Gaafquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Goedemorgen Moos
JaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaDies binnen.. En iek ben verslaaaaaaaaaafd
Hoest met de kleine?quote:
quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:34 schreef Tally het volgende:
[..]
JaEven met lief weg van alle drukte op het werk en in het ziekenhuis
Heb er zin an
Hi MaleDuck!
Voor jou niet neequote:Op woensdag 25 februari 2009 10:35 schreef WhiteLightning het volgende:
nee geen fipo nee
Nee nog niet.. Collega van me kijkt even bij zijn neeffie.. Ik heb voor de rest ook nog geen tijd gehad..quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:35 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Gaaf
Haha
Natuurlijk al gekraakt etc?
Zo lief he als mannen lief doenquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:36 schreef crazy987 het volgende:
ik hou zoveel van mij liefje he, begin me gewoon weer beter te voelen.
even een lief berichtje op haar hyves zetten
ah siamese tweelingquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:36 schreef LovelyLady het volgende:
He WL had je de dagcijfers al gezien?
019. 128 LovelyLady
019. 128 WhiteLightning
goed hoor... doet nog steeds: slapen - huilen - eten - poepen - slapen...quote:
Depri zijn is voor mietjesquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:32 schreef debbie_19 het volgende:
Ik word een beetje depri hiervan al die depri mensen
![]()
Wist niet dat het besmettelijk was
Kutsmoes STERF!quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:32 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Halve dag vrij, ga naar een vriend die stage loopt ergens maar heb geen zin om in de file te staan op de A1
quote:
Je gaat de rest van de dag iedere move die je maakt vertellen?quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:36 schreef crazy987 het volgende:
ik hou zoveel van mij liefje he, begin me gewoon weer beter te voelen.
even een lief berichtje op haar hyves zetten
Ik ga niet voor zijn stagequote:Op woensdag 25 februari 2009 10:33 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
kijken bij een stage... wat voor bijzondere stage is dat dan?
Das mooi om te horenquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:37 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
goed hoor... doet nog steeds: slapen - huilen - eten - poepen - slapen...
en soms voor de afwisseling gekke bekken trekken en je heel lief aankijken
dat zijn 4 mooie damesquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
whehehe komen wel hoor
met me, myself and I
bij Hilversum is het altijd een paradijsquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:40 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Jij wilt echt niet om 5 uur in de file tussen Amsterdam en Deventer staan hoor
goed he!!!quote:
Sta ik ook nietquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:40 schreef Moozzie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:41 schreef Moozzie het volgende:
[..]
4?? ik zie er wel 8
[ afbeelding ]
file wat is dat? Ben blij dat ik lekker met mn fiets naar het werk kan!quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:40 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik kan ook met de fietsquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:41 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
file wat is dat? Ben blij dat ik lekker met mn fiets naar het werk kan!
quote:
luiwammes...quote:
Jah altijd leuk daarquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:40 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
bij Hilversum is het altijd een paradijs
ik reuk met je meequote:
ben ik ff blij dat het een meisje is..quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Die van mij lag na 5 weken al onder het mes
liesbreuk
Komt bij 7 van de 10 jongetjes voor
alleen waren ze mij dat ff vergeten te zeggen..
Fietsen is voor homo'squote:Op woensdag 25 februari 2009 10:41 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
file wat is dat? Ben blij dat ik lekker met mn fiets naar het werk kan!
maaruh las ik nou CWI... watskebeurt?quote:
dit heb ik op haar hyves gezetquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zo lief he als mannen lief doen
quote:schat <3
ik ben zo blij dat ik jou ben tegengekomen bij de kranten toen.
ik was zo blij toen ik eindelijk met jou afsprak :-d
en vlak na de eerste "date" :-p kregen we wat.
en ik ben zo gelukkig met jou sinds toen. :-$
ik weet dat we soms onze klote momenten hebben.
maar met zijn 2en kunnen wij alles aan.
schat, jij bent degene met wie ik door wil.
jij ben zo geweldig dat je er altijd voor me bent.
ik zal je altijd blijven steunen wat er ook gebeurt.
ik heb echt alles voor je over en jij zal echt alles krijgen wat jij wilt.
ik ben gewoon zo gelukkig met jou :-$
ik hou van jou voor altijd liefje (l)
wij horen bij elkaar en ik wil jou echt nooit meer kwijt (k) (l)
ow dan moet ik er maar eens mee stoppen...quote:
Das ook sneuquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Die van mij lag na 5 weken al onder het mes
liesbreuk
Komt bij 7 van de 10 jongetjes voor
alleen waren ze mij dat ff vergeten te zeggen..
Kijk een echte gentleman!quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:44 schreef crazy987 het volgende:
[..]
dit heb ik op haar hyves gezet
[..]
quote:
dankjequote:
Teruglezenquote:
Pwndquote:Jos staat in de supermarkt aan te schuiven met achter hem een knappe blondine. Wanneer hij zich omdraait, glimlacht deze naar hem en steekt haar hand als begroeting op. Hij is verbaasd en vraagt aan haar of zij hem misschien ergens van kent. Zij zegt hierop stilletjes tegen hem:
"Jij bent waarschijnlijk de vader van één van mijn kinderen."
Jos schrikt hiervan en begint diep na te denken... Plots denkt hij terug aan lang geleden, aan de eerste en enige keer dat hij vreemd gegaan is. Hij vraagt aan de blondine:
"Ben jij die blondine die ik op mijn vrijgezellenavond gepakt heb op de biljarttafel, terwijl al mijn maten ons stonden aan te moedigen terwijl jouw vriendin mij geselde met een natte seldery en een komkommer in mijn achterwerk duwde?"
Waarop de vrouw verschrikt antwoordt:
"Jos, ik ben gewoon de lerares Nederlands van jouw dochter."
*doet emmertje pakken*quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:44 schreef crazy987 het volgende:
[..]
[..]
Dat dacht ik dus ook nu netquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:43 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ben ik ff blij dat het een meisje is..
Vrijdag laatste werkdag gehadquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:44 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
maaruh las ik nou CWI... watskebeurt?
Vooral als het ziekenhuis geen bedden heeft en je dus gewoon naar huis stuurt met het advies zelf de darmen dan maar terug in zn buik te duwenquote:
quote:
das alleen als je geen zadel hebtquote:
quote:
whehehequote:
slijmbalquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:44 schreef crazy987 het volgende:
[..]
[..]
Lijkt mij ookquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:44 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ow dan moet ik er maar eens mee stoppen...
Ohja dat was umquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
das alleen als je geen zadel hebt
Dus nu krijgen we van jou geen lunchoverzicht meer...quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook nu net
[..]
Vrijdag laatste werkdag gehad
[..]
Vooral als het ziekenhuis geen bedden heeft en je dus gewoon naar huis stuurt met het advies zelf de darmen dan maar terug in zn buik te duwen
Die zaten dus in zn zakje
gebeurde ongeveer 4 keer per dag (iedere keer als ie poepte of andere druk zette) en dat was dus echt kut..
Ziekenhuis gek gemaakt en toen hebben ze hem maar op de afdeling voor te vroeg geboren kindjes geplaatst..
Operatie stelt niets voor, doen ze er ongeveer 50 per week van
Na een dagje mocht ie al mee naar huis
ben blij dat ik wel een zadel heb....quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
das alleen als je geen zadel hebt
Echt ziekenhuizen en kleine kinderenquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:48 schreef Ladylike het volgende:
Vooral als het ziekenhuis geen bedden heeft en je dus gewoon naar huis stuurt met het advies zelf de darmen dan maar terug in zn buik te duwen
Die zaten dus in zn zakje
gebeurde ongeveer 4 keer per dag (iedere keer als ie poepte of andere druk zette) en dat was dus echt kut..
Ziekenhuis gek gemaakt en toen hebben ze hem maar op de afdeling voor te vroeg geboren kindjes geplaatst..
Operatie stelt niets voor, doen ze er ongeveer 50 per week van
Na een dagje mocht ie al mee naar huis
Helaas nietquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:49 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dus nu krijgen we van jou geen lunchoverzicht meer...![]()
maar al wat nieuws op het oog?
hey moos,quote:
quote:
hahaquote:
Ik zeg je gewoon graag gedagquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:50 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
hey moos,
kerel net ook al gewoon op mij reageren
ik ookquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:50 schreef debbie_19 het volgende:
[..]ik heb een fiets gekocht hoor
als het straks weer lekkerder weer wordt ga ik fietsen
Zozoquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:50 schreef debbie_19 het volgende:
Je wattesquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:51 schreef Friday12 het volgende:
veeels te snel![]()
kunnen mijn hersens niet aan
Ik doe er ongeveer 5 min over met de autoquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:51 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik ookdat zijn althans mijn voornemens.. die 10 min met de auto zijn ook wel heel relaxed moet ik zeggen
Ik denk dat ik maar gewoon met de auto gaquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:51 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik ookdat zijn althans mijn voornemens.. die 10 min met de auto zijn ook wel heel relaxed moet ik zeggen
Waarvan 4 minuten die je nodig hebt om in te parkerenquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:52 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik doe er ongeveer 5 min over met de auto
Het kon alleen in Maastricht of Utrecht (omdat ie nog zo jong was) dus moesten we wel wachten...quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Echt ziekenhuizen en kleine kinderen![]()
![]()
![]()
Ongelofelijk
Dude pleasequote:Op woensdag 25 februari 2009 10:52 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Waarvan 4 minuten die je nodig hebt om in te parkeren
mooi weer in NL? nou zonde van je geld dat je die fiets gekocht hebquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:50 schreef debbie_19 het volgende:
Ik hou meer en meer van jequote:Op woensdag 25 februari 2009 10:53 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dude pleaseik ben 1 van de weinige vrouwen in NL die haar auto achteruit in parkeert
en snel ook
Was maar een grapje schatjequote:Op woensdag 25 februari 2009 10:53 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dude pleaseik ben 1 van de weinige vrouwen in NL die haar auto achteruit in parkeert
en snel ook
Scherpquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:53 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
mooi weer in NL? nou zonde van je geld dat je die fiets gekocht heb
dank je!quote:
Inderdaad nu je het zegtquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:53 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
en snel ook
hoezo ?quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:53 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
mooi weer in NL? nou zonde van je geld dat je die fiets gekocht heb
Ja als je kind zoveel pijn hebt dan wil je wel natuurlijk, maar gewoon de omstandigheden vind ik altijd zo bizar. En soms het feit HOE ze met mensen omgaan...quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Het kon alleen in Maastricht of Utrecht (omdat ie nog zo jong was) dus moesten we wel wachten...
tekort aan bedden is tekort aan bedden
Maar ze zeiden zelf: kom gewoon als het te erg wordt, op een gegeven moment mogen ze je niet meer terug naar huis sturen..
mijn vent heeft gewoon de chirurg gebeld (die er natuurlijk eerst "niet was" maar toch op wonderbaarlijke wijze ineens aan de foon kwam
Die hoorde het kind schreeuwen van de pijn en zei toen: kom maar, ik zorg wel dat ik hem ergens geplaatst krijg..
happen is leukquote:
Misschien moeten we maar een relatie aangaanquote:
o nee niet weer een discussie.... o nee we ouwehoeren er maar op los...quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:55 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Misschien moeten we maar een relatie aangaan![]()
Denk dat mn vrouw dan jaloers wordtquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:55 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Misschien moeten we maar een relatie aangaan![]()
Ik ook... nou dan maar even een boterham naar binnen stouwen...quote:
je gebruikt ook ALLES als excuus hequote:Op woensdag 25 februari 2009 10:55 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ja weet ik maar ik wou der gewoon even schatje noemen
Bewijs geleverdquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:55 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Inderdaad nu je het zegt
Die auto voor je deur stond achteruit geparkeerd
Ja maarquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Denk dat mn vrouw dan jaloers wordt
hahahaquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
je gebruikt ook ALLES als excuus he
Dat idd een eind lopen naar je werk met zo'n ding op je nek...quote:
Dat welquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:57 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja maarwe kunnen het ook erg gezellig hebben met z'n drieen toch
Ze voelt zich alleenquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:57 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja maarwe kunnen het ook erg gezellig hebben met z'n drieen toch
Lijkt me vermoeiendquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:58 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat idd een eind lopen naar je werk met zo'n ding op je nek...
quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ze voelt zich alleen![]()
Dat is duidelijk
hahaquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:52 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Waarvan 4 minuten die je nodig hebt om in te parkeren
Waarom ga je niet gewoon met je paard naar je werk?quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
deze dan maar ?
[ afbeelding ]
gewoon per skippybalquote:Op woensdag 25 februari 2009 11:01 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Waarom ga je niet gewoon met je paard naar je werk?
[ afbeelding ]
Ik zie debbie er al op zittenquote:Op woensdag 25 februari 2009 11:02 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
gewoon per skippybal
[ afbeelding ]
Ooooooh LIEEEEEEFquote:Op woensdag 25 februari 2009 11:06 schreef MaleDuck het volgende:
ff voor de liefhebbers hier:
[ afbeelding ]
vrouwen rijden toch ook paard ? zal vast wel een soort van opwinding gevenquote:
*smelt*quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:06 schreef MaleDuck het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom rijden mannen ook paard dan?quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
vrouwen rijden toch ook paard ? zal vast wel een soort van opwinding geven
Das kjoetquote:Op woensdag 25 februari 2009 11:06 schreef MaleDuck het volgende:
[ afbeelding ]
dat zijn nou de homo'squote:Op woensdag 25 februari 2009 11:07 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Waarom rijden mannen ook paard dan?
Je zou het eens moeten proberenquote:Op woensdag 25 februari 2009 11:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat zijn nou de homo's
ik heb werkelijk echt nog nooit paard gereden.
Haal het eens wegquote:Op woensdag 25 februari 2009 11:10 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Jij hebt ook 'pest mij' op je hoofd staan
nee ik rij liever op een vrouw dan op een paard.quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:10 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Je zou het eens moeten proberen
heb gemist waar je heen moet maar succes!quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:11 schreef Ladylike het volgende:
Hey draakje
pff ik moet zo toch echt gaan
geen zin
kut bureaucratische toestanden
Okeej daar heb ik niet van terugquote:Op woensdag 25 februari 2009 11:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee ik rij liever op een vrouw dan op een paard.
maar rij jij paard eigelijk ?quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:13 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Okeej daar heb ik niet van terug
CWI, ff uitkering aanvragen..quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:12 schreef draculettetje het volgende:
[..]
heb gemist waar je heen moet maar succes!
Neen maar wel 10 jaar gedaanquote:Op woensdag 25 februari 2009 11:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
maar rij jij paard eigelijk ?
Het kan dat daar weinig verschil in zitquote:Op woensdag 25 februari 2009 11:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee ik rij liever op een vrouw dan op een paard.
is dat nou echt een beetje opwindend voor een vrouw ? en ja ik meen dit serieusquote:
ach een wortel doet wonderen hehquote:Op woensdag 25 februari 2009 11:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Het kan dat daar weinig verschil in zit
ow ja daar is nooit wat aan!quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
CWI, ff uitkering aanvragen..
maar tis zo'n stom gedoe.. heb er recht op.. dat dat soort dingen toch gewoon automatisch gaat ...
en toch moest ik een beetje lachenquote:Op woensdag 25 februari 2009 11:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
is dat nou echt een beetje opwindend voor een vrouw ? en ja ik meen dit serieus
ja sorry, maar dat is echt een mythe onder de mannen zeg maarquote:Op woensdag 25 februari 2009 11:17 schreef draculettetje het volgende:
[..]
en toch moest ik een beetje lachen
En voordat je je geld hebtquote:Op woensdag 25 februari 2009 11:17 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ow ja daar is nooit wat aan!
nogmaals succes
Soms wel jaquote:Op woensdag 25 februari 2009 11:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ach een wortel doet wonderen heh
Thanxquote:Op woensdag 25 februari 2009 11:17 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ow ja daar is nooit wat aan!
nogmaals succes
daar weet ik dan natuurlijk ook helemaal niks van!quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja sorry, maar dat is echt een mythe onder de mannen zeg maar
quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
is dat nou echt een beetje opwindend voor een vrouw ? en ja ik meen dit serieus
dat van karpers stond er net nog niet bij....quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja sorry, maar dat is echt een mythe onder de mannen zeg maar
zelfde als karpers en... oh nu houdt ik mn mond![]()
wheheh wat een lieverdquote:Op woensdag 25 februari 2009 11:06 schreef MaleDuck het volgende:
[ afbeelding ]
laterz LLquote:
ok.... myth is bustedquote:Op woensdag 25 februari 2009 11:20 schreef debbie_19 het volgende:
[..]ik ben er nooit op klaargekomen dus neej niet echt
even een aanvullingquote:Op woensdag 25 februari 2009 11:21 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dat van karpers stond er net nog niet bij....
had ik nou maar nix gezegdquote:
hihi ach jaquote:Op woensdag 25 februari 2009 11:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
had ik nou maar nix gezegd
Thxquote:Op woensdag 25 februari 2009 11:06 schreef MaleDuck het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja had het al gelezenquote:Op woensdag 25 februari 2009 11:27 schreef debbie_19 het volgende:
Er is een vliegtuig neergestort bij schiphol
Ja lekker naast me huisquote:Op woensdag 25 februari 2009 11:27 schreef debbie_19 het volgende:
Er is een vliegtuig neergestort bij schiphol
Shit.. op de GPS was dat lastig te zien..quote:
Wellusquote:Op woensdag 25 februari 2009 11:30 schreef Tally het volgende:
Ik heb helemaal niet door het slotje gepost
quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:31 schreef Tally het volgende:
[..]
Shit.. op de GPS was dat lastig te zien..
draakjequote:
quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:29 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Thx
*doet paint openen*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.was dat alweer vergeten..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja wrs 1 dode bij ongeluk schiphol<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
naar huis toe??? waar benne gij dan?quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:35 schreef draculettetje het volgende:
[..]
als het goed is vandaag een stapje dichter naar huis toe!
Wat heb je nou aan een schijtprinterquote:Op woensdag 25 februari 2009 11:32 schreef Tally het volgende:
Wat een schijtprinters hebben wealtijd wel wat mee..
Ik hoor net 10 op de tvquote:Op woensdag 25 februari 2009 11:36 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
was dat alweer vergeten..
ja wrs 1 dode bij ongeluk schiphol
da's dan wel weer minderquote:Op woensdag 25 februari 2009 11:36 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
nog steeds bij mn schoonoudersquote:Op woensdag 25 februari 2009 11:36 schreef tripack het volgende:
[..]
naar huis toe??? waar benne gij dan?
Ja, maar kunnen er nog meer zijn...sta je ook wel dom te kijken als je daar rijdt met je auto'tjequote:Op woensdag 25 februari 2009 11:36 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
meestal sta je niet als je auto rijdtquote:Op woensdag 25 februari 2009 11:39 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja, maar kunnen er nog meer zijn...sta je ook wel dom te kijken als je daar rijdt met je auto'tje
Trutquote:Op woensdag 25 februari 2009 11:40 schreef draculettetje het volgende:
[..]
meestal sta je niet als je auto rijdt
sorry!quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:41 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Trut
Zit je ook dom te kijken als je daar rijdt met je auto'tje
quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:41 schreef LovelyLady het volgende:
Werkse allemaal
Ik ga me eens nuttig maken
sorry, ik dacht van welquote:Op woensdag 25 februari 2009 11:30 schreef Tally het volgende:
Ik heb helemaal niet door het slotje gepost
die beesten zijn te smerigquote:
dat heb ik met spinnenquote:Op woensdag 25 februari 2009 11:46 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
die beesten zijn te smerig
de kubus!quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:45 schreef WhiteLightning het volgende:
de rubic cube, of de octopus ?
die zijn ook smerigquote:
oooow owkee... maar gelukkig gaat het wel steeds weer iets beter?quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:38 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nog steeds bij mn schoonouders
ik heb er 2 weken geleden een gekocht.quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:48 schreef draculettetje het volgende:
[..]
de kubus!
maar spinnen zijn ook niet mijn favoriet hoor!
ja dat wel!quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:49 schreef tripack het volgende:
[..]
oooow owkee... maar gelukkig gaat het wel steeds weer iets beter?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |