quote:
quote:Op donderdag 26 februari 2009 12:47 schreef krioro het volgende:
Ik wacht nog even met stemmen, doe eens wat meer je best kandidaten
Expres niet stemt? Mag dat dan?quote:Op donderdag 26 februari 2009 12:49 schreef Harajuku. het volgende:
Ik zat er trouwens over te denken om ook hints naar de spion te doen, straks is het weer zon spion die gewoon expres niet stemt enzo. Dat zou vervelend zijn.
Wat dunkt jullie
Maar ik ben dan ook gewoon heel goedquote:Op donderdag 26 februari 2009 12:38 schreef Etcetera het volgende:
Sinds ik er een keer van overtuigd was dat Ladida géén maffia was en ze was het wél vertrouw ik niemand meer behalve mezelf
Zoquote:Op donderdag 26 februari 2009 13:01 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Maar ik ben dan ook gewoon heel goed
Nah, stemmen is niet verplicht maar t is wel de bedoeling dat je stemt. Veel doen t alleen gewoon niet.quote:
Oh zo, ja ik ging ervan uit dat iedereen wel stemt.quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nah, stemmen is niet verplicht maar t is wel de bedoeling dat je stemt. Veel doen t alleen gewoon niet.
Over 'de zwakke' zie ik verder niks staan, wat is dat dan?quote:Velddoctor - Je hebt de mogelijkheid elke avond één iemand te beschermen. Dit zal hem of haar, indien er slechts één maffialid hem/haar als kill heeft opgegeven, beschermen. Indien de maffia twee man stuurt, zullen jullie allebei sterven. Je wint als alle maffia dood is. Je weet niet of je de Velddoctor bent of de Zwakke
Ja klopt. Heb je gelijk in. Maar juist daarom zijn de kleinste argumenten bepalend op wie ik ga stemmen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 12:39 schreef Susi het volgende:
[..]
Niet om het een of ander, maar we zijn nét begonnen he
Weet je het zeker?quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:21 schreef Harajuku. het volgende:
Ja, zwakke dokter is gekke dokter. Denk ik. Misschien was er ooit een zwakke, nu niet iig.
't Is de OP van Syb en Susi, weet ik veelquote:
Ik plaag je maar hoorquote:Op donderdag 26 februari 2009 13:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
't Is de OP van Syb en Susi, weet ik veelZwakke dokter doet nu iig niet mee, dat weet ik wel
Daarom stem ik nu ook op jouquote:Op donderdag 26 februari 2009 10:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dankje![]()
En je verdenkt me vooral als ik de velddokter ben en je een nacht red.
misschien is ie wel de spionquote:Op donderdag 26 februari 2009 15:50 schreef Syb-rund. het volgende:
die dagoduck zat eerst kats te adhden en nu is ie er gewoon niet, tazz
lijkt me best logisch.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |