quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:35 schreef Noortje. het volgende:
[..]Donders.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feestje
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
YES!!!quote:
Wat bedoel je met x hoofdletter D danquote:
xDquote:Op woensdag 25 februari 2009 23:38 schreef nijnja het volgende:
[..]
Wat bedoel je met x hoofdletter D dan?
Pas op voor je hoofd!quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:38 schreef Tremium het volgende:
Ik heb voor de 10de keer mijn knie tegen de bureautafel gestoten
Dit was een lulverhaal trouwens, want ik moet moergen werkenquote:Op woensdag 25 februari 2009 23:39 schreef VlaDje het volgende:
Whehe, vanacht liep hier een enge man achter thuis volgens mijn moeder dus ik blijf de hele nacht wakker met mn trouwe maatje amstel.
Jammerquote:Op woensdag 25 februari 2009 23:40 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Dit was een lulverhaal trouwens, want ik moet moergen werken
Haha, we willen wel updates he!quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:39 schreef VlaDje het volgende:
Whehe, vanacht liep hier een enge man achter thuis volgens mijn moeder dus ik blijf de hele nacht wakker met mn trouwe maatje amstel.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:40 schreef VlaDje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:40 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Aaaaaah gent...
Vat je hem hihihih
Je hebt wel veel Amstel opquote:Op woensdag 25 februari 2009 23:40 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ja maar Ja maarquote:
Veel veeel, wat is veulquote:Op woensdag 25 februari 2009 23:41 schreef Daniane het volgende:
[..]
Je hebt wel veel Amstel op
ofnie.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:41 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Wheheheheh Ik neem je mee naar venetie en dan gaan we samen gondelen op de canals
-Insert flauw Belgengrapje hier-quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:38 schreef Tremium het volgende:
Ik heb voor de 10de keer mijn knie tegen de bureautafel gestoten
HELEMAAL NIETSquote:Op woensdag 25 februari 2009 23:42 schreef Daniane het volgende:
[..]
Volgens mij wat jij op hebt
Wat heb je op
Spoken bestaan niet. Spokeeen bestaan niet!quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:42 schreef Noortje. het volgende:
Weet je wat er vandaag gebeurde toen ik klaar was met werken en het restaurant uit liep? Ik liep de deur uit, bijna tegen een man aan die ik niet had gezien (terwijl het een glazen deur is), loop ik vervolgens even achter hem, slaat hij de hoek om in een hofje waar mijn fiets stond en waar ik dus ook heenging, is die vent opeens verdwenen. Echt fucking raar.
wheheh, heb je naar boven gekeken, ik denk dat hij aan het verkeersbord hing ala jackie chanquote:Op woensdag 25 februari 2009 23:42 schreef Noortje. het volgende:
Weet je wat er vandaag gebeurde toen ik klaar was met werken en het restaurant uit liep? Ik liep de deur uit, bijna tegen een man aan die ik niet had gezien (terwijl het een glazen deur is), loop ik vervolgens even achter hem, slaat hij de hoek om in een hofje waar mijn fiets stond en waar ik dus ook heenging, is die vent opeens verdwenen. Echt fucking raar.
sssstquote:Op woensdag 25 februari 2009 23:42 schreef VlaDje het volgende:
[..]
NIETS GEEN JA MAAR! Ja MAAR IS HET ZELFDE ALS NEE WANT
Okquote:Op woensdag 25 februari 2009 23:42 schreef RenRen- het volgende:
[..]
-Insert flauw Belgengrapje hier-
Stiekem hou ik heel veel van Belgen.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:43 schreef Onorgineel het volgende:
Wie is er trouwens verantwoordelijk voor deze banner?![]()
[ afbeelding ]
Nee man, batman, jewaids.quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:43 schreef VlaDje het volgende:
[..]
wheheh, heb je naar boven gekeken, ik denk dat hij aan het verkeersbord hing ala jackie chan
wel vette shiiitquote:Op woensdag 25 februari 2009 23:43 schreef Onorgineel het volgende:
Wie is er trouwens verantwoordelijk voor deze banner?![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |