quote:Op maandag 2 maart 2009 21:42 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
WTF is dit voor slap gelul? De uitkeringen stijgen in ieder geval niet en als we dan met z'n allen de lonen bevriezen lijkt het net alsof we de lonen en uitkeringen niet ontkoppelen...
Iedereen.quote:Op maandag 2 maart 2009 22:07 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
![]()
en wie gaat hier weer intrappen
De Geus is er destijds niet voor afgetreden, ik denk niet dat zijn opvolger daar wel zin in heeft.quote:Op maandag 2 maart 2009 22:07 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
![]()
en wie gaat hier weer intrappen
Zo te zien is dat ook precies hetgeen wat GS en de Telegraaf uit al die filmpjes hebben gepikt.quote:Op maandag 2 maart 2009 22:15 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
NOS zet on-ge-editte versie Journaal online
vooral leuk om eva te zien discussiëren over haar borsten
Dat begrijp ik ook wel. Maar mijn bezwaar is dat de kosten aanzienlijk sneller stijgen dan het aantal patiënten. En in ziekenhuizen stijgen de kosten aanzienlijk harder dan de capaciteit. Dat is al 15+ jaar zo.quote:Op maandag 2 maart 2009 22:02 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
De stijging van de zorgkosten gaat helemaal nergens meer over.
In 2003 was het 50miljard in 2007 72miljard en in 2008 gaan we richting de 80 miljard.
Dat is onbetaalbaar. Niet meer dan normaal dat daar stevig ingegrepen wordt.
Zie onder andere:
http://www.cbs.nl/NR/rdon(...)02/0/2007c156pub.pdf
Daar kun je je tegen verzekeren.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:28 schreef Mutant01 het volgende:
Handig zo'n verzekeraar die de telefoon niet opneemt.
Nee, dat was iemand anders die mijn Bora in de prak heeft gereden, maar in bureaucratisch Nederland duurt het minstens 2 maanden voordat er een expert langs komt om het een en ander te taxeren en duurt het daarna nog eens 8 maanden voordat bedragen uitgekeerd worden.quote:
Telefoon verloren tijdens een tasjesroof?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:28 schreef Mutant01 het volgende:
Handig zo'n verzekeraar die de telefoon niet opneemt.
Neem jij je vaste telefoon mee in je tas? Hoe doe je dat met die kabels?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:41 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Telefoon verloren tijdens een tasjesroof?
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Neem jij je vaste telefoon mee in je tas? Hoe doe je dat met die kabels?
Dan Marokko, daar koop je de betreffende beambte gewoon om.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, dat was iemand anders die mijn Bora in de prak heeft gereden, maar in bureaucratisch Nederland duurt het minstens 2 maanden voordat er een expert langs komt om het een en ander te taxeren en duurt het daarna nog eens 8 maanden voordat bedragen uitgekeerd worden.
Beambte? Je regelt daar de schade met de andere weggebruiker, aangezien 70% van de auto;s die daar rondrijden niet verzekerd zijn. Doorgaans ga je samen met de ander naar een garage in de buurt, en je laat je auto daar direct maken op kosten van de ander.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:44 schreef Reya het volgende:
[..]
Dan Marokko, daar koop je de betreffende beambte gewoon om.
Je vernaggeld mijn heel leuk zeer kwetsend en racistisch grapjequote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Neem jij je vaste telefoon mee in je tas? Hoe doe je dat met die kabels?
'roest.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:44 schreef Reya het volgende:
[..]
Dan Marokko, daar koop je de betreffende beambte gewoon om.
Dat was dan ook de bedoeling.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:48 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Je vernaggeld mijn heel leuk zeer kwetsend en racistisch grapje
Weet je wat ij vernaggelt?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:48 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Je vernaggeld mijn heel leuk zeer kwetsend en racistisch grapje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |