abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66477385
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 11:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een niveau is dit zeg
  donderdag 26 februari 2009 @ 13:17:23 #102
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_66477807
quote:
[ afbeelding ]
OMG.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_66480699
Volgens mij is dit gemaakt door diezelfde gasten die ook al het legendarische 'galory play' spandoek maakten
BFF met GGMM
pi_66482843
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 14:36 schreef DonRaja het volgende:
Volgens mij is dit gemaakt door diezelfde gasten die ook al het legendarische 'galory play' spandoek maakten
pi_66483179
quote:
[ afbeelding ]
Cause nobody likes rock anymore!
pi_66483311
quote:
LEE VERHUURD AAN CHUNNAM DRAGONS

Chun soo Lee speelt tot 1 januari 2010 voor Chunnam Dragons, dat uitkomt in de Zuid-Koreaanse K-League. Feyenoord bereikte hierover donderdagmiddag overeenstemming met Chunnam en met Suwon Samsung BlueWings, de club waaraan Lee voor de duur van dit seizoen verhuurd was. Chunnam Dragons betaalt een huursom en neemt bovendien het salaris van de buitenspeler over. Voor de Blue Wings speelde de 79-voudig international gedurende het afgelopen half jaar uiteindelijk vier volledige duels.
pi_66484084
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 11:22 schreef gitaarsnaar het volgende:

[..]

dit valt echt niet serieus te nemen, die spelfouten al

maar ben voor de rest wel eens dat het een k*t burgemeester is
Ik ergerde me dood aan zijn oproep aan de 'normale supporters' om zich te distantiëren van het tuig. Misschien is het dan een idee om eens te beginnen met de normale supporters niet te straffen voor het gedrag van het tuig.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_66484104
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 15:44 schreef Palmboom313 het volgende:

[..]

79-voudig international?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  donderdag 26 februari 2009 @ 16:15:14 #109
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_66484590
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 16:03 schreef heiden6 het volgende:

[..]

79-voudig international?
repsetc
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
pi_66484731
Alle beetjes helpen:

Feyenoord verdient mogelijk iets aan rentree Lensky
26/02/2009 14:05

Jacob Lensky denkt weer aan voetbal. De Canadese middenvelder, die afgelopen zomer vanwege privé-omstandigheden zijn contract met Feyenoord liet ontbinden, hoopt zelfs op een terugkeer naar Europa. Die ambitie kan de Rotterdamse club nog geld gaan opleveren.

De twintigjarige middenvelder werd in 2006 door Feyenoord overgenomen van Celtic. De Canadees speelde slechts één keer in de hoofdmacht van de Rotterdamse club. Zijn verblijf werd verder gemarkeerd door veel blessureleed. In goed overleg besloten beide partijen in augustus 2008 het contract te ontbinden.

Feyenoord Magazine bericht over een interview met Lensky in de Canadese krant The Province. 'Ik wilde niets meer doen met voetbal', vertelt Lensky daarin. 'Ik wilde er niet aan denken, er niet over praten en er niets over op televisie zien.'

Die periode heeft de Canadees inmiddels achter zich gelaten, getuige zijn stageperiode bij Vancouver Whitecaps in januari. De kans bestaat dat Lensky een contract tekent bij de profclub. De middenvelder denkt ook alweer voorzichtig aan een buitenlands avontuur.

'Ik zou zaken nu anders aanpakken', aldus Lensky terugkijkend op zijn periode in Rotterdam. 'Als jonge speler besef je dat nog niet, maar je moet vrienden maken en de taal leren. Dat soort dingen heb ik niet echt gedaan. Nu zou ik meer open staan voor mensen en niet zo somber en in mezelf gekeerd zijn omdat ik ver van huis ben.'

Als Lensky zijn profloopbaan hervat, ziet Feyenoord op termijn nog iets terug van het geld dat de club in hem investeerde. Bij de contractafwikkeling is afgesproken dat de Rotterdamse club over vijftig procent van de transferrechten op de speler blijft beschikken.
Op donderdag 26 februari 2009 15:44 schreef Palmboom313 het volgende:

[..]
Die zien we dus niet meer spelen bij Feijenoord. Te duur om zijn contract af te kopen, dus verhuren we hem zijn gehele contract gewoon aan Zuid-Koreaanse clubs.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_66488833
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 17:53 schreef Happel het volgende:

[..]

Die zien we dus niet meer spelen bij Feijenoord. Te duur om zijn contract af te kopen, dus verhuren we hem zijn gehele contract gewoon aan Zuid-Koreaanse clubs.
Had je echt verwacht dan dat ie ooit nog terugkwam?
pi_66489058
Neuh, niet direct. Teveel heimwee blijkbaar.

Gisteren was trouwens die demonstratie waar geen hond kwam. Zag net een filmpje van de politie-inzet gisteren. Prachtig eigenlijk, dat ze toch weer eens aan het werk gaan. Maar waarvoor?

Elite
Tegen TTIP
pi_66489947
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 18:18 schreef Happel het volgende:
Neuh, niet direct. Teveel heimwee blijkbaar.

Gisteren was trouwens die demonstratie waar geen hond kwam. Zag net een filmpje van de politie-inzet gisteren. Prachtig eigenlijk, dat ze toch weer eens aan het werk gaan. Maar waarvoor?

ze zullen er wel de tering in gehad hebben nu ze geen supportertjes konden pesten
  donderdag 26 februari 2009 @ 19:23:45 #115
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_66491306
CIDI... die zijn echt sneu. Vooral die prins carnaval van ze Rafael Nanftiel, of heet de kneus. Maar goed, dat is een andere discussie... voor een ander topique!

Pffff, zwaar door mijn rug gegaan, twijfel nog of ik zondag ga, 1,5 uur in de kou zal mijn gestel niet veel beter doen.
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_66491516
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 19:23 schreef FrankyMcG het volgende:

Pffff, zwaar door mijn rug gegaan, twijfel nog of ik zondag ga, 1,5 uur in de kou zal mijn gestel niet veel beter doen.
Met de kou valt het wel mee, ze geven 10 graden op, paar paracetalmol erin, wat bier en een dikke blow en je voelt niks joh!
  donderdag 26 februari 2009 @ 20:01:35 #117
245704 Animal_FR
Feyenoord Rotterdam
pi_66492774
quote:
Rotterdam, 25 februari 2009

Deelnemers: de leiding van de club, supporters en bestuur FSV

Een geselecteerde groep van twintig supporters heeft gisteren op verzoek van het bestuur van de FSV tekst en uitleg gekregen van Eric Gudde (algemeen directeur) en Boudewijn Poelmann (RvC) over het beleid, de toekomstplannen en de positie van Feyenoord. Vooral de positie van Feyenoord in het nationale en internationale voetbal op het korte, middenlange en lange termijn is in deze presentatie aan de orde gekomen.
Daarin zijn 3 pijlers belangrijk voor de toekomst van de club.
Op de eerste plaats is dat het topsportklimaat rond het eerste elftal. Hiervoor zijn goede trainingsfaciliteiten nodig en een optimale begeleiding voor de spelers bijvoorbeeld periodisering, voeding, medisch etc.
Als tweede pijler wordt een zich onderscheidende jeugdopleiding genoemd. Dit wil men bereiken door maatwerk in trainingen, een vakbekwame staf in een goede organisatie met goede accommodaties.
Als derde pijler wordt een efficiënte scouting genoemd. De bedoeling daarbij is om te proberen nog actiever en nog eerder nationale en/of internationale jeugdspelers aan de club te binden.
Ook het nieuwe stadion is een belangrijk onderdeel voor de toekomst van de club. Hierdoor kunnen er meer toeschouwers worden ontvangen die meer comfort geboden kan worden. Een belangrijk gevolg hiervan is dat er meer inkomsten gegenereerd kunnen worden. Het uitbreiden van het aantal zakelijke plekken (hospitality) en de functionaliteit (popconcerten) van het nieuwe stadion zijn ook in de plannen opgenomen. Het bezoekers aantal van 80.000 is bijvoorbeeld mede bepalend of de club in aanmerking komt voor FIFA en UEFA finales.
Voor de komende periode heeft de club zichzelf een aantal doeleinden gesteld: verbeteren van de sportieve prestaties op het veld, commercieel doorgroeien, financieel gezond worden d.m.v. investeringsmodellen, het koesteren van supporters en het actief maatschappelijk ondernemen in buurt, stad en regio.

Na afloop van de presentatie was er gelegenheid tot vragen stellen. De belangrijkste onderwerpen die besproken zijn:
De vraag werd gesteld of de club bij de KNVB nog in licentiecategorie 2 zit. In het verleden werd hier met de supporters alleen over gecommuniceerd als het op de peildatum gestegen was maar niet als het gedaald was. De directie zegt toe om in de toekomst alle gegevens over de meetmomenten te communiceren met de supporters.
Het nieuwe stadion komt in eigendom van de club en dient gefinancierd te worden door founders, de gemeente en d.m.v. van vreemd vermogen. De gemeente wil alleen maar aan dit project deelnemen als de éénwording binnen de club gerealiseerd is (BVO, amateurs en stadion), wat een zeer ingewikkeld proces is. Uit de zaal komt het advies om niet echt de eigenaar van de club stadion te worden omdat, bij een faillissement van de BVO, ook gelijk het stadion door schuldeisers opgeëist kan worden.
Of het stadion daadwerkelijk gevuld gaat worden is een, door de directie aanvaard, ondernemers risico waarbij de directie uitgaat van een potentieel van 2,5 miljoen Feyenoord aanhangers, een groot achterland, (hopelijk) betere sportieve prestaties,
meer comfort en meer hospitality mogelijkheden in het nieuwe stadion.
V.w.b. de geldschieters is er weinig te melden. De directie staat zeer positief tegenover het initiatief van deze groep ondernemers en gaat onbevangen de gesprekken in. De onderhandelingen met de mogelijke deelnemers in de investeringsmodellen gaan, ondanks de recessie, gewoon door.
Een van de toekomstpijlers van de club is een efficiënte scouting. De vragen wat was de opdracht voor de scouting, wat is met de resultaten gedaan en hoeveel geld is er beschikbaar, kan door niemand van de aanwezigen beantwoord worden.
Wel wordt duidelijk dat een (nieuwe) speler het in de provincie, zeker in het begin van zijn carrière, makkelijker heeft dan een speler bij een grote club. Als een van de redenen van het niet goede scoutingbeleid wordt het steeds wisselende technisch beleid door een nieuwe technische staf van de club genoemd, terwijl ook de technische leiding passanten binnen de club zijn.
De nieuwe technisch adviseur (Beenhakker) heeft de huidige directie bij zijn aantreden laten weten dat hij achter het technisch beleid van de club staat en eerst wil inventariseren en op termijn daar waar nodig wijzigingen aan zal brengen in het technisch beleidsplan wat de club voorstaat.
Er wordt een voorstel gedaan om (jonge) spelers in de gelegenheid te stellen om in contact komen met de “supporter”. Het doel hiervan is om de spelers een betere binding met de club en zijn supporters te laten krijgen en dat de supporter op zijn misschien heel eigen wijze altijd achter de club zal blijven staan en dus ook altijd achter hem zal blijven staan.
De club gaat volgens alle supporters niet goed om met de beeldvorming die over zijn supporters heerst. Ze hebben niet het gevoel dat de club voor zijn supporters opkomt en heeft de indruk dat al het negatieve wat de pers over de Feyenoord supporter in de media publiceert, de club niet raakt. Ook in de Kuip voelt de supporter zich niet altijd correct behandeld met visitaties, drugshonden en dubbele kaartcontrole.
Het gehele veiligheidsbeleid en supportersbeleid hangen hier ook nauw mee samen en wordt soms te ver doorgedreven, is de stellige overtuiging
Het te strenge spandoekenbeleid is door een mooi voorbeeld van.
Als je mensen slecht behandelt, gaan ze zich ook slecht gedragen.
Er wordt de directie gevraagd naar een duidelijk beleid/visie rondom het wedstrijdbezoek.
Over het wel of niet doorgaan van het FSP, in welke vorm dan ook, wordt binnenkort door de directie een sessie met supporters belegd. Hier zal ook naar een oplossing moeten worden gezocht.
De hoop wordt uitgesproken dat het voetbal weer belangrijker gaat worden dan de commercie. De directie geeft de verzekering dat alles binnen de club gefocust is en blijft
op de prestaties van het eerste elftal op zondagmiddag 14.30 uur.
De doelstelling is om Ghana financieel af te bouwen naar nul (0). Dit jaar is de begroting teruggebracht naar 4 ton maar als er een koper komt, gaat de club in gesprek.

Om 22.05 sluit voorzitter Van Dorp de bijeenkomst met dankzegging aan de aanwezigen voor hun inbreng.

Vooraf en achteraf is en blijft er onder de supporters toch enige scepsis over besproken onderwerpen in het kader: eerste zien en dan geloven.
Feyenoord is van ons!
  donderdag 26 februari 2009 @ 20:09:55 #118
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_66493068
Willem bij de Wereld draait doorrrrr

Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
pi_66501025
Judas
pi_66501115
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 22:42 schreef Crane het volgende:
Judas
Zo zie ik hem het liefste

pi_66501429
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 22:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Niet zo?

pi_66501541
Gelukkig is ajax wel door
  donderdag 26 februari 2009 @ 22:51:12 #123
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_66501580
quote:

[..]

[ afbeelding ]
pi_66501752
quote:

[..]

[ afbeelding ]
pi_66502817
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 22:50 schreef Palmboom313 het volgende:
Gelukkig is ajax wel door
het zal wel weer goed voor het nederlands voetbal zijn, maar zoiets zou ik toch echt niet uit mijn strot kunnen krijgen
pi_66502833
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Toch leuk voor die jongen dat die scoort na zo veel blessureleed.
Oi! Acóplese donde están los bitterbals de mierda?
pi_66502946
Lekker boeiend wat dat joch doet, hou dit lekker buiten het Feijenoord topic.
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 20:01 schreef Animal_FR het volgende:

[..]
Dus gewoon voortborduren op het beleidsplan, zoals opgesteld door Bosz. Niet slecht...

[ Bericht 78% gewijzigd door Happel op 26-02-2009 23:25:11 ( ) ]
Elite
Tegen TTIP
pi_66503170
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 23:17 schreef Happel het volgende:
Lekker boeiend wat dat joch doet, hou dit lekker buiten het Feijenoord topic.
gewoon echt he
pi_66503216
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 23:15 schreef De_Slagert het volgende:

[..]

Toch leuk voor die jongen dat die scoort na zo veel blessureleed.
Ik ben blij voor hem, het blijft toch een Feyenoorder he
pi_66503219
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 23:14 schreef Schiedammert het volgende:

[..]

het zal wel weer goed voor het nederlands voetbal zijn, maar zoiets zou ik toch echt niet uit mijn strot kunnen krijgen
Ik ben het met je eens
pi_66503246
- trollen -

[ Bericht 95% gewijzigd door Prosac op 26-02-2009 23:30:06 ]
- AFCA -
pi_66503427
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 23:23 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens
nou nou, verrassend
  donderdag 26 februari 2009 @ 23:47:48 #133
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_66504310
quote:
Poelmann stapt op bij Feyenoord
ROTTERDAM - Boudewijn Poelmann stapt uit de raad van commissarissen van Feyenoord. Het enige dat hij donderdagavond kwijt wilde, was dat er ‘een verschil van mening is over het te voeren beleid bij de club.’
afbeelding vergroten Boudewijn Poelmann. FOTO ANP
Dat heeft Poelmann ook aan president-commissaris Dick van Well laten weten. ,,Hij wil inderdaad aftreden,’’ bevestigt Van Well.

Poelmann, directeur van de Nationale Postcode Loterij, maakte sinds april 2007 deel uit van het hoogste cluborgaan.

De rvc praat vandaag (vrijdag) met de groep investeerders die Feyenoord in ruil voor aandelen wil voorzien van een financiële injectie.

Van Well is bereid om de kapitaalkrachtige sponsors zeggenschap te geven. ,,Als de investeerders wensen hebben over de samenstelling van de rvc, is iedereen bereid om zijn zetel ter beschikking te stellen,’’ zegt hij. ,,Alles in het belang van Feyenoord.’’

Poelmann had bij de club media en marketing in zijn portefeuille. Hij is bekend als oprichter in 1983 van Novamedia, dat zich bezighoudt met goede doelen-loterijen. In 1989 richtte hij de Nationale Postcode Loterij op. Met die organisaties vergaarde hij zijn fortuin.

Voor Feyenoord komt het vertrek van Poelmann op een vervelend moment. Met de aanstelling van Leo Beenhakker en Mario Been was er juist rust op het technisch vlak.
pi_66504441
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 23:23 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens
Ik dit keer ook
pi_66504716
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 23:51 schreef Zjakkie het volgende:

[..]

Ik dit keer ook
poepoe, ik krijg er bijna tranen van ontroering van
  donderdag 26 februari 2009 @ 23:58:32 #136
53267 TC03
pi_66504721
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 23:47 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]
Hmm, ben benieuwd.
pi_66504813
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 23:58 schreef TC03 het volgende:

[..]

Hmm, ben benieuwd.
die kerel voelt de bui gewoon al hangen en wilt de eer aan zichzelf houden
pi_66504826
quote:
Van Well is bereid om de kapitaalkrachtige sponsors zeggenschap te geven. ,,Als de investeerders wensen hebben over de samenstelling van de rvc, is iedereen bereid om zijn zetel ter beschikking te stellen,’’ zegt hij. ,,Alles in het belang van Feyenoord.’
Wel goed dat ze af willen treden alles in het belang van Feyenoord
  Moderator vrijdag 27 februari 2009 @ 00:04:03 #139
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_66504946
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 00:00 schreef Schiedammert het volgende:

[..]

die kerel voelt de bui gewoon al hangen en wilt de eer aan zichzelf houden
Denk ik ook.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_66505030
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 00:04 schreef Gert het volgende:

[..]

Denk ik ook.
er gaan er nog meer volgen hoor, vrijwillig of niet vrijwillig, die investeerders gaan het vertrek van enkelen wel eisen
pi_66505183
Nog 2 nieuwtjes...

Feyenoord zet die Ghana Acedamy te koop.
En Feyenoord wil zelf eigenaar worden van het nieuwe stadion.
  Moderator vrijdag 27 februari 2009 @ 00:11:47 #142
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_66505185
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 00:06 schreef Schiedammert het volgende:

[..]

er gaan er nog meer volgen hoor, vrijwillig of niet vrijwillig, die investeerders gaan het vertrek van enkelen wel eisen
Tuurlijk! Ze willen de feitelijke macht, en geef ze eens ongelijk.
Zolang ze zich maar niet met de opstelling gaan bemoeien.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_66505234
Datum: 26-02-2009 Bron: AD.nl

Leo Beenhakker, in zijn vrije tijd technisch adviseur van zijn jeugdliefde Feyenoord, blijft voorlopig bondscoach van Polen. De 66-jarige Rotterdammer voerde donderdag in Warschau een verhelderend gesprek met de Poolse bondsvoorzitter Grzegorz Lato. ,,Alle problemen zijn opgelost,’’ liet de Poolse oud-international na afloop weten.
De positie van Beenhakker staat in Polen al enige tijd onder druk. De nationale ploeg begon niet al te voortvarend aan de WK-kwalificatiereeks. Met zeven punten uit vier duels heeft de brigade van Don Leo de kansen op een WK-ticket nog wel in eigen hand.

Na de presentatie van Beenhakker twee weken geleden in De Kuip als onbezoldigde vraagbaak, brak een storm van kritiek los in de Poolse media.

De vice-voorzitter van de Poolse voetbalbond, die al geruime tijd met Beenhakker overhoop ligt, riep dat hij Don Leo met zijn stropdas het land wilde uitslepen wegens ’dubbelspel en verraad’. Ook Poolse oud-internationals, onder wie ex-doelman Jan Tomaszewski, haalden fel uit naar Beenhakker.

Voorzitter Lato bleef en blijft zijn belaagde bondscoach niettemin verdedigen. ,,Het Feyenoord-vraagstuk bestaat niet,’’ benadrukte hij donderdag in Warschau. ,,Beenhakker zal al zijn krachten aanwenden voor Polen. Een ontslag is niet aan de orde, ook niet bij een nederlaag in de komende WK-kwalificatieduels.’’

De eerstvolgende opdracht voor Beenhakker met Polen is de uitwedstrijd tegen Noord-Ierland, op 28 maart in Belfast. Vier dagen later komt San Marino op bezoek. Daarna kan Beenhakker tot aan de zomer de nodige uren steken in Feyenoord, dat hij de komende jaren met zijn oogappel Mario Been als trainer wil reanimeren.

De verwachting is dat Don Leo vroeger of later een meerjarig contract als technisch directeur in De Kuip zal tekenen. Tot die tijd verricht hij zijn uitzendwerkzaamheden bij Feyenoord zonder contract, salaris of officiële functie
pi_66505278
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 00:11 schreef Gert het volgende:

[..]

Tuurlijk! Ze willen de feitelijke macht, en geef ze eens ongelijk.
Zolang ze zich maar niet met de opstelling gaan bemoeien.
precies

ik geef ze ook zeker geen ongelijk, het zijn iig mensen met een hart voor feyenoord, dat is al beter dan wat er nu zit
  vrijdag 27 februari 2009 @ 00:18:13 #145
53267 TC03
pi_66505378
quote:
De vice-voorzitter van de Poolse voetbalbond, die al geruime tijd met Beenhakker overhoop ligt, riep dat hij Don Leo met zijn stropdas het land wilde uitslepen wegens ’dubbelspel en verraad’. Ook Poolse oud-internationals, onder wie ex-doelman Jan Tomaszewski, haalden fel uit naar Beenhakker.
pi_66505610
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 00:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Nog 2 nieuwtjes...

Dat was ook een succes zeg die academy
Jullie eierdopje kwam er toch niet eens vandaan
  vrijdag 27 februari 2009 @ 00:28:21 #147
53267 TC03
pi_66505650
DK, wat zet je jezelf toch weer voor schut in het Ajax - Fiorentina-topic. Sjongejonge zeg.
pi_66505689
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 00:28 schreef TC03 het volgende:
DK, wat zet je jezelf toch weer voor schut in het Ajax - Fiorentina-topic. Sjongejonge zeg.
Net of serieus ben !
  vrijdag 27 februari 2009 @ 00:44:50 #149
53267 TC03
pi_66506016
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 00:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Net of serieus ben !
Dan nog !
  vrijdag 27 februari 2009 @ 01:55:36 #150
53267 TC03
pi_66507262
quote:
Optimisme bij sponsors Feyenoord
Door WIETSE DIJKSTRA
ROTTERDAM - De clubleiding van Feyenoord is bereid om de macht te delen met investeerders. ,,Geld in ruil voor zeggenschap is acceptabel,'' zegt president-commissaris Dick van Well.

Als het aan een groep ondernemers ligt, vliegt de traditionele helikopter komende zomer weer vol met nieuwe spelers de Kuip binnen.

Hij krijgt vrijdag te horen wat de groep kapitaalkrachtige ondernemers onder leiding van zakenman Ad Sint Nicolaas precies van plan is. Sinds de sponsors zich op 4 februari als 'vrienden van Feyenoord' per brief hebben gemeld bij Van Well zijn er achter de schermen in de Kuip reeds talloze gesprekken gevoerd.

De eerste formele ontmoeting tussen delegaties van beide partijen liet vanwege de volle agenda's van alle betrokkenen nog op zich wachten. In de tussentijd is echter al wel duidelijk geworden dat clubleiding en geldschieters open staan voor elkaar.

,,Feyenoord staat er positief in,'' zegt Van Well. ,,In dit eerste gesprek gaan we elkaar verkennen. De investeerders gaan vertellen wat hun uitgangspunten zijn. Het zou iets moois kunnen worden. Over hun voorwaarden heb ik geen indicatie. Maar alles wat goed is voor Feyenoord is bespreekbaar. Dat ze zeggenschap willen, vind ik logisch. Dat zou ik ook willen als het mijn geld was. De vraag is alleen welke zeggenschap willen ze en wat kan Feyenoord statutair gezien toestaan?''

Ad Sint Nicolaas, directeur van het bedrijf plan-@-office dat pal naast de Kuip is gevestigd, is met zijn collega-investeerders niet uit op een overname. Wel willen ze garanties voor hun 'aanzienlijke' financiële bijdrage.

,,Investeerders zoeken zekerheden,'' zegt hij. ,,We willen onze investeringen waarborgen met aandelen. Die kan Feyenoord dan later terugkopen. Daarvoor zullen we een rente rekenen die niet marktconform is. En dan bedoel ik uiteraard een lagere rente. Maar ik sluit niet uit dat Feyenoord in de toekomst juist overgaat tot uitgifte van aandelen in plaats van dat ze worden teruggehaald.''

Met het oog op het nieuwe stadion, dat in 2017 klaar moet zijn, kijkt de groep investeerders verder dan de waan van de dag. Uitgangspunt is een businessplan voor de komende vijf jaar. ,,We gaan proberen om een nieuwe structuur neer te leggen voor de toekomst,'' zegt Sint Nicolaas, die de eenwording van Feyenoord - dat nu nog bestaat uit een proftak, amateurtak en stadion - daarbij als voorwaarde noemt. ,,Anders is dit project mislukt.''

Aan het enthousiasme van de investeerders zal het niet liggen. ,,Ik heb de laatste weken kennis gemaakt met veel mensen en ben aangenaam verrast dat ze bereid zijn om zoveel te doen. Toen ik begin deze maand de brief overhandigde aan Van Well, had ik met negen mensen gesproken. Er zijn inmiddels meer dan twintig partijen die mee willen doen. Die bestaat uit verschillende soorten ondernemers. Dat verraste mij nog het meest. Er is echt een hand-in-hand-gevoel. Een aantal investeerders is nog terughoudend en heeft gezegd 'zolang dit in de media speelt, hoef je me niet te bellen'. Die zijn liever anoniem.''

Ook Sint Nicolaas blijft liever op de achtergrond. ,,Ik zit niet op publiciteit te wachten. Mijn ego is niet zo groot en mag niet groter worden. Als de misse is geslaagd, draag ik het plan over aan de commissie die namens de club en de investeerders het project gaan uitvoeren. Ik ambieer geen functie bij Feyenoord. Er is me alleen door collega-investeerders gevraagd deze rol te spelen.''

Zijn bedrijf, gespecialiseerd in het inrichten van gebouwen, verzorgde het interieur van de Kuip en zal dat ook doen voor het nieuwe stadion. ,,Dat contract is al getekend,'' zegt Sint Nicolaas. ,,Wat dat betreft heb ik geen dubbele agenda. Ik kan dit project onafhankelijk doen.''

Sint Nicolaas verwacht op korte termijn volledige openheid van zaken te kunnen geven. ,,Het is niet chique om dat eerder te doen. Over een week of twee verwacht ik een principe-akkoord. Ik durf zo arrogant te zijn dat mensen dan zeggen ' 'dat hebben jullie aardig bedacht'.''

De penibele financiële situatie van Feyenoord, dat kampt met een schuld van zeventien miljoen euro, is voor de investeerders geen obstakel. ,,Aan dat bedrag houden we ons vast,'' zegt Sint Nicolaas, die niet bang is dat er in de Kuip financiële lijken uit de kast zullen rollen. ,,Ik heb veel vertrouwen in de informatie die ik heb gekregen.''
pi_66508181
quote:
[ afbeelding ]
haha

ik durf te wedden dat jorien dit gemaakt heeft
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 19:23 schreef FrankyMcG het volgende:
CIDI... die zijn echt sneu. Vooral die prins carnaval van ze Rafael Nanftiel, of heet de kneus. Maar goed, dat is een andere discussie... voor een ander topique!

op KK is nog wel een plekkie vrij voor je
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 00:14 schreef Schiedammert het volgende:

[..]

precies

ik geef ze ook zeker geen ongelijk, het zijn iig mensen met een hart voor feyenoord, dat is al beter dan wat er nu zit
inderdaad, mensen die niets met Feyenoord en voetbal hebben, hebben niets te zoeken in het Maasgebouw
  vrijdag 27 februari 2009 @ 07:06:34 #152
139407 jorienvdherik
pi_66508356
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 05:01 schreef Ruud het volgende:

[..]

haha

ik durf te wedden dat jorien dit gemaakt heeft
[..]

op KK is nog wel een plekkie vrij voor je
[..]

inderdaad, mensen die niets met Feyenoord en voetbal hebben, hebben niets te zoeken in het Maasgebouw
fout
  vrijdag 27 februari 2009 @ 07:24:11 #153
139407 jorienvdherik
pi_66508432
quote:
Poelmann stapt op bij Feyenoord
ROTTERDAM - Boudewijn Poelmann stapt uit de raad van commissarissen van Feyenoord. Het enige dat hij donderdagavond kwijt wilde, was dat er ‘een verschil van mening is over het te voeren beleid bij de club.’
afbeelding vergroten Boudewijn Poelmann. FOTO ANP
Dat heeft Poelmann ook aan president-commissaris Dick van Well laten weten. ,,Hij wil inderdaad aftreden,’’ bevestigt Van Well.

Poelmann, directeur van de Nationale Postcode Loterij, maakte sinds april 2007 deel uit van het hoogste cluborgaan.

De rvc praat vandaag (vrijdag) met de groep investeerders die Feyenoord in ruil voor aandelen wil voorzien van een financiële injectie.

Van Well is bereid om de kapitaalkrachtige sponsors zeggenschap te geven. ,,Als de investeerders wensen hebben over de samenstelling van de rvc, is iedereen bereid om zijn zetel ter beschikking te stellen,’’ zegt hij. ,,Alles in het belang van Feyenoord.’’

Poelmann had bij de club media en marketing in zijn portefeuille. Hij is bekend als oprichter in 1983 van Novamedia, dat zich bezighoudt met goede doelen-loterijen. In 1989 richtte hij de Nationale Postcode Loterij op. Met die organisaties vergaarde hij zijn fortuin.

Voor Feyenoord komt het vertrek van Poelmann op een vervelend moment. Met de aanstelling van Leo Beenhakker en Mario Been was er juist rust op het technisch vlak.
pi_66508440
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 07:24 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]
Het grote Feijenoord-topic #451: Heimwee naar de intertoto

Kijk jij het topic wel eens door
  vrijdag 27 februari 2009 @ 07:26:53 #155
139407 jorienvdherik
pi_66508452
weinig, sinds er zoveel onzin in staat
pi_66508462
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 07:24 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

LEZEN SCHELE!

Mooi dat die opbokt nu de rest nog!
  vrijdag 27 februari 2009 @ 07:46:34 #157
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_66508561
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 07:26 schreef jorienvdherik het volgende:
weinig, sinds er zoveel onzin in staat
Je bent gewoon te dom om het te begrijpen, dat betekent niet dat er alleen maar onzin staat.
quote:
Nog 2 nieuwtjes...

Oud nieuws
Elite
Tegen TTIP
  vrijdag 27 februari 2009 @ 08:01:34 #158
139407 jorienvdherik
pi_66508662
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 07:46 schreef Happel het volgende:

[..]

Je bent gewoon te dom om het te begrijpen, dat betekent niet dat er alleen maar onzin staat.
[..]

Oud nieuws
nou wat dacht je van die vriendjes van je, schiedammer en die andere
pi_66508672
Ben eigenlijk wel benieuwd naar dat plan van die investeerders...

heule slechte TVP
  vrijdag 27 februari 2009 @ 08:03:01 #160
139407 jorienvdherik
pi_66508680
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 08:02 schreef DivineJester het volgende:
Ben eigenlijk wel benieuwd naar dat plan van die investeerders...

heule slechte TVP
ik hoop op 50/60 miljoen voor deze zomer
  vrijdag 27 februari 2009 @ 09:05:33 #161
139407 jorienvdherik
pi_66509549
quote:
Vincken denkt nog een maand nodig te hebben

Datum: 27-02-2009

Bron: Rijnmond.nl

Tim Vincken hoopt dat hij over vier weken deel uitmaakt van het eerste elftal van Feyenoord. Door diverse zware blessures speelde hij op 22 april 2007 zijn laatste officiële wedstrijd in het eerste van Feyenoord. "Fysiek is het zeker haalbaar", aldus Vincken tegenover RTV Rijnmond. "Over een maand zijn we vier of vijf wedstrijden verder en dan moet ik zien hoe het er voor staat."

De rentree van Vincken is al meerdere malen uitgesteld vanwege slopende hamstringblessures, maar de aanvaller is nu sinds anderhalve maand fit. Hij speelde ook al tweemaal een halve wedstrijd in Jong Feyenoord.
  vrijdag 27 februari 2009 @ 09:08:11 #162
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_66509595
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 09:05 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]
spannend of ie het haal
pi_66509622
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 07:06 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

fout
is KK uitverkocht
  vrijdag 27 februari 2009 @ 09:11:39 #164
139407 jorienvdherik
pi_66509678
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 09:09 schreef Ruud het volgende:

[..]

is KK uitverkocht
Nee nooit
pi_66510230
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 08:01 schreef jorienvdherik het volgende:

schiedammer
bemoei je lekker met je eigen rotleven ja
  vrijdag 27 februari 2009 @ 11:09:49 #166
53267 TC03
pi_66512720
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 08:01 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

nou wat dacht je van die vriendjes van je, schiedammer en die andere
Helemaal mee eens.

En Happel noemt iemand met een andere mening weer "te dom om het te begrijpen".
pi_66512762
Het wordt tijd dat er eens wordt gekapt met die 'persoonlijke' vetes in dit topic.
Gertjan Verbeek misschien naar De Graafschap...
  vrijdag 27 februari 2009 @ 11:12:19 #168
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_66512789
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 11:09 schreef TC03 het volgende:

[..]

Helemaal mee eens.

Achja je weet wie het zegt.
  vrijdag 27 februari 2009 @ 11:13:03 #169
53267 TC03
pi_66512810
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 11:11 schreef Siemerink het volgende:
Het wordt tijd dat er eens wordt gekapt met die 'persoonlijke' vetes in dit topic.
Gertjan Verbeek misschien naar De Graafschap...
Bron?

Edit: ik zie het al, VI. Zou een aardige club zijn mits ze zich handhaven.
pi_66513635
quote:

[..]

Helemaal mee eens.

nou hou ik me al enige dagen in omdat er jankerts zijn die er zoveel last van zouden hebben en nou gaan jullie er weer mee beginnen, dat is pas echt kansloos hoor
pi_66514353
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 11:40 schreef Schiedammert het volgende:

[..]

nou hou ik me al enige dagen in omdat er jankerts zijn die er zoveel last van zouden hebben en nou gaan jullie er weer mee beginnen, dat is pas echt kansloos hoor
Gast
pi_66514358
quote:

[..]

Helemaal mee eens.

je snapt het niet he?
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 11:40 schreef Schiedammert het volgende:

[..]

ook gewoon echt he?
pi_66514423
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 12:00 schreef Ruud het volgende:

[..]

je snapt het niet he?
[..]

ook gewoon echt he?
fokking echt gewoon ja

die kanslozen posten gewoon om te sarren hier
  vrijdag 27 februari 2009 @ 12:03:41 #174
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_66514455
pi_66514789
pagina's vol oeverloos gelul.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_66514987
Kan er niet gewoon wat minder op elkaar gelet worden.
Ik* kan ook gewoon alles wat op elkaar gericht is linea recta in de prullenbak gooien maar dat lijkt me niet nodig als men niet zo op elkaar aan het happen is en elkaar aan het zoeken is.
Jullie zijn voor de zelfde club, natuurlijk hoeven jullie het niet met elkaar eens te zijn maar hou het dan in ieder geval wel Feyenoord gerelateerd.

*of een andere willekeurige VBL-mod
pi_66517572
-de waarschuwing was niet duidelijk?-

[ Bericht 90% gewijzigd door sjimz op 27-02-2009 13:42:43 ]
pi_66517794
quote:
Vlemmings: ‘Ik geloof nog in Europees voetbal’

Met zeven punten uit de laatste vier wedstrijden krabbelt Feyenoord weer een beetje uit het dal en gelooft interim-trainer Leon Vlemmings nog steeds in het bereiken van Europees voetbal via de play-offs.

Daarvoor moet Feyenoord tenminste achtste worden, of negende, als AZ of FC Twente de beker wint. De ploeg staat momenteel elfde (27 punten), met een achterstand van acht punten op de nummer negen NEC (35 punten). NAC Breda bezet de achtste plaats met 36 punten.

‘En dat met nog tien wedstrijden te gaan’, zegt Vlemmings. ‘Als we de komende twee wedstrijden goed doorkomen tegen Vitesse (thuis) en uit bij NAC Breda, geloof ik er nog in. Zeker omdat we nagenoeg kunnen beschikken over een fitte ploeg.’

Afgelopen zondag tegen De Graafschap (2-0 winst) kon Vlemmings weer beschikken over Jon Dahl Tomasson, Kevin Hofland en Giovanni van Bronckhorst. ‘Dan zie je dat je als ploeg toch sterker bent’, zegt de interim-coach.

Ook Tim de Cler staat voor een rentree. De linksback herstelt van een knieblessure. ‘Vitesse komt te vroeg, maar wellicht dat hij NAC-uit haalt’, hoopt Vlemmings, die voor het einde van het seizoen nog hoopt te beschikken over Denny Landzaat (hamstring). ‘Al duurt dat nog wel enkele weken. Tegen die tijd denk ik dat ook Tim Vincken weer fit zal zijn’, aldus Vlemmings.
Ik geloof er ook nog wel in. En hoop echt dat we het nog gaan halen maakt het seizoen toch nog een beetje goed.
pi_66517825
quote:

[..]

Helemaal mee eens.

Dat is idd erg storend.
pi_66517842
Poelman weg, mooi. Hoe meer mensen vervangen worden, hoe beter.
  vrijdag 27 februari 2009 @ 13:56:40 #181
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_66518180
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 13:46 schreef Palmboom313 het volgende:

[..]

Ik geloof er ook nog wel in. En hoop echt dat we het nog gaan halen maakt het seizoen toch nog een beetje goed.
als ik Feyenoord zie voetballen niet echt.
pi_66518346
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 13:48 schreef Crane het volgende:
Heb je ook enig idee wat die man allemaal gedaan (of niet gedaan) heeft?
pi_66518514
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 14:00 schreef BertMaalderink het volgende:

[..]

Heb je ook enig idee wat die man allemaal gedaan (of niet gedaan) heeft?
Geen idee, maar het was niet goed in elk geval.
pi_66518826
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 14:04 schreef Crane het volgende:

[..]

Geen idee, maar het was niet goed in elk geval.
Pannenkoek .
pi_66519662
Ik begrijp dat echt niet. Hoe meer mensen vervangen worden hoe beter

Beter voor je onderbuik misschien, maar een club wordt er echt niet beter van als ze iedereen maar ontslaan, uit pure symboliek.
pi_66519791
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 13:56 schreef gitaarsnaar het volgende:

[..]

als ik Feyenoord zie voetballen niet echt.
eens
pi_66519863
Sjonge jonge, de waarheid mag niet eens meer gezegd worden

http://www.degoeieouwetijd.nl/la_2004_0804_opendag.htm

En lees eens wie er meedeed in die grafbak.. juist, Siemerink.

Ik eis excusus van de mods
pi_66519921
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 14:35 schreef Pirata het volgende:
Sjonge jonge, de waarheid mag niet eens meer gezegd worden
Ik vond het eigenlijk wel dom om zo'n reactie te maken als je ziet welke post er voor staat.
pi_66519961
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 14:37 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ik vond het eigenlijk wel dom om zo'n reactie te maken als je ziet welke post er voor staat.
Die had ik toen nog niet gelezen, maar ik vond het niet nodig om mijn post aan te passen of zelfs te verwijderen
pi_66520047
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 14:38 schreef Pirata het volgende:

[..]

Die had ik toen nog niet gelezen, maar ik vond het niet nodig om mijn post aan te passen of zelfs te verwijderen
Maar dat vond ik wel nodig.
Nu maar weer over Feyenoord?
pi_66521865
quote:
Nog 2 nieuwtjes...

Dat zou fantastisch zijn en ook een absolute noodzaak om in de toekomst een gezonde financiële basis te krijgen. Goed nieuws.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_66521968
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 13:48 schreef Crane het volgende:
pi_66523197
quote:
Lucius niet inzetbaar tegen Vitesse

Theo Lucius is zondag niet inzetbaar in de thuiswedstrijd tegen Vitesse. De verdediger kampt sinds het afgelopen duel met De Graafschap met lichte hamstringklachten. De plaats van Lucius aan de rechterkant van de verdediging zal ingenomen worden door Dwight Tiendalli of Kelvin Leerdam.
Vlemmings wilde daarover nog geen duidelijkheid geven, al speelde Leerdam vrijdag tijdens de afsluitende partij in de basisopstelling. ‘Leerdam heeft mij een goed gevoel gegeven in de wedstrijden die hij als linksback heeft gespeeld’, zei Vlemmings. ‘We hebben er vertrouwen in dat hij die rol ook aan de rechterkant kan vervullen.’
Kut!
pi_66524413
quote:
GESPREK RVC MET POTENTIËLE INVESTEERDERS KRIJGT VERVOLG
Een delegatie van de Raad van Commissarissen heeft vrijdagmiddag gesproken met een delegatie van een groep potentiële investeerders, die zich eerder deze maand per brief bij Feyenoord meldde met de mededeling dat ze de club willen helpen. De ondernemers hebben in deze eerste bijeenkomst vragen gesteld over de organisatie van Feyenoord en de financiële situatie.

De afvaardiging van de Raad van Commissarissen heeft deze vragen uitgebreid beantwoord. De investeerders zullen een en ander nu bespreken met hun achterban, waarna afspraken worden gemaakt voor een vervolggesprek.
Bron: www.feyenoord.nl

tevens een tvp
pi_66524992
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 15:50 schreef Luni het volgende:

[..]

gelukkig

wel gewoon weer een hamstringblessure he, ongelooflijk toch
  vrijdag 27 februari 2009 @ 16:35:51 #196
53267 TC03
pi_66525257
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 15:50 schreef Luni het volgende:

[..]

Kut!
Ik snap niet waarom zijn plaats 'ingenomen' zou worden door of Leerdam, of Tiendalli. Wat mij betreft is de verdediging voor de basis gewoon Tiendalli - Hofland - Bahia - De Cler. En die zijn allen fit.
pi_66525374
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 16:35 schreef TC03 het volgende:

[..]

Ik snap niet waarom zijn plaats 'ingenomen' zou worden door of Leerdam, of Tiendalli. Wat mij betreft is de verdediging voor de basis gewoon Tiendalli - Hofland - Bahia - De Cler. En die zijn allen fit.
de cler is wel fit, maar nog geen wedstrijd ritme, ik denk dat hij daarom voor leerdam kiest
  vrijdag 27 februari 2009 @ 17:52:41 #198
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_66528204
quote:
Mensenkennis noemen we dat, doe er wat mee.

De posts van een enkel persoon onder me, zeggen genoeg.

[ Bericht 2% gewijzigd door Happel op 27-02-2009 18:11:45 ]
Elite
Tegen TTIP
  vrijdag 27 februari 2009 @ 17:54:00 #199
139407 jorienvdherik
pi_66528250
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 16:15 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Bron: www.feyenoord.nl