abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66514987
Kan er niet gewoon wat minder op elkaar gelet worden.
Ik* kan ook gewoon alles wat op elkaar gericht is linea recta in de prullenbak gooien maar dat lijkt me niet nodig als men niet zo op elkaar aan het happen is en elkaar aan het zoeken is.
Jullie zijn voor de zelfde club, natuurlijk hoeven jullie het niet met elkaar eens te zijn maar hou het dan in ieder geval wel Feyenoord gerelateerd.

*of een andere willekeurige VBL-mod
pi_66517572
-de waarschuwing was niet duidelijk?-

[ Bericht 90% gewijzigd door sjimz op 27-02-2009 13:42:43 ]
pi_66517794
quote:
Vlemmings: ‘Ik geloof nog in Europees voetbal’

Met zeven punten uit de laatste vier wedstrijden krabbelt Feyenoord weer een beetje uit het dal en gelooft interim-trainer Leon Vlemmings nog steeds in het bereiken van Europees voetbal via de play-offs.

Daarvoor moet Feyenoord tenminste achtste worden, of negende, als AZ of FC Twente de beker wint. De ploeg staat momenteel elfde (27 punten), met een achterstand van acht punten op de nummer negen NEC (35 punten). NAC Breda bezet de achtste plaats met 36 punten.

‘En dat met nog tien wedstrijden te gaan’, zegt Vlemmings. ‘Als we de komende twee wedstrijden goed doorkomen tegen Vitesse (thuis) en uit bij NAC Breda, geloof ik er nog in. Zeker omdat we nagenoeg kunnen beschikken over een fitte ploeg.’

Afgelopen zondag tegen De Graafschap (2-0 winst) kon Vlemmings weer beschikken over Jon Dahl Tomasson, Kevin Hofland en Giovanni van Bronckhorst. ‘Dan zie je dat je als ploeg toch sterker bent’, zegt de interim-coach.

Ook Tim de Cler staat voor een rentree. De linksback herstelt van een knieblessure. ‘Vitesse komt te vroeg, maar wellicht dat hij NAC-uit haalt’, hoopt Vlemmings, die voor het einde van het seizoen nog hoopt te beschikken over Denny Landzaat (hamstring). ‘Al duurt dat nog wel enkele weken. Tegen die tijd denk ik dat ook Tim Vincken weer fit zal zijn’, aldus Vlemmings.
Ik geloof er ook nog wel in. En hoop echt dat we het nog gaan halen maakt het seizoen toch nog een beetje goed.
pi_66517825
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 11:09 schreef TC03 het volgende:

[..]

Helemaal mee eens.

En Happel noemt iemand met een andere mening weer "te dom om het te begrijpen".
Dat is idd erg storend.
Cause nobody likes rock anymore!
pi_66517842
Poelman weg, mooi. Hoe meer mensen vervangen worden, hoe beter.
  vrijdag 27 februari 2009 @ 13:56:40 #181
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_66518180
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 13:46 schreef Palmboom313 het volgende:

[..]

Ik geloof er ook nog wel in. En hoop echt dat we het nog gaan halen maakt het seizoen toch nog een beetje goed.
als ik Feyenoord zie voetballen niet echt.
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
pi_66518346
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 13:48 schreef Crane het volgende:
Heb je ook enig idee wat die man allemaal gedaan (of niet gedaan) heeft?
pi_66518514
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 14:00 schreef BertMaalderink het volgende:

[..]

Heb je ook enig idee wat die man allemaal gedaan (of niet gedaan) heeft?
Geen idee, maar het was niet goed in elk geval.
pi_66518826
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 14:04 schreef Crane het volgende:

[..]

Geen idee, maar het was niet goed in elk geval.
Pannenkoek .
pi_66519662
Ik begrijp dat echt niet. Hoe meer mensen vervangen worden hoe beter

Beter voor je onderbuik misschien, maar een club wordt er echt niet beter van als ze iedereen maar ontslaan, uit pure symboliek.
pi_66519791
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 13:56 schreef gitaarsnaar het volgende:

[..]

als ik Feyenoord zie voetballen niet echt.
eens
pi_66519863
Sjonge jonge, de waarheid mag niet eens meer gezegd worden

http://www.degoeieouwetijd.nl/la_2004_0804_opendag.htm

En lees eens wie er meedeed in die grafbak.. juist, Siemerink.

Ik eis excusus van de mods
pi_66519921
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 14:35 schreef Pirata het volgende:
Sjonge jonge, de waarheid mag niet eens meer gezegd worden
Ik vond het eigenlijk wel dom om zo'n reactie te maken als je ziet welke post er voor staat.
pi_66519961
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 14:37 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ik vond het eigenlijk wel dom om zo'n reactie te maken als je ziet welke post er voor staat.
Die had ik toen nog niet gelezen, maar ik vond het niet nodig om mijn post aan te passen of zelfs te verwijderen
pi_66520047
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 14:38 schreef Pirata het volgende:

[..]

Die had ik toen nog niet gelezen, maar ik vond het niet nodig om mijn post aan te passen of zelfs te verwijderen
Maar dat vond ik wel nodig.
Nu maar weer over Feyenoord?
pi_66521865
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 00:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Nog 2 nieuwtjes...

Feyenoord zet die Ghana Acedamy te koop.
En Feyenoord wil zelf eigenaar worden van het nieuwe stadion.

Dat zou fantastisch zijn en ook een absolute noodzaak om in de toekomst een gezonde financiële basis te krijgen. Goed nieuws.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_66521968
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 13:48 schreef Crane het volgende:
pi_66523197
quote:
Lucius niet inzetbaar tegen Vitesse

Theo Lucius is zondag niet inzetbaar in de thuiswedstrijd tegen Vitesse. De verdediger kampt sinds het afgelopen duel met De Graafschap met lichte hamstringklachten. De plaats van Lucius aan de rechterkant van de verdediging zal ingenomen worden door Dwight Tiendalli of Kelvin Leerdam.
Vlemmings wilde daarover nog geen duidelijkheid geven, al speelde Leerdam vrijdag tijdens de afsluitende partij in de basisopstelling. ‘Leerdam heeft mij een goed gevoel gegeven in de wedstrijden die hij als linksback heeft gespeeld’, zei Vlemmings. ‘We hebben er vertrouwen in dat hij die rol ook aan de rechterkant kan vervullen.’
Kut!
pi_66524413
quote:
GESPREK RVC MET POTENTIËLE INVESTEERDERS KRIJGT VERVOLG
Een delegatie van de Raad van Commissarissen heeft vrijdagmiddag gesproken met een delegatie van een groep potentiële investeerders, die zich eerder deze maand per brief bij Feyenoord meldde met de mededeling dat ze de club willen helpen. De ondernemers hebben in deze eerste bijeenkomst vragen gesteld over de organisatie van Feyenoord en de financiële situatie.

De afvaardiging van de Raad van Commissarissen heeft deze vragen uitgebreid beantwoord. De investeerders zullen een en ander nu bespreken met hun achterban, waarna afspraken worden gemaakt voor een vervolggesprek.
Bron: www.feyenoord.nl

tevens een tvp
pi_66524992
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 15:50 schreef Luni het volgende:

[..]

gelukkig

wel gewoon weer een hamstringblessure he, ongelooflijk toch
  vrijdag 27 februari 2009 @ 16:35:51 #196
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_66525257
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 15:50 schreef Luni het volgende:

[..]

Kut!
Ik snap niet waarom zijn plaats 'ingenomen' zou worden door of Leerdam, of Tiendalli. Wat mij betreft is de verdediging voor de basis gewoon Tiendalli - Hofland - Bahia - De Cler. En die zijn allen fit.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_66525374
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 16:35 schreef TC03 het volgende:

[..]

Ik snap niet waarom zijn plaats 'ingenomen' zou worden door of Leerdam, of Tiendalli. Wat mij betreft is de verdediging voor de basis gewoon Tiendalli - Hofland - Bahia - De Cler. En die zijn allen fit.
de cler is wel fit, maar nog geen wedstrijd ritme, ik denk dat hij daarom voor leerdam kiest
  vrijdag 27 februari 2009 @ 17:52:41 #198
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_66528204
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 11:09 schreef TC03 het volgende:
En Happel noemt iemand met een andere mening weer "te dom om het te begrijpen".
Mensenkennis noemen we dat, doe er wat mee.

De posts van een enkel persoon onder me, zeggen genoeg.

[ Bericht 2% gewijzigd door Happel op 27-02-2009 18:11:45 ]
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  vrijdag 27 februari 2009 @ 17:54:00 #199
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_66528250
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 16:15 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Bron: www.feyenoord.nl