idd...quote:Op woensdag 25 februari 2009 19:11 schreef MrManiak het volgende:
Even een TVP, dit is een interessante reeks (of het gaat het worden).
Uit het vorige topic..quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:41 schreef armano het volgende:
Dit wil ik ook wel eens proberen,
Heb een Antec P150 (incl. 430W Antec NeoHe voeding) nog nieuw in doos staan.
1x eruit gehaald.
Geen ideee waar ik het voor wil ruilen, maar ben erg benieuwd
Thanks voor de moeite, maar de bank is niet geheel mijn stijl.quote:Op woensdag 25 februari 2009 19:24 schreef henkSX het volgende:
Speciaal voor rudedeltadude en Hakna, maar iedereen mag natuurlijk met suggesties komen.
Te ruil: Bank!
[ afbeelding ]
Maten: Hoogte: 86 cm
Breedte: 210 cm
Diepte: 92 cm
Zithoogte: 42 cm
Zitdiepte: 57 cm
Ik zoek: Redelijk moderne mobiele telefoon. Sowieso minimaal triband en een goede batterijduur. Eventuele andere ruilsuggesties zijn natuurlijk ook welkom
quote:Op maandag 2 maart 2009 17:47 schreef delano.888 het volgende:
[TK][TR]Samsung YP-K5 4gb (super mp3 speler, inc speaker)
lezen is moeilijkquote:Op woensdag 25 februari 2009 19:07 schreef NanKing het volgende:
[quote] Het vorige topic is ook een aantal keer gebruikt als linkdump voor een eigen topic, ook dat is niet de bedoeling![]()
Had t niet gezien, aangepast, maar of dit nou beter voor t topic isquote:
quote:Op maandag 2 maart 2009 17:47 schreef delano.888 het volgende:
Met pijn in me hart zet ik deze mp3 te ruil. Ik heb hem nu ongeveer een jaar en ondanks dat hij echt geweldig is vind ik het zonde, ik heb er zelf 240 euro voor betaald toen en de waarde zakt nu echt dus omdat ik hem zo weinig gebruik doe ik hem toch maar weg. Het is echt een goede mp3, 4gb opslagruimte, super geluid, beste wat ik ooit uit een mp3 heb gehoord iniedergeval. Ook de speakers zijn echt super. Meer vragen mag je altijd stellen, en JA, dit is DE mp3 speler van de pussycat dolls, daar is hij heel erg bekend mee geworden, door deze videoclip:
Verder is hij echt ijzersterk, dat kan ik nog even onderbouwen met een leuk filmpje over deze mp3:
Heb zelf maar even een mooie shoot gemaakt, ze zijn niet allemaal scherp maar heb mn best gedaan:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
En ze zijn allemaal klikbaar.
Wat ik er voor wil hebben weet ik nog niet echt, wil het wel ruilen tegen vanalles eigenlijk, een andere mp3/mp4, een gaaf mobieltje, you name it.
Is die breedbeeld of "vierkant" ?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:47 schreef Twizu het volgende:
17'' TFT - Beeldscherm
Ongeveer één jaar oud. Merk: Medion.
Vierkant..quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:35 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Is die breedbeeld of "vierkant" ?
Damn, echt jammer, ik zoek al heel lang een breedbeeld 17"quote:
Helaas! Heb zo even gegoogled en het lijkt inderdaad een hele klus om zo'n beeldscherm te vinden.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:13 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Damn, echt jammer, ik zoek al heel lang een breedbeeld 17"
Zoek je toevallig een fietsdrager voor op de trekhaak van je auto?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:47 schreef Twizu het volgende:
Ik heb ook nog het een en ander te ruil / koop. Bij interesse ben ik natuurlijk altijd bereid meer specs op te zoeken en foto's te maken..
Zen Stone Plus Zwart (2GB)
Doet het prima! Hij loopt alleen soms vast, dan moet je 'm weer opnieuw aan de pc aansluiten.
Fake iPod Shuffle (van Focalprice)
Oortjes zijn al gesneuveld inmiddels. Ik weet niet zeker of ik het pc-kabeltje nog heb, deze kost ¤1,- bij Focalprice incl verzendkosten
Medion Fingerprint Reader
Gekocht en doe er eigenlijk nooit iets mee.
Bluetooth kaartje voor PC / Laptop
Megadun Bluetooth kaartje.
Camera / Webcam combo van Medion:
Kan foto's maken, filmen en is te gebruiken als Webcam, wat wil je nog meer! Kwaliteit is matig, maar wellicht leuk om mee te hobby'en.
Pentium 4 syteem
Bij interesse kan ik de specs wel even opzoeken, dvd speler loopt regelmatig vast (gaat niet meer open op commando). 1 GB geheugen en dacht 2,4 GHz. Hij doet het (op de dvd speler na) nog prima! Eventueel heb ik er nog een externe dvd brander bij.
Externe DVD-brander
Weinig gebruikt, werkt perfect!
17'' TFT - Beeldscherm
Ongeveer één jaar oud. Merk: Medion.
Creative Speakers
Past perfect bij het Pentium 4 systeempje + TFT beeldscherm. Komt goed geluid uit! Ook aan te sluiten op je iPod / MP3-speler.
Paradigit Laptop incl Laptoptas:
Valt na circa één uur uit, na herstart doet ie het weer. Wellicht een keer schoonmaken of cooler?
Intel Pentium 4 2.0 GHz met 512 kb cache, 400 Mhz bus.
768 MB DRR SD-RAM geheugen PC2100 SO-DIMM
DVD Speler ingebouwd
14'' TFT kleurenbeeldscherm 1024 x 768
Geïntegreerde AGP 3D-videokaart met TV/SVHS-out
Keyboard met Easy Start buttons, Touchpad met twee buttons en scrollbutton
PCMCIA type II insteekslot met cardbus support
16 bit geluid AC97 met wavetable, speakers en microfoon ingebouwd
1394/FireWire poort met 1 parallelle poort, 4 USB aansluitingen
VGA-aansluiting, Fast infrared poort, Audio: Line-out, Microfoon
10/100 Mbps netwerkadapter UTP intern, 56 K fax/modern intern
Lithium-Ion Batterij (waarschijnlijk defect), externe voedingsadapter 100-240V
Afmetingen: 328 x 274 x 37 mm, ca 3.4 kg
Ik ben eigenlijk niet echt opzoek naar iets (daar kan je lekker veel me hè). Mocht je iets leuks hebben, roept u dan maar!
Heb geen autoquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:54 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
Zoek je toevallig een fietsdrager voor op de trekhaak van je auto?
Zoek je toevallig nog een vaste telefoon?quote:
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |