They'll livequote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:07 schreef -SG- het volgende:
Sorry mensen. Helemaal vergeten denk ik. Dacht dat ik het vandaag moest doen
.
alsof men 's avonds al hints gaan zoekenquote:
We vergeven het je. Voor deze keerquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:07 schreef -SG- het volgende:
Sorry mensen. Helemaal vergeten denk ik. Dacht dat ik het vandaag moest doen
.
Ik ga tegenwoordig steeds als eerste dood, of ik ben maffiaquote:
Zet koffie. Altijd gesellugquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:52 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik ga tegenwoordig steeds als eerste dood, of ik ben maffia
Nu zit ik weer op m'n wolk te niksen
hmmm.... zoiets hebben we toch in de rol van dokter oid... die kan iemand redden (soort van) revive...quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:59 schreef Syb-rund. het volgende:
we zouden een soort revive rol moeten bedenken
Heb je niet een leuk speeltje meegenomen dan?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:52 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik ga tegenwoordig steeds als eerste dood, of ik ben maffia
Nu zit ik weer op m'n wolk te niksen
De heks bij Weerwolvenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:09 schreef tripack het volgende:
[..]
hmmm.... zoiets hebben we toch in de rol van dokter oid... die kan iemand redden (soort van) revive...
oe of iemand die standaard 2 levens heeft
die ronde heb ik niet meegedaan hellaasquote:
ik wist dat jij dat ging zeggen!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:37 schreef Susi het volgende:
Syb heeft als bovenste reactie in zijn fobo een reactie van Mais Non
niemand in het topic is maffiaquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:35 schreef krioro het volgende:
Clesar03 vertrouw ik ook voor geen meter btw, met al z'n hints naar mij terwijl ik geen maffia ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:37 schreef tripack het volgende:
[..]
niemand in het topic is maffiaJou vertrouw ik ook niet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
full stops and exclamation marks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |