Not even closequote:Op woensdag 4 maart 2009 01:12 schreef Koewam het volgende:
Ergens bij Oostzaanstraat?
Ik ook niet maar ergens anders kan ik het niet plaatsen. Met een bushalte op de rechter achtergrond toch ?quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:18 schreef m3nster het volgende:
fred. Hendrik dacht ik ook aan. Maar dat ken ik niet mooi verlicht.
quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:15 schreef Maizena het volgende:
Staringplein
Dat is de ingang van de parkeergarage...ik kom er regelmatig langs..quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ook niet maar ergens anders kan ik het niet plaatsen. Met een bushalte op de rechter achtergrond toch ?
Lijkt ook wel een beetje in het donker.quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:24 schreef raptorix het volgende:
Ik moest gniffelen toen ik bushalte las
En weer goedquote:
Correctquote:
En jezelf zit ergens anders?quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:25 schreef raptorix het volgende:
Je kan me collega's nog net niet achter het bureau zien zitten![]()
![]()
![]()
Het is onze oude vestiging, maar mijn werkkamer zat aan de andere kant van het gebouw.quote:
Zoals ik reeds eerder zei, Niet in de buurtquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:59 schreef raptorix het volgende:
Ik zat zelf in richting van Mercatorplein te denken.
Ik bedoel eigenlijk verantwoordelijk voor het straatbeeldquote:Op woensdag 4 maart 2009 18:26 schreef chufi het volgende:
We kijken hier naar een school, die vernoemd is naar een bekende persoon in het Amsterdamse straatbeeld
Juist, Berlageschool dusquote:
Wat is jouw top 500 Amsterdamse straten?quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:47 schreef trifko het volgende:
leuke raptorix, maar ik weet em niet.. je moet er maar net in de buurt van zoiets wonen..
zo ben ik alleen in KPDquote:Op woensdag 4 maart 2009 21:05 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Wat is jouw top 500 Amsterdamse straten?
quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:52 schreef trifko het volgende:
raptorix dat dier lijkt wel een gekookte kat.. verder kan ik er niets van maken..
OKquote:Op woensdag 4 maart 2009 22:00 schreef raptorix het volgende:
Uiteraard goed, Manono mag een nieuwe posten.
Tussenstand:
8 chufi
3 svh125
3 Thorical
3 raptorix
2 Maizena
2 Manono
1 Ezzer
1 costadibalkoni
1 m3nster
1 fokgeit
1 PhysicsRules
1 trifko
1 bbfakir
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 02:00 schreef Manono het volgende:
ok probeer een zeevaardersnaam, tis niet de emmastraat
we hebbben een winnaarquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:16 schreef svh125 het volgende:
Wijsmullerstraat?
het was bedtijd sorryquote:Op vrijdag 6 maart 2009 02:08 schreef Love Mae King het volgende:
als jij nou gewoon voor de grap je msn eens aanzet
ook niet in dequote:
kan je niet een tip geven..quote:
Volgens mij is de mijne goed, ik heb het plaatje gevonden en daarnaast heb ik ook nog een blauwe maandag in een kraakpand op de van Ostade gezeten en komt het me wel erg bekend voorquote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:53 schreef Manono het volgende:
shit ik ken het zo goed
maar waar het is..
bilderddijkkade of jacob van lennepkade?
Klopt. Het is het begin van de Van Ostadequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |