Boeiendquote:Op woensdag 25 februari 2009 16:39 schreef Mestras het volgende:
hoe zou het gaan met de meiden van hallal?
Tijdens het landen?quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:40 schreef Creepy_Bastard het volgende:
Er schijnt ook iemand net op de wc gezeten te hebben toen het gebeurde.
Dat mag toch helemaal niet tijdens een landing?quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:40 schreef Creepy_Bastard het volgende:
Er schijnt ook iemand net op de wc gezeten te hebben toen het gebeurde.
Als Creepy Bastard gewoon de juiste term 'meervoudige persoonljkheidssstoornis' had gebruikt, wat iets anders is dan schizofrenie was het misschien makkelijker geweest.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:37 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Pak een woordenboek, dan maak je je minder belachelijk.
Heb ik ergens gezegt dat ik het over passagiers had?quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:41 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Dat mag toch helemaal niet tijdens een landing?
Alle grote netwerken hebben correspondenten overal ter wereld.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:41 schreef F04 het volgende:
Ik zie allerlei microfoons van Arabische, Duitse zenders, maar hoe kwam zij hier zo snel in AMS?
Correspondenten, net zoals wij die ook overal ter wereld hebben.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:41 schreef F04 het volgende:
Ik zie allerlei microfoons van Arabische, Duitse zenders, maar hoe kwam zij hier zo snel in AMS?
Het is 6 uur geleden gebeurd, en net als de NOS zullen ze ook in verschillende landen mensen hebben.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:41 schreef F04 het volgende:
Ik zie allerlei microfoons van Arabische, Duitse zenders, maar hoe kwam zij hier zo snel in AMS?
Met Turkish Airlines natuurlijk.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:41 schreef F04 het volgende:
Ik zie allerlei microfoons van Arabische, Duitse zenders, maar hoe kwam zij hier zo snel in AMS?
Niet echt heel erg aannemelijk volgens TAFs en Metarsquote:Op woensdag 25 februari 2009 16:43 schreef ReReRaRa het volgende:
Kan de oorzaak ook windshear of microbust geweest zijn?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Windshear
http://en.wikipedia.org/wiki/Microburst
Stagiares ook altijd.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:43 schreef ReReRaRa het volgende:
Kan de oorzaak ook windshear of microbust geweest zijn?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Windshear
http://en.wikipedia.org/wiki/Microburst
en volgens Turkse media zaten 3 piloten in de cockpit waarvan een leerling-piloot.
goeie postquote:Op woensdag 25 februari 2009 16:43 schreef sjak het volgende:
Deze al gepost hier? Die verbazing...
http://www.webregio.tv/11764648
Ook gewoon droog staan filmen he, ipv erheen rennen en hulp bieden.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:43 schreef sjak het volgende:
Deze al gepost hier? Die verbazing...
http://www.webregio.tv/11764648
Gezien de weerscondities lijkt mij dit heel onwaarschijnlijk. Plus zoals je ws. in die aircrash investigation hebt kunnen zien zijn de weersradars een stuk beter geworden...quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:43 schreef ReReRaRa het volgende:
Kan de oorzaak ook windshear of microbust geweest zijn?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Windshear
http://en.wikipedia.org/wiki/Microburst
en volgens Turkse media zaten 3 piloten in de cockpit waarvan een leerling-piloot.
Volgens Baksteen was dat niet uit te sluiten.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:43 schreef ReReRaRa het volgende:
Kan de oorzaak ook windshear of microbust geweest zijn?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Windshear
http://en.wikipedia.org/wiki/Microburst
en volgens Turkse media zaten 3 piloten in de cockpit waarvan een leerling-piloot.
Dacht ik ook te horen ja. Hij zei iig niet 134.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:44 schreef GoeRoe86 het volgende:
Zij die kerel nou in het engels dat er 280 mensen aan board zijn?
Lijkt me niet, er stond amper wind vandaag.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:43 schreef ReReRaRa het volgende:
Kan de oorzaak ook windshear of microbust geweest zijn?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Windshear
http://en.wikipedia.org/wiki/Microburst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |