Dat kan dus wel, in het datbase worden die dingen gewoon opgeslagen in een aparte tabel en kunnen dus makkelijk gewijzigd worden.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:30 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Wat jij wilt, mij is net verteld dat dat NIET KAN... Stop dus met dat gedoe en kom terug op het topic zelf en anders zoek je een ander topic op
Joh ook om 3 uur snachts is het traag hoorquote:Op woensdag 25 februari 2009 16:32 schreef Ambrosius het volgende:
FOK! gaat het langzaam begeven.
aangepast.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:24 schreef rfk het volgende:
danny of iteejer/breuls kan dat gewoon.
Houd gewoon je bek en lees mee.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:32 schreef rfk het volgende:
[..]
Dat kan dus wel, in het datbase worden die dingen gewoon opgeslagen in een aparte tabel en kunnen dus makkelijk gewijzigd worden.
Kwestie van danny of iteejer schoppen.
Haha no way.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:31 schreef raptorix het volgende:
En we hebben de komend world press photo ook denk ik:
[ afbeelding ]
Ik kreeg net de eerste databasemelding van vandaag, vandaar mijn opmerkingquote:Op woensdag 25 februari 2009 16:32 schreef raptorix het volgende:
[..]
Joh ook om 3 uur snachts is het traag hoor
3 Piloten???quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://twitter.com/jaapdenouden
[..]
1 van hun is sysofreen.quote:
Is het ook.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:33 schreef justmattie het volgende:
Lijkt wel erg ver van schiphol af als je dat op google maps bekijkt
quote:
De beheersing van de engelse taal van Maaike. Alsof zo'n Amerikaan snapt als ze zegt "I work voor de pers".quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:30 schreef Mestras het volgende:
http://edition.cnn.com/20(...)tml?iref=mpstoryview
A news photographer at the scene said she saw an unknown number of bodies lying under a white blanket, Maaike Voersma, a journalist with Dutch newspaper De Bers, told CNN.
Wat klopt hier niet?
Polderbaan hé. Weleens een half uur getaxied?quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:33 schreef justmattie het volgende:
Lijkt wel erg ver van schiphol af als je dat op google maps bekijkt
Je hebt in de 737 een zeer zeer bescheiden jump seat.quote:
Goed mogelijk, als je die stoeltjes zietquote:Op woensdag 25 februari 2009 16:35 schreef denthemen het volgende:
[ afbeelding ]
Vooraan op de foto zie je een vrouw liggen, die zou toch niet door de klap daarheen zijn geworpen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |