Nou, misscchien voor jou niet maar voor mij toevallig wel. xDquote:Op woensdag 25 februari 2009 23:27 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ja nou nee volgens mij niet hoor, toch?
Nee, maar ook niet echt met die bedoeling naar carnaval gegaanquote:
Oh ja nou dat kan wel ja, denk ik zo.quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:27 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Nou, misscchien voor jou niet maar voor mij toevallig wel. xD
Das prima tochquote:Op woensdag 25 februari 2009 23:26 schreef VlaDje het volgende:
Nijnjawaaismiley. dubbele punt péé...
Wie heeft er smileys nodig in hemelsnaam... typen komt ook over!!!111!
En nu zit je met je hand op je fallusje weer na te denken over haar.quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:27 schreef -SG- het volgende:
[..]
Nee, maar ook niet echt met die bedoeling naar carnaval gegaan. Maar was wel een leuk barmeisje daar maar die kon niet tappen ja gofer kut
Dat was dus maandag, dinsdag kwam ze zelf naar mij toe en zei dat ze vond dat ze voor mij een slecht biertje had getapt. Maar verder niks meer gebeurd ofzo
. Maar ze was die dinsdag nog steeds leuk
.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:28 schreef VlaDje het volgende:
[..]
En nu zit je met je hand om je fallusje weer na te denken over haar.
Verdomme ze kwam zich verontschuldigen.
Goedmaaksex xD
Hahahaha. was je aangeschoten daar ofzo?quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:27 schreef -SG- het volgende:
[..]
Nee, maar ook niet echt met die bedoeling naar carnaval gegaan. Maar was wel een leuk barmeisje daar maar die kon niet tappen ja gofer kut
Dat was dus maandag, dinsdag kwam ze zelf naar mij toe en zei dat ze vond dat ze voor mij een slecht biertje had getapt. Maar verder niks meer gebeurd ofzo
. Maar ze was die dinsdag nog steeds leuk
.
Ja ik had het niet doorquote:Op woensdag 25 februari 2009 23:28 schreef VlaDje het volgende:
[..]
En nu zit je met je hand op je fallusje weer na te denken over haar.
Verdomme ze kwam zich verontschuldigen.
Goedmaaksex xD
Het lijkt mij aangenamer voor hemquote:Op woensdag 25 februari 2009 23:29 schreef VlaDje het volgende:
[..]
ja weut ik veel, ik cam niet met hem.
Dat zijn de kanslooste mannen van Nederland...quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:29 schreef Daniane het volgende:
[..]
Hahahaha. was je aangeschoten daar ofzo?
Nja, bij mij kwamen er zatte gasten van "Jaa, hij is nog vrijgezel, heb je interesse" "Nou nee, da hoeft niet"
Ja mijn computer stond nog aan die nacht. Niet echt een goed ideequote:Op woensdag 25 februari 2009 23:29 schreef Daniane het volgende:
[..]
Hahahaha. was je aangeschoten daar ofzo?
Nja, bij mij kwamen er zatte gasten van "Jaa, hij is nog vrijgezel, heb je interesse" "Nou nee, da hoeft niet"
ik zie de link nie xDquote:Op woensdag 25 februari 2009 23:29 schreef Desunoto het volgende:
Iemand hier denkt dat ie Cartman is met al z'n xD's
Hoewel South Park wel tof is.
Jup, was je maar blind, dan had je iig de chemie nog gevoeld.quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:29 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja ik had het niet door.
Ik had ook maar 10 minuten, kwartiertje met haar gepraat. Maar ik hapte niet. Dom van mezelf eigenlijk
.
En dan vallen ze mij ermee lastigquote:Op woensdag 25 februari 2009 23:30 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Dat zijn de kanslooste mannen van Nederland...
Ja heuj, mn vriendje vind je wel lekker , wil je wel met hem neuken?
Nee? , ooooh jammer.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:31 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Jup, was je maar blind, dan had je iig de chemie nog gevoeld.
SCHERP JONGEN!quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:31 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Jup, was je maar blind, dan had je iig de chemie nog gevoeld.
Ja ik weet precies hoe dat gaat want mij vallen ze er ook altijd mee lastigquote:Op woensdag 25 februari 2009 23:32 schreef Daniane het volgende:
[..]
En dan vallen ze mij ermee lastig
Lotgenoot!quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:33 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ja ik weet precies hoe dat gaat want mij vallen ze er ook altijd mee lastig
Hihiquote:
Je vrienden zekerquote:Op woensdag 25 februari 2009 23:33 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ja ik weet precies hoe dat gaat want mij vallen ze er ook altijd mee lastig
quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:58 schreef Daniane het volgende:
Ik vind Heimen wel een lekkere scenegirl. [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:19 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Gelukkig mogen belgen niet stemmen in Nederland hihihihi xD
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Anoniem_03032014_01 op 25-02-2009 23:36:05 ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |