Ik geloof er ook nog wel in. En hoop echt dat we het nog gaan halen maakt het seizoen toch nog een beetje goed.quote:Vlemmings: ‘Ik geloof nog in Europees voetbal’
Met zeven punten uit de laatste vier wedstrijden krabbelt Feyenoord weer een beetje uit het dal en gelooft interim-trainer Leon Vlemmings nog steeds in het bereiken van Europees voetbal via de play-offs.
Daarvoor moet Feyenoord tenminste achtste worden, of negende, als AZ of FC Twente de beker wint. De ploeg staat momenteel elfde (27 punten), met een achterstand van acht punten op de nummer negen NEC (35 punten). NAC Breda bezet de achtste plaats met 36 punten.
‘En dat met nog tien wedstrijden te gaan’, zegt Vlemmings. ‘Als we de komende twee wedstrijden goed doorkomen tegen Vitesse (thuis) en uit bij NAC Breda, geloof ik er nog in. Zeker omdat we nagenoeg kunnen beschikken over een fitte ploeg.’
Afgelopen zondag tegen De Graafschap (2-0 winst) kon Vlemmings weer beschikken over Jon Dahl Tomasson, Kevin Hofland en Giovanni van Bronckhorst. ‘Dan zie je dat je als ploeg toch sterker bent’, zegt de interim-coach.
Ook Tim de Cler staat voor een rentree. De linksback herstelt van een knieblessure. ‘Vitesse komt te vroeg, maar wellicht dat hij NAC-uit haalt’, hoopt Vlemmings, die voor het einde van het seizoen nog hoopt te beschikken over Denny Landzaat (hamstring). ‘Al duurt dat nog wel enkele weken. Tegen die tijd denk ik dat ook Tim Vincken weer fit zal zijn’, aldus Vlemmings.
Dat is idd erg storend.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:09 schreef TC03 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.![]()
En Happel noemt iemand met een andere mening weer "te dom om het te begrijpen".
als ik Feyenoord zie voetballen niet echt.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:46 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Ik geloof er ook nog wel in. En hoop echt dat we het nog gaan halen maakt het seizoen toch nog een beetje goed.
Heb je ook enig idee wat die man allemaal gedaan (of niet gedaan) heeft?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:48 schreef Crane het volgende:
Poelman weg, mooi. Hoe meer mensen vervangen worden, hoe beter.
Geen idee, maar het was niet goed in elk geval.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:00 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Heb je ook enig idee wat die man allemaal gedaan (of niet gedaan) heeft?
Pannenkoekquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:04 schreef Crane het volgende:
[..]
Geen idee, maar het was niet goed in elk geval.
eensquote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:56 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
als ik Feyenoord zie voetballen niet echt.
Ik vond het eigenlijk wel dom om zo'n reactie te maken als je ziet welke post er voor staat.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:35 schreef Pirata het volgende:
Sjonge jonge, de waarheid mag niet eens meer gezegd worden
Die had ik toen nog niet gelezen, maar ik vond het niet nodig om mijn post aan te passen of zelfs te verwijderenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:37 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk wel dom om zo'n reactie te maken als je ziet welke post er voor staat.
Maar dat vond ik wel nodig.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:38 schreef Pirata het volgende:
[..]
Die had ik toen nog niet gelezen, maar ik vond het niet nodig om mijn post aan te passen of zelfs te verwijderen
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Nog 2 nieuwtjes...
Feyenoord zet die Ghana Acedamy te koop.
En Feyenoord wil zelf eigenaar worden van het nieuwe stadion.
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:48 schreef Crane het volgende:
Poelman weg, mooi. Hoe meer mensen vervangen worden, hoe beter.
Kut!quote:Lucius niet inzetbaar tegen Vitesse
Theo Lucius is zondag niet inzetbaar in de thuiswedstrijd tegen Vitesse. De verdediger kampt sinds het afgelopen duel met De Graafschap met lichte hamstringklachten. De plaats van Lucius aan de rechterkant van de verdediging zal ingenomen worden door Dwight Tiendalli of Kelvin Leerdam.
Vlemmings wilde daarover nog geen duidelijkheid geven, al speelde Leerdam vrijdag tijdens de afsluitende partij in de basisopstelling. ‘Leerdam heeft mij een goed gevoel gegeven in de wedstrijden die hij als linksback heeft gespeeld’, zei Vlemmings. ‘We hebben er vertrouwen in dat hij die rol ook aan de rechterkant kan vervullen.’
Bron: www.feyenoord.nlquote:GESPREK RVC MET POTENTIËLE INVESTEERDERS KRIJGT VERVOLG
Een delegatie van de Raad van Commissarissen heeft vrijdagmiddag gesproken met een delegatie van een groep potentiële investeerders, die zich eerder deze maand per brief bij Feyenoord meldde met de mededeling dat ze de club willen helpen. De ondernemers hebben in deze eerste bijeenkomst vragen gesteld over de organisatie van Feyenoord en de financiële situatie.
De afvaardiging van de Raad van Commissarissen heeft deze vragen uitgebreid beantwoord. De investeerders zullen een en ander nu bespreken met hun achterban, waarna afspraken worden gemaakt voor een vervolggesprek.
Ik snap niet waarom zijn plaats 'ingenomen' zou worden door of Leerdam, of Tiendalli. Wat mij betreft is de verdediging voor de basis gewoon Tiendalli - Hofland - Bahia - De Cler. En die zijn allen fit.quote:
de cler is wel fit, maar nog geen wedstrijd ritme, ik denk dat hij daarom voor leerdam kiestquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:35 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom zijn plaats 'ingenomen' zou worden door of Leerdam, of Tiendalli. Wat mij betreft is de verdediging voor de basis gewoon Tiendalli - Hofland - Bahia - De Cler. En die zijn allen fit.
Mensenkennis noemen we dat, doe er wat mee.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:09 schreef TC03 het volgende:
En Happel noemt iemand met een andere mening weer "te dom om het te begrijpen".
ik wil 60 miljoen aan transfers deze zomerquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:15 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Bron: www.feyenoord.nl
tevens een tvp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |