Dat maakt het niet per se een fuel problem.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:25 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat roep ik al de hele dag. Zo'n 737 kan nog makkelijk met 1 motor doorvliegen. Alle ooggetuigen melden dat het toestel als een baksteen uit de lucht viel, dus heeft het geen vermogen meer gehad.
pffffffff zoals ik al zei kan danny/breuls/iteejer dat heel gemakkelijk oplossen. Dus boor je contacten aan.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:27 schreef Frutsel het volgende:
De OP is later pas ingevuld.
De allereerste post van Spec was een reactie op een post uit het vorige topic... een grap die iemand maakte oid. Daarna is de OP toegevoegd, omdat het topic al liep hebben we besloten het niet meer te sluiten.
Idd komt het nu raar over, maar spec kan daar niet veel aan doen, moet er alleen mee oppassen voor een volgende keer![]()
Genoeg nu daarover? Dank u![]()
Wat wil je doen, een stille toch organiseren voor 10 verkeersslachtoffers, een dag van nationale rouw? Ik kan er echt niet mee zitten, en jij ook niet als het niet zo breed wordt uitgemeten maar het een stukje van 3 regels in de krant is.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:10 schreef Unit_731 het volgende:
En zelfs dan is het voor sommige klapjosti's blijkbaar nog teveel gevraagd om respect en empathie te tonen.
Die grap is nu nog maar 6 keer voorbij gekomen.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:30 schreef Creepy_Bastard het volgende:
Benno Baksteen geeft zijn visie over hoe het mogelijk is dat een vliegtuig als een baksteen uit de lucht valt.
Deze stats laten wat anders zien: KLM http://is.gd/kOEi versus Turkish http://is.gd/kOEDquote:Op woensdag 25 februari 2009 16:29 schreef buachaille het volgende:
Volgens NRC is deze turkse vliegmaatschappij in de top van de crashlijst
Wat jij wilt, mij is net verteld dat dat NIET KAN... Stop dus met dat gedoe en kom terug op het topic zelf en anders zoek je een ander topic opquote:Op woensdag 25 februari 2009 16:29 schreef rfk het volgende:
[..]
pffffffff zoals ik al zei kan danny/breuls/iteejer dat heel gemakkelijk oplossen. Dus boor je contacten aan.
En dat is mijn schuld? Ik zit niet constant in dit topic te lezen vriend.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:30 schreef raptorix het volgende:
[..]
Die grap is nu nog maar 6 keer voorbij gekomen.
Heb je die ook in wallpaper formaat?quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:31 schreef raptorix het volgende:
En we hebben de komend world press photo ook denk ik:
[ afbeelding ]
Dat kan dus wel, in het datbase worden die dingen gewoon opgeslagen in een aparte tabel en kunnen dus makkelijk gewijzigd worden.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:30 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Wat jij wilt, mij is net verteld dat dat NIET KAN... Stop dus met dat gedoe en kom terug op het topic zelf en anders zoek je een ander topic op
Joh ook om 3 uur snachts is het traag hoorquote:Op woensdag 25 februari 2009 16:32 schreef Ambrosius het volgende:
FOK! gaat het langzaam begeven.
aangepast.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:24 schreef rfk het volgende:
danny of iteejer/breuls kan dat gewoon.
Houd gewoon je bek en lees mee.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:32 schreef rfk het volgende:
[..]
Dat kan dus wel, in het datbase worden die dingen gewoon opgeslagen in een aparte tabel en kunnen dus makkelijk gewijzigd worden.
Kwestie van danny of iteejer schoppen.
Haha no way.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:31 schreef raptorix het volgende:
En we hebben de komend world press photo ook denk ik:
[ afbeelding ]
Ik kreeg net de eerste databasemelding van vandaag, vandaar mijn opmerkingquote:Op woensdag 25 februari 2009 16:32 schreef raptorix het volgende:
[..]
Joh ook om 3 uur snachts is het traag hoor
3 Piloten???quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://twitter.com/jaapdenouden
[..]
1 van hun is sysofreen.quote:
Is het ook.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:33 schreef justmattie het volgende:
Lijkt wel erg ver van schiphol af als je dat op google maps bekijkt
quote:
De beheersing van de engelse taal van Maaike. Alsof zo'n Amerikaan snapt als ze zegt "I work voor de pers".quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:30 schreef Mestras het volgende:
http://edition.cnn.com/20(...)tml?iref=mpstoryview
A news photographer at the scene said she saw an unknown number of bodies lying under a white blanket, Maaike Voersma, a journalist with Dutch newspaper De Bers, told CNN.
Wat klopt hier niet?
Polderbaan hé. Weleens een half uur getaxied?quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:33 schreef justmattie het volgende:
Lijkt wel erg ver van schiphol af als je dat op google maps bekijkt
Je hebt in de 737 een zeer zeer bescheiden jump seat.quote:
Goed mogelijk, als je die stoeltjes zietquote:Op woensdag 25 februari 2009 16:35 schreef denthemen het volgende:
[ afbeelding ]
Vooraan op de foto zie je een vrouw liggen, die zou toch niet door de klap daarheen zijn geworpen?
Ik neem aan dat die al naar buiten is gekropen en daar in shock zit.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:35 schreef denthemen het volgende:
[ afbeelding ]
Vooraan op de foto zie je een vrouw liggen, die zou toch niet door de klap daarheen zijn geworpen?
Scyzofreen.quote:
Zou Wilders ook nog komen?quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:35 schreef dotKoen het volgende:
Nou nou, Van Vollenhove is ook al naar Schiphol afgereisd ...
Wel interessant dat de NOS zich niet onder de pers schaart "De pers is, net zoals wij, benieuwd naar de oorzaak van de crash".
Dit.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:36 schreef Bolter het volgende:
[..]
Ik neem aan dat die al naar buiten is gekropen en daar in shock zit.
Boeiendquote:Op woensdag 25 februari 2009 16:39 schreef Mestras het volgende:
hoe zou het gaan met de meiden van hallal?
Tijdens het landen?quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:40 schreef Creepy_Bastard het volgende:
Er schijnt ook iemand net op de wc gezeten te hebben toen het gebeurde.
Dat mag toch helemaal niet tijdens een landing?quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:40 schreef Creepy_Bastard het volgende:
Er schijnt ook iemand net op de wc gezeten te hebben toen het gebeurde.
Als Creepy Bastard gewoon de juiste term 'meervoudige persoonljkheidssstoornis' had gebruikt, wat iets anders is dan schizofrenie was het misschien makkelijker geweest.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:37 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Pak een woordenboek, dan maak je je minder belachelijk.
Heb ik ergens gezegt dat ik het over passagiers had?quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:41 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Dat mag toch helemaal niet tijdens een landing?
Alle grote netwerken hebben correspondenten overal ter wereld.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:41 schreef F04 het volgende:
Ik zie allerlei microfoons van Arabische, Duitse zenders, maar hoe kwam zij hier zo snel in AMS?
Correspondenten, net zoals wij die ook overal ter wereld hebben.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:41 schreef F04 het volgende:
Ik zie allerlei microfoons van Arabische, Duitse zenders, maar hoe kwam zij hier zo snel in AMS?
Het is 6 uur geleden gebeurd, en net als de NOS zullen ze ook in verschillende landen mensen hebben.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:41 schreef F04 het volgende:
Ik zie allerlei microfoons van Arabische, Duitse zenders, maar hoe kwam zij hier zo snel in AMS?
Met Turkish Airlines natuurlijk.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:41 schreef F04 het volgende:
Ik zie allerlei microfoons van Arabische, Duitse zenders, maar hoe kwam zij hier zo snel in AMS?
Niet echt heel erg aannemelijk volgens TAFs en Metarsquote:Op woensdag 25 februari 2009 16:43 schreef ReReRaRa het volgende:
Kan de oorzaak ook windshear of microbust geweest zijn?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Windshear
http://en.wikipedia.org/wiki/Microburst
Stagiares ook altijd.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:43 schreef ReReRaRa het volgende:
Kan de oorzaak ook windshear of microbust geweest zijn?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Windshear
http://en.wikipedia.org/wiki/Microburst
en volgens Turkse media zaten 3 piloten in de cockpit waarvan een leerling-piloot.
goeie postquote:Op woensdag 25 februari 2009 16:43 schreef sjak het volgende:
Deze al gepost hier? Die verbazing...
http://www.webregio.tv/11764648
Ook gewoon droog staan filmen he, ipv erheen rennen en hulp bieden.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:43 schreef sjak het volgende:
Deze al gepost hier? Die verbazing...
http://www.webregio.tv/11764648
Gezien de weerscondities lijkt mij dit heel onwaarschijnlijk. Plus zoals je ws. in die aircrash investigation hebt kunnen zien zijn de weersradars een stuk beter geworden...quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:43 schreef ReReRaRa het volgende:
Kan de oorzaak ook windshear of microbust geweest zijn?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Windshear
http://en.wikipedia.org/wiki/Microburst
en volgens Turkse media zaten 3 piloten in de cockpit waarvan een leerling-piloot.
Volgens Baksteen was dat niet uit te sluiten.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:43 schreef ReReRaRa het volgende:
Kan de oorzaak ook windshear of microbust geweest zijn?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Windshear
http://en.wikipedia.org/wiki/Microburst
en volgens Turkse media zaten 3 piloten in de cockpit waarvan een leerling-piloot.
Dacht ik ook te horen ja. Hij zei iig niet 134.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:44 schreef GoeRoe86 het volgende:
Zij die kerel nou in het engels dat er 280 mensen aan board zijn?
Lijkt me niet, er stond amper wind vandaag.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:43 schreef ReReRaRa het volgende:
Kan de oorzaak ook windshear of microbust geweest zijn?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Windshear
http://en.wikipedia.org/wiki/Microburst
Ja dat hoorde ik ookquote:Op woensdag 25 februari 2009 16:45 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dacht ik ook te horen ja. Hij zei iig niet 134.
Hmm dat zou apart zijnquote:Op woensdag 25 februari 2009 16:45 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dacht ik ook te horen ja. Hij zei iig niet 134.
Dat verstond ik ook jaquote:Op woensdag 25 februari 2009 16:44 schreef GoeRoe86 het volgende:
Zij die kerel nou in het engels dat er 280 mensen aan board zijn?
Ze is gewoon snelquote:Op woensdag 25 februari 2009 16:47 schreef jorienvdherik het volgende:
waarom mag de nos altijd als 1e
Dat kun je toch zelf wel bedenken?quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:47 schreef jorienvdherik het volgende:
waarom mag de nos altijd als 1e
Gaat idd nergens over. Dat ze daar nog geen oplossing voor bedacht hebben. Laatst toen we naar Curacao gingen hebben we 25 minuten getaxied.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:35 schreef Bolter het volgende:
[..]
Polderbaan hé. Weleens een half uur getaxied?
Het wasbest een eind lopen vanaf de snelweg. Ik vind het wel nuttig dat ze 112 bellen.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:45 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ook gewoon droog staan filmen he, ipv erheen rennen en hulp bieden.
Precies en gewoon lekker vlug een aantal vragen klaarhebben zodat je een rijtje vragen kunt stellen.quote:
Vlieg een keer naar Engelandquote:Op woensdag 25 februari 2009 16:48 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Gaat idd nergens over. Dat ze daar nog geen oplossing voor bedacht hebben. Laatst toen we naar Curacao gingen hebben we 25 minuten getaxied.
Daar ben je journalist voorquote:Op woensdag 25 februari 2009 16:48 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ze heeft een grote bek dus
Als je nou echt moet dan? In je broek schijten?quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:41 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Dat mag toch helemaal niet tijdens een landing?
Er is een soort hiearchy onder journalisten, en een soort ongeschreven regel dat op volgorde van belangrijkheid vragen gestelt mogen worden, moet je maar eens op letten bij sport interviews dat studio sport altijd als eerste vragen stelt bij een persconferentie.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:47 schreef jorienvdherik het volgende:
waarom mag de nos altijd als 1e
De balk onderin beeld geeft aan dat de bemanning onder de doden valt.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:48 schreef IkWilbert het volgende:
men kan nog niet bevestigen of de piloten om het leven zijn gekomen.
Ook nog geen info over de zwarte doos bekend
quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Zitten er nog passagiers in het vliegtuig?
JA TRUT ZE WACHTEN TOT ZE BIJ DE GATE ZIJN.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:48 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Gaat idd nergens over. Dat ze daar nog geen oplossing voor bedacht hebben. Laatst toen we naar Curacao gingen hebben we 25 minuten getaxied.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:50 schreef MoonCore het volgende:
Wat een verschrikkelijk Engels van Nederlanders overal op TV.
Inderdaad, nee trut ze zoeken zich nog rot.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:48 schreef Bolter het volgende:
Of de zwarte doos al gevonden iswat een domme kutvraag.
Vergeet ook niet dat de hele wereldmedia tegenover je zit en je weet dat de beelden de hele wereld overgaan, dat maakt het niet makkelijker.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:50 schreef TheVulture het volgende:
Dat Engels van die mevrouw is echt allerbelabberst
Blijven filmen en telefoneren....quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:43 schreef sjak het volgende:
Deze al gepost hier? Die verbazing...
http://www.webregio.tv/11764648
Plus die negen overledenen kom je dus maximaal op 15 overledenen. Iedere dode is er 1 teveel maar toch, op zich relatief weinig voor een vliegtuigcrash, lijkt mij.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:46 schreef Specularium het volgende:
Van 6 is niet zeker of ze het redden.
juistquote:Op woensdag 25 februari 2009 16:50 schreef TheVulture het volgende:
Dat Engels van die mevrouw is echt allerbelabberst
iddquote:Op woensdag 25 februari 2009 16:51 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Vergeet ook niet dat de hele wereldmedia tegenover je zit en je weet dat de beelden de hele wereld overgaan, dat maakt het niet makkelijker.
lachwekkend meer.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:52 schreef maartena het volgende:
Toch wel schattig, dat Engels van sommige Nederlanders.....
Nee de vraag was of alle 3 piloten omgekomen ware, er zit natuurlijk ook nog andere crew in.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:52 schreef denthemen het volgende:
Alle 3 bemanningsleden omgekomen, terwijl ze zojuist vertellen dat ze nog niet willen zeggen wie de slachtoffers zijn
Drie bemanningsleden zitten nog in het vliegtuig blijkbaar.....quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Zitten er nog passagiers in het vliegtuig?
JA TRUT ZE WACHTEN TOT ZE BIJ DE GATE ZIJN.
Kun je ophouden met die opmerkingen over het Engels van iedereen te blijven quoten? Dank.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |