Inderdaad... En ook die vraag of er al hotels en overnachtingen waren geregeld.quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Die van de NOS was vanmiddag echt niks beter hoor
Woordvoerder: "Oorzaak doen we nog geen uitspraak over"
1e vraag (NOS): "Was de kerosine op? "
-200 ftquote:Op woensdag 25 februari 2009 18:35 schreef basst2005 het volgende:
[ afbeelding ]
Laatste Vluchtgegevens, is hier nog iets vreemds aan te zien?
Welke ramp? Dat Henk Westbroek er niet inzat?quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ow god, RTL Boulevard heeft ook een aanleiding gevonden om aandacht te besteden aan deze ramp.
Nederland is een laag land hequote:Op woensdag 25 februari 2009 18:37 schreef Frutsel het volgende:
[..]
-200 ft![]()
in 2 minuten 1600 ft omlaag.. .dat lijkt nog een normale landing?
Ja, en een overheid die hun niet in de kou laat staan, die mee leeft met de slachtoffers, en die vooral niet 'de grote afwezige' blijft in dit verhaal.quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:37 schreef OldJeller het volgende:
Premier Balkenende op Schiphol
Wat een onzin, heeft hij niet iets te doen waar hij voor betaald wordt?
Dit is net zo kansloos als Presidenten of andere vooraanstaande politici die tijdens hun campagne baby's vasthouden en ermee op de foto gaan.. om zo barmhartig of iets dergelijks over te komen.
Ga toch werken.
Die mensen hebben dokters en evt. maatschappelijk werkers e.d. nodig.
Vooral dat ja. En die mutsen van Halal.quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:37 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Welke ramp? Dat Henk Westbroek er niet inzat?
Ja, tussen 09:25:53 en 09:26:08 is er iets goeds verkeerds gegaanquote:Op woensdag 25 februari 2009 18:35 schreef basst2005 het volgende:
[ afbeelding ]
Laatste Vluchtgegevens, is hier nog iets vreemds aan te zien?
Feiten? Prima:quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:19 schreef Burdie het volgende:
[..]
Turkisch Air staat bekend als een veilige, betrouwbare maatschappij. Ze worden 'de turkse KLM' genoemd. Het bewuste toestel heeft afgelopen december nog een uitgebreide keuring ondergaan.
Lees even de feiten voordat je dit soort onzin verkondigt.
http://news.bbc.co.uk/1/hi/world/europe/7910215.stmquote:A student who witnessed the crash said the plane appeared to be gliding into the airport without engine power.
Tomas Friedhoff told the BBC: "At first it didn't seem that odd because it was flying low but aeroplanes do that around Schiphol.
"At a certain point I realised I was hearing engine noise, but it wasn't coming from that plane.
"It was gliding through the air trying to make the runway. It completely lost propulsion or couldn't glide anymore, and you clearly saw it come down several tens of metres and come to a quite sudden stop," he added.
The fact that no fire broke out on impact has prompted some to suggest that the plane was low on fuel when it hit the ground.
Ik mis het gesprek ATC met de piloten net voor de crash ofzo, een van de stream-luisteraars moet dat toch hebben?quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:20 schreef Caesu het volgende:
Air Traffic Control
http://www.liveleak.com/view?i=555_1235561927
Ook namens mij: RIP aan de nabestaanden en mijn medeleven aan de slachtoffers.quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:41 schreef magnifor het volgende:
[..]
Feiten? Prima:
http://www.nrc.nl/binnenl(...)top_van_crash_-lijst
Ben overigens een Turk, maar heb hekel aan mensen die hun land proberen te verdedigen terwijl de feiten kant en klaar op tafel liggen.
RIP aan allen die zijn omgekomen, sterkte aan alle slachtoffers en nabestaanden.
Ik weet dat het er is, maar ook dat het niet vrijgegeven gaat wordenquote:Op woensdag 25 februari 2009 18:41 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Ik mis het gesprek ATC met de piloten net voor de crash ofzo, een van de stream-luisteraars moet dat toch hebben?
Er zijn ook genoeg bronnen die het tegengestelde zeggen.quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:41 schreef magnifor het volgende:
[..]
Feiten? Prima:
Heb je ook verder geklikt naar de bron die ze vermelden in dat artikel van NRC? Je hoeft echt niet alles te geloven wat je voorgeschoven wordt. Moet je kijken hoe ze komen tot die ratio van 3. Bovendien is die site niet up to date.quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:41 schreef magnifor het volgende:
[..]
Feiten? Prima:
Ben overigens een Turk, maar heb hekel aan mensen die hun land proberen te verdedigen terwijl de feiten kant en klaar op tafel liggen.
RIP aan allen die zijn omgekomen, sterkte aan alle slachtoffers en nabestaanden.
bij zoiets gaat lvnl op slot, gegevens en opnamen incluis. Ik sta er al verbaasd over dat het stuk wat er nu wordt uitgezonden, wordt uitgezonden.quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:41 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Ik mis het gesprek ATC met de piloten net voor de crash ofzo, een van de stream-luisteraars moet dat toch hebben?
Of er moet een mayday oproep zijn geweest, dan wordt er overgeschakeld naar een ander kanaal....
Heeft niemand wat aan, daarvoor zijn mensen die opgeleid zijn. Eén of andere houten Klaas die even komt vertellen hoe erg hij en de rest van Den Haag het allemaal niet vinden, is gewoon onzinnigheid.quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:40 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ja, en een overheid die hun niet in de kou laat staan, die mee leeft met de slachtoffers, en die vooral niet 'de grote afwezige' blijft in dit verhaal.
ik ben ook turks. Maar feiten liegen niet. kranten wel:quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:41 schreef magnifor het volgende:
[..]
Feiten? Prima:
Dat komt ook niet van lvnl, maar van hobbyisten met een scannerquote:Op woensdag 25 februari 2009 18:44 schreef Burdie het volgende:
[..]
bij zoiets gaat lvnl op slot, gegevens en opnamen incluis. Ik sta er al verbaasd over dat het stuk wat er nu wordt uitgezonden, wordt uitgezonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |