Ik neem aan dat die al naar buiten is gekropen en daar in shock zit.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:35 schreef denthemen het volgende:
[ afbeelding ]
Vooraan op de foto zie je een vrouw liggen, die zou toch niet door de klap daarheen zijn geworpen?
Scyzofreen.quote:
Zou Wilders ook nog komen?quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:35 schreef dotKoen het volgende:
Nou nou, Van Vollenhove is ook al naar Schiphol afgereisd ...
Wel interessant dat de NOS zich niet onder de pers schaart "De pers is, net zoals wij, benieuwd naar de oorzaak van de crash".
Dit.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:36 schreef Bolter het volgende:
[..]
Ik neem aan dat die al naar buiten is gekropen en daar in shock zit.
Boeiendquote:Op woensdag 25 februari 2009 16:39 schreef Mestras het volgende:
hoe zou het gaan met de meiden van hallal?
Tijdens het landen?quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:40 schreef Creepy_Bastard het volgende:
Er schijnt ook iemand net op de wc gezeten te hebben toen het gebeurde.
Dat mag toch helemaal niet tijdens een landing?quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:40 schreef Creepy_Bastard het volgende:
Er schijnt ook iemand net op de wc gezeten te hebben toen het gebeurde.
Als Creepy Bastard gewoon de juiste term 'meervoudige persoonljkheidssstoornis' had gebruikt, wat iets anders is dan schizofrenie was het misschien makkelijker geweest.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:37 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Pak een woordenboek, dan maak je je minder belachelijk.
Heb ik ergens gezegt dat ik het over passagiers had?quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:41 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Dat mag toch helemaal niet tijdens een landing?
Alle grote netwerken hebben correspondenten overal ter wereld.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:41 schreef F04 het volgende:
Ik zie allerlei microfoons van Arabische, Duitse zenders, maar hoe kwam zij hier zo snel in AMS?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |