Raad de Straat, Amsterdamquote:Op donderdag 26 februari 2009 20:38 schreef m3nster het volgende:
Linkje in oude deel?
Nog steeds vraag ik me af waarom er RAED de straat staat.. Zie er echt de humor niet van in

Grappig, via jouw user history vond ik hem terugquote:Op donderdag 26 februari 2009 21:34 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Ongelooflijk dat een topic wat ik ooit gestart heb nu nog steeds bestaat

Leek mij ook, je ziet de hallen volgens mijquote:Op donderdag 26 februari 2009 21:42 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
lijkt mij iets bij het bellamyplein in de buurt

Je begrijpt dat je wel op de foto moet héquote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:45 schreef chufi het volgende:
Ik mis nog de laatste stand in het OP en natuurlijk de vermelding van de Hall Of Fame
 Net zo als in RDS Grunigen
 Net zo als in RDS Grunigen  

Eeehh ....Laat dan maarquote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:07 schreef m3nster het volgende:
[..]
Je begrijpt dat je wel op de foto moet héNet zo als in RDS Grunigen

mwah.quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:42 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
lijkt mij iets bij het bellamyplein in de buurt
die is het nietquote:Op donderdag 26 februari 2009 21:54 schreef raptorix het volgende:
Wenslauerstraat?

quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:44 schreef raptorix het volgende:
Ik verander me antwoord naar bellamystraat, het gele gebouw op de voorgrond is namelijk het stadsdeel kantoor

Hoezo te vroeg? Ik ben al een halve dag wakkerquote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:21 schreef Manono het volgende:
[..]
das dan nie goe
te vroeg om hints te droppem

zat nog aan de foon, nee papi das ook nie goedquote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:25 schreef Pappie_Culo het volgende:
Domselaerstraat

die ligt aan het bellamyplein dus die zal het wel niet zijnquote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:56 schreef raptorix het volgende:
Elisabeth Wolfstraat?

quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:10 schreef Manono het volgende:
hint 2: straat ligt tussen de Overtoom en de Haarlemmerweg

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |