat ken ik niet mooi verlicht.
quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:15 schreef Maizena het volgende:
Staringplein
Dat is de ingang van de parkeergarage...ik kom er regelmatig langs..quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ook niet maar ergens anders kan ik het niet plaatsen. Met een bushalte op de rechter achtergrond toch ?
Lijkt ook wel een beetje in het donker.quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:24 schreef raptorix het volgende:
Ik moest gniffelen toen ik bushalte las
En weer goedquote:
Correctquote:
En jezelf zit ergens anders?quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:25 schreef raptorix het volgende:
Je kan me collega's nog net niet achter het bureau zien zitten![]()
![]()
![]()
Het is onze oude vestiging, maar mijn werkkamer zat aan de andere kant van het gebouw.quote:
Zoals ik reeds eerder zei, Niet in de buurtquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:59 schreef raptorix het volgende:
Ik zat zelf in richting van Mercatorplein te denken.
Ik bedoel eigenlijk verantwoordelijk voor het straatbeeldquote:Op woensdag 4 maart 2009 18:26 schreef chufi het volgende:
We kijken hier naar een school, die vernoemd is naar een bekende persoon in het Amsterdamse straatbeeld
Juist, Berlageschool dusquote:
Wat is jouw top 500 Amsterdamse straten?quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:47 schreef trifko het volgende:
leuke raptorix, maar ik weet em niet.. je moet er maar net in de buurt van zoiets wonen..
zo ben ik alleen in KPDquote:Op woensdag 4 maart 2009 21:05 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Wat is jouw top 500 Amsterdamse straten?
quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:52 schreef trifko het volgende:
raptorix dat dier lijkt wel een gekookte kat.. verder kan ik er niets van maken..
OKquote:Op woensdag 4 maart 2009 22:00 schreef raptorix het volgende:
Uiteraard goed, Manono mag een nieuwe posten.
Tussenstand:
8 chufi
3 svh125
3 Thorical
3 raptorix
2 Maizena
2 Manono
1 Ezzer
1 costadibalkoni
1 m3nster
1 fokgeit
1 PhysicsRules
1 trifko
1 bbfakir
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 02:00 schreef Manono het volgende:
ok probeer een zeevaardersnaam, tis niet de emmastraat
we hebbben een winnaarquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:16 schreef svh125 het volgende:
Wijsmullerstraat?
het was bedtijd sorryquote:Op vrijdag 6 maart 2009 02:08 schreef Love Mae King het volgende:
als jij nou gewoon voor de grap je msn eens aanzet
ook niet in dequote:
kan je niet een tip geven..quote:
Volgens mij is de mijne goed, ik heb het plaatje gevonden en daarnaast heb ik ook nog een blauwe maandag in een kraakpand op de van Ostade gezeten en komt het me wel erg bekend voorquote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:53 schreef Manono het volgende:
shit ik ken het zo goed
maar waar het is..
bilderddijkkade of jacob van lennepkade?
Klopt. Het is het begin van de Van Ostadequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |