quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:45 schreef De_Ananas het volgende:
Dames en heren.
Ik ga een verhaal over de SC schrijven voor het 1000ste topic. Als jullie dingen hebben die erin moeten (liefst met linkjes naar de posts of het begin van iets zoals heel dat NB gebeuren enzo) dan zou ik dat erg waarderen.
Kusjes,
Jullie pater familia
Falapo!quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:45 schreef Fascination het volgende:
Paris Hiltonm'n dag is weer verpest.
Indd.quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:45 schreef Fascination het volgende:
Paris Hiltonm'n dag is weer verpest.
Ik wou de 300ste post hebben.quote:
Nee, zelfs dan is het niksquote:Op donderdag 26 februari 2009 13:46 schreef IQM het volgende:
Met boobs is ze best doable:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is die film in de badkamer van D_A opgenomen?quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:47 schreef BobbyB het volgende:
Ik heb een pic van de badkamer van d_a.
[ afbeelding ]
[..]
Indd.
Ja, en in ruil daarvoor kreeg hij 3 jaar lang gratis frituur.quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Is die film in de badkamer van D_A opgenomen?
Ik heb sowieso meer met brunettes.quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, zelfs dan is het niksGeef mij maar een mooie brunette
zoals Michelle Monaghan, Kate Beckinsale of Katherine McPhee.
Ik wilde een kookeiland met een ingebouwde frituurquote:Op donderdag 26 februari 2009 13:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, en in ruil daarvoor kreeg hij 3 jaar lang gratis frituur.
Blond is ook wel mooi, maar ik val meer op donkere haarkleuren.quote:
Ik de 2e 3e of 4equote:Op donderdag 26 februari 2009 13:48 schreef De_Ananas het volgende:
Ik ben de eerste FOK! user die McF gaat zien
Denk hetquote:
Zelfs dan vind ik ze nog grootquote:Op donderdag 26 februari 2009 13:52 schreef IQM het volgende:
[..]
Het fluctueert nogal bij haar.Waarschijnlijk een erg goede push up-beha.
Ik rook nooit een sigaret als ik mezelf ingesmeerd heb met motorolie.quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:44 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Of misschien net als Georgina Verbaan van die tijdelijke vet-injecties.quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:53 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Zelfs dan vind ik ze nog groot
Bolletjequote:Op donderdag 26 februari 2009 13:54 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik rook nooit een sigaret als ik mezelf ingesmeerd heb met motorolie.
Daarom is zij wel een model en jij niet.quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:54 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik rook nooit een sigaret als ik mezelf ingesmeerd heb met motorolie.
Bwoh, die zagen er wel goed uit toen, in de Playboyquote:Op donderdag 26 februari 2009 13:55 schreef IQM het volgende:
[..]
Of misschien net als Georgina Verbaan van die tijdelijke vet-injecties.
Dat was dan ook het enige wat er goed uitzag in die uitgave. Het gezicht moest je even wegdenken.quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:56 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Bwoh, die zagen er wel goed uit toen, in de Playboy
Hai Bobbel.quote:
Omdat ze brandgevaarlijk bezig is?quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:55 schreef IQM het volgende:
[..]
Daarom is zij wel een model en jij niet.
Ja, da's waarquote:Op donderdag 26 februari 2009 13:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat was dan ook het enige wat er goed uitzag in die uitgave. Het gezicht moest je even wegdenken.
Ergens heeft ze best een leuk gezichtje, hoor.quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat was dan ook het enige wat er goed uitzag in die uitgave. Het gezicht moest je even wegdenken.
Hmm, daar zit ze er wel leuk uit, maar normaal gesproken vind ik d'r nooit zo boeiend.quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:00 schreef IQM het volgende:
[..]
Ergens heeft ze best een leuk gezichtje, hoor.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En omdat het kan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Ze straalt vaak nogal domheid uit. Niet echt aantrekkelijk.quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hmm, daar zit ze er wel leuk uit, maar normaal gesproken vind ik d'r nooit zo boeiend.
Mensen die vreemd gaan moeten dood.quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:02 schreef Florian_ het volgende:
En ze gaat vreemd. Dan mag ik d'r sowieso al niet
Nee, inderdaad.quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:02 schreef IQM het volgende:
[..]
Ze straalt vaak nogal domheid uit. Niet echt aantrekkelijk.
Ikke!quote:
Uhu. Volgens de publieke opinie ben ik ook een geweldige verschijningquote:Op donderdag 26 februari 2009 14:03 schreef IQM het volgende:
[..]
De publieke opinie.
Ik moest toch wat zeggen om de grap te kunnen maken.
Hoe was je carnaval Annie?quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:03 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik zeg van mezelf dat ik leuk ben.
IMG failquote:Op donderdag 26 februari 2009 14:05 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
Vieze meisjes moeten schoongemaakt worden.
Tripo failquote:
Ik heb wel je moeder gehaald.quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:06 schreef McFearless het volgende:
[..]
Heb je al bier gehaald voor vanavond?
quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:07 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik heb wel je moeder gehaald.
Doe 'r de groeten.quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:07 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik heb wel je moeder gehaald.
Zaterdag was leuk totdat toen het net begon rond 1 uur een maat van me 2x flauw viel uit het niets en hij moes tnaar het ziekenhuis, daarna maar naar huis gegaan. Verder niet gegaan.quote:
Je krijgt de groeten terug van je zusje die onder m'n bureau zit terwijl ik n00bs pwn met wc3.quote:
Carnafailquote:
Ow, niks ernstigs hoop ikquote:Op donderdag 26 februari 2009 14:08 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Zaterdag was leuk totdat toen het net begon rond 1 uur een maat van me 2x flauw viel uit het niets en hij moes tnaar het ziekenhuis, daarna maar naar huis gegaan. Verder niet gegaan.
Maandag kreeg ik een smsje van een vriendin van me of ik mee wilde dat ik erg graag zou willen maar ik ging al naar Amsterdam toen![]()
![]()
![]()
Was niks ergens maar wel gek, hij lag echt 30 seconde buiten knock outquote:Op donderdag 26 februari 2009 14:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ow, niks ernstigs hoop ik?
Ah gut, dus daar ging je kans om te scoren?
quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:10 schreef Florian_ het volgende:
En IQM, houd even op met die naaktfoto's, thanks
quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:10 schreef Florian_ het volgende:
En IQM, houd even op met die naaktfoto's, thanks
quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:00 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ja, da's waar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Whehe!quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:11 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Wat een douche zeg.Niet eens een rekje om de shampoo enzo op te zetten.
quote:
Ga jij nu alweer klagen over mijn douche? Toen ik die foto maakte vond je het niet zo erg!quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:11 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:11 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Oh oke, weirdquote:Op donderdag 26 februari 2009 14:10 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Was niks ergens maar wel gek, hij lag echt 30 seconde buiten knock outMoest z'n kin laten hechten omdat ie vol op een tafel klapte
En ik zou daar toch geen kans bij maken![]()
Weet je wat jij moet doen? Het topic instellen op één post per pagina!quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:13 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Da's de vorige pagina, nu staan er weer collega's achter me
BOH ALTIJD FIPO!quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:14 schreef IQM het volgende:
[..]
Weet je wat jij moet doen? Het topic instellen op één post per pagina!
Toen waren we ook met andere dingen bezig.quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ga jij nu alweer klagen over mijn douche? Toen ik die foto maakte vond je het niet zo erg!
Ja da's waar.quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:19 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Toen waren we ook met andere dingen bezig.
Jij, ik rol net m'n bed uit.quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:34 schreef IQM het volgende:
[..]Stoertje.
En wie is er eerder op, jij of ik?
quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij, ik rol net m'n bed uit.
You fail.quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Luiwammes.quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
The National!quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Luiwammes.
Geef me nog eens muziektips.
quote:
quote:
Yeah, do you mind?quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:22 schreef IQM het volgende:
Waarom rol je trouwens je bed uit? Dan lig je daar maar een beetje op de grond.
quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:22 schreef IQM het volgende:
Waarom rol je trouwens je bed uit? Dan lig je daar maar een beetje op de grond.
Je bent gewoon een luie donder.quote:
Totdat je echt iets moet doen overdag. Zoals werken ipv in je nest liggen stinkenquote:
Ik las "nachtmerrie".quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |