quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:45 schreef De_Ananas het volgende:
Dames en heren.
Ik ga een verhaal over de SC schrijven voor het 1000ste topic. Als jullie dingen hebben die erin moeten (liefst met linkjes naar de posts of het begin van iets zoals heel dat NB gebeuren enzo) dan zou ik dat erg waarderen.
Kusjes,
Jullie pater familia
Falapo!quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:45 schreef Fascination het volgende:
Paris Hiltonm'n dag is weer verpest.
Indd.quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:45 schreef Fascination het volgende:
Paris Hiltonm'n dag is weer verpest.
Ik wou de 300ste post hebben.quote:
Nee, zelfs dan is het niksquote:Op donderdag 26 februari 2009 13:46 schreef IQM het volgende:
Met boobs is ze best doable:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is die film in de badkamer van D_A opgenomen?quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:47 schreef BobbyB het volgende:
Ik heb een pic van de badkamer van d_a.
[ afbeelding ]
[..]
Indd.
Ja, en in ruil daarvoor kreeg hij 3 jaar lang gratis frituur.quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Is die film in de badkamer van D_A opgenomen?
Ik heb sowieso meer met brunettes.quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, zelfs dan is het niksGeef mij maar een mooie brunette
zoals Michelle Monaghan, Kate Beckinsale of Katherine McPhee.
Ik wilde een kookeiland met een ingebouwde frituurquote:Op donderdag 26 februari 2009 13:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, en in ruil daarvoor kreeg hij 3 jaar lang gratis frituur.
Blond is ook wel mooi, maar ik val meer op donkere haarkleuren.quote:
Ik de 2e 3e of 4equote:Op donderdag 26 februari 2009 13:48 schreef De_Ananas het volgende:
Ik ben de eerste FOK! user die McF gaat zien
Denk hetquote:
Zelfs dan vind ik ze nog grootquote:Op donderdag 26 februari 2009 13:52 schreef IQM het volgende:
[..]
Het fluctueert nogal bij haar.Waarschijnlijk een erg goede push up-beha.
Ik rook nooit een sigaret als ik mezelf ingesmeerd heb met motorolie.quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:44 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Of misschien net als Georgina Verbaan van die tijdelijke vet-injecties.quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:53 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Zelfs dan vind ik ze nog groot
Bolletjequote:Op donderdag 26 februari 2009 13:54 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik rook nooit een sigaret als ik mezelf ingesmeerd heb met motorolie.
Daarom is zij wel een model en jij niet.quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:54 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik rook nooit een sigaret als ik mezelf ingesmeerd heb met motorolie.
Bwoh, die zagen er wel goed uit toen, in de Playboyquote:Op donderdag 26 februari 2009 13:55 schreef IQM het volgende:
[..]
Of misschien net als Georgina Verbaan van die tijdelijke vet-injecties.
Dat was dan ook het enige wat er goed uitzag in die uitgave. Het gezicht moest je even wegdenken.quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:56 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Bwoh, die zagen er wel goed uit toen, in de Playboy
Hai Bobbel.quote:
Omdat ze brandgevaarlijk bezig is?quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:55 schreef IQM het volgende:
[..]
Daarom is zij wel een model en jij niet.
Ja, da's waarquote:Op donderdag 26 februari 2009 13:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat was dan ook het enige wat er goed uitzag in die uitgave. Het gezicht moest je even wegdenken.
Ergens heeft ze best een leuk gezichtje, hoor.quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat was dan ook het enige wat er goed uitzag in die uitgave. Het gezicht moest je even wegdenken.
Hmm, daar zit ze er wel leuk uit, maar normaal gesproken vind ik d'r nooit zo boeiend.quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:00 schreef IQM het volgende:
[..]
Ergens heeft ze best een leuk gezichtje, hoor.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En omdat het kan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Ze straalt vaak nogal domheid uit. Niet echt aantrekkelijk.quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hmm, daar zit ze er wel leuk uit, maar normaal gesproken vind ik d'r nooit zo boeiend.
Mensen die vreemd gaan moeten dood.quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:02 schreef Florian_ het volgende:
En ze gaat vreemd. Dan mag ik d'r sowieso al niet
Nee, inderdaad.quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:02 schreef IQM het volgende:
[..]
Ze straalt vaak nogal domheid uit. Niet echt aantrekkelijk.
Ikke!quote:
Uhu. Volgens de publieke opinie ben ik ook een geweldige verschijningquote:Op donderdag 26 februari 2009 14:03 schreef IQM het volgende:
[..]
De publieke opinie.
Ik moest toch wat zeggen om de grap te kunnen maken.
Hoe was je carnaval Annie?quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:03 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik zeg van mezelf dat ik leuk ben.
IMG failquote:Op donderdag 26 februari 2009 14:05 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
Vieze meisjes moeten schoongemaakt worden.
Tripo failquote:
Ik heb wel je moeder gehaald.quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:06 schreef McFearless het volgende:
[..]
Heb je al bier gehaald voor vanavond?
quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:07 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik heb wel je moeder gehaald.
Doe 'r de groeten.quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:07 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik heb wel je moeder gehaald.
Zaterdag was leuk totdat toen het net begon rond 1 uur een maat van me 2x flauw viel uit het niets en hij moes tnaar het ziekenhuis, daarna maar naar huis gegaan. Verder niet gegaan.quote:
Je krijgt de groeten terug van je zusje die onder m'n bureau zit terwijl ik n00bs pwn met wc3.quote:
Carnafailquote:
Ow, niks ernstigs hoop ikquote:Op donderdag 26 februari 2009 14:08 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Zaterdag was leuk totdat toen het net begon rond 1 uur een maat van me 2x flauw viel uit het niets en hij moes tnaar het ziekenhuis, daarna maar naar huis gegaan. Verder niet gegaan.
Maandag kreeg ik een smsje van een vriendin van me of ik mee wilde dat ik erg graag zou willen maar ik ging al naar Amsterdam toen![]()
![]()
![]()
Was niks ergens maar wel gek, hij lag echt 30 seconde buiten knock outquote:Op donderdag 26 februari 2009 14:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ow, niks ernstigs hoop ik?
Ah gut, dus daar ging je kans om te scoren?
quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:10 schreef Florian_ het volgende:
En IQM, houd even op met die naaktfoto's, thanks
quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:10 schreef Florian_ het volgende:
En IQM, houd even op met die naaktfoto's, thanks
quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:00 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ja, da's waar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Whehe!quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:11 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Wat een douche zeg.Niet eens een rekje om de shampoo enzo op te zetten.
quote:
Ga jij nu alweer klagen over mijn douche? Toen ik die foto maakte vond je het niet zo erg!quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:11 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:11 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Oh oke, weirdquote:Op donderdag 26 februari 2009 14:10 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Was niks ergens maar wel gek, hij lag echt 30 seconde buiten knock outMoest z'n kin laten hechten omdat ie vol op een tafel klapte
En ik zou daar toch geen kans bij maken![]()
Weet je wat jij moet doen? Het topic instellen op één post per pagina!quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:13 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Da's de vorige pagina, nu staan er weer collega's achter me
BOH ALTIJD FIPO!quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:14 schreef IQM het volgende:
[..]
Weet je wat jij moet doen? Het topic instellen op één post per pagina!
Toen waren we ook met andere dingen bezig.quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ga jij nu alweer klagen over mijn douche? Toen ik die foto maakte vond je het niet zo erg!
Ja da's waar.quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:19 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Toen waren we ook met andere dingen bezig.
Jij, ik rol net m'n bed uit.quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:34 schreef IQM het volgende:
[..]Stoertje.
En wie is er eerder op, jij of ik?
quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij, ik rol net m'n bed uit.
You fail.quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Luiwammes.quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
The National!quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Luiwammes.
Geef me nog eens muziektips.
quote:
quote:
Yeah, do you mind?quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:22 schreef IQM het volgende:
Waarom rol je trouwens je bed uit? Dan lig je daar maar een beetje op de grond.
quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:22 schreef IQM het volgende:
Waarom rol je trouwens je bed uit? Dan lig je daar maar een beetje op de grond.
Je bent gewoon een luie donder.quote:
Totdat je echt iets moet doen overdag. Zoals werken ipv in je nest liggen stinkenquote:
Ik las "nachtmerrie".quote:
Mannen orgie bij Ananas thuis.quote:
Cry babyquote:
"legte"quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:29 schreef reetveter het volgende:
Kanker, nu heb ik een woeste blaar op mijn duim omdat ik mijn tosti-apparaat open deed en de duim aan de binnekant legte. Kut
Legte.quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:29 schreef reetveter het volgende:
Kanker, nu heb ik een woeste blaar op mijn duim omdat ik mijn tosti-apparaat open deed en de duim aan de binnekant legte. Kut
Oh, waarom niet?quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:30 schreef reetveter het volgende:
[..]
Daar gaat deze jongen niet heen.
Helaas is het nog niet zo ver, hè.quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:28 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Totdat je echt iets moet doen overdag. Zoals werken ipv in je nest liggen stinken
Én een middagmens.quote:
Ja. I think you should know I'm your favourite worst nightmare.quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik las "nachtmerrie".![]()
Ik ben ook een nachtmens, helaas moet ik 'snachts slapen en overdag werken.Of nou ja, werken, aanwezig zijn
quote:
Oh, ik dacht Henk.quote:
quote:
Bandwidth exceeded.quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:35 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hahaha!
Net zo lekker als hier:
[ afbeelding ]
Ik wil Jude niet vernederen op teh internetquote:Op donderdag 26 februari 2009 14:36 schreef IQM het volgende:
[..]
Bandwidth exceeded.Maar door de link te kopiëren kon ik 'm wel zien.
Waarom vind ik dit op zoek naar huilende mensen?quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:36 schreef IQM het volgende:
[..]
Bandwidth exceeded.Maar door de link te kopiëren kon ik 'm wel zien.
Die foto zit ook in zo'n banner hier ergens.quote:
Maar da's niet om te janken.quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:38 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Waarom vind ik dit op zoek naar huilende mensen?
Om te huilen?
Ik krijg er wat anders vanquote:Op donderdag 26 februari 2009 14:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik krijg er trek van, bedankt.
DAT IS ALS HIJ IN ZIJN BUIK GESTOKEN WORDT DOOR BUFFY!!!!1!1!!1!!!!eiiiiiinz!!!!quote:
quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
DAT IS ALS HIJ IN ZIJN BUIK GESTOKEN WORDT DOOR BUFFY!!!!1!1!!1!!!!eiiiiiinz!!!!
Ja, ik ook. Vond dat echt zo'n emotionele aflevering.quote:
Je moet ook geen Booble gebruiken om te zoeken.quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:38 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Waarom vind ik dit op zoek naar huilende mensen?
Om te huilen?
Srsly?quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Vond dat echt zo'n emotionele aflevering.
Ik krijg er trek van, bedankt.quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:42 schreef Florian_ het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ja jonge, weet je wel hoe lang dat al geleden is. Niet haten.quote:
Dat verwoord je heel mooi, aangezien pap de kaarten heeft en ik ze straks voor je mee moet nemenquote:Op donderdag 26 februari 2009 14:45 schreef reetveter het volgende:
[..]
Heb jij de kaartjes van BP? Want hij heeft mijne meegenomen
.
Ik zat het weer te kijken bahahahahaquote:Op donderdag 26 februari 2009 14:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja jonge, weet je wel hoe lang dat al geleden is. Niet haten.
Nee ik heb zelf ook geen kaartjequote:Op donderdag 26 februari 2009 14:45 schreef reetveter het volgende:
[..]
Heb jij de kaartjes van BP? Want hij heeft mijne meegenomen
.
Hoe laat ga je?quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:46 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dat verwoord je heel mooi, aangezien pap de kaarten heeft en ik ze straks voor je mee moet nemen
Uur nadat ik vrij ben. Kan om 3u zijn, ook om 4u.quote:
Zit je nog op school?quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:51 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Uur nadat ik vrij ben. Kan om 3u zijn, ook om 4u.
nee, want koudquote:Op donderdag 26 februari 2009 14:52 schreef bloodysunday het volgende:
als ik een shirt, trui, en daarover mn ajax shirt is dat zekers veuls te warm?
Jaquote:
Doe die trui uit..quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:52 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ja heb ook nog een jas erover
IMMER WIEDER DIE VERDAMMTE DEUTSCHERSquote:Op donderdag 26 februari 2009 14:53 schreef behangplakker het volgende:
[..]
JaMoet een reisgids maken over Berlijn, terwijl ik daar waarschijnlijk niet eens naar toe ga.
Ik doe wel shirt met t-shirt en dan shirt met lange mouwen en dan ajax shirt ofzo,quote:
ja vaak wel, maar ik zweet me nu al kapot in huis met enkelt t-shirt en truiquote:Op donderdag 26 februari 2009 14:54 schreef Gupje het volgende:
Je weet toch zelf wel wanneer het warm genoeg is
Wat ben je aan het doen danquote:Op donderdag 26 februari 2009 14:55 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
ja vaak wel, maar ik zweet me nu al kapot in huis met enkelt t-shirt en trui
Nou kleed je dan niet te warm aan en krijg je het toch koud spring, dans en zing je dan warm.quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:55 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
ja vaak wel, maar ik zweet me nu al kapot in huis met enkelt t-shirt en trui
waarom nietquote:Op donderdag 26 februari 2009 14:53 schreef behangplakker het volgende:
[..]
JaMoet een reisgids maken over Berlijn, terwijl ik daar waarschijnlijk niet eens naar toe ga.
Hier niet.quote:
Ik weet het ook nog niet zeker, moet nog auto zien te regelenquote:Op donderdag 26 februari 2009 15:01 schreef Devvie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk..
maar als ik waarschijnlijk zeg is het meestal nee..
ik doe mijn best
quote:He alles goed?
Ik zag dat jij alle stacy filmpjes had Wat een topper . Ik heb echt heel lang gezocht maar ik moet nu alleen nog tieners voor geld en nat. hoerentest?
Het priveforum kom ik helaas niet op, heb jij misschien nog een link om aan beide te komen? Links die ik vonden werkten niet meer!
Alvast enorm bedankt!!
Groeten
haar hyves is denk ik dit : http://memyself20.hyves.nl/
hoi ik de trein van 16:31quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:00 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Hoi ik pak de trein van 16.24
Ja, Don & Ad ook.quote:
Wat dan?quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:08 schreef Gupje het volgende:
[..]
Maar ik heb gister veel dingen over je gehoord
quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:11 schreef Gupje het volgende:
[..]
Heb gister met Skaff-a en NG in de shop gezeten, maar iets met rijst
Ze mag mijn penis beugel wordenquote:Op donderdag 26 februari 2009 15:13 schreef Devvie het volgende:
[ afbeelding ]
Die achterste mag weleens een beugeltje nemen
Boeiendquote:Op donderdag 26 februari 2009 15:13 schreef Devvie het volgende:
[ afbeelding ]
Die achterste mag weleens een beugeltje nemen
Die neger in dat hoekje linksquote:Op donderdag 26 februari 2009 15:17 schreef wolvendagen het volgende:
When you see it, you'll shit brixxxx
zusje :(quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:17 schreef Gupje het volgende:
Hoe vinden jullie zo snel een hyve via een foto?
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:08 schreef wazoomie het volgende:
[..]
Je neemt de naam van de foto (453604482_6_1Pdd.jpeg) Daar haal je de extensie en het tussenstukje uit zodat je 4536044821Pdd overhoudt.. Dan plaats je een krabbel met [media id=4536044821Pdd size=large] en dan klik je daarop en kom je op het profiel.
Omg dit is best wel nerderig
jaquote:Op donderdag 26 februari 2009 15:16 schreef BobbyB het volgende:
Was dit voor of na de gang bang?
[ afbeelding ]
Ik zou d'r doen.![]()
[ afbeelding ]
Waar is de "Alleen ranzige mensen die nooit schoonmaken hebben daar last van dus boeit mij het hoe je het noemt" optie?quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:36 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
Poll: Hoe noem jij een balletje stof?Gewoon, een balletje stof Een stofmuis, want ik ben raar Je moeder
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:
stem gewoon stofmuis, liefje.quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waar is de "Alleen ranzige mensen die nooit schoonmaken hebben daar last van dus boeit mij het hoe je het noemt" optie?
quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:39 schreef IQM het volgende:
[..]
Mensen moeten gewoon niet van die domme woorden gaan verzinnen voor domme dingen.
Voor een keertje seks?quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
stem gewoon stofmuis, liefje.
Ja die kreeg ik net ook door.quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:40 schreef BobbyB het volgende:
http://www.dierenwinkelne(...)tofmuis-p-10157.html
ja dat is dus het probleem.. ik nam niet op omdat ik niet op wilde staan..quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:30 schreef Gupje het volgende:
[..]
Pak je anoniem op dus zonder naam
Is dat een ja?quote:
Kankerjong.quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:42 schreef NoelGallagher het volgende:
Mållila Bodil {Stofmuizen ruimen} zegt:
[KLB SC #949] Met 15-jarige jetsletjes en stinkende douches
doe even stofmuis dankjewel
Nee
Als je ook nog slikt dan stem ik ook nog op stofmuis via proxies.quote:
Je kan stemmen wat je wilt, maar je hebt maar 1 IP hoor.quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:42 schreef Gupje het volgende:
[..]
Ik stem met al mijn kloon's als ik ook mag![]()
Ik slik.quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als je ook nog slikt dan stem ik ook nog op stofmuis via proxies.
Hehe, poll-manipulatie failquote:Op donderdag 26 februari 2009 15:42 schreef Gupje het volgende:
[..]
Ik stem met al mijn kloon's als ik ook mag![]()
Thuis, zit nu op mijn werkquote:Op donderdag 26 februari 2009 15:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je kan stemmen wat je wilt, maar je hebt maar 1 IP hoor.
NG!quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:42 schreef NoelGallagher het volgende:
Mållila Bodil {Stofmuizen ruimen} zegt:
[KLB SC #949] Met 15-jarige jetsletjes en stinkende douches
doe even stofmuis dankjewel
Nee
Fotoshootje doen?quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:44 schreef Breathtaking het volgende:
Dat smerige meisje bevalt me wel!
Mooi! Wanneer spreken we af?quote:
Niet, je hebt nu toch je stem al uitgebracht.quote:
Ja je doet maarquote:Op donderdag 26 februari 2009 15:46 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik zal in een stofmuisje stikken, m'kay? [ afbeelding ]
Bro's before ho's!quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:45 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Samen staan we sterk jwt.
quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Niet, je hebt nu toch je stem al uitgebracht.
quote:
Daar trap ik mooi niet inquote:Op donderdag 26 februari 2009 15:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Niet, je hebt nu toch je stem al uitgebracht.
Hoe groot moet hij ongeveer zijn?quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja hoorheb jij een modderpoel waar ik in kan spelen
?
Ik wel, m'n achtertuin.quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
?
Vraag niet hoequote:Op donderdag 26 februari 2009 15:49 schreef NoelGallagher het volgende:
ik heb gupje gisteren gezien hihi
Hoe?quote:
Oke djeez, sorry. Ik kan volgende week vrijdag.quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:48 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
![]()
![]()
![]()
kuthoer [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oke djeez, sorry. Ik kan volgende week vrijdag.
Van mij mag jequote:
Ik weeg 165 kg, dus reken zelf maar uit.quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:49 schreef Gupje het volgende:
[..]
Hoe groot moet hij ongeveer zijn?
Dat regel ik zo. You can get dirty!quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
?
quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik weeg 165 kg, dus reken zelf maar uit.
quote:
Dat gaat lukken, Wolvendagen volgende week vrijdag waar?quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Van mij mag jeMaar dan wel goed, zodat ze 3 weken niet (normaal) kan lopen.
Nee. Alleen met Bobby.quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:55 schreef Gupje het volgende:
[..]
Dat gaat lukken, Wolvendagen volgende week vrijdag waar?
Dat zal je leren.quote:
JA LET'S HOPE SO. Heb ik toch nog wat voor elkaar gekregen hier.quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:55 schreef BobbyB het volgende:
Zou stofmuis woord van het jaar worden?
Ok, vooruit, dan kom ik volgende week vrijdag wel.quote:
Als we moeten stemmen, stem ik er opquote:Op donderdag 26 februari 2009 15:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
JA LET'S HOPE SO. Heb ik toch nog wat voor elkaar gekregen hier.
Betaal jij?quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ok, vooruit, dan kom ik volgende week vrijdag wel.Gaan we ook nog film kijken? En waar wil je uit eten?
Uiteraard.quote:
was nuon verkoophoer.. ze vond me niet zo aardig..quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:58 schreef Gupje het volgende:
[..]
ze, ze, ze pak dan op en maak een afspraak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |