Die is wel een beetje erg flauw vind ik.quote:
Wat een binnenkomer!quote:
Sylarquote:Op woensdag 25 februari 2009 23:05 schreef Hyman het volgende:
Omg, Die Sylus heeft die speciale krachten al
quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:06 schreef Daniane het volgende:
[..]
Wat een binnenkomer!En waarom zou jij dat niet doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:![]()
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
[..]
Wat een binnenkomer!shit die kan best doordenkerig opgevat wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe em ff zo
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
Kom altijd zo binnen gegledenquote:Op woensdag 25 februari 2009 23:06 schreef Daniane het volgende:
[..]
Wat een binnenkomer!
shit die kan best doordenkerig opgevat worden
[..]
Wat een binnenkomer!
Spoiler kaputski.quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:06 schreef Daniane het volgende:
[..]
Wat een binnenkomer!
Watniet?quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:06 schreef nijnja het volgende:
[..]
En waarom zou jij dat niet doen
[..]![]()
ohquote:Op woensdag 25 februari 2009 23:06 schreef prodygee het volgende:
[..]
Sylar
Hij is cool in seizoen 3.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:08 schreef prodygee het volgende:
Haaaahaaahaaaaa. Lang niet gekeken.![]()
Blijven kijken
DIE IS ERG HEEEE!quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:08 schreef prodygee het volgende:
Blijven kijken
Wat een rap, box em aan dan.quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:06 schreef Noortje. het volgende:
Look inside
Look inside your tiny mind
Now look a bit harder
Cause we're so uninspired, so sick and tired of all the hatred you harbor
So you say
It's not okay to be gay
Well I think you're just evil
You're just some racist who can't tie my laces
Your point of view is midieval
Fuck you
Fuck you very, very much
Cause we hate what you do
And we hate your whole crew
So please don't stay in touch
Moet je even iemand lief aankijkenquote:Op woensdag 25 februari 2009 23:08 schreef Noortje. het volgende:
Ik wil mijn UI in de OP maar geen zin om het aan te passen.
Wie ben jij om hem niet zo op te vattenquote:
LILY ALLEN!quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:06 schreef Noortje. het volgende:
Look inside
Look inside your tiny mind
Now look a bit harder
Cause we're so uninspired, so sick and tired of all the hatred you harbor
So you say
It's not okay to be gay
Well I think you're just evil
You're just some racist who can't tie my laces
Your point of view is midieval
Fuck you
Fuck you very, very much
Cause we hate what you do
And we hate your whole crew
So please don't stay in touch
Moet je MAST iets doen sturenquote:Op woensdag 25 februari 2009 23:08 schreef Noortje. het volgende:
Ik wil mijn UI in de OP maar geen zin om het aan te passen.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:09 schreef nijnja het volgende:
[..]
Wie ben jij om hem niet zo op te vatten
Hihi xDquote:Op woensdag 25 februari 2009 23:09 schreef VlaDje het volgende:
Ooh, gaan we weer lachen om humorloze filmpjes... xD xD
JA!quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:09 schreef Daniane het volgende:
[..]
LILY ALLEN!
haar nieuwe album is leuk!![]()
PATD.quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:10 schreef prodygee het volgende:
Boys will be boys baabyyyy. Eigenlijk maak je een naamtopic nu.
COOOOOL!quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:11 schreef Noortje. het volgende:
[..]
JA!
Ik ga d'r zien in de Melkweg in mei, GRATISCH!
In de OP staat tegenwoordig iets anders.quote:
quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:10 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ik stuurde MASD laatste een tubgirl maar die staat er ookk nog niet in
Je saît madame.quote:
Yup, klopt.quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:12 schreef Noortje. het volgende:
[..]
In de OP staat tegenwoordig iets anders.
Beutje respect voor je vader ja! xDquote:Op woensdag 25 februari 2009 23:13 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Yup, klopt.
Is ook logisch want nu doet de wiki het weer een tijdje, kan je het gewoon zelf aanpassen.
Nadeel is alleen dat er een of andere debiel vieze plaatjes in kan doen en zo
quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:10 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ik stuurde MASD laatste een tubgirl maar die staat er ookk nog niet in
Ja daarom, ik wil het wel maar ben er te lui voor. Het was dan ook een hint.quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:13 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Yup, klopt.
Is ook logisch want nu doet de wiki het weer een tijdje, kan je het gewoon zelf aanpassen.
Vladje, heb je gezopen ofzo?quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:14 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Beutje respect voor je vader ja! xD
Met drollenfontijnen enzo.quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:13 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Yup, klopt.
Jaquote:Op woensdag 25 februari 2009 23:12 schreef Noortje. het volgende:
[..]
In de OP staat tegenwoordig iets anders.
Ik ga helemaal stuk hierquote:Op woensdag 25 februari 2009 23:08 schreef prodygee het volgende:
Blijven kijken
KUT liedquote:
Ik nietquote:Op woensdag 25 februari 2009 23:18 schreef Tremium het volgende:
[..]
Dat vind ik dus echt een kut lied
Gelukkig mogen belgen niet stemmen in Nederland hihihihi xDquote:Op woensdag 25 februari 2009 23:18 schreef Tremium het volgende:
[..]
Dat vind ik dus echt een kut lied
Dat magquote:
3.quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:20 schreef -SG- het volgende:
Daniane, ook 4 dagen carnaval gevierd?
Bijna 15.quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:22 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Dat zeg ik, 14![]()
Moet je nou altijd een weerwoord hebbenxD
Hoi vladquote:Op woensdag 25 februari 2009 23:22 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Dat zeg ik, 14![]()
Moet je nou altijd een weerwoord hebbenxD
quote:
Ja was weer geweldigquote:
Goedzooooo.quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:23 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja was weer geweldig. Laatste dag was ik alleen lam. Maar heb het vol gehouden
.
Als je lief bentquote:Op woensdag 25 februari 2009 23:24 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Bel je me als je 16 bent? :kwielsmiley
hihi hoiquote:
Nou, misscchien voor jou niet maar voor mij toevallig wel. xDquote:Op woensdag 25 februari 2009 23:27 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ja nou nee volgens mij niet hoor, toch?
Nee, maar ook niet echt met die bedoeling naar carnaval gegaanquote:
Oh ja nou dat kan wel ja, denk ik zo.quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:27 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Nou, misscchien voor jou niet maar voor mij toevallig wel. xD
Das prima tochquote:Op woensdag 25 februari 2009 23:26 schreef VlaDje het volgende:
Nijnjawaaismiley. dubbele punt péé...
Wie heeft er smileys nodig in hemelsnaam... typen komt ook over!!!111!
En nu zit je met je hand op je fallusje weer na te denken over haar.quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:27 schreef -SG- het volgende:
[..]
Nee, maar ook niet echt met die bedoeling naar carnaval gegaan. Maar was wel een leuk barmeisje daar maar die kon niet tappen ja gofer kut
Dat was dus maandag, dinsdag kwam ze zelf naar mij toe en zei dat ze vond dat ze voor mij een slecht biertje had getapt. Maar verder niks meer gebeurd ofzo
. Maar ze was die dinsdag nog steeds leuk
.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:28 schreef VlaDje het volgende:
[..]
En nu zit je met je hand om je fallusje weer na te denken over haar.
Verdomme ze kwam zich verontschuldigen.
Goedmaaksex xD
Hahahaha. was je aangeschoten daar ofzo?quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:27 schreef -SG- het volgende:
[..]
Nee, maar ook niet echt met die bedoeling naar carnaval gegaan. Maar was wel een leuk barmeisje daar maar die kon niet tappen ja gofer kut
Dat was dus maandag, dinsdag kwam ze zelf naar mij toe en zei dat ze vond dat ze voor mij een slecht biertje had getapt. Maar verder niks meer gebeurd ofzo
. Maar ze was die dinsdag nog steeds leuk
.
Ja ik had het niet doorquote:Op woensdag 25 februari 2009 23:28 schreef VlaDje het volgende:
[..]
En nu zit je met je hand op je fallusje weer na te denken over haar.
Verdomme ze kwam zich verontschuldigen.
Goedmaaksex xD
Het lijkt mij aangenamer voor hemquote:Op woensdag 25 februari 2009 23:29 schreef VlaDje het volgende:
[..]
ja weut ik veel, ik cam niet met hem.
Dat zijn de kanslooste mannen van Nederland...quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:29 schreef Daniane het volgende:
[..]
Hahahaha. was je aangeschoten daar ofzo?
Nja, bij mij kwamen er zatte gasten van "Jaa, hij is nog vrijgezel, heb je interesse" "Nou nee, da hoeft niet"
Ja mijn computer stond nog aan die nacht. Niet echt een goed ideequote:Op woensdag 25 februari 2009 23:29 schreef Daniane het volgende:
[..]
Hahahaha. was je aangeschoten daar ofzo?
Nja, bij mij kwamen er zatte gasten van "Jaa, hij is nog vrijgezel, heb je interesse" "Nou nee, da hoeft niet"
ik zie de link nie xDquote:Op woensdag 25 februari 2009 23:29 schreef Desunoto het volgende:
Iemand hier denkt dat ie Cartman is met al z'n xD's
Hoewel South Park wel tof is.
Jup, was je maar blind, dan had je iig de chemie nog gevoeld.quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:29 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja ik had het niet door.
Ik had ook maar 10 minuten, kwartiertje met haar gepraat. Maar ik hapte niet. Dom van mezelf eigenlijk
.
En dan vallen ze mij ermee lastigquote:Op woensdag 25 februari 2009 23:30 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Dat zijn de kanslooste mannen van Nederland...
Ja heuj, mn vriendje vind je wel lekker , wil je wel met hem neuken?
Nee? , ooooh jammer.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:31 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Jup, was je maar blind, dan had je iig de chemie nog gevoeld.
SCHERP JONGEN!quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:31 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Jup, was je maar blind, dan had je iig de chemie nog gevoeld.
Ja ik weet precies hoe dat gaat want mij vallen ze er ook altijd mee lastigquote:Op woensdag 25 februari 2009 23:32 schreef Daniane het volgende:
[..]
En dan vallen ze mij ermee lastig
Lotgenoot!quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:33 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ja ik weet precies hoe dat gaat want mij vallen ze er ook altijd mee lastig
Hihiquote:
Je vrienden zekerquote:Op woensdag 25 februari 2009 23:33 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ja ik weet precies hoe dat gaat want mij vallen ze er ook altijd mee lastig
quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:58 schreef Daniane het volgende:
Ik vind Heimen wel een lekkere scenegirl. [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:19 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Gelukkig mogen belgen niet stemmen in Nederland hihihihi xD
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Anoniem_03032014_01 op 25-02-2009 23:36:05 ]
quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:35 schreef Noortje. het volgende:
[..]Donders.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feestje
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
YES!!!quote:
Wat bedoel je met x hoofdletter D danquote:
xDquote:Op woensdag 25 februari 2009 23:38 schreef nijnja het volgende:
[..]
Wat bedoel je met x hoofdletter D dan?
Pas op voor je hoofd!quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:38 schreef Tremium het volgende:
Ik heb voor de 10de keer mijn knie tegen de bureautafel gestoten
Dit was een lulverhaal trouwens, want ik moet moergen werkenquote:Op woensdag 25 februari 2009 23:39 schreef VlaDje het volgende:
Whehe, vanacht liep hier een enge man achter thuis volgens mijn moeder dus ik blijf de hele nacht wakker met mn trouwe maatje amstel.
Jammerquote:Op woensdag 25 februari 2009 23:40 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Dit was een lulverhaal trouwens, want ik moet moergen werken
Haha, we willen wel updates he!quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:39 schreef VlaDje het volgende:
Whehe, vanacht liep hier een enge man achter thuis volgens mijn moeder dus ik blijf de hele nacht wakker met mn trouwe maatje amstel.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:40 schreef VlaDje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:40 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Aaaaaah gent...
Vat je hem hihihih
Je hebt wel veel Amstel opquote:Op woensdag 25 februari 2009 23:40 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ja maar Ja maarquote:
Veel veeel, wat is veulquote:Op woensdag 25 februari 2009 23:41 schreef Daniane het volgende:
[..]
Je hebt wel veel Amstel op
ofnie.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:41 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Wheheheheh Ik neem je mee naar venetie en dan gaan we samen gondelen op de canals
-Insert flauw Belgengrapje hier-quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:38 schreef Tremium het volgende:
Ik heb voor de 10de keer mijn knie tegen de bureautafel gestoten
HELEMAAL NIETSquote:Op woensdag 25 februari 2009 23:42 schreef Daniane het volgende:
[..]
Volgens mij wat jij op hebt
Wat heb je op
Spoken bestaan niet. Spokeeen bestaan niet!quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:42 schreef Noortje. het volgende:
Weet je wat er vandaag gebeurde toen ik klaar was met werken en het restaurant uit liep? Ik liep de deur uit, bijna tegen een man aan die ik niet had gezien (terwijl het een glazen deur is), loop ik vervolgens even achter hem, slaat hij de hoek om in een hofje waar mijn fiets stond en waar ik dus ook heenging, is die vent opeens verdwenen. Echt fucking raar.
wheheh, heb je naar boven gekeken, ik denk dat hij aan het verkeersbord hing ala jackie chanquote:Op woensdag 25 februari 2009 23:42 schreef Noortje. het volgende:
Weet je wat er vandaag gebeurde toen ik klaar was met werken en het restaurant uit liep? Ik liep de deur uit, bijna tegen een man aan die ik niet had gezien (terwijl het een glazen deur is), loop ik vervolgens even achter hem, slaat hij de hoek om in een hofje waar mijn fiets stond en waar ik dus ook heenging, is die vent opeens verdwenen. Echt fucking raar.
sssstquote:Op woensdag 25 februari 2009 23:42 schreef VlaDje het volgende:
[..]
NIETS GEEN JA MAAR! Ja MAAR IS HET ZELFDE ALS NEE WANT
Okquote:Op woensdag 25 februari 2009 23:42 schreef RenRen- het volgende:
[..]
-Insert flauw Belgengrapje hier-
Stiekem hou ik heel veel van Belgen.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:43 schreef Onorgineel het volgende:
Wie is er trouwens verantwoordelijk voor deze banner?![]()
[ afbeelding ]
Nee man, batman, jewaids.quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:43 schreef VlaDje het volgende:
[..]
wheheh, heb je naar boven gekeken, ik denk dat hij aan het verkeersbord hing ala jackie chan
wel vette shiiitquote:Op woensdag 25 februari 2009 23:43 schreef Onorgineel het volgende:
Wie is er trouwens verantwoordelijk voor deze banner?![]()
[ afbeelding ]
Ja dat dus.quote:
Zei hij niks?quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:45 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ja dat dus.
Hij keek me toen ik bijna tegen hem aanknalde ook aan alsof hij een geest zag. Maar misschien was hij het zelf in de weerspiegeling van de ruit.
Dat verklaart een hoopquote:
quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:42 schreef VlaDje het volgende:
[..]
HELEMAAL NIETS![]()
HELEMAAL NIETS IN EMMERMEEEEEEEEER, HELEMAAL NIETS IN EMMEREMEEER
JA DAT DEED IE VERDOMME VANZELFquote:Op woensdag 25 februari 2009 23:46 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Je maakte het ook nog vetgedrukt. Wat is dat toch met die jeugd van tegenwoordig?
Wie is iequote:Op woensdag 25 februari 2009 23:47 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
JA DAT DEED IE VERDOMME VANZELF
quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:47 schreef VlaDje het volgende:
[..]
ik ook, maar het is rumoerig en ik hou niet van enge mannen achterthuis jij wel dan![]()
Oke.quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:48 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Wat heb ik aan die details, het was gewoon lekker
Ik moet er echt ontiegelijk van schijten, dat ik de kluts kwijt ben wil niet zeggen dat ik mijn gevoel voor humor verloren ben.quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:48 schreef Onorgineel het volgende:
Was altijd al benieuwd hoe je dit filmpje ervaart als je bezopen bent, VlaD, test effe
VlaD was er toen al.quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:48 schreef Onorgineel het volgende:
Was altijd al benieuwd hoe je dit filmpje ervaart als je bezopen bent, VlaD, test effe
Doe wat je niet laten kanquote:Op woensdag 25 februari 2009 23:49 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ik moet er echt ontiegelijk van schijten, dat ik de kluts kwijt ben wil niet zeggen dat ik mijn gevoel voor humor verloren ben.
Maar dat wist ik heulemaal niehiehietquote:Op woensdag 25 februari 2009 23:49 schreef prodygee het volgende:
[..]
VlaD was er toen al.
Ga es slapen, 't is laat
Als je dat doet komt er een enge man je verkrachten. ECHT ZO KEIHARD IN JE ASS.quote:
Wat?quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:51 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Lijkt me stug, want mijn enge meneer zong op fietse van skik
ja maar, ik moet mijn terrirtorium beschermen tegen mensen die de vuilnisbak aan de kant schuivenquote:Op woensdag 25 februari 2009 23:52 schreef Daniane het volgende:
[..]
Als je dat doet komt er een enge man je verkrachten. ECHT ZO KEIHARD IN JE ASS.
oke
grapje
ga lekker slapen![]()
doei
Wie dut mie wat wie dut mie wat wie dut mie wat vandaaage, heb de bandn vol met wind, dus ik heb ja niets te klaaagnquote:
dan beuk je die vuilnisbak toch keihard terug!quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:52 schreef VlaDje het volgende:
[..]
ja maar, ik moet mijn terrirtorium beschermen tegen mensen die de vuilnisbak aan de kant schuiven
ja slimmert, dan moet ik eerst uit bed komen enzo!quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:53 schreef Daniane het volgende:
[..]
dan beuk je die vuilnisbak toch keihard terug!
Pulp fictionquote:Op woensdag 25 februari 2009 23:52 schreef Daniane het volgende:
[..]
Als je dat doet komt er een enge man je verkrachten. ECHT ZO KEIHARD IN JE ASS.
oke
grapje
ga lekker slapen![]()
doei
Sorry dat ik zo dom wasquote:Op woensdag 25 februari 2009 23:54 schreef VlaDje het volgende:
[..]
ja slimmert, dan moet ik eerst uit bed komen enzo!
Waarom kennen mensen die hele scene uit hun hoofd?quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:54 schreef -SG- het volgende:
[..]
Pulp fiction
Butch: You okay?
Marsellus: Naw man. I'm pretty fuckin' far from okay.
Butch: What now?
Marsellus: What now? Let me tell you what now. I'ma call a coupla hard, pipe-hittin' niggers, who'll go to work on the homes here with a pair of pliers and a blow torch. You hear me talkin', hillbilly boy? I ain't through with you by a damn sight. I'ma get medieval on your ass.
Butch: I meant what now between me and you?
Marsellus: Oh, that what now. I tell you what now between me and you. There is no me and you. Not no more.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:54 schreef -SG- het volgende:
[..]
Pulp fiction
Butch: You okay?
Marsellus: Naw man. I'm pretty fuckin' far from okay.
Butch: What now?
Marsellus: What now? Let me tell you what now. I'ma call a coupla hard, pipe-hittin' niggers, who'll go to work on the homes here with a pair of pliers and a blow torch. You hear me talkin', hillbilly boy? I ain't through with you by a damn sight. I'ma get medieval on your ass.
Butch: I meant what now between me and you?
Marsellus: Oh, that what now. I tell you what now between me and you. There is no me and you. Not no more.
wil je die even via msn doen, ik kan geen spoilers openen ofzo.quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:55 schreef Daniane het volgende:
[..]
Sorry dat ik zo dom was
om het goed te maken hier een naaktpic van mij
[ afbeelding ]
PRECIES NU WERKT DIE SPOILER NIET!quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:55 schreef Daniane het volgende:
[..]
Sorry dat ik zo dom was
om het goed te maken hier een naaktpic van mij
[ afbeelding ]
justfuckingwithyourmindddd.quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:56 schreef VlaDje het volgende:
[..]
wil je die even via msn doen, ik kan geen spoilers openen ofzo.
Wel heel netjes, een kreet met hoofdletter.quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:56 schreef Noortje. het volgende:
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaargh.
Heb die film pas nog gezienquote:Op woensdag 25 februari 2009 23:55 schreef prodygee het volgende:
[..]
Waarom kennen mensen die hele scene uit hun hoofd?Heb dat vaker meegemaakt.
Goeiequote:Op woensdag 25 februari 2009 23:57 schreef VlaDje het volgende:
[..]
whehehe, ooooh, daarom vloeit dat witte spul uit mn oor
Je oor squirt.quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:57 schreef VlaDje het volgende:
[..]
whehehe, ooooh, daarom vloeit dat witte spul uit mn oor
Voel dat het kut is, dit is een schreeuw voor eenieder die emotioneel onder druk ligt.quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:56 schreef Noortje. het volgende:
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaargh.
Goed he?!quote:
HAMBURGERS?quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:56 schreef VlaDje het volgende:
And I would strike down upon thee with great vengeance and FUUUUURIOUS anger
Ja.quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:58 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Voel dat het kut is, dit is een schreeuw voor eenieder die emotioneel onder druk ligt.
Nijnquote:
quote:
Neheeeheeejquote:
wheheh, dat kan toch helemaal niet, patrick woont in bikini beach met Spongebobquote:Op donderdag 26 februari 2009 00:00 schreef mstr het volgende:
Ik zit Homeland Security USA te kijken
Gaat over de politie enzo bij de grenzen van Amerika
Zit Patrick van der Eem derin
Die wordt tegengehouden en ondervraagd bij de douane
quote:Op donderdag 26 februari 2009 00:01 schreef VlaDje het volgende:
[..]
wheheh, dat kan toch helemaal niet, patrick woont in bikini beach met Spongebob
Klopt helemaal Vlad.quote:Op donderdag 26 februari 2009 00:01 schreef VlaDje het volgende:
[..]
wheheh, dat kan toch helemaal niet, patrick woont in bikini beach met Spongebob
Ezekiel 25:17quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:56 schreef VlaDje het volgende:
And I would strike down upon thee with great vengeance and FUUUUURIOUS anger
Hihiquote:
Neeheej!!quote:
He, geef is een beschrijving. Liefs een compositie tekening.quote:
Nietquote:Op donderdag 26 februari 2009 00:05 schreef Daniane het volgende:
[..]
Does een goede muzieksmaak hebben
Net nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A little knowledge is a dangerous thing.
Rond de 175 cm, misschien iets kleiner, donkere huid, gerimpeld, hij leek op een 50 jaar oude indiaan. Donker haar dus ook enzo, volgens mij zwarte jas, verder heb ik er niet op gelet. Kort haar, grote ogen. Dat dus.quote:Op donderdag 26 februari 2009 00:05 schreef -SG- het volgende:
[..]
He, geef is een beschrijving. Liefs een compositie tekening.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |