Isn't ironicquote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:51 schreef tripack het volgende:
wel grappig ... de slachtoffers komen naar de maffia toe?
quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:06 schreef Etcetera het volgende:
Zul je zien dat ik vanavond het loodje leg
don't ya thinkquote:
I KNEW ITquote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:38 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
Op dat moment hoorde de bende luide aanmoedingen op TV. Dat klonk ze als muziek in de oren en ja hoor, ze waren net op tijd voor een goal van hun team. OLEEE OLEEE OLEEEEEEE. En het eerste slachtoffer was alweer vergeten, totdat ze iemand voor het raam zagen staan. Daar staat zij nu nog steeds, opgezet en wel. Je nieuwsgierigheid werd je fataal, Etcetera(busdriver)
ik denk dat dit de hints zijn...quote:De mafialeden zaten wat weed te smoken terwijl ze een voetbal wedstrijd(Lynda), aan het kijken waren daar zij erg weinig om handen hadden. Eén mafialid wist ondertussen toch al niet meer wie er nu aan het voetballen waren, dus hij besloot wat eten te gaan maken(= CUL)(syb-rund., krioro). "Mon dieu!" hoorden de mafialeden ineens vanuit de keuken, en geschrokken snelden zij naar hem toe. "Je pourrais vous gifler!" schreeuwde de baas uit toen hij zag dat die kluns wéér het eten aan had laten branden.
Ze waren allemaal erg kwaad, maar toen ging de bel ineens. "Mais non, wie komt de wedstrijd nu verstoren'" sprak de baas terwijl hij naar de deur liep. En daar zag de mafiabaas het eerste slachtoffer van vanavond. " WIE DENK JIJ WEL NIET DAT JE BENT!" kon Ladidadida(cupido) nog net horen voordat zij een strak gerichte kogel door haar kop kreeg.
Op dat moment hoorde de bende luide aanmoedingen op TV(krioro). Dat klonk ze als muziek (syb-rund., krioro) in de oren en ja hoor, ze waren net op tijd voor een goal van hun team. OLEEE OLEEE OLEEEEEEE. En het eerste slachtoffer was alweer vergeten, totdat ze iemand voor het raam zagen staan. Daar staat zij nu nog steeds, opgezet en wel. Je nieuwsgierigheid werd je fataal, Etcetera(busdriver)
Jij denkt hier antwoord op te krijgen? Je was op het verkeerde moment op de verkeerde plek.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:39 schreef Etcetera het volgende:
Ik wil wel eens weten waarom ik als een van de eersten ben omgelegdZo tactisch ben ik nooit hoor
Jij als burgemeester moet t domme volk leidenquote:
eensch isquote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jij als burgemeester moet t domme volk leiden
ben nu op school druk bezig zou vannmiddag eens ff dat domme volk lijden leidenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
hara, kun je de gekillde wegstrepen?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh jaquote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:57 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
hara, kun je de gekillde wegstrepen?
ik betrap mezelf er telkens op dat ik verkeerd klik
Naar hints aan jou hebben we toch niks meer^^quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:00 schreef Etcetera het volgende:
Mag ik als dooie m'n sig aan gaan passen?
1.history Dutank: Wietplantage bij buren ondenkt politie doet nietsquote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:38 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
De mafialeden zaten wat weed1 te smoken terwijl ze een voetbal2wedstrijd aan het kijken waren daar zij erg weinig om handen hadden3. Eén mafialid wist ondertussen toch al niet meer wie er nu aan het voetballen waren, dus hij besloot wat eten te gaan maken4. "Mon dieu!" hoorden de mafialeden ineens vanuit de keuken, en geschrokken snelden zij naar hem toe. "Je pourrais vous gifler!5" schreeuwde de baas uit toen hij zag dat die kluns wéér het eten aan had laten branden.
Ze waren allemaal erg kwaad, maar toen ging de bel ineens. "Mais non, wie komt de wedstrijd nu verstoren'" sprak de baas terwijl hij naar de deur liep. En daar zag de mafiabaas het eerste slachtoffer van vanavond. " WIE DENK JIJ WEL NIET DAT JE BENT!" kon Ladidadida(cupido) nog net horen voordat zij een strak gerichte kogel door haar kop kreeg.
Op dat moment hoorde de bende luide aanmoedingen6 op TV7. Dat klonk ze als muziek8 in de oren en ja hoor, ze waren net op tijd voor een goal van hun team. OLEEE OLEEE OLEEEEEEE. En het eerste slachtoffer was alweer vergeten, totdat ze iemand voor het raam zagen staan. Daar staat zij nu nog steeds, opgezet en wel. Je nieuwsgierigheid werd je fataal, Etcetera(busdriver)
They'll livequote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:07 schreef -SG- het volgende:
Sorry mensen. Helemaal vergeten denk ik. Dacht dat ik het vandaag moest doen
.
alsof men 's avonds al hints gaan zoekenquote:
We vergeven het je. Voor deze keerquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:07 schreef -SG- het volgende:
Sorry mensen. Helemaal vergeten denk ik. Dacht dat ik het vandaag moest doen
.
Ik ga tegenwoordig steeds als eerste dood, of ik ben maffiaquote:
Zet koffie. Altijd gesellugquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:52 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik ga tegenwoordig steeds als eerste dood, of ik ben maffia
Nu zit ik weer op m'n wolk te niksen
hmmm.... zoiets hebben we toch in de rol van dokter oid... die kan iemand redden (soort van) revive...quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:59 schreef Syb-rund. het volgende:
we zouden een soort revive rol moeten bedenken
Heb je niet een leuk speeltje meegenomen dan?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:52 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik ga tegenwoordig steeds als eerste dood, of ik ben maffia
Nu zit ik weer op m'n wolk te niksen
De heks bij Weerwolvenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:09 schreef tripack het volgende:
[..]
hmmm.... zoiets hebben we toch in de rol van dokter oid... die kan iemand redden (soort van) revive...
oe of iemand die standaard 2 levens heeft
die ronde heb ik niet meegedaan hellaasquote:
ik wist dat jij dat ging zeggen!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:37 schreef Susi het volgende:
Syb heeft als bovenste reactie in zijn fobo een reactie van Mais Non
niemand in het topic is maffiaquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:35 schreef krioro het volgende:
Clesar03 vertrouw ik ook voor geen meter btw, met al z'n hints naar mij terwijl ik geen maffia ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:37 schreef tripack het volgende:
[..]
niemand in het topic is maffiaJou vertrouw ik ook niet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
full stops and exclamation marks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |