Op donderdag 22 oktober 2009 22:47 schreef Twizu het volgende:Ik heb ook nog het een en ander te ruil / koop. Bij interesse ben ik natuurlijk altijd bereid meer specs op te zoeken en foto's te maken..
Zen Stone Plus Zwart (2GB)Doet het prima! Hij loopt alleen soms vast, dan moet je 'm weer opnieuw aan de pc aansluiten.
Fake iPod Shuffle (van
Focalprice)
Oortjes zijn al gesneuveld inmiddels. Ik weet niet zeker of ik het
pc-kabeltje nog heb, deze kost ¤1,- bij Focalprice incl verzendkosten
Medion Fingerprint ReaderGekocht en doe er eigenlijk nooit iets mee.
Bluetooth kaartje voor PC / LaptopMegadun Bluetooth kaartje.
Camera / Webcam combo van Medion:Kan foto's maken, filmen en is te gebruiken als Webcam, wat wil je nog meer! Kwaliteit is matig, maar wellicht leuk om mee te hobby'en.
Pentium 4 syteem Bij interesse kan ik de specs wel even opzoeken, dvd speler loopt regelmatig vast (gaat niet meer open op commando). 1 GB geheugen en dacht 2,4 GHz. Hij doet het (op de dvd speler na) nog prima! Eventueel heb ik er nog een externe dvd brander bij.
Externe DVD-branderWeinig gebruikt, werkt perfect!
17'' TFT - BeeldschermOngeveer één jaar oud. Merk: Medion.
Creative Speakers Past perfect bij het Pentium 4 systeempje + TFT beeldscherm. Komt goed geluid uit! Ook aan te sluiten op je iPod / MP3-speler.
Paradigit Laptop incl Laptoptas:Valt na circa één uur uit, na herstart doet ie het weer. Wellicht een keer schoonmaken of cooler?
Intel Pentium 4 2.0 GHz met 512 kb cache, 400 Mhz bus.
768 MB DRR SD-RAM geheugen PC2100 SO-DIMM
DVD Speler ingebouwd
14'' TFT kleurenbeeldscherm 1024 x 768
Geïntegreerde AGP 3D-videokaart met TV/SVHS-out
Keyboard met Easy Start buttons, Touchpad met twee buttons en scrollbutton
PCMCIA type II insteekslot met cardbus support
16 bit geluid AC97 met wavetable, speakers en microfoon ingebouwd
1394/FireWire poort met 1 parallelle poort, 4 USB aansluitingen
VGA-aansluiting, Fast infrared poort, Audio: Line-out, Microfoon
10/100 Mbps netwerkadapter UTP intern, 56 K fax/modern intern
Lithium-Ion Batterij (
waarschijnlijk defect), externe voedingsadapter 100-240V
Afmetingen: 328 x 274 x 37 mm, ca 3.4 kg
Ik ben eigenlijk niet echt opzoek naar iets (daar kan je lekker veel me hè). Mocht je iets leuks hebben, roept u dan maar!