Op de Rozengrachtquote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:41 schreef Maizena het volgende:
Kijk mij nou eens in m'n rode Kangoo...(heb ik echt!)
Waar rij ik?
[ afbeelding ]
Hup, Manono
Is gebeurd en de Rozengracht is ook goedquote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:54 schreef Manono het volgende:
Vorige delen (kan je zien wat pas geweest is)
Raad de straat, Amsterdam - deel XVII
Raad de straat, Amsterdam XVIII
Raad de Straat - Amsterdam - deel XIX
Maizena zou je ff een linkie naar dit topic op de laatste pagina van het vorige topic willen plaatsen? Pls?
[..]
Op de Rozengracht
Ben héél benieuwd...quote:Op donderdag 21 augustus 2008 01:15 schreef Manono het volgende:
Spannend, nu ga ik er dus écht wel een plaatsen die Maizena niet kan plaatsen
Paramariboplein?quote:
Hehe kwam er toevallig langs en dacht "laat ik maar eens een plein opnoemen"quote:Op donderdag 21 augustus 2008 01:50 schreef Manono het volgende:
[..]
waar kom jij nou ineens vandaan
jammerr
Grappig...Net als die gast uit Zwolle...die was helemaal verdwaald, de straat bestaat niet eens...quote:Op donderdag 21 augustus 2008 01:55 schreef SillyWalks het volgende:
[..]
Hehe kwam er toevallig langs en dacht "laat ik maar eens een plein opnoemen"
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 01:58 schreef Maizena het volgende:
[..]
Grappig...Net als die gast uit Zwolle...die was helemaal verdwaald, de straat bestaat niet eens...
Nee hoor, niet bungelen...maar dit is echt wel moeilijk....ik denk nog even verderquote:Op donderdag 21 augustus 2008 02:10 schreef Manono het volgende:
[..]
Misschien bestaat hij ook wel niet...
Maar wil dit zeggen dat je *kuch* een hint nodig hebt, of laat je ons even bungelen
Falckstraatquote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:37 schreef Maizena het volgende:
En hier uit mijn helicoptertje![]()
Bij het kruisje de Flinstone auto en aan de overkant de panden...
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |