Nee verkeerde stadsdeel. Laatst was er een foto geplaatst aan het zelfde stukje water, alleen op een andere straat en vanaf een tegenovergesteld gezichtspuntquote:
Nee ... Ergens ver in het westen, ik bedoel iets noordelijkerquote:Op zondag 1 maart 2009 16:33 schreef svh125 het volgende:
Mijn geheugen draait op volkle toeren. Was dat niet de Lierhof???
quote:Op zondag 1 maart 2009 16:48 schreef Thorical het volgende:
Ik probeer het met de "Cornelis van Rijpplantsoen".
Volgens mij is De Marnixstraat de enige straat daar met de tramrails midden over de weg zonder aparte trambaanquote:
Het geplaatste plaatje is inderdaad van de Marnixstraat. Ik had via Funda een huis in de Gieterstraat gevonden en ik dacht dat dit een mooi plaatje van de vernieuwe Gieterstaat was.quote:Op zondag 1 maart 2009 17:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij is De Marnixstraat de enige straat daar met de tramrails midden over de weg zonder aparte trambaan
Das idd goed, maar die mensen staan daar in de rij voor de Hermitagequote:Op zondag 1 maart 2009 18:15 schreef Thorical het volgende:
Ik blijf met dat bejaardenhuis in m'n hoofd zitten dus vooruit Nieuwe Herengracht.
Dat schreef ik, eiquote:Op zondag 1 maart 2009 18:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Das idd goed, maar die mensen staan daar in de rij voor de Hermitage
Tussenstand:
4 chufi
2 Thorical
1 Ezzer
1 svh125
1 costadibalkoni
1 m3nster
1 fokgeit
1 Manono
1 Maizena
1 PhysicsRules
Das idd het stukje, maar ik had je eerste antwoord al beantwoord waarna jij het weer gewijzigd hebt. Daarom heb ik er verder niet meer naar om gekeken. Maar dan nog miste de straatnaam..quote:Op zondag 1 maart 2009 17:44 schreef Aoristus het volgende:
da's de rechtbank, toch? ik denk dat het een stukje Herengracht is, dat stukje tussen de Amstel en de Weesperstraat, wat nu is opgebroken.
Ja Sorry, maar ik zag dat mn eerste het niet was, en toen vond ik Kruidvat en ja toen had ik hm snelquote:Op zondag 1 maart 2009 22:24 schreef Aoristus het volgende:
fuck, weer te laat, ik wilde Hudsonhof schrijven
quote:
Steve Bikopleinquote:
Supersnel!quote:
DEnk dat ik in de war was met een plein in westquote:Op zondag 1 maart 2009 23:20 schreef svh125 het volgende:
[..]
Was dit pas geweest dan? Moet ik gemist hebben.
Ik ga er vanuit dat er morgen (maandagochtend) hopelijk wel een nieuwe staat ....quote:
sorry voor de vertraging chufi..quote:Op maandag 2 maart 2009 00:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat er morgen (maandagochtend) hopelijk wel een nieuwe staat ....
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |