Alhoewel een shortage of kerosine ook apart is.quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:14 schreef sander89 het volgende:
[..]
Dan weten ze alleen nog dat de kerosine op is.
Dan volgt nog een heel onderzoek waardoor dat komt...
Duurt wel 2 maandjes denk ik.
Praktijk zal wel leren dat het zolang duurt.quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja en dat vind ik dus raar. Ze weten niks zinnigs over de oorzaak te zeggen, maar roepen vaak wel al dat het twee maanden of 6 maanden gaat duren. Dan krijg ik vaak 't idee dat ze het maar blijven rekken totdat die termijn om is. Als je de oorzaak weet, is het toch voldoendeOf moeten eerst de opnames van Air Crash Investigation worden afgerond
Misschien stond de hoogtemeter verkeerd ingesteld?quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:19 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Alhoewel een shortage of kerosine ook apart is.
Zoiets heb je al eerder in de gaten, en meld je aan SPL.
Het is dan onlogisch dat ze de Polderbaan krijgen toegewezen.
Of er moet iets mis zijn geweest met de indicaties.
Die ene had te weinig beenruimte en heeft van plaats gewisseld met een andere passagier. Misschien is net die ene wel dood nuquote:Op woensdag 25 februari 2009 18:14 schreef Kugari-Ken het volgende:
Meiden van Halal?
Zaten die serieus in dat vliegtuig?
Kijk, daarom gaan ze dus een tijdje onderzoek doenquote:Op woensdag 25 februari 2009 18:21 schreef Burdie het volgende:
[..]
Misschien stond de hoogtemeter verkeerd ingesteld?
Is dat sarcasme, want volgens de feiten scoren ze toch echt heel wat slechter dan de KLM op het gebied van veiligheid.quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:19 schreef Burdie het volgende:
Turkisch Air staat bekend als een veilige, betrouwbare maatschappij. Ze worden 'de turkse KLM' genoemd. Het bewuste toestel heeft afgelopen december nog een uitgebreide keuring ondergaan.
Lees even de feiten voordat je dit soort onzin verkondigt.
Het voortbestaan van de bolderbaan zal wel weer ter discussie worden gesteldquote:Op woensdag 25 februari 2009 18:21 schreef Prosac het volgende:
Jaaaaaaaaaaaa, eindelijk een omwonende die twijfelt aan zijn woonplek.
Could be, maar ik neem aan dat er een ILS-approach werd gevlogen.quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:21 schreef Burdie het volgende:
[..]
Misschien stond de hoogtemeter verkeerd ingesteld?
Nee, dat zijn de cijfers.quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:22 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Is dat sarcasme, want volgens de feiten scoren ze toch echt heel wat slechter dan de KLM op het gebied van veiligheid.
Waar zijn die scores te zien?quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:22 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Is dat sarcasme, want volgens de feiten scoren ze toch echt heel wat slechter dan de KLM op het gebied van veiligheid.
Het heeft even geduurdquote:Op woensdag 25 februari 2009 18:21 schreef Prosac het volgende:
Jaaaaaaaaaaaa, eindelijk een omwonende die twijfelt aan zijn woonplek.
Zucht. Jij zal echt wel anders piepen als er ineens zo'n ding in je achtertuin ligt.quote:Jaaaaaaaaaaaa, eindelijk een omwonende die twijfelt aan zijn woonplek.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:20 schreef Caesu het volgende:
Air Traffic Control
http://www.liveleak.com/view?i=555_1235561927
Nou, dan kan half Nederland gaan mailen, want iedereen weet wat er aan de hand was volgens mijquote:Op woensdag 25 februari 2009 18:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
Alle info over ramp (foto's/filmpjes etc.) kun je naar communicatie@onderzoeksraad.nl sturen.
Lezen we even mee?quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:23 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nee, dat zijn de cijfers.
Ik zal er even een bron bij zoeken, doe jij het ook ff?
quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Nou, dan kan half Nederland gaan mailen, want iedereen weet wat er aan de hand was volgens mij
Dat had ie pas geleden al zelf gedaanquote:Op woensdag 25 februari 2009 18:28 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hoezo? Z'n akker is nu tenminste omgeploegd.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:19 schreef Burdie het volgende:
[..]
Turkisch Air staat bekend als een veilige, betrouwbare maatschappij.
quote:Ze worden 'de turkse KLM' genoemd.
Wordt dat serieus gevraagdquote:Op woensdag 25 februari 2009 18:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nou, daar komen de journalistiek sterke vragen bij EditieNL al![]()
"Wat vindt u er nou van dat hier een vliegtuig neerstort?"
Tering, tieft toch op.
Kijk dan ook Eenvandaagquote:Op woensdag 25 februari 2009 18:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nou, daar komen de journalistiek sterke vragen bij EditieNL al![]()
"Wat vindt u er nou van dat hier een vliegtuig neerstort?"
Tering, tieft toch op.
Turkish Airlines niet op de zwarte lijstquote:Op woensdag 25 februari 2009 18:22 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Is dat sarcasme, want volgens de feiten scoren ze toch echt heel wat slechter dan de KLM op het gebied van veiligheid.
Zou ie nog schadevergoeding krijgen?quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat had ie pas geleden al zelf gedaan.
Je zou toch denken dat die mensen gestudeerd hebben en enigszins een scenario voor een interview hebben bij een ramp.quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nou, daar komen de journalistiek sterke vragen bij EditieNL al![]()
"Wat vindt u er nou van dat hier een vliegtuig neerstort?"
Tering, tieft toch op.
Met een ooggetuigeverslag van iemand die nog even onder het kleedje kijkt of de persoon wel echt dood is......quote:
Toch blijft het lastig om te moeten improviseren.quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:31 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat die mensen gestudeerd hebben en enigszins een scenario voor een interview hebben bij een ramp.
Ja maar dan zo'n vraag stellen is toch wel heel erg amateuristisch.quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Toch blijft het lastig om te moeten improviseren.
RTL-journalisten staan sowieso niet echt bekend om hun professionaliteit en spitsvondigheid.quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:33 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja maar dan zo'n vraag stellen is toch wel heel erg amateuristisch.
Die van de NOS was vanmiddag echt niks beter hoorquote:Op woensdag 25 februari 2009 18:34 schreef Burdie het volgende:
[..]
RTL-journalisten staan sowieso niet echt bekend om hun professionaliteit en spitsvondigheid..
Inderdaad... En ook die vraag of er al hotels en overnachtingen waren geregeld.quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Die van de NOS was vanmiddag echt niks beter hoor
Woordvoerder: "Oorzaak doen we nog geen uitspraak over"
1e vraag (NOS): "Was de kerosine op? "
-200 ftquote:Op woensdag 25 februari 2009 18:35 schreef basst2005 het volgende:
[ afbeelding ]
Laatste Vluchtgegevens, is hier nog iets vreemds aan te zien?
Welke ramp? Dat Henk Westbroek er niet inzat?quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ow god, RTL Boulevard heeft ook een aanleiding gevonden om aandacht te besteden aan deze ramp.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |