![]()
Op een mooie bladie baldie baldie dalbiabjaldkb vrijdag waren de foktowners opvullingvoorhetverhaaltjewantzolijktdieveellangermetspatieswasienoglangergeweestmaarikbenteluiommijnduimnaardespatietoetstebrengendusdoeikhetmaarzo boos. Ze waren boos dat er 2 mensen dood waren gegaan! We willen iemand op de brandstapel zien! riepen ze! en dat riepen ze nog een keer! want zo werd hetverhaaltje wat langer. Dus ze riepen op de brandstapel! Iedereen is nou heel nieuwsgierig wat dutank was maar dat laat nog op zich wachten. Jullie kunnen gerust bingo spelen want dit gaat nog wel even duren. Ondertussen is iedereen boos op mij omdat het zo lang duurt en krijg ik dadelijk op mijn kop. Achja ik zit lekker achter mijn computer dus het kan me ook eigenlijk helemeaal niet schelen. Maar ze wilden dus iemand op de brandstapel. iedereen ging eerst hout zoeken en daarna vuur maken. Toen een dader zoeken. Het vuur was ondertussen weer uit gegaan dus het duurde weer een uur voordat het aan was. Nou, Dutank werd aangewezen. Hij niet blij, andere wel. Of toch niet? Ik zou het niet weten, dat horen we zo wel. Maar dutank werd uit zijn huis gehaald het duurde wel even want hij was
chuck norris. en op de brandstapel gegooid, hij werd levend verbrand. Wat een stank was dat zeg! Zouden mensen al doorhebben wie hij was? Ik denk het wel. Maar misschien ook niet en dan gaan ze dadelijk zeuren. oh wat erg, nu druk ik op invoeren.