Ja dat dus.quote:
Zei hij niks?quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:45 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ja dat dus.
Hij keek me toen ik bijna tegen hem aanknalde ook aan alsof hij een geest zag. Maar misschien was hij het zelf in de weerspiegeling van de ruit.
Dat verklaart een hoopquote:
quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:42 schreef VlaDje het volgende:
[..]
HELEMAAL NIETS![]()
HELEMAAL NIETS IN EMMERMEEEEEEEEER, HELEMAAL NIETS IN EMMEREMEEER
JA DAT DEED IE VERDOMME VANZELFquote:Op woensdag 25 februari 2009 23:46 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Je maakte het ook nog vetgedrukt. Wat is dat toch met die jeugd van tegenwoordig?
Wie is iequote:Op woensdag 25 februari 2009 23:47 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
JA DAT DEED IE VERDOMME VANZELF
quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:47 schreef VlaDje het volgende:
[..]
ik ook, maar het is rumoerig en ik hou niet van enge mannen achterthuis jij wel dan![]()
Oke.quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:48 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Wat heb ik aan die details, het was gewoon lekker
Ik moet er echt ontiegelijk van schijten, dat ik de kluts kwijt ben wil niet zeggen dat ik mijn gevoel voor humor verloren ben.quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:48 schreef Onorgineel het volgende:
Was altijd al benieuwd hoe je dit filmpje ervaart als je bezopen bent, VlaD, test effe
VlaD was er toen al.quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:48 schreef Onorgineel het volgende:
Was altijd al benieuwd hoe je dit filmpje ervaart als je bezopen bent, VlaD, test effe
Doe wat je niet laten kanquote:Op woensdag 25 februari 2009 23:49 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ik moet er echt ontiegelijk van schijten, dat ik de kluts kwijt ben wil niet zeggen dat ik mijn gevoel voor humor verloren ben.
Maar dat wist ik heulemaal niehiehietquote:Op woensdag 25 februari 2009 23:49 schreef prodygee het volgende:
[..]
VlaD was er toen al.
Ga es slapen, 't is laat
Als je dat doet komt er een enge man je verkrachten. ECHT ZO KEIHARD IN JE ASS.quote:
Wat?quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:51 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Lijkt me stug, want mijn enge meneer zong op fietse van skik
ja maar, ik moet mijn terrirtorium beschermen tegen mensen die de vuilnisbak aan de kant schuivenquote:Op woensdag 25 februari 2009 23:52 schreef Daniane het volgende:
[..]
Als je dat doet komt er een enge man je verkrachten. ECHT ZO KEIHARD IN JE ASS.
oke
grapje
ga lekker slapen![]()
doei
Wie dut mie wat wie dut mie wat wie dut mie wat vandaaage, heb de bandn vol met wind, dus ik heb ja niets te klaaagnquote:
dan beuk je die vuilnisbak toch keihard terug!quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:52 schreef VlaDje het volgende:
[..]
ja maar, ik moet mijn terrirtorium beschermen tegen mensen die de vuilnisbak aan de kant schuiven
ja slimmert, dan moet ik eerst uit bed komen enzo!quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:53 schreef Daniane het volgende:
[..]
dan beuk je die vuilnisbak toch keihard terug!
Pulp fictionquote:Op woensdag 25 februari 2009 23:52 schreef Daniane het volgende:
[..]
Als je dat doet komt er een enge man je verkrachten. ECHT ZO KEIHARD IN JE ASS.
oke
grapje
ga lekker slapen![]()
doei
Sorry dat ik zo dom wasquote:Op woensdag 25 februari 2009 23:54 schreef VlaDje het volgende:
[..]
ja slimmert, dan moet ik eerst uit bed komen enzo!
Waarom kennen mensen die hele scene uit hun hoofd?quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:54 schreef -SG- het volgende:
[..]
Pulp fiction
Butch: You okay?
Marsellus: Naw man. I'm pretty fuckin' far from okay.
Butch: What now?
Marsellus: What now? Let me tell you what now. I'ma call a coupla hard, pipe-hittin' niggers, who'll go to work on the homes here with a pair of pliers and a blow torch. You hear me talkin', hillbilly boy? I ain't through with you by a damn sight. I'ma get medieval on your ass.
Butch: I meant what now between me and you?
Marsellus: Oh, that what now. I tell you what now between me and you. There is no me and you. Not no more.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:54 schreef -SG- het volgende:
[..]
Pulp fiction
Butch: You okay?
Marsellus: Naw man. I'm pretty fuckin' far from okay.
Butch: What now?
Marsellus: What now? Let me tell you what now. I'ma call a coupla hard, pipe-hittin' niggers, who'll go to work on the homes here with a pair of pliers and a blow torch. You hear me talkin', hillbilly boy? I ain't through with you by a damn sight. I'ma get medieval on your ass.
Butch: I meant what now between me and you?
Marsellus: Oh, that what now. I tell you what now between me and you. There is no me and you. Not no more.
wil je die even via msn doen, ik kan geen spoilers openen ofzo.quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:55 schreef Daniane het volgende:
[..]
Sorry dat ik zo dom was
om het goed te maken hier een naaktpic van mij
[ afbeelding ]
PRECIES NU WERKT DIE SPOILER NIET!quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:55 schreef Daniane het volgende:
[..]
Sorry dat ik zo dom was
om het goed te maken hier een naaktpic van mij
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |