Dank je schatjequote:Op woensdag 25 februari 2009 15:23 schreef Ladidadida het volgende:
Trevland (0)
Clesar03 (0)
ajf (1) Ladidadida
Ik stem natuurlijk op ajf.
Want: ajf
Ik vrees dat ik daar niet erg goed in bedquote:Op woensdag 25 februari 2009 19:44 schreef ajf het volgende:
[..]
Dank je schatjeWil jij even campagne voeren voor me?
Freudiaanse typoquote:Op woensdag 25 februari 2009 20:30 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik daar niet erg goed in bed
Ze denkt er teveel aanquote:
quote:
Vamosquote:
Voy aqui?quote:
hoiquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:49 schreef Syb-rund. het volgende:
mag krioro ook nog meedoen mijn haramajesteit?
eyquote:
vandaag 19.00quote:Op donderdag 26 februari 2009 08:23 schreef tripack het volgende:
goedemorgen
tot hoe laat kan er nog gestemd worden?
dat wordt dan nog spannendquote:
volgens mij verdenk je gewoon altijd iedereenquote:Op donderdag 26 februari 2009 02:30 schreef MaJo het volgende:
Laat ik maar meteen stemmen dan. Aangezien ik clesar altijd verdenk van maffia zijn en ik ajf niet ken ga ik maar voor trevland. Hoewel ik hem ook altijd verdenk maffia te zijn
Dankjequote:Op donderdag 26 februari 2009 02:30 schreef MaJo het volgende:
Laat ik maar meteen stemmen dan. Aangezien ik clesar altijd verdenk van maffia zijn en ik ajf niet ken ga ik maar voor trevland. Hoewel ik hem ook altijd verdenk maffia te zijn
Trevland (2) Susi, MaJo
Clesar03 (3) Etcetera, Tripack, S.
ajf (1) Ladidadida
Wanneer de volgende ronde begint gewoon je naam in het lijstje zettenquote:Op donderdag 26 februari 2009 10:46 schreef Document1 het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe ik hier aan mee doe?Ik heb de OP gelezen maar daar staat het niet in.
Lees jij je pm evenquote:Op donderdag 26 februari 2009 10:33 schreef Harajuku. het volgende:
Zijn we daar dan weer allemaal? *pinkt traantje weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |