etenstijd of filerijdenquote:Op woensdag 25 februari 2009 18:40 schreef Schiedammert het volgende:
19 views en niemand weet iets te melden? zo stil is het al enkele dagen niet geweest.
weinig nieuws. Alleen dat de protest actie rustig verlopen is.quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:40 schreef Schiedammert het volgende:
19 views en niemand weet iets te melden? zo stil is het al enkele dagen niet geweest.
dat is netjesquote:Op woensdag 25 februari 2009 18:43 schreef Animal_FR het volgende:
[..]
weinig nieuws. Alleen dat de protest actie rustig verlopen is.
dat is wat ik idd las oplunaticnews. Was er zelf niet bij dus weet niet wat er klopt en wat niet. Al is het natuurlijk wel zo dat de media liever heeft dat er gesloopt is dan dat er iets omgevallen is.quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:45 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
dat is netjes
eigenlijk de eerste keer ook al he, paar tafeltjes en prullebakken die omvielen, poe poe
dat is gewoon echt zo hequote:Op woensdag 25 februari 2009 18:47 schreef Animal_FR het volgende:
[..]
dat is wat ik idd las oplunaticnews. Was er zelf niet bij dus weet niet wat er klopt en wat niet. Al is het natuurlijk wel zo dat de media liever heeft dat er gesloopt is dan dat er iets omgevallen is.
dan worden de rijen bij de kassa's nog langer.quote:Op woensdag 25 februari 2009 19:05 schreef Happel het volgende:
Terecht, het is gewoon tuig dat zich niet weet te gedragen. Allemaal domme ongeschoolde analfabetische getattoeërde bullebakken. Tijd dat ze keihard worden aangepakt. Ik ben er voor om elke wedstrijd de toegang te ontzeggen voor mensen die het alfabet niet achterstevoren kunnen opzeggen.
Hij is ongeschikt als trainer bij een eredivisieclub. Fungeert beter als assistent. Hij is trouwens een Spartaan.quote:Op woensdag 25 februari 2009 19:05 schreef Crane het volgende:
Van Stee ontslagen trouwens. Jammer, ik vind het een erg sympathieke vent.
Denk ik ook, of hij zou misschien iets in de jeugd bij ons kunnen doen. Daar is ie ook wel goed mee.quote:Op woensdag 25 februari 2009 19:08 schreef Happel het volgende:
[..]
Hij is ongeschikt als trainer bij een eredivisieclub. Fungeert beter als assistent.
Ben jij zo oud dat je je nog druk maakt om Sparta?quote:Hij is trouwens een Spartaan.
Vond die spreekkoren ook niet bijster slim tijdens het protest, zeker omdat de spreekkoren 1 van de redenen was dat er 5 jaar geen uitsupporters mee komen.quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:45 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
dat is netjes
eigenlijk de eerste keer ook al he, paar tafeltjes en prullebakken die omvielen, poe poe
ik snap het hele probleem van die spreekkoren niet, wat is er nou mis mee dat zulke liederen gezongen worden, laat ons lekker zingen, laat hun lekker sunday bloody sunday spandoeken maken, lekker boeiend allemaal, het brengt juist de sfeer mee die er moet zijnquote:Op woensdag 25 februari 2009 19:10 schreef Luni het volgende:
[..]
Vond die spreekkoren ook niet bijster slim tijdens het protest, zeker omdat de spreekkoren 1 van de redenen was dat er 5 jaar geen uitsupporters mee komen.
waarom zou je daar oud voor moeten zijn?quote:Op woensdag 25 februari 2009 19:09 schreef Crane het volgende:
Ben jij zo oud dat je je nog druk maakt om Sparta?
quote:CIDI wil vervolging antisemitische Feyenoord-fans
ROTTERDAM - Het Centrum Informatie en Documentatie Israël (CIDI) heeft het Openbaar Ministerie (OM) gevraagd de Feyenoord-fans te vervolgen die zaterdag bij een demonstratie in het centrum van de Maasstad antisemitische leuzen riepen. Dat heeft een zegsman woensdag gemeld.
Ongeveer tweehonderd Feyenoord-fans trokken zaterdag door de stad om te protesteren tegen het besluit van de burgemeesters Aboutaleb (Rotterdam) en Cohen (Amsterdam) om de komende vijf jaar geen supporters van de bezoekende club meer toe te laten bij de wedstrijd Ajax-Feyenoord. Zij maakten Aboutaleb tijdens dit protest onder meer uit voor 'vuile Jood' en riepen dat hij 'aan het gas' moest.
Het stoot het CIDI tegen het zere been dat Aboutaleb ervoor heeft gekozen geen klacht wegens persoonlijke belediging bij het OM in te dienen. „Het tegen een openbare gezagsdrager roepen dat hij een vuile Jood is die aan het gas moet, is een belediging van de Joodse bevolkingsgroep”, aldus een zegsman. „Het woord Jood wordt hier op de meest denigrerende wijze gebruikt en men zet tevens aan tot haat.”
Bron: Telegraaf.nl
Mij boeit die spreekoren ook niet, maar daar denken de horen politicie anders over. Moet je eens horen wat er tijdens The Old Firm gezongen wordt...........quote:Op woensdag 25 februari 2009 19:14 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
ik snap het hele probleem van die spreekkoren niet, wat is er nou mis mee dat zulke liederen gezongen worden, laat ons lekker zingen, laat hun lekker sunday bloody sunday spandoeken maken, lekker boeiend allemaal, het brengt juist de sfeer mee die er moet zijn
Hebbie die gasten van het CIDI ook weer, we bedoelen er het joodse volk niet mee, maar de ajaxsupporters......quote:
quote:Het stoot het CIDI tegen de zere neus dat Aboutaleb ervoor heeft gekozen geen klacht wegens persoonlijke belediging bij het OM in te dienen.
n 2008 wordt de laatste Intertoto Cup gespeeld. Op 30 november 2007 werd door het Uitvoerend Comité van de UEFA besloten dat dit toernooi per 2009 wordt opgeheven. Vanaf 2009 zullen de teams die zich anders voor de Intertoto plaatsen, zich nu direct plaatsen voor eerste (van vier) kwalificatieronde van de nieuwe UEFA Europa League, een samenvoeging van de UEFA Cup en de UEFA Intertoto Cup.quote:Op woensdag 25 februari 2009 19:18 schreef Sloggi het volgende:
[..].
Welke plek geeft recht op deelname aan de Intertoto?
zo hoort het toch ookquote:Op woensdag 25 februari 2009 19:17 schreef Luni het volgende:
[..]
Mij boeit die spreekoren ook niet, maar daar denken de horen politicie anders over. Moet je eens horen wat er tijdens The Old Firm gezongen wordt...........
natuurlijk, gewoon nog een instantie erbij die feyenoord supporters wil straffen, daar word je toch gek vanquote:
Het gaat er helemaal niet om wat jij er van vindt. Als je weet dat je juist uit het stadion wordt geweerd door die spreekkoren, ga je ze niet nog eens roepen.quote:Op woensdag 25 februari 2009 19:14 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
ik snap het hele probleem van die spreekkoren niet, wat is er nou mis mee dat zulke liederen gezongen worden, laat ons lekker zingen, laat hun lekker sunday bloody sunday spandoeken maken, lekker boeiend allemaal, het brengt juist de sfeer mee die er moet zijn
en je doet natuurlijk nooit iets dat niet magquote:Op woensdag 25 februari 2009 19:39 schreef Suijk het volgende:
[..]
Het gaat er helemaal niet om wat jij er van vindt. Als je weet dat je juist uit het stadion wordt geweerd door die spreekkoren, ga je ze niet nog eens roepen.
Ik vind ook dat we best 160 mogen rijden op een lege snelweg, lekker boeiend allemaal. Wil nog niet zeggen dat de wetgever het met mij eens is.
Omdat de meeste Feyenoorders van onder de 40 zich niet echt druk maken over Sparta.quote:Op woensdag 25 februari 2009 19:15 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
waarom zou je daar oud voor moeten zijn?
Eens, dat zei ik eerder ook al, ik vind het erbij horen, maar ja daar zijn de meningen nogal over verdeeld.quote:Op woensdag 25 februari 2009 19:39 schreef Suijk het volgende:
[..]
Als je weet dat je juist uit het stadion wordt geweerd door die spreekkoren, ga je ze niet nog eens roepen.
Natuurlijk doet iedereen dat wel, maar dan moet je niet zeiken als je er op gepakt wordt.quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:00 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
en je doet natuurlijk nooit iets dat niet mag
ik ben ook niet boven de veertig en maak me ook druk om sparta, wellicht omdat dat gevoel al lang bij ons in de familie zitquote:Op woensdag 25 februari 2009 20:13 schreef Crane het volgende:
[..]
Omdat de meeste Feyenoorders van onder de 40 zich niet echt druk maken over Sparta.
Nou, druk maak ik me er niet over, maar na de joden (CIDI, hier bedoel ik ajax en zijn supporters mee) is sparta de club waar ik de meeste hekel aan heb.quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:13 schreef Crane het volgende:
[..]
Omdat de meeste Feyenoorders van onder de 40 zich niet echt druk maken over Sparta.
Niet als ik weet dat er over mijn schouder wordt meegekeken. Als je demonstreert tegen een straf ga je tijdens die demonstratie niet hetgeen waar je voor bestraft wordt herhalen. Dat lijkt me gewoon een hele logische gedachtegang. Mensen die dat niet snappen en dus gewoon lekker gaan schreeuwen schat ik qua intelligentie dus ook niet erg hoog.quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:00 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
en je doet natuurlijk nooit iets dat niet mag
maar waarom het telkens maar eens zijn met de betutteling van de voetbalsupporters, het word steeds gekker wat niet meer mag, ergens moet het toch ophouden, of althans in ieder geval laten blijken dat je het er niet mee eens bentquote:Op woensdag 25 februari 2009 20:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
Natuurlijk doet iedereen dat wel, maar dan moet je niet zeiken als je er op gepakt wordt.
Omdat je weet dat het niet mag.
Gewoon je verlies nemen.
Tja, dan kan je het CIDI en heel veel andere mensen nog steeds niet wijs maken.quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:17 schreef Juk het volgende:
Dat dat CIDI nou nog steeds begint over antisemitisme blijkt wel uit wat een achterlijke het zijn. De ajacieden noemen zichzelf joden, ze zingen het en hebben Israelische vlaggen hangen (waarom snappen ze zelf ook niet). Als er dan door Feyenoorders in een anti-ajax lied gerefereerd wordt aan joden lijkt die strekking me vrij duidelijk en heeft het niks te maken met het geloof zelf.
Het gaat er niet om dat ik het er wel of niet mee eens ben, maar het gaat erom dat je dit natuurlijk op je vingers kon natellen dat dit kon gebeuren.quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:18 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
maar waarom het telkens maar eens zijn met de betutteling van de voetbalsupporters, het word steeds gekker wat niet meer mag, ergens moet het toch ophouden, of althans in ieder geval laten blijken dat je het er niet mee eens bent
quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:17 schreef Juk het volgende:
[..]
Niet als ik weet dat er over mijn schouder wordt meegekeken. Als je demonstreert tegen een straf ga je tijdens die demonstratie niet hetgeen waar je voor bestraft wordt herhalen. Dat lijkt me gewoon een hele logische gedachtegang. Mensen die dat niet snappen en dus gewoon lekker gaan schreeuwen schat ik qua intelligentie dus ook niet erg hoog.
Dat dat CIDI nou nog steeds begint over antisemitisme blijkt wel uit wat een achterlijke het zijn. De ajacieden noemen zichzelf joden, ze zingen het en hebben Israelische vlaggen hangen (waarom snappen ze zelf ook niet). Als er dan door Feyenoorders in een anti-ajax lied gerefereerd wordt aan joden lijkt die strekking me vrij duidelijk en heeft het niks te maken met het geloof zelf.
natuurlijk zal je de consequenties uiteindelijk moeten aanvaarden, maar dan vind ik het nog steeds je goed recht om duidelijk te maken dat je het er niet mee eens bentquote:Op woensdag 25 februari 2009 20:20 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het gaat er niet om dat ik het er wel of niet mee eens ben, maar het gaat erom dat je dit natuurlijk op je vingers kon natellen dat dit kon gebeuren.
Consequenties van je gedrag.
Doe dat dan op een slimmere manier.quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:26 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
natuurlijk zal je de consequenties uiteindelijk moeten aanvaarden, maar dan vind ik het nog steeds je goed recht om duidelijk te maken dat je het er niet mee eens bent
quote:Investeerders willen Feyenoord niet overnemen
ROTTERDAM - De groep investeerders die zich begin deze maand bij Feyenoord heeft gemeld, zit morgen voor het eerst met de raad van commissarissen van de Stadionclub om de tafel.
afbeelding vergroten
De kapitaalkrachtige sponsors onder leiding van zakenman Ad Sint Nicolaas gaan een businessplan voor de komende vijf jaar presenteren.
,,Als Feyenoord in het nieuwe stadion speelt, moet er een kerngezonde organisatie staan,’’ zegt Sint Nicolaas. ,,Dat is mijn insteek.’’
De directeur van Plan@Office en zijn collega-sponsors stellen Feyenoord ‘een aanzienlijke investering’ in het vooruitzicht. In ruil daarvoor willen de investeerders aandelen, die de club later terug kan kopen. ,,Het is niet de bedoeling dat we de club overnemen. Maar we willen wel zekerheden.’’
Sinds Sint Nicolaas zich per brief heeft gemeld bij Feyenoords president-commissaris Dick van Well, is de groep investeerders flink gegroeid. ,,Ik kan me niet herinneren dat er zoveel animo was. Er zijn inmiddels meer dan twintig partijen die mee willen doen.’’
Hoeveel geld de investeerders inbrengen, wil Sint Nicolaas niet zeggen. Feyenoord kampt met een schuld van zeventien miljoen euro. ,,Van dat bedrag zijn we niet geschrokken.’’
Als je demonstreert mag je niet opeens alles omdat je vindt dat je onrecht wordt aangedaan hequote:Op woensdag 25 februari 2009 20:24 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
dan is toch niet alleen het CIDI achterlijk, dan toch ook iedereen die tegen dit soort spreekkoren zijn, dus ook justitie.
en je demonstreert toch juist tegen iets wat je onrecht vindt
Dat is dus het probleem van de meeste supporters, en om dan te gaan zeiken dat je genaaid wordt door de ME/overheid is onzin, want je weet dat het niet mag, en je weet dat de ME/overheid laatste jaren strenger optreedt.quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:26 schreef sjimz het volgende:
[..]
Doe dat dan op een slimmere manier.
ja misschien welquote:Op woensdag 25 februari 2009 20:26 schreef sjimz het volgende:
[..]
Doe dat dan op een slimmere manier.
De naam van de beste man wekt nou ook niet echt veel vertrouwensquote:Op woensdag 25 februari 2009 20:29 schreef sjimz het volgende:
De titel lijkt erop dat heel de deal niet doorgaat.
Terwijl het juist in een andere context gelezen moet worden.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:31 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
De naam van de beste man wekt nou ook niet echt veel vertrouwens
idd, schrok eerstquote:Op woensdag 25 februari 2009 20:29 schreef sjimz het volgende:
De titel lijkt erop dat heel de deal niet doorgaat.
Terwijl het juist in een andere context gelezen moet worden.
hou toch op man, al jaren geldt deze sanctie, al jaren wordt het heftiger gezongen dan bij de laatste klassieker, nu is er ook hier een 020 supportertje burgermeester geworden en de 2 vriendjes denken er in 1 keer van af te kunnen komen. dat is toch bullshit. ze maken het alleen maar erger want nu gaan we met eigen vervoer erheen en zitten we tussen de 020 supporters, en met we bedoel ik echt niet alleen maar, zoals jullie het noemen, 'mijn soort supporters'quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:28 schreef Rots het volgende:
[..]
Dat is dus het probleem van de meeste supporters, en om dan te gaan zeiken dat je genaaid wordt door de ME/overheid is onzin, want je weet dat het niet mag, en je weet dat de ME/overheid laatste jaren strenger optreedt.
Leer wat van sjimz Schiedammert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |