quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:45 schreef De_Ananas het volgende:
Dames en heren.
Ik ga een verhaal over de SC schrijven voor het 1000ste topic. Als jullie dingen hebben die erin moeten (liefst met linkjes naar de posts of het begin van iets zoals heel dat NB gebeuren enzo) dan zou ik dat erg waarderen.
Kusjes,
Jullie pater familia
Falapo!quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:45 schreef Fascination het volgende:
Paris Hiltonm'n dag is weer verpest.
Indd.quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:45 schreef Fascination het volgende:
Paris Hiltonm'n dag is weer verpest.
Ik wou de 300ste post hebben.quote:
Nee, zelfs dan is het niksquote:Op donderdag 26 februari 2009 13:46 schreef IQM het volgende:
Met boobs is ze best doable:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is die film in de badkamer van D_A opgenomen?quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:47 schreef BobbyB het volgende:
Ik heb een pic van de badkamer van d_a.
[ afbeelding ]
[..]
Indd.
Ja, en in ruil daarvoor kreeg hij 3 jaar lang gratis frituur.quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Is die film in de badkamer van D_A opgenomen?
Ik heb sowieso meer met brunettes.quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, zelfs dan is het niksGeef mij maar een mooie brunette
zoals Michelle Monaghan, Kate Beckinsale of Katherine McPhee.
Ik wilde een kookeiland met een ingebouwde frituurquote:Op donderdag 26 februari 2009 13:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, en in ruil daarvoor kreeg hij 3 jaar lang gratis frituur.
Blond is ook wel mooi, maar ik val meer op donkere haarkleuren.quote:
Ik de 2e 3e of 4equote:Op donderdag 26 februari 2009 13:48 schreef De_Ananas het volgende:
Ik ben de eerste FOK! user die McF gaat zien
Denk hetquote:
Zelfs dan vind ik ze nog grootquote:Op donderdag 26 februari 2009 13:52 schreef IQM het volgende:
[..]
Het fluctueert nogal bij haar.Waarschijnlijk een erg goede push up-beha.
Ik rook nooit een sigaret als ik mezelf ingesmeerd heb met motorolie.quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:44 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Of misschien net als Georgina Verbaan van die tijdelijke vet-injecties.quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:53 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Zelfs dan vind ik ze nog groot
Bolletjequote:Op donderdag 26 februari 2009 13:54 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik rook nooit een sigaret als ik mezelf ingesmeerd heb met motorolie.
Daarom is zij wel een model en jij niet.quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:54 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik rook nooit een sigaret als ik mezelf ingesmeerd heb met motorolie.
Bwoh, die zagen er wel goed uit toen, in de Playboyquote:Op donderdag 26 februari 2009 13:55 schreef IQM het volgende:
[..]
Of misschien net als Georgina Verbaan van die tijdelijke vet-injecties.
Dat was dan ook het enige wat er goed uitzag in die uitgave. Het gezicht moest je even wegdenken.quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:56 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Bwoh, die zagen er wel goed uit toen, in de Playboy
Hai Bobbel.quote:
Omdat ze brandgevaarlijk bezig is?quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:55 schreef IQM het volgende:
[..]
Daarom is zij wel een model en jij niet.
Ja, da's waarquote:Op donderdag 26 februari 2009 13:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat was dan ook het enige wat er goed uitzag in die uitgave. Het gezicht moest je even wegdenken.
Ergens heeft ze best een leuk gezichtje, hoor.quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat was dan ook het enige wat er goed uitzag in die uitgave. Het gezicht moest je even wegdenken.
Hmm, daar zit ze er wel leuk uit, maar normaal gesproken vind ik d'r nooit zo boeiend.quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:00 schreef IQM het volgende:
[..]
Ergens heeft ze best een leuk gezichtje, hoor.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En omdat het kan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Ze straalt vaak nogal domheid uit. Niet echt aantrekkelijk.quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hmm, daar zit ze er wel leuk uit, maar normaal gesproken vind ik d'r nooit zo boeiend.
Mensen die vreemd gaan moeten dood.quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:02 schreef Florian_ het volgende:
En ze gaat vreemd. Dan mag ik d'r sowieso al niet
Nee, inderdaad.quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:02 schreef IQM het volgende:
[..]
Ze straalt vaak nogal domheid uit. Niet echt aantrekkelijk.
Ikke!quote:
Uhu. Volgens de publieke opinie ben ik ook een geweldige verschijningquote:Op donderdag 26 februari 2009 14:03 schreef IQM het volgende:
[..]
De publieke opinie.
Ik moest toch wat zeggen om de grap te kunnen maken.
Hoe was je carnaval Annie?quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:03 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik zeg van mezelf dat ik leuk ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |