SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:17 schreef tripack het volgende:
wat een mooie OP
Wtf boeit mij die opmerking?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar die OP staat wel weer haaks op mijn sluitpostDus doe eens even goedmaken SG.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Dit dus.quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:23 schreef Ladidadida het volgende:
Trevland (0)
Clesar03 (0)
ajf (1) Ladidadida
Ik stem natuurlijk op ajf.
Want: ajf
wat ben je nou weer aan het klooienquote:
dan moet je het helemaal in je eentje doenquote:Op woensdag 25 februari 2009 16:27 schreef Harajuku. het volgende:
SG vermoorden? All in favor say aye
Niks menquote:Op woensdag 25 februari 2009 16:28 schreef tripack het volgende:
[..]
wat ben je nou weer aan het klooien
quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:31 schreef Etcetera het volgende:
Trevland (0)
Clesar03 (1) Etcetera
ajf (1) Ladidadida
Vooral omdat je tijd hebt enzo deze week
dankuquote:Op woensdag 25 februari 2009 16:55 schreef tripack het volgende:
ik kies ook voor Clesar03, omdat trev teveel smileys gebruikt
en cle is veel online zag ik
##vote Clesar03
Yippie al meer vote's nu nog meerquote:Op woensdag 25 februari 2009 17:31 schreef Syb-rund. het volgende:
Trevland (1) Susi
Clesar03 (3) Etcetera, Tripack, S.
ajf (1) Ladidadida
Omdat Pino
Dank je schatjequote:Op woensdag 25 februari 2009 15:23 schreef Ladidadida het volgende:
Trevland (0)
Clesar03 (0)
ajf (1) Ladidadida
Ik stem natuurlijk op ajf.
Want: ajf
Ik vrees dat ik daar niet erg goed in bedquote:Op woensdag 25 februari 2009 19:44 schreef ajf het volgende:
[..]
Dank je schatjeWil jij even campagne voeren voor me?
Freudiaanse typoquote:Op woensdag 25 februari 2009 20:30 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik daar niet erg goed in bed
Ze denkt er teveel aanquote:
quote:
Vamosquote:
Voy aqui?quote:
hoiquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:49 schreef Syb-rund. het volgende:
mag krioro ook nog meedoen mijn haramajesteit?
eyquote:
vandaag 19.00quote:Op donderdag 26 februari 2009 08:23 schreef tripack het volgende:
goedemorgen
tot hoe laat kan er nog gestemd worden?
dat wordt dan nog spannendquote:
volgens mij verdenk je gewoon altijd iedereenquote:Op donderdag 26 februari 2009 02:30 schreef MaJo het volgende:
Laat ik maar meteen stemmen dan. Aangezien ik clesar altijd verdenk van maffia zijn en ik ajf niet ken ga ik maar voor trevland. Hoewel ik hem ook altijd verdenk maffia te zijn
Dankjequote:Op donderdag 26 februari 2009 02:30 schreef MaJo het volgende:
Laat ik maar meteen stemmen dan. Aangezien ik clesar altijd verdenk van maffia zijn en ik ajf niet ken ga ik maar voor trevland. Hoewel ik hem ook altijd verdenk maffia te zijn
Trevland (2) Susi, MaJo
ajf (1) Ladidadida
Wanneer de volgende ronde begint gewoon je naam in het lijstje zettenquote:Op donderdag 26 februari 2009 10:46 schreef Document1 het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe ik hier aan mee doe?Ik heb de OP gelezen maar daar staat het niet in.
Lees jij je pm evenquote:Op donderdag 26 februari 2009 10:33 schreef Harajuku. het volgende:
Zijn we daar dan weer allemaal? *pinkt traantje weg
Yippiequote:Op donderdag 26 februari 2009 11:31 schreef FastFox91 het volgende:
Trevland (3) Susi, MaJo, FastFox91
ajf (1) Ladidadida
Ik verdenk Clesar03 ook en Trevland is de beste concurrent van Clesar03.
Niet om het een of ander, maar we zijn nét begonnen hequote:Op donderdag 26 februari 2009 11:31 schreef FastFox91 het volgende:
Trevland (3) Susi, MaJo, FastFox91
ajf (1) Ladidadida
Ik verdenk Clesar03 ook en Trevland is de beste concurrent van Clesar03.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:39 schreef Clesar03 het volgende:
[..]
1. Ik draai inmiddels al een heel aantal rondjes mee, en heb dus wel wat ervaring
2. ik heb deze week niks te doen en heb dus tijd zat om actief te zijn deze keer.stem op mij!
gern, ik zie mezelf wel weer aan dat ik een paar onschuldige dorpelingen de kling over jaag met evt slechte hintoplosacties, compensatie is dus altijd welkomquote:Op donderdag 26 februari 2009 12:49 schreef Harajuku. het volgende:
Ik zat er trouwens over te denken om ook hints naar de spion te doen, straks is het weer zon spion die gewoon expres niet stemt enzo. Dat zou vervelend zijn.
Wat dunkt jullie
quote:
quote:Op donderdag 26 februari 2009 12:47 schreef krioro het volgende:
Ik wacht nog even met stemmen, doe eens wat meer je best kandidaten
Expres niet stemt? Mag dat dan?quote:Op donderdag 26 februari 2009 12:49 schreef Harajuku. het volgende:
Ik zat er trouwens over te denken om ook hints naar de spion te doen, straks is het weer zon spion die gewoon expres niet stemt enzo. Dat zou vervelend zijn.
Wat dunkt jullie
Maar ik ben dan ook gewoon heel goedquote:Op donderdag 26 februari 2009 12:38 schreef Etcetera het volgende:
Sinds ik er een keer van overtuigd was dat Ladida géén maffia was en ze was het wél vertrouw ik niemand meer behalve mezelf
Zoquote:Op donderdag 26 februari 2009 13:01 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Maar ik ben dan ook gewoon heel goed
Nah, stemmen is niet verplicht maar t is wel de bedoeling dat je stemt. Veel doen t alleen gewoon niet.quote:
Oh zo, ja ik ging ervan uit dat iedereen wel stemt.quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nah, stemmen is niet verplicht maar t is wel de bedoeling dat je stemt. Veel doen t alleen gewoon niet.
Over 'de zwakke' zie ik verder niks staan, wat is dat dan?quote:Velddoctor - Je hebt de mogelijkheid elke avond één iemand te beschermen. Dit zal hem of haar, indien er slechts één maffialid hem/haar als kill heeft opgegeven, beschermen. Indien de maffia twee man stuurt, zullen jullie allebei sterven. Je wint als alle maffia dood is. Je weet niet of je de Velddoctor bent of de Zwakke
Ja klopt. Heb je gelijk in. Maar juist daarom zijn de kleinste argumenten bepalend op wie ik ga stemmen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 12:39 schreef Susi het volgende:
[..]
Niet om het een of ander, maar we zijn nét begonnen he
Weet je het zeker?quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:21 schreef Harajuku. het volgende:
Ja, zwakke dokter is gekke dokter. Denk ik. Misschien was er ooit een zwakke, nu niet iig.
't Is de OP van Syb en Susi, weet ik veelquote:
Ik plaag je maar hoorquote:Op donderdag 26 februari 2009 13:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
't Is de OP van Syb en Susi, weet ik veelZwakke dokter doet nu iig niet mee, dat weet ik wel
Daarom stem ik nu ook op jouquote:Op donderdag 26 februari 2009 10:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dankje![]()
En je verdenkt me vooral als ik de velddokter ben en je een nacht red.
misschien is ie wel de spionquote:Op donderdag 26 februari 2009 15:50 schreef Syb-rund. het volgende:
die dagoduck zat eerst kats te adhden en nu is ie er gewoon niet, tazz
lijkt me best logisch.quote:
ah je wilt het stiekem spannend maken!quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:32 schreef Clesar03 het volgende:
kan toch tot 19.00?
Het is alleen nog geen 1900.quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:53 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Trevland en Ajf hebben allebei drie. Trevland had eerder de drie stemmen.
jaquote:Op donderdag 26 februari 2009 18:50 schreef Clesar03 het volgende:
Zal ik maar eens bijna gaan stemmen?
vandaar ook het woord "virtueel"quote:
Dan is mijn woordenboek anders dan die van jullie denk ikquote:Op donderdag 26 februari 2009 18:55 schreef Clesar03 het volgende:
[..]
vandaar ook het woord "virtueel"
Jaja, al geeditquote:Op donderdag 26 februari 2009 18:57 schreef Syb-rund. het volgende:
Trevland (4) Susi, MaJo, FastFox91, krioro
Clesar03 (2) Etcetera, Tripack,
ajf (3) Ladidadida, Lynda, Syb-rund
Sportquote:Op donderdag 26 februari 2009 18:57 schreef FastFox91 het volgende:
In de sportverslaggeving duikt het begrip soms op, bijvoorbeeld in verslaggeving over de Ronde van Frankrijk: "De wielrenner rijdt virtueel in het geel", wat betekent dat hij de gele trui zou krijgen met de huidige voorsprong die hij heeft opgebouwd in de rit.
whehe, waardeloze acteur die je bentquote:Op donderdag 26 februari 2009 18:58 schreef Clesar03 het volgende:
ow ja ik moest nog stemmen. ff denken...
quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:00 schreef Harajuku. het volgende:
Trevland werd burgemeester, en Clesar en ajf lekker niet![]()
quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:00 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
whehe, waardeloze acteur die je bent
Je zou haast denken dat jouw rol jankzak isquote:
quote:Gefeliciteerd Trevland!
dan hoef je nog niet mijn rol te verradenquote:Op donderdag 26 februari 2009 19:03 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je zou haast denken dat jouw rol jankzak is
quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:00 schreef Harajuku. het volgende:
Dagpostplaatje:quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:03 schreef Harajuku. het volgende:
Ooit zoek ik de dag/nacht plaatjes misschien wel op
Love yaquote:Op donderdag 26 februari 2009 19:05 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Dagpostplaatje:
http://i110.photobucket.com/albums/n99/chuiu/TLday.png
Nachtpostplaatje
http://i110.photobucket.com/albums/n99/chuiu/TLnight.png
Oh wowie!quote:
Yippie BMquote:Op donderdag 26 februari 2009 19:00 schreef Harajuku. het volgende:
Oh ja, moet ik even goed nadenken wie dat ook weer zijnquote:Op donderdag 26 februari 2009 20:41 schreef Trevland het volgende:
SL's mag ik weten wie mijn Bodyguards zijn?
Jawohl. Mafia mag killen, killende dorprollen mogen nog nietquote:Op donderdag 26 februari 2009 20:50 schreef Etcetera het volgende:
Wordt er nog gekilled vanavond? Nee toch?
volgens mij vraag ik dit elke keer weer
I know nothing!quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:06 schreef Etcetera het volgende:
Okeuh
Zul je zien dat ik vanavond het loodje leg
Dat topic heb ik vandaag met verbazing zitten lezen. Wat is die gast domquote:Op donderdag 26 februari 2009 21:28 schreef Etcetera het volgende:
Foto van mij misbruikt door iemand. Misschien dooft het als je in broek plast van het lachen
Wraakquote:
Rustig schat, spaar je krachten voor de mobquote:
kloon enzoquote:Op donderdag 26 februari 2009 21:55 schreef ajf het volgende:
[..]
Dat topic heb ik vandaag met verbazing zitten lezen. Wat is die gast dom
hey hey rustig aan!quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:05 schreef Susi het volgende:
Waren er maar meer mensen zoals Syb
Welke krachtenquote:Op donderdag 26 februari 2009 22:59 schreef ajf het volgende:
[..]
Rustig schat, spaar je krachten voor de mob
Of jij bent hetquote:Op vrijdag 27 februari 2009 04:54 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
hey hey rustig aan!![]()
1. Trevland
2. DuTank
3. Tripack
4. lynda
5. Clesar03
6. Puntenslijpsel
7. Syb-rund.
8. Etcetera
9. Susi
10. Lekiamh
11. Dagoduck
12. krioro
13. ajf
14. FastFox91
15. Ladidadida
16. MaJo
mensen die tot nu toe hebben gereageerd in het topic hebben een streepje
de rest zal dus wel mob zijn
klopt!quote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 08:39 schreef Harajuku. het volgende:
Wtf, heeft SG niets gepost
dat was vast een afleidingsmanoeuvrequote:
Isn't ironicquote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:51 schreef tripack het volgende:
wel grappig ... de slachtoffers komen naar de maffia toe?
quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:06 schreef Etcetera het volgende:
Zul je zien dat ik vanavond het loodje leg
don't ya thinkquote:
I KNEW ITquote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:38 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
Op dat moment hoorde de bende luide aanmoedingen op TV. Dat klonk ze als muziek in de oren en ja hoor, ze waren net op tijd voor een goal van hun team. OLEEE OLEEE OLEEEEEEE. En het eerste slachtoffer was alweer vergeten, totdat ze iemand voor het raam zagen staan. Daar staat zij nu nog steeds, opgezet en wel. Je nieuwsgierigheid werd je fataal, Etcetera(busdriver)
ik denk dat dit de hints zijn...quote:De mafialeden zaten wat weed te smoken terwijl ze een voetbal wedstrijd(Lynda), aan het kijken waren daar zij erg weinig om handen hadden. Eén mafialid wist ondertussen toch al niet meer wie er nu aan het voetballen waren, dus hij besloot wat eten te gaan maken(= CUL)(syb-rund., krioro). "Mon dieu!" hoorden de mafialeden ineens vanuit de keuken, en geschrokken snelden zij naar hem toe. "Je pourrais vous gifler!" schreeuwde de baas uit toen hij zag dat die kluns wéér het eten aan had laten branden.
Ze waren allemaal erg kwaad, maar toen ging de bel ineens. "Mais non, wie komt de wedstrijd nu verstoren'" sprak de baas terwijl hij naar de deur liep. En daar zag de mafiabaas het eerste slachtoffer van vanavond. " WIE DENK JIJ WEL NIET DAT JE BENT!" kon Ladidadida(cupido) nog net horen voordat zij een strak gerichte kogel door haar kop kreeg.
Op dat moment hoorde de bende luide aanmoedingen op TV(krioro). Dat klonk ze als muziek (syb-rund., krioro) in de oren en ja hoor, ze waren net op tijd voor een goal van hun team. OLEEE OLEEE OLEEEEEEE. En het eerste slachtoffer was alweer vergeten, totdat ze iemand voor het raam zagen staan. Daar staat zij nu nog steeds, opgezet en wel. Je nieuwsgierigheid werd je fataal, Etcetera(busdriver)
Jij denkt hier antwoord op te krijgen? Je was op het verkeerde moment op de verkeerde plek.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:39 schreef Etcetera het volgende:
Ik wil wel eens weten waarom ik als een van de eersten ben omgelegdZo tactisch ben ik nooit hoor
Jij als burgemeester moet t domme volk leidenquote:
eensch isquote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jij als burgemeester moet t domme volk leiden
ben nu op school druk bezig zou vannmiddag eens ff dat domme volk lijden leidenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
hara, kun je de gekillde wegstrepen?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh jaquote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:57 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
hara, kun je de gekillde wegstrepen?
ik betrap mezelf er telkens op dat ik verkeerd klik
Naar hints aan jou hebben we toch niks meer^^quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:00 schreef Etcetera het volgende:
Mag ik als dooie m'n sig aan gaan passen?
1.history Dutank: Wietplantage bij buren ondenkt politie doet nietsquote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:38 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
De mafialeden zaten wat weed1 te smoken terwijl ze een voetbal2wedstrijd aan het kijken waren daar zij erg weinig om handen hadden3. Eén mafialid wist ondertussen toch al niet meer wie er nu aan het voetballen waren, dus hij besloot wat eten te gaan maken4. "Mon dieu!" hoorden de mafialeden ineens vanuit de keuken, en geschrokken snelden zij naar hem toe. "Je pourrais vous gifler!5" schreeuwde de baas uit toen hij zag dat die kluns wéér het eten aan had laten branden.
Ze waren allemaal erg kwaad, maar toen ging de bel ineens. "Mais non, wie komt de wedstrijd nu verstoren'" sprak de baas terwijl hij naar de deur liep. En daar zag de mafiabaas het eerste slachtoffer van vanavond. " WIE DENK JIJ WEL NIET DAT JE BENT!" kon Ladidadida(cupido) nog net horen voordat zij een strak gerichte kogel door haar kop kreeg.
Op dat moment hoorde de bende luide aanmoedingen6 op TV7. Dat klonk ze als muziek8 in de oren en ja hoor, ze waren net op tijd voor een goal van hun team. OLEEE OLEEE OLEEEEEEE. En het eerste slachtoffer was alweer vergeten, totdat ze iemand voor het raam zagen staan. Daar staat zij nu nog steeds, opgezet en wel. Je nieuwsgierigheid werd je fataal, Etcetera(busdriver)
They'll livequote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:07 schreef -SG- het volgende:
Sorry mensen. Helemaal vergeten denk ik. Dacht dat ik het vandaag moest doen
.
alsof men 's avonds al hints gaan zoekenquote:
We vergeven het je. Voor deze keerquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:07 schreef -SG- het volgende:
Sorry mensen. Helemaal vergeten denk ik. Dacht dat ik het vandaag moest doen
.
Ik ga tegenwoordig steeds als eerste dood, of ik ben maffiaquote:
Zet koffie. Altijd gesellugquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:52 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik ga tegenwoordig steeds als eerste dood, of ik ben maffia
Nu zit ik weer op m'n wolk te niksen
hmmm.... zoiets hebben we toch in de rol van dokter oid... die kan iemand redden (soort van) revive...quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:59 schreef Syb-rund. het volgende:
we zouden een soort revive rol moeten bedenken
Heb je niet een leuk speeltje meegenomen dan?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:52 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik ga tegenwoordig steeds als eerste dood, of ik ben maffia
Nu zit ik weer op m'n wolk te niksen
De heks bij Weerwolvenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:09 schreef tripack het volgende:
[..]
hmmm.... zoiets hebben we toch in de rol van dokter oid... die kan iemand redden (soort van) revive...
oe of iemand die standaard 2 levens heeft
die ronde heb ik niet meegedaan hellaasquote:
ik wist dat jij dat ging zeggen!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:37 schreef Susi het volgende:
Syb heeft als bovenste reactie in zijn fobo een reactie van Mais Non
niemand in het topic is maffiaquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:35 schreef krioro het volgende:
Clesar03 vertrouw ik ook voor geen meter btw, met al z'n hints naar mij terwijl ik geen maffia ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:37 schreef tripack het volgende:
[..]
niemand in het topic is maffiaJou vertrouw ik ook niet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
full stops and exclamation marks
Hoezo ?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:37 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik wist dat jij dat ging zeggen!
hint 3 kan ook op dagoduck slaan want die heeft in een ''hoe vaak masturbeer jij'' topic gepostquote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:26 schreef Clesar03 het volgende:
[..]
1.history Dutank: Wietplantage bij buren ondenkt politie doet niets
2. avatar + profiel Dutank, fobo Lynda, history Susi, Lekiamh, DagoDuck, Fastfox
3. history Dutank: klaarkomen zonder handen
4. history krioro
5. "Ik zou je wel een klap kunnen geven"of zoiets:
Het Fok!maffiaspel #63 Waar harde klappen vallen op 1e pagina history bij PS
Geschiedenis #3 Les mots et les choses (=Frans) : history Susi
6. als in supporters: fobo Lynda
7. veel topics over DVD's in history Lynda
tv-topics bij Dagoduck, krioro, majo
8. alweer die muziek: veel muziek bij krioro en majo
Maar staat wel bovenaan, duidelijk in zicht. Zo snel veranderen fobo´s ook weer nietquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:41 schreef krioro het volgende:
Maisnon in fobo zag ik trouwens ook ja, maar kan veranderen dus leek me geen hele sterke hint.
Bij heel populaire mensen wel! En jij bent maffia dus naar jou luister ik sowieso nietquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:44 schreef Susi het volgende:
[..]
Maar staat wel bovenaan, duidelijk in zicht. Zo snel veranderen fobo´s ook weer niet
hij heeft veel met muziek:quote:hobbies/interesses: Muziek, poolen, zo min mogelijk doen, rondhangen met vrienden etc
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:48 schreef krioro het volgende:
[..]
Bij heel populaire mensen wel! En jij bent maffia dus naar jou luister ik sowieso niet
ik houd het bij mijn vorige bevindingen ik stem op Sybquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:51 schreef tripack het volgende:
erg weinig om handen hadden kan ook slaan op syb-rund.
in zijn profiel staat:
[..]
hij heeft veel met muziek:
MUZ Metalheads unite! #CCIX: Metal and her embrace »
MUZ Turk (Hip-Hop)
MUZ Metalheads unite! #CCVIII: The Echo (Replacement)
etc.
en sommige mensen denken dat frans de Universele Taal is
jij ook, verdomd moeilijk om directe hints te vinden!quote:
Ja deze hints waren van hara, de volgende komen van mij.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:38 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
jij ook, verdomd moeilijk om directe hints te vinden!
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:59 schreef FastFox91 het volgende:
Lach je me uit?
## unvote Clesar 03
## Syb-rund
DuTank (2) Clesar03, dorpsoudste
Syb-rund. (3) Susi, tripack, FastFox91
Susi (1) krioro
De muziek hints slaan natuurlijk altijd op mijquote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:14 schreef Syb-rund. het volgende:
dat is goed hoor majo, de leukste hints vond ik bij jou
ja en, de mobs kunnen haar nog wel mee laten doen met de killsquote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:28 schreef krioro het volgende:
btw even ter info:
Puntenslijpsel, laatste bezoek: 7 dagen, 20 uur geleden.
Een mob is juist eerder geneigd om zich te verdedigen omdat ie niet omgelegd wil wordenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:28 schreef FastFox91 het volgende:
Ik geef wel toe dat je iedereen in twijfel neemt. Een mob zou dat niet doen. Maar Syb, jij verdenkt dus Ajf? ("ajf (3) Ladidadida, Lynda, Syb")
Dat was denk ik nog de BM-verkiezing. Hoop ik.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:28 schreef FastFox91 het volgende:
Ik geef wel toe dat je iedereen in twijfel neemt. Een mob zou dat niet doen. Maar Syb, jij verdenkt dus Ajf? ("ajf (3) Ladidadida, Lynda, Syb")
weet ik, vond het gewoon opvallendquote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:30 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ja en, de mobs kunnen haar nog wel mee laten doen met de kills
kloptquote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:32 schreef ajf het volgende:
[..]
Dat was denk ik nog de BM-verkiezing. Hoop ik.
ik heb bij iedereen gekeken, en alles genoteerdquote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Een mob is juist eerder geneigd om zich te verdedigen omdat ie niet omgelegd wil worden
die hints leiden naar zoveel mensen, je kan niet echt 1 iemand aanwijzen. Ik lees nog even je lijstje met hints door
Net nu ik mijn vertrouwen in je uitquote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:35 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik heb bij iedereen gekeken, en alles genoteerd
ik wil je wel bewijzen dat ik dorp ben, de dorpoudste gaat zo op je stemmen
Je beseft wel dat je door deze actie nu een stem voorstaat op dutank en zo dus gelynched gaat worden?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:46 schreef Syb-rund. het volgende:
danku
jepquote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je beseft wel dat je door deze actie nu een stem voorstaat op dutank en zo dus gelynched gaat worden?
Dit zegt mij dat jij mob bent ff jouw naam weghalen en mijnes er neer zettenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:23 schreef Syb-rund. het volgende:
zo
Trevland:
" WIE DENK JIJ WEL NIET DAT JE BENT!" -> Funny shit om tegen de callcenter miep te bleren.
Dutank:
erg weinig om handen hadden -> klaarkomen zonder handen
Weed te smoken: Wietplantage bij buren ondenkt politie doet niets
OLEEE OLEEE OLEEEEEEE -> tja hobbies/interesses:Voetbal.
Lynda:
OLEEE OLEEE OLEEEEEEE -> voetbalgek aldus fobo
TV – zooi
Clesar:
Oleeee oleeee oleeee: Favo forum: Voetbal
Puntenslijpsel:
Muziek -> AKQ SC # 527 foute muziek is ok 2 3 4 5 6 7
WIE DENK JIJ WEL NIET DAT JE BENT -> AKQ SC #546 Ook hier is niet iedereen welkom 2 3 4 5 6 7
Erg weinig om handen hebben -> ‘’ Let's waste time’’ als signature
Susi:
Frans geblaat -> Geschiedenis #3 Les mots et les choses, en Les Miserables in myat
Olee = juichen = Ik stond net juichend in de kamer te springen.
Tv -> hele lijst aan tv progamma’s
Lekiamh”:
Luide aanmoedigingen op tv; in de trant van dingen kopen; De nieuwe commercial van AH
Frans gelul: De Franse staat was medeverantwoordelijk voor de deport...
Dagoduck:
zij erg weinig om handen hadden -> Hoe vaak masturbeer jij? 2 3 4 5 6 »
Krioro:
Eten gerelateerd stukje; krioro is een echt cul-sletje=O (zie myat)
Weed Smoken : Hip Hop Central LXXIV: Stunts, Blunts & Hip Hop 2 3 4 5 »
Springt er wel uit aangezien dit stukje in het engels staat..
Muziek: Ook hier en daar wat topics
‘’Eén mafialid wist ondertussen toch al niet meer wie er nu aan het voetballen waren’’ -> Lost (USA) #95 'Who cares?' 2 3 4 5 »
Ajf:
Niks kunnen vinden
FastFox91: Trance is a drugs.. tja
''Lost (USA) #95 'Who cares?' 2 3 4 5 »'' Zie majo
Krioro:
Eten gerelateerd stukje; krioro is een echt cul-sletje=O (zie myat)
Weed Smoken : Hip Hop Central LXXIV: Stunts, Blunts & Hip Hop 2 3 4 5 »
Springt er wel uit aangezien dit stukje in het engels staat..
Muziek: Ook hier en daar wat topics
‘’Eén mafialid wist ondertussen toch al niet meer wie er nu aan het voetballen waren’’ -> Lost (USA) #95 'Who cares?' 2 3 4 5 »
Majo:
Lost [USA] #93 Je t'aime, Danielle. 2 3 4 5 6 7
AKQ SC #546 Ook hier is niet iedereen welkom 2 3 4 5 6 7 -> WIE DENK JIJ WEL NIET DAT JE BENT-stukje
AKQ SC #551 Kijken, kijken...maar niet kopen 2 3 4 5 6 7 -> En het eerste slachtoffer was alweer vergeten, totdat ze iemand voor het raam zagen staan.
Lost [USA] #93 Je t'aime, Danielle. 2 3 4 5 6 7 -> frans geneuzel
Majo heeft als favoriete sub-forum muziek…
Trevland (5) Susi, MaJo, FastFox91, krioro, Clesar03
Clesar03 (2) Etcetera, Tripack
ajf (3) Ladidadida, Lynda, Syb
lulletje rozenwater, ik ben de dorpoudstequote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dit zegt mij dat jij mob bent ff jouw naam weghalen en mijnes er neer zetten![]()
## VOTE Syb-rund
DuTank (3) Clesar03, dorpsoudste, majo
Syb-rund. (5) Susi, tripack, FastFox91, Trevland(2x)
Susi (1) krioro
Dat is de telling van de burgemeestersverkiezing sufferdquote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dit zegt mij dat jij mob bent ff jouw naam weghalen en mijnes er neer zetten![]()
## VOTE Syb-rund
DuTank (2) Clesar03, majo, Syb-rund.
Syb-rund. (5) Susi, tripack, FastFox91, Trevland(2x)
Susi (1) krioro
Majo (1) dorpsoudste
zeg dat dan eerder want hier heb ik niks aan.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:49 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
lulletje rozenwater, ik ben de dorpoudste
en dat is de bm-verkiezing![]()
Of speelt Trev domme Japie en is hij modquote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:49 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
lulletje rozenwater, ik ben de dorpoudste
en dat is de bm-verkiezing![]()
Ik heb al veranderdquote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Of speelt Trev domme Japie en is hij mod
verander je dorpsoudste stem snel! Anders word je alsnog gelynched
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:51 schreef Syb-rund. het volgende:
ik moet je eerlijk bekennen, ''onterecht gelynchd'' worden was nooit zo leuk![]()
beter dat dutank een mob is![]()
Hij is anders wel verdacht stil...quote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:53 schreef Syb-rund. het volgende:
al krijg ik het idee dat dutank onschuldig is
en dat maakt wat uit?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:57 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
hij is al een tijd niet op fok geweest ja
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:58 schreef -SG- het volgende:
Lijkt me duidelijk. Willen jullie een verhaaltje?
jaquote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:58 schreef -SG- het volgende:
Lijkt me duidelijk. Willen jullie een verhaaltje?
Dat kan wel verdacht zijn ja. Maar ja veel posten is ook verdachtquote:
Weer meer hint hunten^^quote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat kan wel verdacht zijn ja. Maar ja veel posten is ook verdacht
ben benieuwddan krijgen we ook weer hints toch?
quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:05 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Dagpostplaatje:
http://i110.photobucket.com/albums/n99/chuiu/TLday.png
Nachtpostplaatje
http://i110.photobucket.com/albums/n99/chuiu/TLnight.png
Ohquote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:04 schreef -SG- het volgende:
er komen heul geen hints in de dagpost..
wut?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:04 schreef Ladidadida het volgende:
Die is dood.
LKKR optijdquote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:11 schreef ajf het volgende:
## vote DuTank
DuTank (6) Clesar03, majo, Syb-rund., Trevland(2x), ajf
Syb-rund. (2) Susi, tripack
Susi (1) krioro
Majo (2) dorpsoudste, FastFox91
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |