abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66454495
BFF met GGMM
pi_66454756
19 views en niemand weet iets te melden? zo stil is het al enkele dagen niet geweest.
pi_66454796
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 18:40 schreef Schiedammert het volgende:
19 views en niemand weet iets te melden? zo stil is het al enkele dagen niet geweest.
etenstijd of filerijden
BFF met GGMM
pi_66454843
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 18:41 schreef DonRaja het volgende:

[..]

etenstijd of filerijden
zou zomaar kunnen
  woensdag 25 februari 2009 @ 18:43:03 #5
245704 Animal_FR
Feyenoord Rotterdam
pi_66454846
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 18:40 schreef Schiedammert het volgende:
weinig nieuws. Alleen dat de protest actie rustig verlopen is.
Feyenoord is van ons!
pi_66454919
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 18:43 schreef Animal_FR het volgende:

[..]

weinig nieuws. Alleen dat de protest actie rustig verlopen is.
dat is netjes
eigenlijk de eerste keer ook al he, paar tafeltjes en prullebakken die omvielen, poe poe
  woensdag 25 februari 2009 @ 18:47:38 #7
245704 Animal_FR
Feyenoord Rotterdam
pi_66454975
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 18:45 schreef Schiedammert het volgende:

[..]

dat is netjes
eigenlijk de eerste keer ook al he, paar tafeltjes en prullebakken die omvielen, poe poe
dat is wat ik idd las oplunaticnews. Was er zelf niet bij dus weet niet wat er klopt en wat niet. Al is het natuurlijk wel zo dat de media liever heeft dat er gesloopt is dan dat er iets omgevallen is.
Feyenoord is van ons!
pi_66455031
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 18:47 schreef Animal_FR het volgende:

[..]

dat is wat ik idd las oplunaticnews. Was er zelf niet bij dus weet niet wat er klopt en wat niet. Al is het natuurlijk wel zo dat de media liever heeft dat er gesloopt is dan dat er iets omgevallen is.
dat is gewoon echt zo he

maatje van me was er wel bij en die vertelde me gisterenavond precies hetzelfde, hij had het over 2 tafeltjes die omvielen
pi_66455076
Sensatie verkoopt nou eenmaal beter
BFF met GGMM
pi_66455156
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 18:51 schreef DonRaja het volgende:
Sensatie verkoopt nou eenmaal beter
dat blijkt wel ja, feyenoord supporters zwart maken scoort altijd
pi_66455399
Goede zaak dat het tegenwoordig wat drukker is hier.
Cause nobody likes rock anymore!
pi_66455424
Terecht, het is gewoon tuig dat zich niet weet te gedragen. Allemaal domme ongeschoolde analfabetische getattoeërde bullebakken. Tijd dat ze keihard worden aangepakt. Ik ben er voor om elke wedstrijd de toegang te ontzeggen voor mensen die het alfabet niet achterstevoren kunnen opzeggen.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_66455427
Van Stee ontslagen trouwens. Jammer, ik vind het een erg sympathieke vent.
  woensdag 25 februari 2009 @ 19:08:25 #14
245704 Animal_FR
Feyenoord Rotterdam
pi_66455521
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 19:05 schreef Happel het volgende:
Terecht, het is gewoon tuig dat zich niet weet te gedragen. Allemaal domme ongeschoolde analfabetische getattoeërde bullebakken. Tijd dat ze keihard worden aangepakt. Ik ben er voor om elke wedstrijd de toegang te ontzeggen voor mensen die het alfabet niet achterstevoren kunnen opzeggen.
dan worden de rijen bij de kassa's nog langer.
Feyenoord is van ons!
pi_66455523
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 19:05 schreef Crane het volgende:
Van Stee ontslagen trouwens. Jammer, ik vind het een erg sympathieke vent.
Hij is ongeschikt als trainer bij een eredivisieclub. Fungeert beter als assistent. Hij is trouwens een Spartaan.
Elite
Tegen TTIP
pi_66455552
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 19:08 schreef Happel het volgende:

[..]

Hij is ongeschikt als trainer bij een eredivisieclub. Fungeert beter als assistent.
Denk ik ook, of hij zou misschien iets in de jeugd bij ons kunnen doen. Daar is ie ook wel goed mee.
quote:
Hij is trouwens een Spartaan.
Ben jij zo oud dat je je nog druk maakt om Sparta?
pi_66455574
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 18:45 schreef Schiedammert het volgende:

[..]

dat is netjes
Vond die spreekkoren ook niet bijster slim tijdens het protest, zeker omdat de spreekkoren 1 van de redenen was dat er 5 jaar geen uitsupporters mee komen.
pi_66455667
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 19:10 schreef Luni het volgende:

[..]

Vond die spreekkoren ook niet bijster slim tijdens het protest, zeker omdat de spreekkoren 1 van de redenen was dat er 5 jaar geen uitsupporters mee komen.
ik snap het hele probleem van die spreekkoren niet, wat is er nou mis mee dat zulke liederen gezongen worden, laat ons lekker zingen, laat hun lekker sunday bloody sunday spandoeken maken, lekker boeiend allemaal, het brengt juist de sfeer mee die er moet zijn
pi_66455692
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 19:09 schreef Crane het volgende:

Ben jij zo oud dat je je nog druk maakt om Sparta?
waarom zou je daar oud voor moeten zijn?
  woensdag 25 februari 2009 @ 19:16:54 #20
245704 Animal_FR
Feyenoord Rotterdam
pi_66455741
quote:
CIDI wil vervolging antisemitische Feyenoord-fans
ROTTERDAM - Het Centrum Informatie en Documentatie Israël (CIDI) heeft het Openbaar Ministerie (OM) gevraagd de Feyenoord-fans te vervolgen die zaterdag bij een demonstratie in het centrum van de Maasstad antisemitische leuzen riepen. Dat heeft een zegsman woensdag gemeld.

Ongeveer tweehonderd Feyenoord-fans trokken zaterdag door de stad om te protesteren tegen het besluit van de burgemeesters Aboutaleb (Rotterdam) en Cohen (Amsterdam) om de komende vijf jaar geen supporters van de bezoekende club meer toe te laten bij de wedstrijd Ajax-Feyenoord. Zij maakten Aboutaleb tijdens dit protest onder meer uit voor 'vuile Jood' en riepen dat hij 'aan het gas' moest.

Het stoot het CIDI tegen het zere been dat Aboutaleb ervoor heeft gekozen geen klacht wegens persoonlijke belediging bij het OM in te dienen. „Het tegen een openbare gezagsdrager roepen dat hij een vuile Jood is die aan het gas moet, is een belediging van de Joodse bevolkingsgroep”, aldus een zegsman. „Het woord Jood wordt hier op de meest denigrerende wijze gebruikt en men zet tevens aan tot haat.”

Bron: Telegraaf.nl
Feyenoord is van ons!
pi_66455754
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 19:14 schreef Schiedammert het volgende:

[..]

ik snap het hele probleem van die spreekkoren niet, wat is er nou mis mee dat zulke liederen gezongen worden, laat ons lekker zingen, laat hun lekker sunday bloody sunday spandoeken maken, lekker boeiend allemaal, het brengt juist de sfeer mee die er moet zijn
Mij boeit die spreekoren ook niet, maar daar denken de horen politicie anders over. Moet je eens horen wat er tijdens The Old Firm gezongen wordt...........
pi_66455782
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 19:16 schreef Animal_FR het volgende:

[..]
.

Welke plek geeft recht op deelname aan de Intertoto?
pi_66455837
quote:

[..]

Hebbie die gasten van het CIDI ook weer, we bedoelen er het joodse volk niet mee, maar de ajaxsupporters......

trouwens, die Duitsters waren ook geen lievertjes in e oorlog hoor
pi_66455889
quote:
Het stoot het CIDI tegen de zere neus dat Aboutaleb ervoor heeft gekozen geen klacht wegens persoonlijke belediging bij het OM in te dienen.
  Moderator woensdag 25 februari 2009 @ 19:29:36 #25
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_66456100
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 19:18 schreef Sloggi het volgende:

[..]

.

Welke plek geeft recht op deelname aan de Intertoto?
n 2008 wordt de laatste Intertoto Cup gespeeld. Op 30 november 2007 werd door het Uitvoerend Comité van de UEFA besloten dat dit toernooi per 2009 wordt opgeheven. Vanaf 2009 zullen de teams die zich anders voor de Intertoto plaatsen, zich nu direct plaatsen voor eerste (van vier) kwalificatieronde van de nieuwe UEFA Europa League, een samenvoeging van de UEFA Cup en de UEFA Intertoto Cup.
http://nl.wikipedia.org/wiki/UEFA_Intertoto_Cup
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_66456234
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 19:17 schreef Luni het volgende:

[..]

Mij boeit die spreekoren ook niet, maar daar denken de horen politicie anders over. Moet je eens horen wat er tijdens The Old Firm gezongen wordt...........
zo hoort het toch ook
pi_66456265
quote:

[..]

natuurlijk, gewoon nog een instantie erbij die feyenoord supporters wil straffen, daar word je toch gek van
pi_66456370
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 19:14 schreef Schiedammert het volgende:

[..]

Het gaat er helemaal niet om wat jij er van vindt. Als je weet dat je juist uit het stadion wordt geweerd door die spreekkoren, ga je ze niet nog eens roepen.
Ik vind ook dat we best 160 mogen rijden op een lege snelweg, lekker boeiend allemaal. Wil nog niet zeggen dat de wetgever het met mij eens is.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_66457074
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 19:39 schreef Suijk het volgende:

[..]

Het gaat er helemaal niet om wat jij er van vindt. Als je weet dat je juist uit het stadion wordt geweerd door die spreekkoren, ga je ze niet nog eens roepen.
Ik vind ook dat we best 160 mogen rijden op een lege snelweg, lekker boeiend allemaal. Wil nog niet zeggen dat de wetgever het met mij eens is.
en je doet natuurlijk nooit iets dat niet mag
pi_66457619
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 19:15 schreef Schiedammert het volgende:

[..]

waarom zou je daar oud voor moeten zijn?
Omdat de meeste Feyenoorders van onder de 40 zich niet echt druk maken over Sparta.
pi_66457640
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 19:39 schreef Suijk het volgende:

[..]

Als je weet dat je juist uit het stadion wordt geweerd door die spreekkoren, ga je ze niet nog eens roepen.
Eens, dat zei ik eerder ook al, ik vind het erbij horen, maar ja daar zijn de meningen nogal over verdeeld.
pi_66457727
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 20:00 schreef Schiedammert het volgende:

[..]

Natuurlijk doet iedereen dat wel, maar dan moet je niet zeiken als je er op gepakt wordt.
Omdat je weet dat het niet mag.
Gewoon je verlies nemen.
pi_66457737
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 20:13 schreef Crane het volgende:

[..]

Omdat de meeste Feyenoorders van onder de 40 zich niet echt druk maken over Sparta.
ik ben ook niet boven de veertig en maak me ook druk om sparta, wellicht omdat dat gevoel al lang bij ons in de familie zit
pi_66457739
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 20:13 schreef Crane het volgende:

[..]

Nou, druk maak ik me er niet over, maar na de joden (CIDI, hier bedoel ik ajax en zijn supporters mee) is sparta de club waar ik de meeste hekel aan heb.
pi_66457761
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 20:00 schreef Schiedammert het volgende:

[..]

Niet als ik weet dat er over mijn schouder wordt meegekeken. Als je demonstreert tegen een straf ga je tijdens die demonstratie niet hetgeen waar je voor bestraft wordt herhalen. Dat lijkt me gewoon een hele logische gedachtegang. Mensen die dat niet snappen en dus gewoon lekker gaan schreeuwen schat ik qua intelligentie dus ook niet erg hoog.

Dat dat CIDI nou nog steeds begint over antisemitisme blijkt wel uit wat een achterlijke het zijn. De ajacieden noemen zichzelf joden, ze zingen het en hebben Israelische vlaggen hangen (waarom snappen ze zelf ook niet). Als er dan door Feyenoorders in een anti-ajax lied gerefereerd wordt aan joden lijkt die strekking me vrij duidelijk en heeft het niks te maken met het geloof zelf.
The only thing I fear is my MoM
pi_66457811
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 20:16 schreef sjimz het volgende:

[..]

Natuurlijk doet iedereen dat wel, maar dan moet je niet zeiken als je er op gepakt wordt.
Omdat je weet dat het niet mag.
Gewoon je verlies nemen.
maar waarom het telkens maar eens zijn met de betutteling van de voetbalsupporters, het word steeds gekker wat niet meer mag, ergens moet het toch ophouden, of althans in ieder geval laten blijken dat je het er niet mee eens bent
pi_66457845
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 20:17 schreef Juk het volgende:

Dat dat CIDI nou nog steeds begint over antisemitisme blijkt wel uit wat een achterlijke het zijn. De ajacieden noemen zichzelf joden, ze zingen het en hebben Israelische vlaggen hangen (waarom snappen ze zelf ook niet). Als er dan door Feyenoorders in een anti-ajax lied gerefereerd wordt aan joden lijkt die strekking me vrij duidelijk en heeft het niks te maken met het geloof zelf.
Tja, dan kan je het CIDI en heel veel andere mensen nog steeds niet wijs maken.
pi_66457908
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 20:18 schreef Schiedammert het volgende:

[..]

maar waarom het telkens maar eens zijn met de betutteling van de voetbalsupporters, het word steeds gekker wat niet meer mag, ergens moet het toch ophouden, of althans in ieder geval laten blijken dat je het er niet mee eens bent
Het gaat er niet om dat ik het er wel of niet mee eens ben, maar het gaat erom dat je dit natuurlijk op je vingers kon natellen dat dit kon gebeuren.
Consequenties van je gedrag.
pi_66458061
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 20:17 schreef Juk het volgende:

[..]

Niet als ik weet dat er over mijn schouder wordt meegekeken. Als je demonstreert tegen een straf ga je tijdens die demonstratie niet hetgeen waar je voor bestraft wordt herhalen. Dat lijkt me gewoon een hele logische gedachtegang. Mensen die dat niet snappen en dus gewoon lekker gaan schreeuwen schat ik qua intelligentie dus ook niet erg hoog.

dan is toch niet alleen het CIDI achterlijk, dan toch ook iedereen die tegen dit soort spreekkoren zijn, dus ook justitie.

en je demonstreert toch juist tegen iets wat je onrecht vindt
pi_66458129
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 20:20 schreef sjimz het volgende:

[..]

Het gaat er niet om dat ik het er wel of niet mee eens ben, maar het gaat erom dat je dit natuurlijk op je vingers kon natellen dat dit kon gebeuren.
Consequenties van je gedrag.
natuurlijk zal je de consequenties uiteindelijk moeten aanvaarden, maar dan vind ik het nog steeds je goed recht om duidelijk te maken dat je het er niet mee eens bent
pi_66458152
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 20:26 schreef Schiedammert het volgende:

[..]

natuurlijk zal je de consequenties uiteindelijk moeten aanvaarden, maar dan vind ik het nog steeds je goed recht om duidelijk te maken dat je het er niet mee eens bent
Doe dat dan op een slimmere manier.
  woensdag 25 februari 2009 @ 20:28:19 #42
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_66458218
quote:
Investeerders willen Feyenoord niet overnemen
ROTTERDAM - De groep investeerders die zich begin deze maand bij Feyenoord heeft gemeld, zit morgen voor het eerst met de raad van commissarissen van de Stadionclub om de tafel.
afbeelding vergroten
De kapitaalkrachtige sponsors onder leiding van zakenman Ad Sint Nicolaas gaan een businessplan voor de komende vijf jaar presenteren.

,,Als Feyenoord in het nieuwe stadion speelt, moet er een kerngezonde organisatie staan,’’ zegt Sint Nicolaas. ,,Dat is mijn insteek.’’

De directeur van Plan@Office en zijn collega-sponsors stellen Feyenoord ‘een aanzienlijke investering’ in het vooruitzicht. In ruil daarvoor willen de investeerders aandelen, die de club later terug kan kopen. ,,Het is niet de bedoeling dat we de club overnemen. Maar we willen wel zekerheden.’’

Sinds Sint Nicolaas zich per brief heeft gemeld bij Feyenoords president-commissaris Dick van Well, is de groep investeerders flink gegroeid. ,,Ik kan me niet herinneren dat er zoveel animo was. Er zijn inmiddels meer dan twintig partijen die mee willen doen.’’

Hoeveel geld de investeerders inbrengen, wil Sint Nicolaas niet zeggen. Feyenoord kampt met een schuld van zeventien miljoen euro. ,,Van dat bedrag zijn we niet geschrokken.’’
pi_66458231
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 20:24 schreef Schiedammert het volgende:

[..]

dan is toch niet alleen het CIDI achterlijk, dan toch ook iedereen die tegen dit soort spreekkoren zijn, dus ook justitie.

en je demonstreert toch juist tegen iets wat je onrecht vindt
Als je demonstreert mag je niet opeens alles omdat je vindt dat je onrecht wordt aangedaan he
pi_66458244
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 20:26 schreef sjimz het volgende:

[..]

Dat is dus het probleem van de meeste supporters, en om dan te gaan zeiken dat je genaaid wordt door de ME/overheid is onzin, want je weet dat het niet mag, en je weet dat de ME/overheid laatste jaren strenger optreedt.

Leer wat van sjimz Schiedammert.
pi_66458250
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 20:26 schreef sjimz het volgende:

[..]

ja misschien wel
pi_66458262
De titel lijkt erop dat heel de deal niet doorgaat.
Terwijl het juist in een andere context gelezen moet worden.
pi_66458331
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 20:29 schreef sjimz het volgende:
De naam van de beste man wekt nou ook niet echt veel vertrouwens
pi_66458371
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 20:31 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

woensdag 25 februari 2009 @ 20:35:16 #49
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_66458458
quote:
idd, schrok eerst
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
pi_66458477
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 20:28 schreef Rots het volgende:

[..]

Dat is dus het probleem van de meeste supporters, en om dan te gaan zeiken dat je genaaid wordt door de ME/overheid is onzin, want je weet dat het niet mag, en je weet dat de ME/overheid laatste jaren strenger optreedt.

Leer wat van sjimz Schiedammert.
hou toch op man, al jaren geldt deze sanctie, al jaren wordt het heftiger gezongen dan bij de laatste klassieker, nu is er ook hier een 020 supportertje burgermeester geworden en de 2 vriendjes denken er in 1 keer van af te kunnen komen. dat is toch bullshit. ze maken het alleen maar erger want nu gaan we met eigen vervoer erheen en zitten we tussen de 020 supporters, en met we bedoel ik echt niet alleen maar, zoals jullie het noemen, 'mijn soort supporters'
pi_66458518
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 20:31 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

het bericht dan weer wel
pi_66458528
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 20:36 schreef Schiedammert het volgende:

[..]

hou toch op man, al jaren geldt deze sanctie, al jaren wordt het heftiger gezongen dan bij de laatste klassieker, nu is er ook hier een 020 supportertje burgermeester geworden en de 2 vriendjes denken er in 1 keer van af te kunnen komen. dat is toch bullshit. ze maken het alleen maar erger want nu gaan we met eigen vervoer erheen en zitten we tussen de 020 supporters, en met ze bedoel ik echt niet alleen maar, zoals jullie het noemen, 'mijn soort supporters'
Het is een schijnspelletje en soms kan je daar maar beter aan meedoen ook al ben je het er niet mee eens.
pi_66458597
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 20:37 schreef sjimz het volgende:

[..]

Het is een schijnspelletje en soms kan je daar maar beter aan meedoen ook al ben je het er niet mee eens.
uiteindelijk doe je er ook aan mee, alleen dan gaan de supporters dus op eigen houtje

zal me een feestje worden zeg (sarcastisch bedoeld hoor mensen )
pi_66458682
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 20:36 schreef Schiedammert het volgende:

[..]

hou toch op man, al jaren geldt deze sanctie, al jaren wordt het heftiger gezongen dan bij de laatste klassieker, nu is er ook hier een 020 supportertje burgermeester geworden en de 2 vriendjes denken er in 1 keer van af te kunnen komen. dat is toch bullshit. ze maken het alleen maar erger want nu gaan we met eigen vervoer erheen en zitten we tussen de 020 supporters, en met we bedoel ik echt niet alleen maar, zoals jullie het noemen, 'mijn soort supporters'
De (in mijn ogen achterlijke) maatregel is genomen naar aanleiding van een regel die al jaren geleden ingevoerd is. Helemaal 100 % is Aboutaleb dus hier dus niet verantwoordelijk voor.
pi_66459542
Feyenoord
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
pi_66459561
Dat verhaal van die investeerders begint nu wel serieuze vormen aan te nemen, begin er stiekum wel vertrouwen in te krigen dat het goed gaat komen.
  woensdag 25 februari 2009 @ 21:11:29 #57
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_66459614
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 20:40 schreef Schiedammert het volgende:

[..]

uiteindelijk doe je er ook aan mee, alleen dan gaan de supporters dus op eigen houtje

zal me een feestje worden zeg (sarcastisch bedoeld hoor mensen )
Er is al jaren zo'n maatregel bij wedstrijden tussen Ajax en ADO Den Haag, tijdens wedstrijden gebeurt er niets. Buiten het veld is er het een en ander gebeurd, maar het binnenvallen van supportershomes en brandstichting was ook gebeurd wanneer de fans gewoon waren toegelaten.
  woensdag 25 februari 2009 @ 21:24:08 #58
245704 Animal_FR
Feyenoord Rotterdam
pi_66460083
laat Sint Nicolaasje maar komen. Hopelyk wordt er dan wel verstandig met het geld omgegaan.
Benieuwd wanneer er verdere duidelijkheid komt en uitkomsten uit gesprekken duidelijk worden. Want Gudde houdt het voorlopig nog altijd op een lopend proces. (zul je net zien dat hij vanavond bij de bijeenkomst een en ander verteld heeft)
Feyenoord is van ons!
pi_66462208
quote:
Sponsors willen Feyenoord niet overnemen

De groep investeerders die Feyenoord een stap vooruit wil laten maken is niet van plan om de club in haar totaal over te nemen. Ad Sint Nicolaas, die namens de sponsors aan tafel zal schuiven met de Rotterdamse clubleiding, zegt dat de geldschieters enkel wat zekerheden willen hebben. “Maar het is niet de bedoeling dat we de club overnemen”, zegt de zakenman in AD/Sportwereld.

Enkele weken geleden kwam het bericht door dat een aantal ondernemers uit Rotterdam bereid was om flink te investeren in Feyenoord, dat met financiële zorgen kampt. Voetbal International concludeerde daarna dat de sponsors de club helemaal zou willen overnemen, maar daarvan blijkt geen sprake. De investeerders prefereren een rol aan de zijlijn en willen niet in de bestuurskamer plaatsnemen.

De groep investeerders die zich begin deze maand bij Feyenoord heeft gemeld, zit donderdag voor het eerst met de Raad van Commissarissen van de club om de tafel. Sint Nicolaas zal namens de groep een businessplan voor de komende vijf jaar presenteren. “Als Feyenoord in het nieuwe stadion speelt, moet er een kerngezonde organisatie staan” zegt Sint Nicolaas. “Dat is de insteek.”

Sint Nicolaas heeft de groep investeerders flink zien groeien: “Ik kan me niet herinneren dat er zoveel animo was. Er zijn inmiddels meer dan twintig partijen die mee willen doen.” Hoeveel geld zij in totaal in de club willen steken is niet bekend. Feyenoord kampt met een schuld van zeventien miljoen euro. “Van dat bedrag zijn we niet geschrokken”, aldus de zakenman, die zelf directeur is van Plan@Office.
pi_66464440
quote:
Idd, ik schrok al.
pi_66464495
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 21:10 schreef Luni het volgende:
Dat verhaal van die investeerders begint nu wel serieuze vormen aan te nemen, begin er stiekum wel vertrouwen in te krigen dat het goed gaat komen.
Het duurt wel erg lang. Volgens mij willen ze toch wel wat dingen vastleggen. Wat mij betreft mogen ze ook best wat invloed hebben, zoals dat ze b.v. in overleg met de supportersvereniging en de rvc een totaal niet functionerende (technisch) directeur weg kunnen sturen, of daar in elk geval inspraak over hebben. Zo voorkom je dat iemand als Bosz zichzelf in kan graven in de club.
  woensdag 25 februari 2009 @ 23:24:39 #62
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_66464532
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 23:23 schreef Crane het volgende:

[..]

Het duurt wel erg lang. Volgens mij willen ze toch wel wat dingen vastleggen. Wat mij betreft mogen ze ook best wat invloed hebben, zoals dat ze b.v. een totaal niet functionerende (technisch) directeur weg kunnen sturen.
Nou van mij niet. Of wel invloed, of geen invloed, maar geen halfslachtig gedoe.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_66464609
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 23:24 schreef TC03 het volgende:

[..]

Nou van mij niet. Of wel invloed, of geen invloed, maar geen halfslachtig gedoe.
Het lijkt me goed als ze een soort van motie in kunnen dienen, zodat er niet teveel sprake kan zijn van vriendjespolitiek, zoals de afgelopen tijd het geval was. Maar dat ze zonder overleg met wie dan ook zomaar een directeur of trainer eruit zouden kunnen gooien wordt me ook weer iets te link.
pi_66464819
De supportersvereniging moet zich niet bezig houden met het wel of niet wegsturen van een TD. Dat is helemaal niet de verantwoordelijkheid van zo een organisatie. Een supportersvereniging is er voor supporters, is het spreekorgaan van de supporters, vertegenwoordigd ze bij overleg tussen instanties en komt op voor de belangen van de supporters.

Een RvC hoort ook niet te beslissen over het wel of niet wegsturen van een TD. Daar is een algemeen directeur voor aangesteld. Helaas is de huidige directeur een slappe zak zonder ruggengraat. Totaal niet geschikt voor die functie.

Lang duurt het ook niet. Iets belangrijks als dit kan nooit even geregeld en op papier gezet worden. Daar gaan meerdere gesprekken aan vooraf. De groep investeerders schuiven ook niet zonder plan aan en zullen ook meerdere gesprekken gevoerd hebben over hetgeen wat ze willen. Dat zal allemaal in een stroomversnelling zijn gekomen nadat naar buiten was gekomen dat zij Feijenoord er weer bovenop wilden helpen.

Teveel invloed moeten ze ook niet krijgen. Verwacht dat ze bepaalde voorwaarden zullen voorleggen aan de RvC en Gudde. 12% rente o.i.d.

[ Bericht 10% gewijzigd door Happel op 25-02-2009 23:33:24 ( ) ]
Elite
Tegen TTIP
pi_66465115
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 23:32 schreef Happel het volgende:
De supportersvereniging moet zich niet bezig houden met het wel of niet wegsturen van een TD. Dat is helemaal niet de verantwoordelijkheid van zo een organisatie. Een supportersvereniging is er voor supporters, is het spreekorgaan van de supporters, vertegenwoordigd ze bij overleg tussen instanties en komt op voor de belangen van de supporters.
Nou ja, ik zeg niet dat ze in de bestuurskamer moeten zitten maar ze zouden wel degelijk als klankbord namens het grootste deel van de supporters kunnen dienen wanneer het over echt belangrijke zaken gaat.
quote:
Een RvC hoort ook niet te beslissen over het wel of niet wegsturen van een TD. Daar is een algemeen directeur voor aangesteld. Helaas is de huidige directeur een slappe zak zonder ruggengraat. Totaal niet geschikt voor die functie.
Dat ben ik wel met je eens ja, elke succesvolle club van dit moment heeft een harde zakelijke man met persoonlijkheid aan het roer die ingrijpt als het moet. Maar zo iemand kun je niet hebben i.c.m. die investeerders ben ik bang. Tenzij het iemand is die door de investeerders naar voren wordt geschoven, maar dan is het ook maar afwachten of dat de juiste persoon is. Ik ben bang dat Gudde blijft zitten, en die zal niet snel harde beslissingen nemen.
quote:
Lang duurt het ook niet. Iets belangrijks als dit kan nooit even geregeld en op papier gezet worden. Daar gaan meerdere gesprekken aan vooraf. De groep investeerders schuiven ook niet zonder plan aan en zullen ook meerdere gesprekken gevoerd hebben over hetgeen wat ze willen. Dat zal allemaal in een stroomversnelling zijn gekomen nadat naar buiten was gekomen dat zij Feijenoord er weer bovenop wilden helpen.
Ik hoop dat er voor de zomer duidelijkheid is. Het is belangrijk dat Been en Beenhakker de komende transferperiode in rust kunnen werken. Wat ik wel opvallend vind is dat Feyenoord blijkbaar nog steeds naar transfervrije/zeer goedkope spelers op zoekt lijkt te zijn.
quote:
Teveel invloed moeten ze ook niet krijgen. Verwacht dat ze bepaalde voorwaarden zullen voorleggen aan de RvC en Gudde. 12% rente o.i.d.
Is die Sint Nikolaas niet gewoon stiekem die kale?
  woensdag 25 februari 2009 @ 23:51:39 #66
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_66465445
Snap niet dat er nog investeerders zijn die geld in Feyenoord willen steken, het is al jaren een bodemloze put. Maar goed, ze hebben er vertrouwen in en ze zijn er wel, dus daarvoor respect. Hopen dat het wat uithaalt .
2000 light years from home
pi_66465481
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 23:51 schreef Merkie het volgende:
Snap niet dat er nog investeerders zijn die geld in Feyenoord willen steken, het is al jaren een bodemloze put. Maar goed, ze hebben er vertrouwen in en ze zijn er wel, dus daarvoor respect. Hopen dat het wat uithaalt .
Het is een bodemloze put geweest omdat er maar wat aangekloot werd. Wanneer je goed beleid voert, is Feyenoord in potentie de meest interessante club van Nederland.
  woensdag 25 februari 2009 @ 23:54:39 #68
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_66465533
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 23:52 schreef Crane het volgende:

[..]

Het is een bodemloze put geweest omdat er maar wat aangekloot werd. Wanneer je goed beleid voert, is Feyenoord in potentie de meest interessante club van Nederland.
Dat is waar, maar als ik investeerder was zou ik toch eerst de kat uit de boom kijken.
pi_66465559
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 23:54 schreef Merkie het volgende:

[..]

Dat is waar, maar als ik investeerder was zou ik toch eerst de kat uit de boom kijken.
Dat heeft geen zin, zonder geld heeft Feyenoord ook geen kans om er bovenop te komen. Het is nu erop of eronder voor de club, als je 5-10 miljoen investeert dan kom je er sowieso niet.

Beenhakker, Been en Koevermans: het zijn allemaal nieuwe namen. Die kun je niet afrekenen op het gekloot van mensen als Bosz, Gullit, Wotte etc.
  woensdag 25 februari 2009 @ 23:57:12 #70
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_66465609
Koevermans ?

Edit: Oh, nieuwe commercieel directeur. Heb ik ff gemist .
pi_66465627
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 23:57 schreef Merkie het volgende:
Koevermans ?
De nieuwe commercieel directeur, voormalig toptennisser.
pi_66465716
Ben overigens wel benieuwd hoe de combi Leo - investeerders uit gaat pakken.
  donderdag 26 februari 2009 @ 00:09:15 #73
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_66465938
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 00:01 schreef Crane het volgende:
Ben overigens wel benieuwd hoe de combi Leo - investeerders uit gaat pakken.
In de VI waren de investeerders juist blij met Leo... en sowieso met zijn charisma en dergelijke is hij wel iemand die scoort bij ze. Beter dan Bosz of Gudde of zo.

Maarja, van het investeerdersverhaal moeten we niet teveel verwachten voorlopig, maar ik denk wel dat ze met zeggenschap een gezonde basis kunnen neerleggen. Zodat Feyenoord gezond kan investeren de komende periode, zonder gedwongen te zijn eerst te verkopen en op elk dubbeltje te letten.

Ben wel benieuwd wat dat plan dat ze gaan presenteren precies inhoud.. ze zijn in ieder geval actief bezig.
pi_66466047
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 23:55 schreef Crane het volgende:

[..]

Dat heeft geen zin, zonder geld heeft Feyenoord ook geen kans om er bovenop te komen. Het is nu erop of eronder voor de club, als je 5-10 miljoen investeert dan kom je er sowieso niet.

Beenhakker, Been en Koevermans: het zijn allemaal nieuwe namen. Die kun je niet afrekenen op het gekloot van mensen als Bosz, Gullit, Wotte etc.
Dan gaan ze toch rustig opbouwen, jammer dan als je de komende 5 jaar niet meedoet bovenin, als er maar een keer iets met visie gebeurd en als mensen een keer de tijd krijgen om iets neer te zetten. Als mensen gaan investeren verwacht de helft al weer dat je dat seizoen kampioen gaat worden, zo simpel werkt het nou eenmaal niet.
Oi! Acóplese donde están los bitterbals de mierda?
pi_66466050
De investeerders diggen Leo misschien wel, maar ik hoop dat hij hun eventuele inspraak ook tolereert.
Maar goed, nu denk ik wel heel erg zwart.

Geen idee of die investeerders überhaupt een plan presenteren aan de 'buitenwereld', met Bosz z'n geweldige plan nog in het achterhoofd.
pi_66466092
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 00:13 schreef De_Slagert het volgende:

[..]

Dan gaan ze toch rustig opbouwen, jammer dan als je de komende 5 jaar niet meedoet bovenin, als er maar een keer iets met visie gebeurd en als mensen een keer de tijd krijgen om iets neer te zetten. Als mensen gaan investeren verwacht de helft al weer dat je dat seizoen kampioen gaat worden, zo simpel werkt het nou eenmaal niet.
Nogal onrealistisch. Geen enkele club bouwt meer 5 jaar lang tegenwoordig. Als je 2 jaar vooruit denkt, is dat al veel. Nu hoef je idd niet meteen voor 50 miljoen aan spelers te investeren en te roepen dat je binnen een jaar de titel binnen moet slepen maar zo'n lange termijn-plan is onmogelijk in de huidige voetbalwereld. Belangrijk is gewoon om het maximale uit Feyenoord te halen met goed beleid.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')