Dat maakt het niet per se een fuel problem.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:25 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat roep ik al de hele dag. Zo'n 737 kan nog makkelijk met 1 motor doorvliegen. Alle ooggetuigen melden dat het toestel als een baksteen uit de lucht viel, dus heeft het geen vermogen meer gehad.
pffffffff zoals ik al zei kan danny/breuls/iteejer dat heel gemakkelijk oplossen. Dus boor je contacten aan.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:27 schreef Frutsel het volgende:
De OP is later pas ingevuld.
De allereerste post van Spec was een reactie op een post uit het vorige topic... een grap die iemand maakte oid. Daarna is de OP toegevoegd, omdat het topic al liep hebben we besloten het niet meer te sluiten.
Idd komt het nu raar over, maar spec kan daar niet veel aan doen, moet er alleen mee oppassen voor een volgende keer![]()
Genoeg nu daarover? Dank u![]()
Wat wil je doen, een stille toch organiseren voor 10 verkeersslachtoffers, een dag van nationale rouw? Ik kan er echt niet mee zitten, en jij ook niet als het niet zo breed wordt uitgemeten maar het een stukje van 3 regels in de krant is.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:10 schreef Unit_731 het volgende:
En zelfs dan is het voor sommige klapjosti's blijkbaar nog teveel gevraagd om respect en empathie te tonen.
Die grap is nu nog maar 6 keer voorbij gekomen.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:30 schreef Creepy_Bastard het volgende:
Benno Baksteen geeft zijn visie over hoe het mogelijk is dat een vliegtuig als een baksteen uit de lucht valt.
Deze stats laten wat anders zien: KLM http://is.gd/kOEi versus Turkish http://is.gd/kOEDquote:Op woensdag 25 februari 2009 16:29 schreef buachaille het volgende:
Volgens NRC is deze turkse vliegmaatschappij in de top van de crashlijst
Wat jij wilt, mij is net verteld dat dat NIET KAN... Stop dus met dat gedoe en kom terug op het topic zelf en anders zoek je een ander topic opquote:Op woensdag 25 februari 2009 16:29 schreef rfk het volgende:
[..]
pffffffff zoals ik al zei kan danny/breuls/iteejer dat heel gemakkelijk oplossen. Dus boor je contacten aan.
En dat is mijn schuld? Ik zit niet constant in dit topic te lezen vriend.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:30 schreef raptorix het volgende:
[..]
Die grap is nu nog maar 6 keer voorbij gekomen.
Heb je die ook in wallpaper formaat?quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:31 schreef raptorix het volgende:
En we hebben de komend world press photo ook denk ik:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |