Not even closequote:Op woensdag 4 maart 2009 01:12 schreef Koewam het volgende:
Ergens bij Oostzaanstraat?
Ik ook niet maar ergens anders kan ik het niet plaatsen. Met een bushalte op de rechter achtergrond toch ?quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:18 schreef m3nster het volgende:
fred. Hendrik dacht ik ook aan. Maar dat ken ik niet mooi verlicht.
quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:15 schreef Maizena het volgende:
Staringplein
Dat is de ingang van de parkeergarage...ik kom er regelmatig langs..quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ook niet maar ergens anders kan ik het niet plaatsen. Met een bushalte op de rechter achtergrond toch ?
Lijkt ook wel een beetje in het donker.quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:24 schreef raptorix het volgende:
Ik moest gniffelen toen ik bushalte las
En weer goedquote:
Correctquote:
En jezelf zit ergens anders?quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:25 schreef raptorix het volgende:
Je kan me collega's nog net niet achter het bureau zien zitten![]()
![]()
![]()
Het is onze oude vestiging, maar mijn werkkamer zat aan de andere kant van het gebouw.quote:
Zoals ik reeds eerder zei, Niet in de buurtquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:59 schreef raptorix het volgende:
Ik zat zelf in richting van Mercatorplein te denken.
Ik bedoel eigenlijk verantwoordelijk voor het straatbeeldquote:Op woensdag 4 maart 2009 18:26 schreef chufi het volgende:
We kijken hier naar een school, die vernoemd is naar een bekende persoon in het Amsterdamse straatbeeld
Juist, Berlageschool dusquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |