wheheh wat een lieverdquote:Op woensdag 25 februari 2009 11:06 schreef MaleDuck het volgende:
ff voor de liefhebbers hier:
[ afbeelding ]
laterz LLquote:
ok.... myth is bustedquote:Op woensdag 25 februari 2009 11:20 schreef debbie_19 het volgende:
[..]ik ben er nooit op klaargekomen dus neej niet echt
even een aanvullingquote:Op woensdag 25 februari 2009 11:21 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dat van karpers stond er net nog niet bij....
had ik nou maar nix gezegdquote:
hihi ach jaquote:Op woensdag 25 februari 2009 11:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
had ik nou maar nix gezegd
Thxquote:Op woensdag 25 februari 2009 11:06 schreef MaleDuck het volgende:
ff voor de liefhebbers hier:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja had het al gelezenquote:Op woensdag 25 februari 2009 11:27 schreef debbie_19 het volgende:
Er is een vliegtuig neergestort bij schiphol
Ja lekker naast me huisquote:Op woensdag 25 februari 2009 11:27 schreef debbie_19 het volgende:
Er is een vliegtuig neergestort bij schiphol
Shit.. op de GPS was dat lastig te zien..quote:
Wellusquote:Op woensdag 25 februari 2009 11:30 schreef Tally het volgende:
Ik heb helemaal niet door het slotje gepost
quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:31 schreef Tally het volgende:
[..]
Shit.. op de GPS was dat lastig te zien..
draakjequote:
quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:29 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Thx
*doet paint openen*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.was dat alweer vergeten..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja wrs 1 dode bij ongeluk schiphol<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
naar huis toe??? waar benne gij dan?quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:35 schreef draculettetje het volgende:
[..]
als het goed is vandaag een stapje dichter naar huis toe!
Wat heb je nou aan een schijtprinterquote:Op woensdag 25 februari 2009 11:32 schreef Tally het volgende:
Wat een schijtprinters hebben wealtijd wel wat mee..
Ik hoor net 10 op de tvquote:Op woensdag 25 februari 2009 11:36 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
was dat alweer vergeten..
ja wrs 1 dode bij ongeluk schiphol
da's dan wel weer minderquote:Op woensdag 25 februari 2009 11:36 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
nog steeds bij mn schoonoudersquote:Op woensdag 25 februari 2009 11:36 schreef tripack het volgende:
[..]
naar huis toe??? waar benne gij dan?
Ja, maar kunnen er nog meer zijn...sta je ook wel dom te kijken als je daar rijdt met je auto'tjequote:Op woensdag 25 februari 2009 11:36 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
meestal sta je niet als je auto rijdtquote:Op woensdag 25 februari 2009 11:39 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja, maar kunnen er nog meer zijn...sta je ook wel dom te kijken als je daar rijdt met je auto'tje
Trutquote:Op woensdag 25 februari 2009 11:40 schreef draculettetje het volgende:
[..]
meestal sta je niet als je auto rijdt
sorry!quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:41 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Trut
Zit je ook dom te kijken als je daar rijdt met je auto'tje
quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:41 schreef LovelyLady het volgende:
Werkse allemaal
Ik ga me eens nuttig maken
sorry, ik dacht van welquote:Op woensdag 25 februari 2009 11:30 schreef Tally het volgende:
Ik heb helemaal niet door het slotje gepost
die beesten zijn te smerigquote:
dat heb ik met spinnenquote:Op woensdag 25 februari 2009 11:46 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
die beesten zijn te smerig
de kubus!quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:45 schreef WhiteLightning het volgende:
de rubic cube, of de octopus ?
die zijn ook smerigquote:
oooow owkee... maar gelukkig gaat het wel steeds weer iets beter?quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:38 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nog steeds bij mn schoonouders
ik heb er 2 weken geleden een gekocht.quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:48 schreef draculettetje het volgende:
[..]
de kubus!
maar spinnen zijn ook niet mijn favoriet hoor!
ja dat wel!quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:49 schreef tripack het volgende:
[..]
oooow owkee... maar gelukkig gaat het wel steeds weer iets beter?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |