Maar dat wist ik heulemaal niehiehietquote:Op woensdag 25 februari 2009 23:49 schreef prodygee het volgende:
[..]
VlaD was er toen al.
Ga es slapen, 't is laat
Als je dat doet komt er een enge man je verkrachten. ECHT ZO KEIHARD IN JE ASS.quote:
Wat?quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:51 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Lijkt me stug, want mijn enge meneer zong op fietse van skik
ja maar, ik moet mijn terrirtorium beschermen tegen mensen die de vuilnisbak aan de kant schuivenquote:Op woensdag 25 februari 2009 23:52 schreef Daniane het volgende:
[..]
Als je dat doet komt er een enge man je verkrachten. ECHT ZO KEIHARD IN JE ASS.
oke
grapje
ga lekker slapen![]()
doei
Wie dut mie wat wie dut mie wat wie dut mie wat vandaaage, heb de bandn vol met wind, dus ik heb ja niets te klaaagnquote:
dan beuk je die vuilnisbak toch keihard terug!quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:52 schreef VlaDje het volgende:
[..]
ja maar, ik moet mijn terrirtorium beschermen tegen mensen die de vuilnisbak aan de kant schuiven
ja slimmert, dan moet ik eerst uit bed komen enzo!quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:53 schreef Daniane het volgende:
[..]
dan beuk je die vuilnisbak toch keihard terug!
Pulp fictionquote:Op woensdag 25 februari 2009 23:52 schreef Daniane het volgende:
[..]
Als je dat doet komt er een enge man je verkrachten. ECHT ZO KEIHARD IN JE ASS.
oke
grapje
ga lekker slapen![]()
doei
Sorry dat ik zo dom wasquote:Op woensdag 25 februari 2009 23:54 schreef VlaDje het volgende:
[..]
ja slimmert, dan moet ik eerst uit bed komen enzo!
Waarom kennen mensen die hele scene uit hun hoofd?quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:54 schreef -SG- het volgende:
[..]
Pulp fiction
Butch: You okay?
Marsellus: Naw man. I'm pretty fuckin' far from okay.
Butch: What now?
Marsellus: What now? Let me tell you what now. I'ma call a coupla hard, pipe-hittin' niggers, who'll go to work on the homes here with a pair of pliers and a blow torch. You hear me talkin', hillbilly boy? I ain't through with you by a damn sight. I'ma get medieval on your ass.
Butch: I meant what now between me and you?
Marsellus: Oh, that what now. I tell you what now between me and you. There is no me and you. Not no more.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:54 schreef -SG- het volgende:
[..]
Pulp fiction
Butch: You okay?
Marsellus: Naw man. I'm pretty fuckin' far from okay.
Butch: What now?
Marsellus: What now? Let me tell you what now. I'ma call a coupla hard, pipe-hittin' niggers, who'll go to work on the homes here with a pair of pliers and a blow torch. You hear me talkin', hillbilly boy? I ain't through with you by a damn sight. I'ma get medieval on your ass.
Butch: I meant what now between me and you?
Marsellus: Oh, that what now. I tell you what now between me and you. There is no me and you. Not no more.
wil je die even via msn doen, ik kan geen spoilers openen ofzo.quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:55 schreef Daniane het volgende:
[..]
Sorry dat ik zo dom was
om het goed te maken hier een naaktpic van mij
[ afbeelding ]
PRECIES NU WERKT DIE SPOILER NIET!quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:55 schreef Daniane het volgende:
[..]
Sorry dat ik zo dom was
om het goed te maken hier een naaktpic van mij
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |