Dan kan die de club joinen voor de mensen die op dezelfde manier af zijn gekraakt op FOK!quote:Op donderdag 26 februari 2009 12:59 schreef Adfundum het volgende:
[..]
Wel sneu voor die gast die echt op die foto staat, vooral als zijn collega's dit topic vinden.
quote:Op donderdag 26 februari 2009 12:52 schreef KeFFuR1208 het volgende:
TS is morele overwinnaar in dit topic, aangezien iedereen zich erg druk maakt over een zaak die (overduidelijk) verzonnen is door TS.
Mooi dat ik een knappe zin kan maken die begint en eindigt met TS. Prachtig
quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:19 schreef Zeroku het volgende:
Danny krijgt binnenkort een fax van 300 4 pagina's aangezien onze vriend Dolores al 4 uur bezig is er 400 uur mee bezig gaat zijn.
Je adresquote:Op donderdag 26 februari 2009 12:49 schreef JumpingJacky het volgende:
Volgens het auteursrecht:
[..]
Ik vind dat de openbare veiligheid in gevaar komt als TS daadwerkelijk als beveiliger aan de slag gaat, dus de publicatie van de foto is gerechtvaardigd
Eventuele klachten kunnen gericht worden aan:
Jumping Jacky
Gansstraat 170
3582 EP Utrecht
eerst een fax zien, dan is het het overwegen waard.quote:
Ik zit even aan die bobbel in mn sk sk skinny jeansquote:
Ik denk dat z'n vader eigenlijk z'n broer is.quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:30 schreef Ugjerke het volgende:
Wees blij dat het slechts je foto is die misbruikt werd.
Ik denk dat TS eens een bezoek moet brengen aan dit adresquote:
is deze foto het origineel?quote:Op donderdag 26 februari 2009 05:01 schreef Pacmaniac het volgende:
Iets zegt me dat dit topic + foto niet zo'n goed idee was TS.
Voor je het weet sta je in het:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dat zeg ik te vaak bij leuke kloons![]()
Jij misschien? Dan typ je in het Engels en gebruik je een foto van Obama?quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:03 schreef Ronalld het volgende:
Fuuuuu, hier moet ik gepost hebben, geniaal topic. Wie maakt deel 2?
TS iig niet. Tenzij 'ie hier onder een kloon meepost...quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:03 schreef Ronalld het volgende:
Fuuuuu, hier moet ik gepost hebben, geniaal topic. Wie maakt deel 2?
Origineel.quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
is deze foto het origineel?
Ik dacht serieus waar dat het een kunstig stukje photoshop was van een fokker
Geen idee, misschien staat hier ergens een spelletje tussen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:13 schreef TheYoung1 het volgende:
Oi Olep!! Weet jij mss of er een spelletje bestaat, waarmee je kan zien wie zich het meest verveelt?
Wie is zijn vader dan?quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:31 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik denk dat z'n vader eigenlijk z'n broer is.
Poeh hey, kon ik me nog net inhouden om er ook nog daadwerkelijk op te klikken....quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:16 schreef Olep het volgende:
[..]
Geen idee, misschien staat hier ergens een spelletje tussen.
Het is een normale site hoor.quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:20 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Poeh hey, kon ik me nog net inhouden om er ook nog daadwerkelijk op te klikken....
Normaal is, vooral hier bij de fokkers, nogal een groot begripquote:
Wat denk je wel man? Het is geen 2girls1cup.quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:22 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Normaal is, vooral hier bij de fokkers, nogal een groot begrip
En laat hem nog online staan op xs.to ook nogquote:Op donderdag 26 februari 2009 07:30 schreef kraaksandaal het volgende:
Kutzooi, had ik 'm net teruggevonden post die lul 'm nog een keer.
hxxp://xs136.xs.to/xs136/09093/ambuachterhoek8wy2wa765.gifquote:Op donderdag 26 februari 2009 16:26 schreef Krentenbol. het volgende:
Die twee witte lampen aan de zijkant zijn trouwens kapot.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:30 schreef glasbak het volgende:
TS is een zeikerd : Boete door aanhouding ambulanceverpleger door mij
Tyfus, heb je een familieboom/web toevallig?quote:
Best wel leuk gedaan die flitsertjes.. Oh en die witte lampen aan de zijkant zijn gewoon werklampen. Knipperen niet, maar kunnen ze (dacht ik) als normale verlichting aanzetten als het te donker is...quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:26 schreef Krentenbol. het volgende:
Die twee witte lampen aan de zijkant zijn trouwens kapot.
[ afbeelding ]
Krijg jij de lapo dan?quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:40 schreef Olep het volgende:
Maak maar vol, nieuwe deel staat al klaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |