abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66915925
Schaamteloze tvp omdat ik nog niks meegemaakt heb
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  Redactie Frontpage dinsdag 10 maart 2009 @ 22:40:47 #42
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_66916598
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 20:09 schreef siface het volgende:

[..]

Jouw huis klinkt ook leuk. Als ik nog op m'n oude adres had gewoond hadden we eens kunnen ruilen . lampje aanlaten 's nachts voor je dochter doet wonderen... En ineens ijskoud: ha klinkt bekend

Ik heb nog wel ergens een foto, maar daar staat niets boeiends op ofzo. Was idd een tijdelijke huurwoning. Ze zijn nu volledig gerenoveerd en erg duur. Ik denk niet dat de mensen die daar wonen zin hebben in een 'gestoord wijf dat in geesten gelooft' aan de deur .
Een lampje doet zeker wonderen. Enkele maanden geleden lag mijn vrouw na haar bevalling een week in het ziekenhuis. Dochterlief kon mooi bij Opa en Oma slapen, maar ik moest helemaal alleen in het spookhuis slapen. Ik scheet zeven kleuren, en had 's nachts mijn dochters felste nachtlampje in, anders durfde ik niet te slapen. Desondanks sliep ik met mijn hoofd onder de dekens...
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_66916895
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 22:40 schreef Djeez het volgende:

[..]

Een lampje doet zeker wonderen. Enkele maanden geleden lag mijn vrouw na haar bevalling een week in het ziekenhuis. Dochterlief kon mooi bij Opa en Oma slapen, maar ik moest helemaal alleen in het spookhuis slapen. Ik scheet zeven kleuren, en had 's nachts mijn dochters felste nachtlampje in, anders durfde ik niet te slapen. Desondanks sliep ik met mijn hoofd onder de dekens...
Waarom niet interesse tonen in die wezens en proberen in contact te komen met ze? Misschien zijn ze wel wanhopig en bedoelen ze het helemaal niet verkeerd Kun je ze nog helpen ook met ontsnappen uit deze wereld waarna ze vredig kunnen gaan waar ze thuis behoren Kan zijn dat ze dus echt om hulp roepen en niet goed weten hoe ze om die hulp moeten vragen.

Maar dat kan dan weer overtrokken fantasie zijn Denk dan wel dat wanneer geesten hier aanwezig zijn in huizen of bossen dat ze onterecht achterblijven en elders thuis horen. Dus zo vreemd is die gedachte niet om ze proberen te helpen, anders ghostbusters inschakelen
Genieten is toegestaan!!!
  dinsdag 10 maart 2009 @ 22:58:13 #44
213932 siface
zorgenkind des levens
pi_66917656
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 22:46 schreef Topspin het volgende:

[..]

Waarom niet interesse tonen in die wezens en proberen in contact te komen met ze? Misschien zijn ze wel wanhopig en bedoelen ze het helemaal niet verkeerd Kun je ze nog helpen ook met ontsnappen uit deze wereld waarna ze vredig kunnen gaan waar ze thuis behoren Kan zijn dat ze dus echt om hulp roepen en niet goed weten hoe ze om die hulp moeten vragen.

Maar dat kan dan weer overtrokken fantasie zijn Denk dan wel dat wanneer geesten hier aanwezig zijn in huizen of bossen dat ze onterecht achterblijven en elders thuis horen. Dus zo vreemd is die gedachte niet om ze proberen te helpen, anders ghostbusters inschakelen
Ik ben daar altijd wat voorzichtig mee. Heb een aantal keer meegemaakt met mensen die daar heel intensief mee bezig waren dat het fout ging. Iemand die geloofde dat hij een soort bevriende geest bij hem had. Je zag die jongen met de dag bleker en zwakker worden. Tsja, ik denk dat het net als met mensen is: het is altijd goed om te helpen, maar je moet altijd op je hoede blijven.
I'm a soprano. I have resonance where my brains ought to be.
64= Monoton + Minimal
  woensdag 11 maart 2009 @ 09:07:38 #45
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_66924800
Schreef ik van de week over apparaten die hier spontaan aangaan, vanmorgen kan ik er een nieuwe aan toevoegen. Ik was nog in de slaapkamer, mijn vriend in de badkamer, en we hoorden beide iets aangaan. Mijn vriend op onderzoek in de studeerkamer, daar kwam het geluid vandaan. Bleek dat het de Furby was, die daar al twee jaar in de kast ligt te verstoffen . Ik vind het opeens maar een eng ding, spontaan geluid gaan maken en zijn oogjes open doen, na 2 jaar daar maar gelegen te hebben .
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
  woensdag 11 maart 2009 @ 09:21:47 #46
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_66925181
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 09:07 schreef MaLo het volgende:
Schreef ik van de week over apparaten die hier spontaan aangaan, vanmorgen kan ik er een nieuwe aan toevoegen. Ik was nog in de slaapkamer, mijn vriend in de badkamer, en we hoorden beide iets aangaan. Mijn vriend op onderzoek in de studeerkamer, daar kwam het geluid vandaan. Bleek dat het de Furby was, die daar al twee jaar in de kast ligt te verstoffen . Ik vind het opeens maar een eng ding, spontaan geluid gaan maken en zijn oogjes open doen, na 2 jaar daar maar gelegen te hebben .
Ik heb sowieso al angst voor knuffels en poppen, dat ze 's nachts tot leven komen enzo zo'n furby moet ik dus helemaal niet
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_66925291
Toen ik een jongen was van een jaar of 10 sliep ik op een hoogslaper. Ik werd wakker in het holst van de nacht en mijn vader liep door mijn kamer. Het licht aanmaken ging toen ter tijd met een lange stok omdat ik niet bij het lichtknopje kon komen. Mijn vader liep naar de ruit en keek er naar. Ik pakte die stok en nadat ik een x aantal keer naar hem riep (zonder response) probeerde ik hem aan te raken met de stok. Die stok natuurlijk dwars er door heen dus toen besloot ik dat het tijd was om het licht aan te maken. FLOEP. Licht aan en niemand op mijn kamer
  woensdag 11 maart 2009 @ 10:36:47 #48
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_66927325
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 09:21 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ik heb sowieso al angst voor knuffels en poppen, dat ze 's nachts tot leven komen enzo zo'n furby moet ik dus helemaal niet
hehe dan is die moordende poppenfilm wat voor jou!
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_66928895
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 10:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

hehe dan is die moordende poppenfilm wat voor jou!

Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_66929043
Die film was absoluut niet eng overigens. Vooral die laatste delen niet. Nadruk op humor.. overduidelijk
  woensdag 11 maart 2009 @ 11:37:38 #51
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_66929117
Wij zaten ook al aan Chuckie te denken .
Stomme enge Furby .
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
  Moderator woensdag 11 maart 2009 @ 11:42:20 #52
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_66929278
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 11:30 schreef renwan het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Whehehe....Don't fuck with the Chuck!!

"Hi I'm Chucky...wanna play?"

Hele toffe film.
Breitling - Instruments for Professionals
  donderdag 12 maart 2009 @ 06:40:13 #53
194833 Hanoying
vereert Zeus, zoals het hoort.
pi_66958449
Meeste reacties op Siface's post zijn toch in de trant van "Sjesus, het spookt echt" en maken je alleen maar banger. Skeptische analyse van je eerste post:
quote:
Op maandag 9 maart 2009 14:25 schreef siface het volgende:
Ik heb nog een leuke. Vraag me nog steeds af of dit echt gebeurd is, of dat zowel ik als mijn man tijdelijk niet goed bij ons hoofd waren. Hier gaat ie.

Een aantal jaar geleden heb ik in een oud huis in Den Haag gewoond. De straat (vlakbij Hollands spoor) heet 'Het zieken'. We hebben ons nooit echt afgevraagd waar die naam vandaan kwam. Ik vond het een heel gezellig huis. Sfeer was goed, midden in het centrum, oude houten vloeren, antieke schuifdeuren, je kent het wel. Ik woonde op de eerste etage.
So far so good, oud huis in Den Haag.
quote:
Al snel bleek dit huis toch wel wat vreemde trekjes te hebben. Er zaten ontzettend veel insecten, grote spinnen, rare beestjes in de muren. Op zich niet zo vreemd voor een oud huis. Wat wel enigszins apart was waren de ontzettend grote naaktslakken die daar rondkropen. Ze kwamen alleen 's nachts, 's ochtends waren ze nergens te bekennen. Heb er ooit eens één gevangen in een grote beker. 't Beest was de volgende dag weg.
Veel insecten en raren beestjes zijn inderdaad niet vreemd voor een oud huis. Naaktslakken komen altijd alleen 's-nachts.
quote:
Wat ook nogal vreemd was, was dat als je een handdoek op de vloer legde, je hem direct twee keer kon wassen, omdat hij verschrikkelijk stonk, echt een verrotte lucht.
Je brengt dit als feit, "als je een handdoek op de grond laat liggen dan stinkt hij de volgende dag ontzettend".. Maar hoe vaak is het voorgekomen? Bovendien zijn er veel niet paranormale verklaringen voor. First and foremost -> Pis... Pis?... Ja, pis. Tien tegen één dat er 's-nachts muizen en/of ratten in dat oude huis rondrennen. Wellicht houden ze er van om op handdoeken te pissen, dat stinkt namelijk ontzettend. andere mogelijke verklaringen zijn dat lucht door de kieren van de vloer omhoog trekt en er een paar dode muizen onder liggen of iets dergelijks. In ieder geval lijkt een stinkende handdoek me niet echt reden om paranormale verklaringen nodig te hebben.
quote:
Verder was er een klein kamertje naast de woonkamer (open met een toogje erin) waar ik en mijn man absoluut niet in konden. Ik werd daar echt kotsmisselijk.
Dode muis en/of zwaluwnest onder de vloer/in de muur.
quote:
Het was een beetje een vreemd ingedeelde etage waar ik woonde. Je had een woonkamer en slaapkamer aan elkaar en je moest over de gang voor de badkamer, keuken etc. Die gang was niet te doen. Als je daar liep had je echt het gevoel of je tegen de muur werd geduwd. We werden er zo misselijk van. Ach ja denk je dan nog, een oud huis, het zal wel.
Misschien is de vloer niet waterpas, in combinatie met de rottende muizen kan dit een unheimlich gevoel geven.
quote:
Op een gegeven moment stond ik onder de douche aan het eind van de gang (ik woonde er toen 6 maanden ofzo). Ineens hoorde ik gekrab en gebons aan de deur. Ik dacht aan een kat, maar het werd steeds luider. Ik volledig in paniek, mijn vader gebeld (telefoon zat in mijn broekzak). Gelukkig (of misschien juist niet) had ik de gewoonte altijd de deur van de badkamer op slot te doen. Toen ik (met papa aan de andere kant van de deur) eindelijk de deur open durfde te doen, bleken er krassen in de deur te staan (3 of 4) van wel anderhalve meter lang en goed diep. Mijn vader heeft ze gezien, maar er nooit over willen spreken. Het was gewoon een bijzonder grote kat geweest volgens hem…
Toegegeven, dit is wel het vreemdste aan je ervaringen. Anderhalve meter is erg lang zeg maar ik twijfel. Ten eerste twijfel ik of de krassen en het geluid dat je hoorde een verband hebben. Het geluid lijkt me namelijk wel overéén komen met twee vechtende ratten/katten. Vechtende ratten het lijkt me niet onwaarschijnlijk omdat ratten ook al de beste verklaring geven voor de stank in het kamertje en de stinkende handdoek. Geloof me als ik zeg dat vechtende ratten een klereherrie geven, bij ons buiten lopen er veel rond en als ze vechten klinkt het doodeng. Soms valt er zelfs één tijdens het vechten een verdieping of 4 naar beneden, al stuiterend over de daken. Het lijkt me zeker niet onwaarschijnlijk dat de krassen al in de deur zaten maar dat je er simpelweg nooit op gelet had totdat je zorgvuldig ging zoeken naar bewijs van je eigen perceptie. Overigens is het ook mogelijk dat de ratten of katten de krassen veroorzaakt hebben -> Big ass kat A heeft kat B op de vlucht en laat hem alle hoeken van de gang zien. Kat B Kan nergens meer heen en springt een paar keer met gestrekte klauwen tegen de deur op om de happende muil van Kat A te ontwijken.
quote:
Toen ik mijn man dit vertelde, kwamen de verhalen bij hem los. Hij had gezwegen omdat hij bang was dat ik in paniek zou raken.

Hij had eens op bed gelegen en een grote zwarte schaduw boven zich zien verschijnen die 'op hem viel'. Echt vreselijk had dat gevoeld. Verder had hij meegemaakt dat we samen in bed lagen en hij iets heel vreemds had gezien. Ik lag toen blijkbaar half te slapen. Hij was net in bed gestapt en nog klaarwakker. Was dus geen droom. Rondom het bed stonden mensen, een stuk of 10 naar ons te kijken. Ze waren bleek, zagen er ziek uit. Ze hadden oude kleren aan (soort antieke arbeiderskleren of lompen ofzo).
Zijn legio verklaringen voor in de moderne wetenschap.
http://www.sleepeducation.com/Disorder.aspx?id=36
Ik heb zelf jaren last gehad van slaapverlamming en lange tijd niet geweten wat het was, bang was ik er gelukkig niet voor.
quote:
Heb nog een paar maanden in dat huis gewoond. Erger is het niet geworden. Mijn man heeft die figuren geloof ik ook niet meer gezien. We waren er iig niet echt welkom. Vreemd was wel dat de sfeer daar ontzettend kon omslaan: het ene moment was het gezellige, het andere moment dacht je dat je in een horrorfilm vastzat.

Een half jaar later ben ik erachter gekomen waarom die straat Het Zieken heet: er heeft sinds de 14e eeuw een leprooshuis gestaan waar melaatsen werden opgesloten. Later was het een ziekenhuis geworden, tot ergens in de 19e eeuw.

Ik weet niet wat ik er van moet vinden. Maar die krassen in de deur stonden er echt... Huizen zijn later volledig gerenoveerd. Ik hoop voor de nieuwe bewoners dat ik het allemaal bij elkaar gefantaseerd heb.
Al met al heb je dus slechts twee dingen meegemaakt. Ten eerste het geluid op de gang toen je aan het douchen was en dit kan prima veroorzaakt zijn door twee vechtende ratten/katten en en ten tweede heeft je vriend mensen aan jullie bed zien staan wat een klassiek teken is van een slaapstoornis. De rest is onderbuik.
Laat ons Δωδεκάθεον's lied'ren zingen!
  donderdag 12 maart 2009 @ 07:18:56 #54
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_66958595
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 06:40 schreef Hanoying het volgende:
Meeste reacties op Siface's post zijn toch in de trant van "Sjesus, het spookt echt" en maken je alleen maar banger. Skeptische analyse van je eerste post:
[..]

So far so good, oud huis in Den Haag.
[..]

Veel insecten en raren beestjes zijn inderdaad niet vreemd voor een oud huis. Naaktslakken komen altijd alleen 's-nachts.
[..]

Je brengt dit als feit, "als je een handdoek op de grond laat liggen dan stinkt hij de volgende dag ontzettend".. Maar hoe vaak is het voorgekomen? Bovendien zijn er veel niet paranormale verklaringen voor. First and foremost -> Pis... Pis?... Ja, pis. Tien tegen één dat er 's-nachts muizen en/of ratten in dat oude huis rondrennen. Wellicht houden ze er van om op handdoeken te pissen, dat stinkt namelijk ontzettend. andere mogelijke verklaringen zijn dat lucht door de kieren van de vloer omhoog trekt en er een paar dode muizen onder liggen of iets dergelijks. In ieder geval lijkt een stinkende handdoek me niet echt reden om paranormale verklaringen nodig te hebben.
[..]

Dode muis en/of zwaluwnest onder de vloer/in de muur.
[..]

Misschien is de vloer niet waterpas, in combinatie met de rottende muizen kan dit een unheimlich gevoel geven.
[..]

Toegegeven, dit is wel het vreemdste aan je ervaringen. Anderhalve meter is erg lang zeg maar ik twijfel. Ten eerste twijfel ik of de krassen en het geluid dat je hoorde een verband hebben. Het geluid lijkt me namelijk wel overéén komen met twee vechtende ratten/katten. Vechtende ratten het lijkt me niet onwaarschijnlijk omdat ratten ook al de beste verklaring geven voor de stank in het kamertje en de stinkende handdoek. Geloof me als ik zeg dat vechtende ratten een klereherrie geven, bij ons buiten lopen er veel rond en als ze vechten klinkt het doodeng. Soms valt er zelfs één tijdens het vechten een verdieping of 4 naar beneden, al stuiterend over de daken. Het lijkt me zeker niet onwaarschijnlijk dat de krassen al in de deur zaten maar dat je er simpelweg nooit op gelet had totdat je zorgvuldig ging zoeken naar bewijs van je eigen perceptie. Overigens is het ook mogelijk dat de ratten of katten de krassen veroorzaakt hebben -> Big ass kat A heeft kat B op de vlucht en laat hem alle hoeken van de gang zien. Kat B Kan nergens meer heen en springt een paar keer met gestrekte klauwen tegen de deur op om de happende muil van Kat A te ontwijken.
[..]
Geloof je nou ECHT dat iemand krassen in de deur van anderhalve meter over het hoofd ziet ? dat merk je toch al op als je er gaat wonen ? als het nou milimeters waren maar ANDERHALVE METER ? kom op nou .
kan je je zo slecht inleven in een ander ? hoe vaak zie jij dingen in je huis van anderhalve meter over het hoofd ? dat je 3 jaar later denkt van " ow ik heb een schouw van 2 meter lang goh ... "
of " he er zit een scheur van anderhalve meter overdwars in mijn muur , ach ja , dat ik dat niet eerder gezien heb zeg " .. "heeee ik heb een gat ter groote van een bal op mijn wc deur , ach ja het zal er altijd wel gezeten hebben of twee vechtende muizen waarvan eentje errugg kwaad werd en de ander met zijn kopje een paar keer door de deur duwde in een groot rondje .
quote:
Zijn legio verklaringen voor in de moderne wetenschap.
http://www.sleepeducation.com/Disorder.aspx?id=36
Ik heb zelf jaren last gehad van slaapverlamming en lange tijd niet geweten wat het was, bang was ik er gelukkig niet voor.
[..]
was je verlamd tijdens de slaapverlamming want ik zie dat niet terug in het verhaal waar je op reageerd .
quote:
Al met al heb je dus slechts twee dingen meegemaakt. Ten eerste het geluid op de gang toen je aan het douchen was en dit kan prima veroorzaakt zijn door twee vechtende ratten/katten en en ten tweede heeft je vriend mensen aan jullie bed zien staan wat een klassiek teken is van een slaapstoornis. De rest is onderbuik.
tijdens een slaapverlamming zie je geen 10 mensen met kleren aan rond je bed staan in het licht , houd toch op .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  donderdag 12 maart 2009 @ 07:49:52 #55
194833 Hanoying
pi_66958720
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 07:18 schreef Summers het volgende:

[..]

Geloof je nou ECHT dat iemand krassen in de deur van anderhalve meter over het hoofd ziet ? dat merk je toch al op als je er gaat wonen ? als het nou milimeters waren maar ANDERHALVE METER ? kom op nou .
kan je je zo slecht inleven in een ander ? hoe vaak zie jij dingen in je huis van anderhalve meter over het hoofd ? dat je 3 jaar later denkt van " ow ik heb een schouw van 2 meter lang goh ... "
of " he er zit een scheur van anderhalve meter overdwars in mijn muur , ach ja , dat ik dat niet eerder gezien heb zeg " .. "heeee ik heb een gat ter groote van een bal op mijn wc deur , ach ja het zal er altijd wel gezeten hebben of twee vechtende muizen waarvan eentje errugg kwaad werd en de ander met zijn kopje een paar keer door de deur duwde in een groot rondje .
[..]
Het is inderdaad veel logischer dat de kwade entiteit van een in 1573 aan lepra overleden voddenboer de krassen erin mentaleerde. Krassen vergelijken met een gat ter grote van een tennisbal is verder ook een beetje ridicuul.
quote:
was je verlamd tijdens de slaapverlamming want ik zie dat niet terug in het verhaal waar je op reageerd .
[..]
ergo: slaapverlamming.. Maar dat was mijn ervaring, deze ervaring kan een veelvoud aan verkaringen hebben, slaapverlamming is niet de enige slaapstoornis.
quote:
tijdens een slaapverlamming zie je geen 10 mensen met kleren aan rond je bed staan in het licht , houd toch op .
Dat kan dus wel, niet alleen als gevolg van slaapverlamming maar door een veelvoud van stoornissen. Dat de ervaring plaats had juist voor het in slaap vallen is hier in ieder geval karakteristiek voor.
  donderdag 12 maart 2009 @ 08:42:40 #56
230727 sjoep
a new day!
pi_66959219
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 07:49 schreef Hanoying het volgende:
Dat kan dus wel, niet alleen als gevolg van slaapverlamming maar door een veelvoud van stoornissen. Dat de ervaring plaats had juist voor het in slaap vallen is hier in ieder geval karakteristiek voor.
M.a.w. siface is niet goed snik?
-oOo~°*°~oOo "The only real valuable thing is intuition." Albert Einstein. -oOo~°*°~oOo
  donderdag 12 maart 2009 @ 09:03:10 #57
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_66959605
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 07:49 schreef Hanoying het volgende:

[..]

Het is inderdaad veel logischer dat de kwade entiteit van een in 1573 aan lepra overleden voddenboer de krassen erin mentaleerde. Krassen vergelijken met een gat ter grote van een tennisbal is verder ook een beetje ridicuul.
[..]

ergo: slaapverlamming.. Maar dat was mijn ervaring, deze ervaring kan een veelvoud aan verkaringen hebben, slaapverlamming is niet de enige slaapstoornis.
[..]

hoeveel mensen heb jij tijdens je slaapverlamming ( je hebt het vaak gehad ) zeg je , rond je bed zien staan ? wat had hij aan , een driedelig kostuum en was zongebruind ? blond haar ? bruine krullen ? misschien wel een bril ? beschrijf dan eens , ik ben benieuwd aangezien je er ervaring mee hebt .
geef maar een link van een slaapstoornis waarbij je mensen rond je bed ziet staan of op je werk of op straat , want mensen zien niet alleen geesten als ze in bed liggen namelijk of als ze met slapen bezig zijn .
Misschien zijn het niet altijd andere mensen die een veelvoud van stoornissen hebben en van daaruit praten en dingen beredeneren ...............
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  donderdag 12 maart 2009 @ 09:12:23 #58
194833 Hanoying
pi_66959883
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 08:42 schreef sjoep het volgende:

[..]

M.a.w. siface is niet goed snik?
Die redenatie is nu precies de reden dat mensen vaak niet willen inzien dat ze misschien wel een slaapstoornis hebben. Het is dan veiliger om te denken dat het aan "het huis ligt". Dat lijkt voor jezelf ook logischer omdat de ervaring gewoon echt lijkt en je onderbuik de oorzaak niet graag bij jezelf zoekt.

Een slaapstoornis is niet hetzelfde als niet goed snik zijn, miljoenen mensen hebben er last van en je kan er ontzettend angstige hallucinaties bij hebben (die voor het subject dus levensecht lijken).
  donderdag 12 maart 2009 @ 09:15:13 #59
8372 Bastard
Persona non grata
pi_66959979
Dus in een ander huis gaan wonen kan een slaapverlamming direct doen verdwijnen?
The truth was in here.
  donderdag 12 maart 2009 @ 09:25:27 #60
194833 Hanoying
pi_66960270
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 09:03 schreef Summers het volgende:

[..]

hoeveel mensen heb jij tijdens je slaapverlamming ( je hebt het vaak gehad ) zeg je , rond je bed zien staan ? wat had hij aan , een driedelig kostuum en was zongebruind ? blond haar ? bruine krullen ? misschien wel een bril ? beschrijf dan eens , ik ben benieuwd aangezien je er ervaring mee hebt .
geef maar een link van een slaapstoornis waarbij je mensen rond je bed ziet staan
Je gelooft in alles maar niet in slaapstoornissen

Hier, paar fokkers:
quote:
Op maandag 9 januari 2006 17:56 schreef FlashingMoments het volgende:
schrok me echt dood! werd ik zo wakker zonder me te kunnen bewegen.. ik hoorde een vreemd gesuis alsof ik in een achtbaan zat.. ik voelde een vreemde druk op mn buik alsof er iemand boven op me zat..
ik kon a net onder mn wimpers doorgluren.. en ik zag heel duidelijk iemand in mn kamer staan.. !!!
Maar toen ik helemaal wakker werd en me weer kon bewegen verdween die persoon ook..
quote:
Op donderdag 6 april 2006 10:15 schreef zatoichi het volgende:
Ha dat heb ik precies zo gehad. Ik was op vakantie in Bretagne, en werd midden in de nacht wakker. Ik keek naar de TV die daar stond, en die was statisch aan het storen. Op een gegeven moment zag ik naast de TV een silouette van een mens in diezelfde kleur en storingen als op de TV verschijnen. Ik weet niet of ik verlamd was, maar ik vond het wel supereng, en ben daarna met mijn hoofd onder de deken gaan liggen. (Ik was nog jong...)

Ook had ik het idee laatst dat er een megagrote spin van het plafond naar beneden viel, en onder mijn deken terecht kwam. Daar voelde ik hem ook over mijn been lopen. Pas daarna kon ik in wilde paniek mijn bed uit springen. (En mijn vriendin dus wakker maken)

De echte verlammingen heb ik niet, of althans niet zo ervaren.
quote:
Op donderdag 6 april 2006 14:10 schreef anneja het volgende:
Ik heb het nog steeds regelmatig, met monsters onder het bed en al en het echt nare is dat waak en slaap steeds naadloos in elkaar over gaan, dus ik weet niet helemaal zeker dat ik wakker ben (dus dat ik *niet* het volgende moment onder het bed gesleurd word door...tja...iets). Wat helpt is om, als ik even wel echt wakker ben (en kan bewegen), omgekeerd in bed te gaan liggen. Als ik dan weer in slaap raak lig ik ineens weer goed in mijn bed --> dan weet ik dus dat ik slaap.
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 18:22 schreef mcintosh het volgende:

[..]

Dat soort dingen horen er volgens mij bij. Een soort van hallucineren. Niet meer dan dromen volgens mij, maar dan levensecht.

Hoe vaak ik niet gezworen had dat iemand tegen me praatte of mijn keel dicht kneep of dat er een hand onder de dekens vandaan kwam met een mes etc.

De eerste paar keren raak je een beetje in paniek, maar daarna kun je 9 van de 10 keer tegen jezelf zeggen dat het niks is. Soms ben ik nog te ver weg om te beseffen wat het is.

Soms ben ik het echt zooo spuugzat. Als ik het eenmaal een keer heb gehad in een nacht dan blijft het maar doorgaan. En op de 1 of andere manier als je dan uiteindelijk weer kan bewegen voel ik me zo moe dat ik meteen weer wegdommel en het weer van voren af aan begin. Ik kan dat echt zeer pissig worden

Maar hoe harder je er tegen vecht hoe erger het wordt lijkt het wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')