Neem je het echt serieus?quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:16 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Grappig zeg, denigrerend doen over mensen met een andere afkomst.
Pfff gaat nergens over :/quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:10 schreef Caesu het volgende:
vanavond Henk Westbroek bij Pauw&Witteman.
met een extra speciaal exclusief ooggetuigeverslag over hoe hij in het gecrashte vliegtuig had kunnen zitten als hij zich niet had verslapen.
http://pauwenwitteman.vara.nl
Ja en dat vind ik dus raar. Ze weten niks zinnigs over de oorzaak te zeggen, maar roepen vaak wel al dat het twee maanden of 6 maanden gaat duren. Dan krijg ik vaak 't idee dat ze het maar blijven rekken totdat die termijn om is. Als je de oorzaak weet, is het toch voldoendequote:Op woensdag 25 februari 2009 18:14 schreef sander89 het volgende:
[..]
Dan weten ze alleen nog dat de kerosine op is.
Dan volgt nog een heel onderzoek waardoor dat komt...
Duurt wel 2 maandjes denk ik.
Turkisch Air staat bekend als een veilige, betrouwbare maatschappij. Ze worden 'de turkse KLM' genoemd. Het bewuste toestel heeft afgelopen december nog een uitgebreide keuring ondergaan.quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:16 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Is Turkish Air niet een van die maatschappijen die uitblinkt in het aantal ongelukken en doden? Iets zegt me dat de conclusie vrij snel gevonden zal worden. Technisch mankement naar alle waarschijnlijkheid. Ze melden het op het nieuws in een 2 minuten fragment, en dan is iedereen het weer vergeten.
En over vijf maanden vragen mensen zich af "is daar ooit nog iets uitgekomen uit dat onderzoek?" niet omdat ze de uitkomst nog niet hebben gehoord, maar omdat ze het al lang en breed zijn vergeten.
Alhoewel een shortage of kerosine ook apart is.quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:14 schreef sander89 het volgende:
[..]
Dan weten ze alleen nog dat de kerosine op is.
Dan volgt nog een heel onderzoek waardoor dat komt...
Duurt wel 2 maandjes denk ik.
Praktijk zal wel leren dat het zolang duurt.quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja en dat vind ik dus raar. Ze weten niks zinnigs over de oorzaak te zeggen, maar roepen vaak wel al dat het twee maanden of 6 maanden gaat duren. Dan krijg ik vaak 't idee dat ze het maar blijven rekken totdat die termijn om is. Als je de oorzaak weet, is het toch voldoendeOf moeten eerst de opnames van Air Crash Investigation worden afgerond
Misschien stond de hoogtemeter verkeerd ingesteld?quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:19 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Alhoewel een shortage of kerosine ook apart is.
Zoiets heb je al eerder in de gaten, en meld je aan SPL.
Het is dan onlogisch dat ze de Polderbaan krijgen toegewezen.
Of er moet iets mis zijn geweest met de indicaties.
Die ene had te weinig beenruimte en heeft van plaats gewisseld met een andere passagier. Misschien is net die ene wel dood nuquote:Op woensdag 25 februari 2009 18:14 schreef Kugari-Ken het volgende:
Meiden van Halal?
Zaten die serieus in dat vliegtuig?
Kijk, daarom gaan ze dus een tijdje onderzoek doenquote:Op woensdag 25 februari 2009 18:21 schreef Burdie het volgende:
[..]
Misschien stond de hoogtemeter verkeerd ingesteld?
Is dat sarcasme, want volgens de feiten scoren ze toch echt heel wat slechter dan de KLM op het gebied van veiligheid.quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:19 schreef Burdie het volgende:
Turkisch Air staat bekend als een veilige, betrouwbare maatschappij. Ze worden 'de turkse KLM' genoemd. Het bewuste toestel heeft afgelopen december nog een uitgebreide keuring ondergaan.
Lees even de feiten voordat je dit soort onzin verkondigt.
Het voortbestaan van de bolderbaan zal wel weer ter discussie worden gesteldquote:Op woensdag 25 februari 2009 18:21 schreef Prosac het volgende:
Jaaaaaaaaaaaa, eindelijk een omwonende die twijfelt aan zijn woonplek.
Could be, maar ik neem aan dat er een ILS-approach werd gevlogen.quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:21 schreef Burdie het volgende:
[..]
Misschien stond de hoogtemeter verkeerd ingesteld?
Nee, dat zijn de cijfers.quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:22 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Is dat sarcasme, want volgens de feiten scoren ze toch echt heel wat slechter dan de KLM op het gebied van veiligheid.
Waar zijn die scores te zien?quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:22 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Is dat sarcasme, want volgens de feiten scoren ze toch echt heel wat slechter dan de KLM op het gebied van veiligheid.
Het heeft even geduurdquote:Op woensdag 25 februari 2009 18:21 schreef Prosac het volgende:
Jaaaaaaaaaaaa, eindelijk een omwonende die twijfelt aan zijn woonplek.
Zucht. Jij zal echt wel anders piepen als er ineens zo'n ding in je achtertuin ligt.quote:Jaaaaaaaaaaaa, eindelijk een omwonende die twijfelt aan zijn woonplek.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:20 schreef Caesu het volgende:
Air Traffic Control
http://www.liveleak.com/view?i=555_1235561927
Nou, dan kan half Nederland gaan mailen, want iedereen weet wat er aan de hand was volgens mijquote:Op woensdag 25 februari 2009 18:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
Alle info over ramp (foto's/filmpjes etc.) kun je naar communicatie@onderzoeksraad.nl sturen.
Lezen we even mee?quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:23 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nee, dat zijn de cijfers.
Ik zal er even een bron bij zoeken, doe jij het ook ff?
quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Nou, dan kan half Nederland gaan mailen, want iedereen weet wat er aan de hand was volgens mij
Dat had ie pas geleden al zelf gedaanquote:Op woensdag 25 februari 2009 18:28 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hoezo? Z'n akker is nu tenminste omgeploegd.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:19 schreef Burdie het volgende:
[..]
Turkisch Air staat bekend als een veilige, betrouwbare maatschappij.
quote:Ze worden 'de turkse KLM' genoemd.
Wordt dat serieus gevraagdquote:Op woensdag 25 februari 2009 18:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nou, daar komen de journalistiek sterke vragen bij EditieNL al![]()
"Wat vindt u er nou van dat hier een vliegtuig neerstort?"
Tering, tieft toch op.
Kijk dan ook Eenvandaagquote:Op woensdag 25 februari 2009 18:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
Tering, tieft toch op.
Turkish Airlines niet op de zwarte lijstquote:Op woensdag 25 februari 2009 18:22 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Zou ie nog schadevergoeding krijgen?quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat had ie pas geleden al zelf gedaan.
Je zou toch denken dat die mensen gestudeerd hebben en enigszins een scenario voor een interview hebben bij een ramp.quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
Tering, tieft toch op.
Met een ooggetuigeverslag van iemand die nog even onder het kleedje kijkt of de persoon wel echt dood is......quote:
Toch blijft het lastig om te moeten improviseren.quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:31 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat die mensen gestudeerd hebben en enigszins een scenario voor een interview hebben bij een ramp.
Ja maar dan zo'n vraag stellen is toch wel heel erg amateuristisch.quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Toch blijft het lastig om te moeten improviseren.
RTL-journalisten staan sowieso niet echt bekend om hun professionaliteit en spitsvondigheid.quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:33 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja maar dan zo'n vraag stellen is toch wel heel erg amateuristisch.
Die van de NOS was vanmiddag echt niks beter hoorquote:Op woensdag 25 februari 2009 18:34 schreef Burdie het volgende:
[..]
RTL-journalisten staan sowieso niet echt bekend om hun professionaliteit en spitsvondigheid..
Inderdaad... En ook die vraag of er al hotels en overnachtingen waren geregeld.quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Die van de NOS was vanmiddag echt niks beter hoor
Woordvoerder: "Oorzaak doen we nog geen uitspraak over"
1e vraag (NOS): "Was de kerosine op? "
-200 ftquote:Op woensdag 25 februari 2009 18:35 schreef basst2005 het volgende:
[ afbeelding ]
Laatste Vluchtgegevens, is hier nog iets vreemds aan te zien?
Welke ramp? Dat Henk Westbroek er niet inzat?quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ow god, RTL Boulevard heeft ook een aanleiding gevonden om aandacht te besteden aan deze ramp.
Nederland is een laag land hequote:Op woensdag 25 februari 2009 18:37 schreef Frutsel het volgende:
[..]
-200 ft![]()
in 2 minuten 1600 ft omlaag.. .dat lijkt nog een normale landing?
Ja, en een overheid die hun niet in de kou laat staan, die mee leeft met de slachtoffers, en die vooral niet 'de grote afwezige' blijft in dit verhaal.quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:37 schreef OldJeller het volgende:
Premier Balkenende op Schiphol
Wat een onzin, heeft hij niet iets te doen waar hij voor betaald wordt?
Dit is net zo kansloos als Presidenten of andere vooraanstaande politici die tijdens hun campagne baby's vasthouden en ermee op de foto gaan.. om zo barmhartig of iets dergelijks over te komen.
Ga toch werken.
Die mensen hebben dokters en evt. maatschappelijk werkers e.d. nodig.
Vooral dat ja. En die mutsen van Halal.quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:37 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Welke ramp? Dat Henk Westbroek er niet inzat?
Ja, tussen 09:25:53 en 09:26:08 is er iets goeds verkeerds gegaanquote:Op woensdag 25 februari 2009 18:35 schreef basst2005 het volgende:
[ afbeelding ]
Laatste Vluchtgegevens, is hier nog iets vreemds aan te zien?
Feiten? Prima:quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:19 schreef Burdie het volgende:
[..]
Turkisch Air staat bekend als een veilige, betrouwbare maatschappij. Ze worden 'de turkse KLM' genoemd. Het bewuste toestel heeft afgelopen december nog een uitgebreide keuring ondergaan.
Lees even de feiten voordat je dit soort onzin verkondigt.
http://news.bbc.co.uk/1/hi/world/europe/7910215.stmquote:A student who witnessed the crash said the plane appeared to be gliding into the airport without engine power.
Tomas Friedhoff told the BBC: "At first it didn't seem that odd because it was flying low but aeroplanes do that around Schiphol.
"At a certain point I realised I was hearing engine noise, but it wasn't coming from that plane.
"It was gliding through the air trying to make the runway. It completely lost propulsion or couldn't glide anymore, and you clearly saw it come down several tens of metres and come to a quite sudden stop," he added.
The fact that no fire broke out on impact has prompted some to suggest that the plane was low on fuel when it hit the ground.
Ik mis het gesprek ATC met de piloten net voor de crash ofzo, een van de stream-luisteraars moet dat toch hebben?quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:20 schreef Caesu het volgende:
Air Traffic Control
http://www.liveleak.com/view?i=555_1235561927
Ook namens mij: RIP aan de nabestaanden en mijn medeleven aan de slachtoffers.quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:41 schreef magnifor het volgende:
[..]
Feiten? Prima:
http://www.nrc.nl/binnenl(...)top_van_crash_-lijst
Ben overigens een Turk, maar heb hekel aan mensen die hun land proberen te verdedigen terwijl de feiten kant en klaar op tafel liggen.
RIP aan allen die zijn omgekomen, sterkte aan alle slachtoffers en nabestaanden.
Ik weet dat het er is, maar ook dat het niet vrijgegeven gaat wordenquote:Op woensdag 25 februari 2009 18:41 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Ik mis het gesprek ATC met de piloten net voor de crash ofzo, een van de stream-luisteraars moet dat toch hebben?
Er zijn ook genoeg bronnen die het tegengestelde zeggen.quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:41 schreef magnifor het volgende:
[..]
Feiten? Prima:
Heb je ook verder geklikt naar de bron die ze vermelden in dat artikel van NRC? Je hoeft echt niet alles te geloven wat je voorgeschoven wordt. Moet je kijken hoe ze komen tot die ratio van 3. Bovendien is die site niet up to date.quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:41 schreef magnifor het volgende:
[..]
Feiten? Prima:
Ben overigens een Turk, maar heb hekel aan mensen die hun land proberen te verdedigen terwijl de feiten kant en klaar op tafel liggen.
RIP aan allen die zijn omgekomen, sterkte aan alle slachtoffers en nabestaanden.
bij zoiets gaat lvnl op slot, gegevens en opnamen incluis. Ik sta er al verbaasd over dat het stuk wat er nu wordt uitgezonden, wordt uitgezonden.quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:41 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Ik mis het gesprek ATC met de piloten net voor de crash ofzo, een van de stream-luisteraars moet dat toch hebben?
Of er moet een mayday oproep zijn geweest, dan wordt er overgeschakeld naar een ander kanaal....
Heeft niemand wat aan, daarvoor zijn mensen die opgeleid zijn. Eén of andere houten Klaas die even komt vertellen hoe erg hij en de rest van Den Haag het allemaal niet vinden, is gewoon onzinnigheid.quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:40 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ja, en een overheid die hun niet in de kou laat staan, die mee leeft met de slachtoffers, en die vooral niet 'de grote afwezige' blijft in dit verhaal.
ik ben ook turks. Maar feiten liegen niet. kranten wel:quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:41 schreef magnifor het volgende:
[..]
Feiten? Prima:
Dat komt ook niet van lvnl, maar van hobbyisten met een scannerquote:Op woensdag 25 februari 2009 18:44 schreef Burdie het volgende:
[..]
bij zoiets gaat lvnl op slot, gegevens en opnamen incluis. Ik sta er al verbaasd over dat het stuk wat er nu wordt uitgezonden, wordt uitgezonden.
Als de situatie vergelijkbaar zou zijn met het vullen van een gaatje bij de tandarts, dan kreeg je van mij gelijk. In dit geval niet. Wees blij dat de regering betrokkenheid toont, in plaats van afstandelijkheid en 'I don't care'.quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:45 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Heeft niemand wat aan, daarvoor zijn mensen die opgeleid zijn. Eén of andere houten Klaas die even komt vertellen hoe erg hij en de rest van Den Haag het allemaal niet vinden, is gewoon onzinnigheid.
Dit is even logisch als dat er een clown op een éénwieler gaat jongleren, terwijl iemand bij de tandarts een gaatje gevuld krijgt. Nonsens dus.
Ik ben geen turk maar in die twee links wordt geen rekening gehouden met het aantal vliegbewegingen. KLM heeft een veel groter volume dan de turkse vliegmaatschappij. Dat moet iedereen toch zien?quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:46 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
ik ben ook turks. Maar feiten liegen niet. kranten wel:
KLM http://is.gd/kOEi versus Turkish http://is.gd/kOED
Er waren al 6 gewonden waarvan niet bekend is hoe lang ze nog leven. Dus het kan zomaar oplopen nog jaquote:Op woensdag 25 februari 2009 18:49 schreef Frutsel het volgende:
19.15 uur was een nieuwe persconferentie toch?
10 doden dus volgens Twitter idd
Hoe bedoel je, de meeste streams op internet komen gewoon van fysieke scanners af.quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:44 schreef Burdie het volgende:
[..]
bij zoiets gaat lvnl op slot, gegevens en opnamen incluis. Ik sta er al verbaasd over dat het stuk wat er nu wordt uitgezonden, wordt uitgezonden.
Een "Wij zijn erg geschrokken en ons hart gaat uit naar de overlevenden en families en vrienden van de overledenen"-persbericht was sufficiënt geweest. Wat nu gebeurt is nutteloos.quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:47 schreef Burdie het volgende:
[..]
Als de situatie vergelijkbaar zou zijn met het vullen van een gaatje bij de tandarts, dan kreeg je van mij gelijk. In dit geval niet. Wees blij dat de regering betrokkenheid toont, in plaats van afstandelijkheid en 'I don't care'.
Hebben we daar zelf niet genoeg expertise voor?quote:The United States is sending a team to investigate the deadly plane crash in Amsterdam today, CNN reports
2.4 miljoen vluchten van KLM tegenover 2.1 miljoen van THYquote:Op woensdag 25 februari 2009 18:49 schreef buachaille het volgende:
[..]
Ik ben geen turk maar in die twee links wordt geen rekening gehouden met het aantal vliegbewegingen. KLM heeft een veel groter volume dan de turkse vliegmaatschappij. Dat moet iedereen toch zien?
Inderdaad. Daarnaast is er een groot verschil als je kijkt vanaf de jaren '70.quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:49 schreef buachaille het volgende:
[..]
Ik ben geen turk maar in die twee links wordt geen rekening gehouden met het aantal vliegbewegingen. KLM heeft een veel groter volume dan de turkse vliegmaatschappij. Dat moet iedereen toch zien?
Idd, het is toch ook geen Nederlands vliegtuig?quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:50 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hebben we daar zelf niet genoeg expertise voor?
Twitter meldt idd dat er één in het AMC zou zijn overleden.quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er waren al 6 gewonden waarvan niet bekend is hoe lang ze nog leven. Dus het kan zomaar oplopen nog ja
Idd, de kans dat je bij Turkish dood gaat in een ongeveel is veel groter dan bij KLMquote:Op woensdag 25 februari 2009 18:46 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Bij TA zijn er meer doden gevallen bij minder ongelukken.quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:46 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Retweetquote:Op woensdag 25 februari 2009 18:51 schreef Meh7 het volgende:
[..]
2.4 miljoen vluchten van KLM tegenover 2.1 miljoen van THY
http://www.airsafe.com/events/regions/europe.htm
Daarom zeg ik streamquote:Op woensdag 25 februari 2009 18:44 schreef Burdie het volgende:
[..]
Welke Twitter?quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:52 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Twitter meldt idd dat er één in het AMC zou zijn overleden.
Die verklaring kwam van Minister Eurlings, niet van de MP. Je kunt het nutteloos vinden ja, maar ik vind het beter dan niets.quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:50 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Een "Wij zijn erg geschrokken en ons hart gaat uit naar de overlevenden en families en vrienden van de overledenen"-persbericht was sufficiënt geweest. Wat nu gebeurt is nutteloos.
Een wit voetje willen halen, heet dat.
Jij ook dan?quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:27 schreef Burdie het volgende:
[..]
Lezen we even mee?
"Sinds 1959 zijn in totaal dertien toestellen van Turkish Airlines verongelukt. Daarmee komt Turkish Airlines niet wezenlijk hoger uit dan maatschappijen als KLM."
Bron
"Turkish Airlines, de grootste maatschappij van Turkije, werd in 1933 opgericht en heeft in alle jaren slechts negen ongelukken mee mogen maken. Het staat bekend als een nette en veilige maatschappij."
Bron
"Lagendijk, getrouwd met een Turkse tv-journaliste, stelt dat de nationale maatschappij Turkish Airlines juist kwalitatief uitsteekt boven enkele particuliere maatschappijen. 'Turkish Airlines behoort tot de Star Alliance, samen met Lufthansa. Die hebben redelijk zware kwaliteitseisen'', aldus Lagendijk."
Bron
Kun je linkjes vermelden? Twitter is grootquote:Op woensdag 25 februari 2009 18:52 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Twitter meldt idd dat er één in het AMC zou zijn overleden.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:53 schreef Drifter__ het volgende:
Daarom zeg ik stream
Veel van die gasten nemen alles 24/7 op...
quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:43 schreef Piles het volgende:
Ik weet dat het er is, maar ook dat het niet vrijgegeven gaat worden
Maar Turkish Air is dan ook weer geen Onur Air natuurlijk.quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:22 schreef Kugari-Ken het volgende:
Is de communicatie van lvnl met de piloten publiekelijk te ontvangen dan?quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:53 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Daarom zeg ik stream
Veel van die gasten nemen alles 24/7 op...
boing neem ik aanquote:Op woensdag 25 februari 2009 18:50 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hebben we daar zelf niet genoeg expertise voor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |